شورلتمک لارن

درگ کوروت C7 ZR1 با مکلارن 720S، رقابت سوپراسپرت‌های 700 اسبی

در مسابقهٔ درگ ۴۰۰ متر، شورلت کوروت ZR1 با ۷۵۵ اسب بخار قدرت سریع‌تر خواهد بود یا مک‌لارن 720S با ۷۲۰ اسب بخار؟

این روزها شورلت با معرفی نسل جدید کوروت ZR1 جنجال بزرگی در دنیای سوپراسپرت‌ها به راه انداخته است. این خودرو با پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 توئین توربویی که ۱۰۶۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، یک هیولای مطلق به نظر می‌رسد. با معرفی ZR1 جدید اما نسل قبلی این خودرو یعنی C7 هم دوباره موردتوجه قرار گرفته است زیرا این ماشین هم در زمان خود سوپراسپرت بسیار سریع و توانمندی بود. ازاین‌رو، برای اینکه سرعت و پرفورمنس C7 ZR1 دوباره یادآوری شود، این خودرو در مسابقهٔ درگ در برابر یکی از سریع‌ترین سوپراسپرت‌های امروزی یعنی مک‌لارن 720S قرار گرفته است.

کوروت ZR1 قبلی به یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ مجهز بود که ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور که برخلاف کوروت C8 ZR1 در جلو قرار دارد و از نوع پوشراد است، نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. در سمت دیگر، سوپرکار مک‌لارن هم از نسل قبلی محسوب می‌شود زیرا این خودرو هم‌اکنون با مدل جدیدتر 750S جایگزین شده است. بااین‌حال، تفاوت‌های بین 720S و 750S بسیار کمتر از کوروت C7 و C8 است و سوپرکار قدیمی مک‌لارن شباهت زیادی به نسخهٔ کنونی دارد. 720S از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو استفاده می‌کند که ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد؛ بنابراین، درحالی‌که قدرت دو خودرو تقریباً در یک سطح است، مک‌لارن حدود ۲۰۰ کیلوگرم وزن کمتری دارد که اختلاف چشمگیری به‌حساب می‌آید.

در این ویدئو، کوروت ابتدا به مصاف یک کادیلاک CTS-V مشکی‌رنگ می‌رود. این خودرو نسل دوم CTS-V است که در حالت استاندارد به یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۵۵۶ اسب بخار قدرت مجهز است اما ازآنجایی‌که در این درگ پابه‌پای ZR1 پیش می‌رود، احتمالاً نمونهٔ حاضر در اینجا تیونینگ شده است. درهرحال، موضوع اصلی این ویدئو، رقابت ZR1 و 720S است یعنی زمانی که کوروت عملکرد شگفت‌انگیزی از خود نشان داد و با ثبت زمان ۹.۷۰ ثانیه، سوپرکار بریتانیایی که پس از ۹.۸۸ ثانیه به خط پایان رسید را مغلوب کرد. وقتی C7 ZR1 در ۴۰۰ متر تایم زیر ۱۰ ثانیه ثبت می‌کند، C8 ZR1 با قدرت بسیار بیشتر چه عملکردی خواهد داشت؟

مقایسه مشخصات فنی

مک‌لارن 720S شورلت کوروت ZR1
پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت ۷۲۰ اسب بخار ۷۵۵ اسب بخار
گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر ۹۷۰ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۸ سرعته اتوماتیک
وزن ۱۴۲۵ کیلوگرم ۱۶۱۵ کیلوگرم
محور محرک عقب عقب
قیمت ۳۱۰,۵۰۰ دلار ۱۲۴,۰۹۵ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. net

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3392 ديدگاه)

    این کوروت مدل سقف ثابت کاپوت جلو کشیده میشه شبیه ماشین شوتینگ بریک میشه و تقارن نداره با صندوق عقب ولی مدل روبازش که صندوق عقب کشیده میشه قشنگ میشه و در مدل روبازش صندوق عقب و کاپوت تقارن پیدا میکنه

    موافقم 6
    مخالفم 11
    1. SMS

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (578 ديدگاه)

      کروت c7:مرز بین عضلانی و سوپر اسپرت

      موافقم 22
      مخالفم 1
      1. (Ali(chevynova

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (7375 ديدگاه)

        حالا بببن کوروتzr1 مدل ۶۹ با موتور ۴۲۷ تمام المینیومی و کاربرات هولی چه میکرده ۵۵ سال پیش

        کوروت ثابت شده بود و هست
        ماشینی که از ۱۹۵۳ تا الان بصورت مداوم تولید شده و همیشه تونسته در مقابله با گرونتر از خودش مثل الماس بدرخشه و ثابت کنه ساخت شرکتی هست که بیسکین ۶۶ با موتور ۴۲۷ رو ساخته
        ایمپالا ۷۳ با موتور ۴۵۴ رو ساخته
        گیربکس معرکه پاورگلاید رو ساخته
        ماشالاه دلکو
        ماشالاه کاربراتور
        ماشالاه صدی ۲۵ سوزوندن
        ماشالاه حجم موتور بالای ۶ لیتر و گشتاور ۵۰۰ نیوتنی

        موافقم 14
        مخالفم 10
        1. jdm

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (42 ديدگاه)

          تو بخدا یچیزیت میشه یعنی نود درصد آمریکایی بازا همینن

          موافقم 9
          مخالفم 12
        2. (Ali(chevynova

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (7375 ديدگاه)

          چرا یچیزیم بشه؟
          چون از قدرت بالای امریکاییهای ۶۰ سال پیش میگم فشاری میشی؟ خوب قوی بودن دیگه
          تازه اینرو حساب کن همون زمان یه شول ss مدل 70 با موتور 454 ، قدرتش از یه فراری و لامبورگینی ۱۲ سیلندر بیشتر بوده
          واقعیته و باید پذیرفت

          موافقم 13
          مخالفم 8
    2. (Ali(chevynova

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      ماشالاه کوروت
      نشون نداد از نوادگان کوروتc2 مدل ۶۷ هست که با موتور ۴۲۷ کاربراتیش ۴۳۰ اسب قدرت تولید میکرد
      کوروت سالهاست ثابت کرده که قدرت و پرفورمنس بالا با قیمت مناسب هم در دسترس هست ولازم نیست تولید محدود و صندلی چرمی باشه که بتونه خودی نشون بده

      موافقم 7
      مخالفم 12
      1. علی

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (800 ديدگاه)

        ماشاالله بایرام ماشاالله یوسوف نکن عزیزم این کوروت تیونیک شده وگرنه حریف مک‌لارن نیس من همیشه از مک لارن بدم میاد و نگارنده اینو ننوشته و اینکه کوروت ماشین بسیار خوبی هست نیاز به ماشاالله پاشااله هم نداره

        موافقم 4
        مخالفم 2
    3. 👊

      ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      این کوروت تیون شده بود وگرنه قبلا در پدال دقیقا درگ بین این دو خودرو داشتیم که مکلارن با فاصله زیادی کوروت رو مغلوب کرد . هم در درگ عادی هم رولینگ کاملا له شد

      https://www.pedal.ir/chevrolet/درگ-شورلت-کوروت-zr1-مک‌لارن-720s/

      موافقم 8
      مخالفم 6
      1. سوشیانت

        ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        مک لارن بهتره بره خودش موتور طراحی کنه بعد راجب مقایسه ش با شورولت حرف میزنیم

        موافقم 3
        مخالفم 8
      2. علی

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (800 ديدگاه)

        دقیقا همینطور هست این تیون شده و نگارنده از نوشتن این خودداری کرده. وگرنه همه می‌دونن حریف مک لارن نیس. با اینکه من طرف دار هیچ کدوم نیستم
        مک لارن ماشینی توانمند تر از کورت هست همه میدونن

        موافقم 2
        مخالفم 3
  2. Taha Ayoobi

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4314 ديدگاه)

    اون تابلو ها که بالا سر هر ماشین هست چیکار میکنه دقیقا؟

    موافقم 13
  3. راستگو

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    عالی بود عجب هیجانی
    کوروت تو اسفالت درگ خوب را میره

    موافقم 13
    1. (Ali(chevynova

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (7375 ديدگاه)

      کوروت هم وزنش سنگین تره
      هم قیمتش ارزون تر

      اینها نشون از برتری مطلق کوروته

      موافقم 9
      مخالفم 11
    2. حسن

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2082 ديدگاه)

      اسفالت درگ برای هر دوتا بود و هر دو دف عقب هستن و تاثیر برابر داره
      کوروت تو پیست هم با اینکه سنگین تره حریف 720 بوده
      پیست ویرجینیا
      شورلت کوروت ZR1 تایم: ۲:۳۹.۵
      مک‌لارن ۷۲۰S تایم: ۲:۳۹.۷

      موافقم 8
      مخالفم 7
  4. R@min

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2050 ديدگاه)

    قطعا که کوروت تیون شده بود ولی تیون سبک، سوپرشارژر ایتون که در این مدل و شلبی GT500 یکسانه به راحتی با تغییر پولی سوپرشارژر و اینترکولر به تایم زیر ۱۰ میرسن، با اینحال درگ زیبایی بود.

    موافقم 17
    مخالفم 2
    1. Taha Ayoobi

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4314 ديدگاه)

      منم حدس زدم تیون شده باشه به خاطر لاستیک عقبش

      موافقم 12
  5. corvette

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (370 ديدگاه)

    نسل c7 چقد داستان داشت تو نسخه های Zr1 و z06
    خدارو شکر جی ام با توسعهc8 تمام اون داستان هارو حل کرد

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. سوشیانت

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3506 ديدگاه)

      منظورت از داستان چیه؟! شتاب فوق العاده ۲.۸۵ یا قدرت ۷۷۲ اسبی یا حداکثر سرعت ۳۴۵ کیلومتر بر ساعتی که حتی فراتر از انتظارات شورولت بود

      موافقم 6
      مخالفم 6
      1. car lover

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        c7 zr1 که قوی ترین نسخه هست 755 اسب قدرت داره سوشیانت

      2. car lover

        ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        چیز خاصی نبود تو لینک، به دارنده های ماشین پیشنهاد داده بودن بیان یه ورودی هوای جدید نصب کنن یکم قدرت بیشتر شه ولی در کل همون 755 اسب حسابه

    2. R@min

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2050 ديدگاه)

      به معنای واقعی تمام مدلاش بد بود هم موتور هم کبفبت ساخت

      موافقم 6
      مخالفم 3
      1. Amir Machine

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1279 ديدگاه)

        Z06 رو میدونم مشکل داغ کردن داشت ولی مشکل استینگری و ZR1 چی بود؟

        1. R@min

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2050 ديدگاه)

          اگر تجربه از نزدیک داشته باشی می بینی بیش از حد بی کیفیته یه جاهایی از نسل ۶ هم بدتر کار شده.

          ZR1 هم که قبلا راجب ایرادات صحبت کردیم.

          موافقم 5
          مخالفم 1
        2. Amir Machine

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1279 ديدگاه)

          منظورم در مورد موتور بود چون نوشتی موتور تمام مدلاش بد بود
          من شخصاً چیزی در مورد مشکلات موتوری استینگری و ZR1 نشنیدم

  6. BlackWing

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1301 ديدگاه)

    معلومه کوروت میزنه ، مشکل امریکاییا اینه که رو آسفالت معمولی نمیتونن قدرت رو کامل منتقل کنن اما تو پیست درگ راحت لوله اینا رو

    موافقم 12
    مخالفم 6
    1. BlackWing

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1301 ديدگاه)

      لوله میکنه

      موافقم 10
      مخالفم 4
    2. Galant.VR4(JDM)

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1159 ديدگاه)

      میتونن همون قدرتو ارائه بدن اما درگستر هاشون نه

      موافقم 4
      مخالفم 3
  7. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (325 ديدگاه)

    خوب من طرفدار آمریکایی بی منطق نیستم تایم کوروت مورد نظر تو شرایط ایده عالی همون ۱۰ حتی من میگم ۱۰.۲ هست اگر راننده اینجور حرفه ای باشه.ولی وقتی میگم درگ با اصالت یعنی این.البته کوروت فکر نکنم کار زیاده کرده باشه احتمالا یه ارتفاع جزئی داده باشه بازم میگم آنقدر انجین پوشراد بی انتهاست این ممکنه که تو شرایط ایده عالی قدرت بیشتر از اعلامیش عرضه بکنه یکیش دمای هوا و ارتفاع که بی اندازه رو وی۸ پوشراد اثر داره.راننده کورت عالی بود ری اکشن شروع بی نقص بود.گرم کردن لاستیک عالی لانچ عالی و برو تا آخر.

    موافقم 8
    مخالفم 4
    1. مازیار

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3300 ديدگاه)

      اینکه کوروت تیون شده یا چقدر تیون شده مشخص نیست
      اما چیزی که مشخصه لانچ فوق العاده اش هست. یکی از بهترین لانچ هایی که تابحال دیدم.
      اختلاف لانچ دو خودرو خیلی بیشتر از اختلاف خط پایان بود

      موافقم 14
      مخالفم 1
    2. حسن

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2082 ديدگاه)

      توجه کردی که درگ تو پیست درگ و با اسفالت مخصوصه رو اسفالت معمولی 10.4 زده
      من بعید میدونم تیون شده باشه تو پیست ویرجینیا هم کوروت بهتر از 720 عمل کرد حتی با اینکه سنگین تره

      موافقم 3
      مخالفم 8
    3. علی

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (800 ديدگاه)

      کوروت اینجا تیون شده

  8. B

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (865 ديدگاه)

    چیزی که نظرمو جلب کرد اینه که کوروت راننده بهتری داشت لاستیکشم گرم کرد قبل درگ

    موافقم 5
    مخالفم 2
  9. Dark Knight

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (580 ديدگاه)

    این zr1 جدید هر چی مکلارن و فراری هست رو ( در مورد sf90 زیاد مطمئن نیستم چون لانچ خیلی خوبی داره ) قورت میده مخصوصا این 720s که براش میان وعده هم محسوب نمیشه 😂

    موافقم 4
    مخالفم 11
    1. Monster 765lt

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      زیاد جوگیر نشین راننده 720 واقعا شوت میزد و اینکه کوروت تابلو تیون شده بود

  10. ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    کلا آمریکایی به خاطر سیستم لانچشون تو خیابون عدد خوبی نسبت به قدرتشون نمیزنن اما تو پیست چون لاستیک و پیست مخصوص هست اون هرز گردی رو نداره و تو پیست عدد خوبی میزنن

  11. Dark Knight

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (580 ديدگاه)

    zr1 تو این ویدئو واقعا تایم فوق العاده ای با یه ماشین استوک ثبت کرد من فکر میکردم تایم این نسل کوروت حدود ۱۰/۵ تا ۱۱ باشه ولی ۹/۷ واقعا فوق العاده بود ( هر چند تایر های افترمارکتی مخصوص درگ هم بی تاثیر نبودن ) در مورد zr1 جدید خود شرکت میگه زیر ۱۰ ثانیه و بعضی شایعات حتی عدد زیر ۹/۷ هم گفتن که از نظر من وقتی مدل قدیمی با نزدیک ۳۰۰ اسب بخار قدرت کمتر و آیرودینامیک ضعیف تر تونسته همچین تایمی بزنه ، مدل جدید باید زیر ۹ ثانیه باشه به هر حال ۱۰۶۴ اسب بخار قدرت اونم از موتور توئین توربو واقعا شوخی نیست ولی تا وقتی که drag times یا موتورترند تست نکنن نمیشه خیلی توقعات رو بالا برد

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. nikan

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (160 ديدگاه)

      زیر ۹ میشه قلمرو برقیا
      به نظرم خیلی بخواد خفن بزنه ۹/۴

      1. B

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (865 ديدگاه)

        اینم باید توجه کنیم ه تک دفه و باعث میشه تو درگ تایم ضعیف تری ثبت کنه مگه همچین پیستی باشه که چسب مخصوص در سطح پیست ریخته شده

    2. آریا

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (190 ديدگاه)

      فکر نکنم به زیر 9 ثانیه برسه ولی شاید به خود 9 نزدیک بشن

      موافقم 2
      مخالفم 1
    3. کاوه

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (80 ديدگاه)

      عزیز جان قطعا قطعا تیون شده است وگرنه نمیشه با اسب بخار یکسان و ۲۰۰ کیلو سنگین تر برنده بشی.کلا از لاستیک های ماشین معلومه که تیون شده.هرچند بازم رکورد خوبی میزنه ولی من خیییییییلی بعید و غیر منطقی میدونم که استکو اش زیر ۱۱ بزنه.یه چیزی شبیه غیر ممکنه زیر ۱۱ ثانیه

  12. JDM سابق

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (707 ديدگاه)

    C7 ZR1 بهترین گیربکس و قویترین موتور هم داشت بازم تایمی خوبی کف خیابون نمیزنه، چون موتور جلوئه و نسبت وزنش تقریباً پنجاه پنجاه هست،

    تو این درگ ها چون از لاستیک های درگ فاق بلند مثه هوسیر، میکی تامپسون و نیتو استفاده میکنن لانچ بهبود پیدا میکنه.

    البته جدا از این، C7 ZR1 یه مشکل دیگه هم داشت، اون موقع گیربکس 10 دنده اتومات گل سرسبد محصولات آمریکایی جی ام و فورد بود و فوق‌العاده سریع بود بخاطر دراز بودن پوسته گیربکس شورلت این گیربکس نتونست تو ZR1 جا کنه و هزینه ای هم نکرد چون همون موقع داشتن C8 رو توسعه میدادن، اینجوری شد که از همون گیربکس A8 هشت دنده قدیمی استفاده کردن، و گیربکس ده دنده رو کامارو و کادیلاک استفاده شد، C8 هم با گیربکس دو کلاجه ترمک اومد که کامپیوترش هم GM خودش توسعه داده بود

    1. car lover

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      ممنون از اطلاعات خوبت رفیق

      1. JDM سابق

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (707 ديدگاه)

        فدای شما محبتت دارید 🙏
        درس پس میدیم خدمت اساتید 🙌

        1. car lover

          ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1409 ديدگاه)

          بزرگواری استاد 💙

  13. nikan

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (160 ديدگاه)

    راننده کوروت فوق‌العاده بود عجب لانچی کرد البته لاستیکش افترمارکتی بود

    1. یانکی من هم فرزند کسی هستم

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (325 ديدگاه)

      وقتی میگم راننده و محل مسابقه مهمه یعنی این.شرایط برابر برای همه.در مورد دیمون هم همیشه همین رو میگم دیمون وقتی تایم خفن میزنه که رانندش به قدری آماده و با تجربه باشه موقع لانچ بتونه بعد بلند شدن جلوی ماشین جوری با قدرت ماشین بازی کنن که بعد رسیدن چرخها به زمین نزاره شوک به ماشین وارد بشه که چرخها موقعیت خودشون رو گم کنم.من بارها با دقت به لانچهای دیمون نگاه کردم اونایی موفق هستند که فهمیدن چجوری از این قسمت با شرایط ایده آل رد بشن دیمون آلوجی یکی از اینهاست.اگر باد چرخهای عقب رو تا جای ممکن کاهش بدن خوب این نقطه رو رد میکنن

      موافقم 5
      مخالفم 3
      1. Taha Ayoobi

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4314 ديدگاه)

        دقیقا عالی گفتی یانکی،

        منم درگ هایی که از دیمن دیدم اصلا چرخ ها از زمین بلند نمیشن!

        موافقم 2
        مخالفم 1
  14. DANI

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این شد یه درگ درست و درمون

    موافقم 3
    مخالفم 2
  15. Alimopar

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    کوروت فابریک نیست قطعا

    موافقم 6
    مخالفم 3
  16. faster

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (82 ديدگاه)

    تفاوت مهارت راننده ها از تفاوت پرفورمنس ماشینا بیشتر بود

  17. ابوالفضل

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (311 ديدگاه)

    لانچ وحشتناک کوروت 😎
    تایم عالی بود

    موافقم 4
    مخالفم 2
  18. car lover

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    عجب راننده ای، عجب ماشینی، عجب لانچی، عجب صدایی
    اون درگ اولش با کادیلاک هم باحال بود، خود همین کادیلاک هم معروفه به کوروت 4 در

  19. حسن

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    شرایط کاملا برابر بود
    قدرت یکسان
    هردو تک دف و دف عقب و اسفالت درگ برا هر دو عملکرد یکسان داره
    مکلارن 200 کیلو سبکتره

    موافقم 4
    مخالفم 9
  20. حسن

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    بزرگواران تغییر تایم و بهبود تایم برای خودروی دف عقب در پیست درگ امری طبیعیه و باید بهش توجه کرد
    من بعید میدونم تیون شده باشه
    کوروت c7zr1 بعد وایپر بهترین خودروی دف عقب موتور جلوی تاریخ خودروسازیه واقعا عملکرد عالی داشت
    حتی با یک راننده و در ویرجینیا پیست هم عملکرد بهتری نسبت به 720 داشت که این یک شاهکار با دویست کیلو وزن بیشتره

    موافقم 4
    مخالفم 9
    1. car lover

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      یکی از بهترین و امریکایی ترین کوروت ها همین c7 واقعا شاهکاره طراحی، موتور، قدرت، فقط یه مشکل که دوستمون هم بالاتر بهش اشاره کرد گیربکسش رو اگه عوض میکردن یه گیربکس سریعتر میذاشتن همه چی تموم بود
      ولی همینکه سوپرشارژ خودش عالیه

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. car lover

        ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1409 ديدگاه)

        مثلا همین 8 سرعته دوکلاچه

    2. car lover

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      فک کنم تیون شده، از صداش و لاستیکاش و رینگاش معلومه اما تیون خیلی بالا نه. احتمالا یه ریمپ و یه پولی میلنگ و چندتا چیز ریز دیگه ولی این ماشین فابریکشم هیولاست

  21. حسن

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    سلطان جنگهای نامنظم کوروت
    کلا این خودرو همه را اچمز میکرد

    موافقم 3
    مخالفم 6
  22. حسن

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    تنها نکته ی منفی در این درگ اینه که مک لارن موتور عقبه و فشار بیشتر از حد نیاز پیست درگ به چرخهای عقب وارد میشه

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. car lover

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      اطلاعات خوب👍

      موافقم 3
      مخالفم 2
  23. مهدی

    ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    تفاوت شتاب 720 و zr1 c7 کاملا مشخص هست
    https://m.youtube.com/watch?v=xaRqPs5WO1I

    موافقم 4
    مخالفم 1
  24. علی

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (800 ديدگاه)

    الان همه آمریکایی باز میان میگن. ماشاالله پوشراد انشا الله کوروت می‌بره ماشاالله بایرام تیون شده

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا