در نمایشگاه امسال SEMA، پردههای زیادی از روی محصولات مختلف کشیده شده و از این لحاظ، فضای رقابت سنگینی بر این نمایشگاه حکمفرما بوده است. شورولت نیز در کنار نسخههای ویژه خود از کامارو و اسپارک، از سه نسخه سفارشی از سیلورادو در لاسوگاس رونمایی کرده است که در ادامه، آنها را معرفی میکنیم.
Chevrolet Silverado 3500HD Kid Rock Conceptکانسپت شورولت سیلورادو 3500HD کید راک مدل ۲۰۱۶ شورولت برای ساخت مدل منحصر به فرد 3500HD به سراغ کید راک (Kid Rock) افسانهای در دیترویت رفته است تا تراکی طراحی کند که «کلاس کاریِ امریکاییها» را گرامی بدارد. این تراک بزرگ با مجموعهای از تغییرات ظاهری، از جمله یک جلوپنجره بزرگ از جنس کروم، یک نشان بزرگ شورولت در درب عقب و لولههای بزرگ کرومی برای سیستم اگزوز. Chevrolet Silverado 3500HD Kid Rock Concept درون کابین، سیلورادو یک پکیج کامل «کید راک» دریافت کرده که شامل تجهیزاتی چون چرم خاکستری (Sly Cool Gray) همراه با الگوهایی از جنس فاکس متالیک است. همچنین یک طراحی مشکی برای پنل ابزارها و همینطور کفپوشها، جلوهای خاص برای کابین سیلورادو ایجاد کردهاند. Chevrolet Silverado 3500HD Kid Rock Concept نکته قابلتوجه در مورد این کانسپت، اتصال یک تریلر در عقب آن است که دو کوآد اسکی «گیبز اسپورتس» با خود حمل میکند.
کانسپت شورولت سیلورادو ریالتری بون کالکتور مدل ۲۰۱۶ برای اینکه «کید راک» تنها ستاره مشهور سیلورادو در نمایشگاه SEMA نباشد، شورولت به سراغ مایکل وادل (Michael Waddell) ستاره سری مستند «شکارچی استخوان» رفته و با همکاری کمپانی استتار «ریالتری»، یک نسخه خاص از سیلورادو ۱۵۰۰ برای زندگی در شرایط سخت خارج از محیط شهری تولید کرده است.
Chevrolet Silverado Realtree Bone Collector Concept سیلورادو ریالتری بون کالکتر تجهیزات مختلفی در زمینه آفرود اضافه کرده است؛ از جمله تایرهای بزرگ خارج از جادهای که بر روی چرخ ۲۲ اینچی سیاهرنگ شورولت کشیده شدهاند. همچنین این پکیج جدید آفرود شوورلت مواردی چون یک میله پوش در جلو، پلکان کمکی و اسپورتبار کف بارگیر اضافه میکند. این در حالی است که یک کیت سیستم ترمز با ابعاد بزرگ نیز ارائه شده که در آن کالیپرهای ۶ پیستونه و دیسکهای ۴۰۹ میلیمتری استفاده میشوند. Chevrolet Silverado Realtree Bone Collector Concept برای گشتزنیهای آخر شب نیز یک نوار چراغ روشنایی بر روی اسپورتبار عقب، در کنار یک سیستم منحصر به فرد تنظیمکننده فضای قسمت بارگیر بهره گرفته شده است. درست در پشتسر کابین، یک یخچال کوچک برای نوشیدنی و مواد غذایی دیده میشود. همچنین در بدنه تراک، گرافیکهای ویژه «ریالتری» و الگوهای سبز «شکارچی استخوان» را میبینیم که تغییرات ظاهری جالبی را ایجاد کردهاند. این در حالی است که در داخل کابین، یک مجموع ابزارهای اختصاصی با دوخت سبز برای صندلیها، کنسول و فرمان درنظر گرفته شده است. Chevrolet Silverado Realtree Bone Collector Conceptکانسپت شورولت سیلورادو اسپیشال آپز مدل ۲۰۱۶ شورولت یک کانسپت ویژه از سیلورادو ۱۵۰۰ Z71 با عنوان «اسپیشال آپز» تولید کرده که طرح رنگآمیزی بدنه سه طیف آبیرنگ آن از لباس نیروهای دریایی گرفته شده است. Chevrolet Silverado Special Ops Concept در زیر این پوسته سهرنگ، شورولت مجموعهای از تجهیزات خود را اضافه کرده تا این تراک برای شرایط سخت خارج از جاده آماده کند. سپر محافظ زیر بدنه، راکر گاردها، چراغهای LED آفرود، یک اسپورت بار،قاب گلگیرها ، تایرهای آفرود و چرخهای ۲۰ اینچی آلومینیومی، از جمله مواردی هستند که «اسپیشال آپز» را برای رفتن به هر نقطهای از دنیا آماده میکنند. در همین حال، یک سیستم ویژه حمل وسایل GearOn، با بستها و مهارهای خود، کارآیی سیلورادو را بیشتر از قبل میکند. همچنین یک پکیج ترمز جدید، سیستم مکش هوا و اگزوز از «شورولت پرفورمنس» در این کانسپت استفاده شدهاند. Chevrolet Silverado Special Ops Concept این سه کانسپت ویژه شورولت سیلورادو، اولین رونماییِ رسمی خود را در نمایشگاه اتومبیل SEMA 2015 تجربه میکنند. Chevrolet Silverado Special Ops Concept
راستی یه تشکر هم بکنم از جناب انیس حسینی. اگر جیپ هم توی نمایشگاه شرکت کرده ممنون میشم از اون هم خبر بزارید.اینم بگم روی دومحور عقب که جفت چرخ نصب شده((توی عکس اول))اصلا کارایی نداره برای آفرود و میتونه دردسر ساز باشه.منم نمیدونستم اینجوریه (قبلا روی لندرور دیده بودم)ولی بعدش فهمیدم خوب نیست.گل و لای ممکنه بره بینشون و چندیدن دردسر دیگه.به جای این دوتا اگر از یک چرخ پهن استفاده میشد خیلی بهتر بود از لحاظ کارایی.ولی این جنبه ی خودنمایی داره صرفا .به هر حال کانسپت هست دیگه.
برای افرود حق با شماست اما کار اصلی این مدل ها افرود نیست ، مدل های سوپردیوتی فورد و همرده اون در شورلت برای اینکه بارهای سنگین حمل میکنند و به عنوان کشنده کاروان ها و غیره مورد استفاده قرار میگیرند برای افزایش در گیر شدن خودرو با سطح جاده و تحمل وزن زیاد در محور عقب ۴ چرخ دارند و اگر از یک لاستیک پهن استفاده بشه مشکل ساز میشه
عجب هیبتی داره لامصب ..اما..بری به سایت اپارات ببینید نیسان پاترول 2015 چه بلایی سر فورد f150 میاره مسابقه کشش هستش پاترول به اندازه نصف فورد بود اما فورد رو میکشه میبره تو باقالیا..
من یه بار تو کیش سوار مدل ۲۰۱۲ این چورُلت شدم، واقعا خفنه… مخصوصا کاپوتش انقدر بزرگ و حجیمه که حس قدرت فوق العاده ای با اون صدای زمخت و وحشتناک به راننده میده. اگه اینا تو ایران با قیمت بدون مالیات گمرک بود هیچکس نیسان آبی فول آپشن سوار نمیشد، با اون آینه های کناری کوچیک
اون ۳۵۰۰ هوی دیوتی کید راک بسیار بسیار زیباست من که هلاک اگزوزای کرومیش هستم که از پشت کابین اومده بیرون فقط یک لحظه این سیلورادو رو کف خواب { یا به انگیلیسی خودروهای low } تصور کنید ….
………………………………………………………………………………………………………………………………. تشکر بینهایت از آقای انیس حسینی
american and japan
۱۷ آبان ۱۳۹۴وای عالیه کم کم داره ازش خوشم میاد.رقابت سختی هست بین فورد ا150 و شورلت سیلورادو و داج رام و تویوتا توندرا…انتخاب خیلی سخت هست.
سامان اذری
۱۷ آبان ۱۳۹۴http://s3.img7.ir/gezak.jpg
بچه ها این عکسوببینید روحتون شاد بشه
ali a.j
۱۷ آبان ۱۳۹۴آقای سامان آذری دستت درد نکنه
اگه راستشو بخوای واقعا روحم و روحیم شاد و شارژ شد
روح
۱۷ آبان ۱۳۹۴چه ابهتی داره اون پیکان
american and japan
۱۷ آبان ۱۳۹۴عااااالیه ممنون.واقعا شاد شدم
سامان اذری
۱۷ آبان ۱۳۹۴❤❤❤❤
american and japan
۱۷ آبان ۱۳۹۴راستی یه تشکر هم بکنم از جناب انیس حسینی. اگر جیپ هم توی نمایشگاه شرکت کرده ممنون میشم از اون هم خبر بزارید.اینم بگم روی دومحور عقب که جفت چرخ نصب شده((توی عکس اول))اصلا کارایی نداره برای آفرود و میتونه دردسر ساز باشه.منم نمیدونستم اینجوریه (قبلا روی لندرور دیده بودم)ولی بعدش فهمیدم خوب نیست.گل و لای ممکنه بره بینشون و چندیدن دردسر دیگه.به جای این دوتا اگر از یک چرخ پهن استفاده میشد خیلی بهتر بود از لحاظ کارایی.ولی این جنبه ی خودنمایی داره صرفا .به هر حال کانسپت هست دیگه.
كاپيتاليسم
۱۷ آبان ۱۳۹۴برای افرود حق با شماست اما کار اصلی این مدل ها افرود نیست ، مدل های سوپردیوتی فورد و همرده اون در شورلت برای اینکه بارهای سنگین حمل میکنند و به عنوان کشنده کاروان ها و غیره مورد استفاده قرار میگیرند برای افزایش در گیر شدن خودرو با سطح جاده و تحمل وزن زیاد در محور عقب ۴ چرخ دارند و اگر از یک لاستیک پهن استفاده بشه مشکل ساز میشه
ماهان گاز قبلی
۱۷ آبان ۱۳۹۴فقط وانت خر کار سگ جون با ابهت آمممممممممممممممررررررررررررررررررریییییییکاییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!
armada
۱۷ آبان ۱۳۹۴عجب هیبتی داره لامصب ..اما..بری به سایت اپارات ببینید نیسان پاترول 2015 چه بلایی سر فورد f150 میاره مسابقه کشش هستش پاترول به اندازه نصف فورد بود اما فورد رو میکشه میبره تو باقالیا..
فریا
۱۷ آبان ۱۳۹۴اگه احیاناً چیزی به اسم داون فورس (down force) تاحالا شنیدین ، یکم درموردش فکر کنید
میفهمید چرا اونجوری میشــه !
datsun
۱۷ آبان ۱۳۹۴حق با شماست فریا جان ولی کلیپ های زیادی موجود ه که با خودروهای شاسی بلند دیگه همین کارو میکنه.
پاترول با کشیدن هواپیمای 170 تنی رکورد داره گینسه
فریا
۱۷ آبان ۱۳۹۴بله تایید می کنم ، پاترول در زمینه طناب کشی حرفای زیادی برای گفتن داره ، ولی کبوتر با کبوتر باز با باز :/
تراک و SUV دو دنــیای متفاوتن .
فرشید
۱۷ آبان ۱۳۹۴دم پدال گرم که از خودرو های امریکایی مطلالب زیادی منتشر می کنه…ده روز قبل رو جبران کردید.
شاسی
۱۷ آبان ۱۳۹۴من یه بار تو کیش سوار مدل ۲۰۱۲ این چورُلت شدم، واقعا خفنه… مخصوصا کاپوتش انقدر بزرگ و حجیمه که حس قدرت فوق العاده ای با اون صدای زمخت و وحشتناک به راننده میده.
اگه اینا تو ایران با قیمت بدون مالیات گمرک بود هیچکس نیسان آبی فول آپشن سوار نمیشد، با اون آینه های کناری کوچیک
ali a.j
۱۷ آبان ۱۳۹۴اون ۳۵۰۰ هوی دیوتی کید راک بسیار بسیار زیباست
من که هلاک اگزوزای کرومیش هستم که از پشت کابین اومده بیرون
فقط یک لحظه این سیلورادو رو کف خواب { یا به انگیلیسی خودروهای low } تصور کنید ….
……………………………………………………………………………………………………………………………….
تشکر بینهایت از آقای انیس حسینی
ali a.j
۱۷ آبان ۱۳۹۴متاسفانه اشتباه تایپی پیش آمد که اصلاحش میکنم
{ یا به انگلیسی خودروهای low }