پیکاپ جدید شورولت سیلورادو EV، احتمالا یکی از پرفروشترین وانتهای الکتریکی در سال ۲۰۲۳ خواهد بود. این محصول، مدلهای متنوع با قیمت ۴۱ تا ۱۰۵ هزار دلار خواهد داشت.
سیلورادو EV با توان پیمایش ۶۴۵ کیلومتر تولید میشود. مدل RST به عنوان نسخهی فول آپشن، دو موتور برقی با مجموع قدرت ۶۶۴ اسب بخار و گشتاور ۱۰۶۳ نیوتنمتر خواهد داشت. سیلورادو EV در کلاس وانتهای پهنپیکر عرضه خواهد شد و سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۴/۵ ثانیه ارائه خواهد کرد. این محصول با سیستم شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی، در زمان ۱۰ دقیقه انرژی لازم برای ۱۶۰ کیلومتر رانندگی خواهد داشت. سیلورادو EV میتواند تریلر ۴/۵ تنی را یدک بکشد یا ۶۰۰ کیلوگرم بار در عقب، حمل کند.
مدل پایه از سیلورادو EV با قدرت ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۸۳۴ نیوتنمتر، تولید میشود و نسخهی WT نام خواهد داشت. این پیکاپ از نظر توان پیمایش، تفاوتی با مدل RST ندارد؛ اما طبیعتا از نظر توانایی حمل بار، ضعیفتر است. مدل RST سیلورادو EV امکانات جالبی مثل فرمانپذیری چرخ عقب و سوپر کروز نیز خواهد داشت.
در نمای داخلی، طراحی جذاب و عامهپسند برای سیلورادو EV وجود دارد. نمایشگر ۱۷ اینچ لمسی در وسط و ۱۱ اینچ پشت فرمان نصب شده است. مدل RST، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه (HUD) با اندازهی ۱۴ اینچ خواهد داشت که در کلاس وانت، بینظیر خواهد بود. امکانات مدل پایه از سیلورادو EV که چند ماه بعد از RST تولید خواهد شد، هنوز اعلام نشده است.
سیلورادو EV حدود یک سال با عرضهی عمومی فاصله دارد. ابتدا مدل RST با آستانه قیمت ۱۰۵ هزار دلار تولید خواهد شد. احتمالا از اوایل سال ۲۰۲۴، مدل WT از سیلورادو EV با قیمت ۴۱ هزار دلار عرضه میشود.
M@M@DRZ
۱۵ دی ۱۴۰۰کابینش عالیه اما طراحی بیرونی رو به نظرم میشد بهتر کار کرد ولی من لایتینگ رو ترجیح میدم .
امیرعلی
۱۵ دی ۱۴۰۰اکواینوکس و بلیزر الکتریکی هم در CES 2022 معرفی شدن
عرض اندام امریکایی ها در لاس وگاس به رقبای دیگر
M@M@DRZ
۱۵ دی ۱۴۰۰اصلاح میکنم لایتنینگ
Taha Malek
۱۵ دی ۱۴۰۰بوووم واقعا شوی خوب کار کرده
اما کاش شرکت های خودروسازی از این تفکر دست بردارن که ماشین الکتریکی نباید طراحیش مثل ماشین بنزینی باشه . نکه طراحیش زشت باشه ها ولی سیلورادو معمولی خیلی طراحی زیباتر و با ابهت تری داره
Aboalfazl demon
۱۶ دی ۱۴۰۰امریکن کارز عالی مینوازند
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱۶ دی ۱۴۰۰جلوی رقیبش اف 150 لایتینگ خیلی حرفی برای گفتن نداره
Hossein
۱۶ دی ۱۴۰۰عالی شده از هر نظر 💙
- A M I R -
۱۶ دی ۱۴۰۰به نظرم با این تغییری که توی نمای جلوش دادن ابهت سیلورادو رو ازش گرفتن، لزومی نداشت تا این حد تغییر کنه. مسیری که فورد برای طراحی لایتنینگ رفت رو پیش میگرفتن بهتر بود.
رضا
۱۶ دی ۱۴۰۰یه تغییر بزرگ تو خودروسازی دنیا داره اتفاق میافته و اون صعود چینیها و آمریکاییها و ضعیف شدن اروپاییاس ، کارشناسای خودرو میگن چین ممکنه قدرت اول دنیای خودرو تو ۵ الی ۱۰ سال آینده بشه ، و نهایتا بازار به سمتی میره که خریدارا اتومبیل چینی رو به آلمانی ترجیح میدن
این وانت فوق العادس و خارج آمریکا رقیب نداره
rezars pc
۱۶ دی ۱۴۰۰عالی جز ظرفیت بکسل در نسخه ی wt
Arman
۱۶ دی ۱۴۰۰عالیه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۶ دی ۱۴۰۰دوستان دقت کنید پدال تو لیست مطالب سیلورادو رو با عکس مدل پایه گذاشته تو مطلب هم چندتا عکس ضعیف.حالا اگر آلمانی بود حداقل 30 تا عکس میزاشت یه تیتر دهن پر کن هم از خودش میساخت.پدال زشته به خدا حالا ما دستمون کوتاهه ولی نباید سلیقه خودتون رو بکنید تو چشم ما و اینکه خودرو سازی آمریکا یکه تازی میکنه باعث رنجش شما شده.چیکارش کنیم آقای دنیا هستند دیگه وا نمیستن که آلمان و اروپا زیقی بهشون برسن.
احمدعلی
۱۶ دی ۱۴۰۰شما تو کدوم دوره زمانی زندگی میکنید؟آمریکاییا اینقدر یکه تازی میکنن که کلا به بازار آمریکا و کانادا محدود شدن و حتی در حیات خلوت امریکا(امریکای لاتین) هم پشت سر برندهای ژاپنی و کره ای قرار دارن.تو خود آمریکا هم بجز چندتا وانت و شاسی بلند فول سایز چیزی برای عرضه ندارن.الان جایگاه شورولت اکوئیناکس،بلیزر،تریل بلیزر و فورد اسکیپ و اج درمقابل رقباشون چیه؟ از ایمنی و فناوری هم که دیگه نگم
پویا
۱۶ دی ۱۴۰۰آمار فروش خودرو هایی که گفتی یه نگاه بنداز!! از تکنولوژی هم بگو برامون بی زحمت 😂😂
احمدعلی
۱۶ دی ۱۴۰۰آمار فروششون خیلی از رقباشون پایین تره و فصل به فصل کمتر میشه(دقیقا برخلاف رقبای ژاپنی و کره ای که افزایش فروش دارن).نیازی به حرف من نیست واقعا چون آمارهای رسمی تک تک مدلهای همه خودروسازها هرسه ماه منتشر میشه(و بعضا ماهانه) به همراه درصد تغییر نسبت به سه ماهه قبلی و سه ماهه مشابه سال گذشته.همه میتونن خودشون ببینن و مقایسه کنن
mm-yarlou
۱۶ دی ۱۴۰۰فکر کنم لایتینگ محبوب تر باشه