شورلت

شورولت تاهو 2015، مرکب تنومند آمریکایی

بی‌شک خودروسازان آمریکایی پیشه‌وران قدر و توانمندی هستند و رشد و توسعه این صنعت هم تا حد بسیاری به آنان مدیون است. آن‌ها صنعتگران کوشا و پیگیری هستند که در کوران حوادث و رویدادها، بارها و بارها مغلوب شده و هر باره هم پس از تجدیدقوا، با عزمی راسخ‌تر از پیش به صحنه نبرد بازگشته‌اند.

2015 CHEVROLET TAHOE LTZ
۲۰۱۵ CHEVROLET TAHOE LTZ
در میان برندهای آمریکایی، ابرشرکت جنرال‌موتورز از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار است. از این رو که کمتر خودروسازی را در این عالم می‌توان یافت که تا این اندازه به تنوع محصولات خود همت بگمارد و تا این حد هم به ارضای سلائق مشتریان خویش کوشا باشد، تنوع مدل‌های این شرکت واقعاً کم‌نظیر است! این مجموعه غول‌آسا که تعداد کارکنانش از دویست هزار تن نیز فراتر می‌رود، برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای، مدلی خاص از خودرو را در آستین خود دارد و هیچ تنابنده ای را هم ناامید نمی‌سازد. حال می‌خواهد که این خودرو یک سوپرمینی ارزان‌قیمت به نام شورولت اسپارک باشد و یا غولی عظیم‌الجثه و گران همچون کادیلاک اسکالید. مضاف بر آن، این شرکت در ساخت و ارائه انواع وانت‌بارهای کارآمد و مجهز و نیز خودروهای تجاری هم بسیار توانمند و باتجربه است و این خصیصه‌ای است که بسیاری از همتایانش، علیرغم شمارگان میلیونی تولید و یدک کشیدن نام‌های پرآوازه و پرطمطراق، از آن محروم‌اند. درمجموع، نقطه قوت این خودروساز را می‌توان در مواردی همچون کیفیت بسیار خوب، دوام بالا و تنوع بی‌شمار تولیداتش جستجو نمود و نیز پشتوانه اعتمادی که سالیان سال برای خود ذخیره نموده است.
2015 CHEVROLET TAHOE LTZ
۲۰۱۵ CHEVROLET TAHOE LTZ
در حال حاضر، اس یو وی‌های فول سایزی همچون شورولت تاهو (TAHO) و نیز جی‌ام‌سی یوکان (YUKON) از معروف‌ترین محصولات جنرال‌موتورز به شمار می‌آیند. این دو خودرو که از زوج‌های مشهور این خودروساز نیز محسوب می‌شوند، سال‌ها پیش با اسامی متفاوتی به فروش می‌رسیدند. مدل یوکان با نام جیمی (JIMMY) به بازار عرضه می‌شد و تاهو هم با نام مشهور بلیزر (BLAZER). اما جنرال‌موتورز در سال ۱۹۹۲ میلادی، نام جیمی را به یوکان و در سال ۱۹۹۵ میلادی هم نام بلیزر را به تاهو تغییر داد. در حال حاضر هم این دو محصول در چهارمین نسل خود از زمان تغییر نام به سر می‌برند. نسخه‌های نوین هر دو مدل یوکان و تاهو، در دسامبر سال ۲۰۱۳ میلادی در مدار تولید جای گرفت. هر دوی آنها بر مبنای پلت فرم GMT K2XX تکوین یافته‌اند که کد این پلت فرم هم در شورولت تاهو K2UC و در جی‌ام‌سی یوکان K2UG می‌باشد. و در حال حاضر هم این مدل‌ها و ملحقاتشان از جمله یوکان دنالی، سابربان، سیلورادو به کشورهای واقع در آمریکای شمالی، خاورمیانه، روسیه، تایوان و…صادر می‌شوند. اکثر این مدل‌ها به مناطق آزاد کشورمان نیز راه یافته‌اند.
2015 CHEVROLET TAHOE LTZ
۲۰۱۵ CHEVROLET TAHOE LTZ
چندی پیش سایت «AUTOMIDDLEEAST» امارات این خودرو را مورد بررسی خود قرار دارد که آنچه در ذیل می‌آید چکیده‌ای از آن مطلب است.

خلاصه بررسی

کل امتیاز این خودرو: ۴ از ۵

(نسل نوین) این خودرو مطمئن‌تر، قوی‌تر و مستحکم‌تر از همیشه است.

2015 CHEVROLET TAHOE
۲۰۱۵ CHEVROLET TAHOE
نمای ظاهری
سخت، خشن و استوار. این‌ها از زمره صفاتی هستند که می‌توانید آنها را برای توصیف نسل پیشین این خودرو به کار برید. ولی مدل ۲۰۱۵ شورولت تاهو که نسل جدید آن نیز به شمار می‌آید چهره‌ای بالغ و پخته را از خود به نمایش می‌گذارد. در همان حال که جلوپنجره‌ای بزرگ و پهن، به همراه دو ردیف نورافکن، پیشانی آن را زینت می‌بخشد؛ استفاده سخاوتمندانه از فلز کروم، که در امتداد خطوط پنجره‌ها و آینه‌های کناری آن صورت پذیرفته، خطوط راست و مستقیمی که در امتداد بدنه‌اش جای گرفته‌اند را تکمیل می‌کند.
2015 CHEVROLET TAHOE
۲۰۱۵ CHEVROLET TAHOE
کابین
واقعیت این است که آمریکایی‌ها به هر چیزی که بزرگ‌تر از اندازه معمول آن باشد، علاقه‌مندند. و در این میان تنها کافی است که در داخل کابین شورولت تاهو جای گیرید تا هر آنچه را که مورد نیازتان است به دست آورید. گرداگرد کابین این خودرو را حجم فراوانی از چرم و مواد نرم فرا گرفته است و تریم چوبی که کناره‌های کنسول میانی و پانل درب‌های آن را احاطه نموده، اندکی حس و فضای تجمل‌تری را برای این اس یو وی دیترویتی به ارمغان آورده است.
2015 Chevrolet Tahoe Interior
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe Interior

مهندسی
در میانه داشبورد شورولت تاهو، یک صفحه نمایشگر به سایز ۸ اینچ نصب شده که با لمس یکی از دکمه‌های آن، یک محفظه پدیدار می‌شود که جهت اتصال تلفن همراه و همچنین سیستم صوتی IPOD به سامانه سرگرمی، به کار می‌رود. سرنشینان عقب این خودرو هم مجبور نیستند که جهت استفاده از این تجهیز صندلی‌های خود را ترک نمایند زیرا برای آنها نیز یک صفحه لمسی جداگانه تخصیص یافته که بر روی سقف خودرو نصب شده است. تعداد این صفحات لمسی نیز در برادر بزرگ‌تر تاهو به دو عدد افزایش می‌یابد (منظور مدل سابربان است).

2015 Chevrolet Tahoe
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe
آنچه در این خودرو ارائه می‌شود
زیر کاپوت شورولت تاهو، یک پیشرانه ۸ سیلندر وی شکل ۵.۳ لیتری از نوع ECOTEC3 مستقر است که توانی معادل ۳۵۵ اسب بخار در ۵/۶۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل ۵۱۸ نیوتن متر در ۴/۱۰۰ دور در دقیقه برایش به ارمغان می‌آورد. این اس یو وی آمریکایی، سواری نرم و راحتی را در سرعت‌های معمولی به سرنشینان خود پیشکش می‌کند، اما شتاب گیری و جهش ناگهانی با این خودرو، بیش از آنچه که انتظار می‌رود زمان می‌برد.
2015 Chevrolet Tahoe Interior
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe Interior
جمع‌بندی نهایی
از دیدگاه شورولت، مدل تاهو رقیبی برعلیه خودروهای محبوبی همچون تویوتا لندکروز و نیسان پاترول به شمار می‌آید، اما در واقعیت امر آنها با یکدیگر قابل قیاس نیستند. از این رو که اگر نیسان پاترول بهای گزاف‌تری را از خریدارانش مطالبه می‌کند اما در عوض یک جعبه‌دنده ۷ سرعته و همچنین ۴۵ اسب بخار توان بیشتر را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، در مورد تویوتا لندکروز هم وضع به همین منوال است. این خودرو هم به نوبه خود، کمی توان بیشتری را در اختیارتان می‌نهد و حتی ممکن است شکست خردکننده‌ای را در تپه‌های شنی و خاکی نصیب همتای آمریکایی خود سازد. پس با این اوصاف، حقیقتاً در شورولت تاهو چه چیزی نصیب خریدار نوعی می‌گردد؟ پاسخ این است: فضا و آنهم به میزان بسیار زیاد.
2015 Chevrolet Tahoe
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe
نکات مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
کابین راحت و جادار

نکات منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
فرمان گرم شونده و صندلی گرم شونده این خودرو برای این نقطه از دنیا غیرضروری به نظر می‌رسند. (منظور کشور امارات است)

2015 Chevrolet Tahoe
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe

مشخصات فنی شورولت تاهو ۲۰۱۵

نوع پیشرانه: ۸ سیلندر وی شکل، تنفس طبیعی، سیستم تزریق مستقیم سوخت

کد پیشرانه:L83 با قابلیت استفاده از سوخت بنزین و اتانول

حجم موتور: ۵۳۲۸ سی‌سی

توان: ۳۵۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه

گشتاور: ۵۱۸ نیوتن متر در ۴۱۰۰ دور در دقیقه

حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت (در برخی منابع ۱۸۰ کیلومتر ذکر شده است)

شتاب از صفر تا صد: ۹ الی ۹.۵ ثانیه

مصرف میانگین سوخت:۱۲ – ۱۲.۳ لیتر در هر صد کیلومتر مسافت

سیستم فنربندی جلو: مستقل، فنرهای جاذب شوک و میله تثبیت‌کننده – در تیپ LTZ سامانه کنترل رانندگی مغناطیسی به طور استاندارد نصب شده است.

سیستم فنربندی عقب: مستقل، محور صلب به همراه موضع پنج اتصالی و فنرهای مارپیچ – در تیپ LTZ سامانه کنترل رانندگی مغناطیسی به طور استاندارد نصب شده است.

2015 Chevrolet Tahoe
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe
ابعاد

طول/عرض/ارتفاع: ۵۱۸۱/۲۰۴۴/۱۸۹۰ میلی‌متر

فاصله بین دو محور: ۲۹۴۶ میلی‌متر

وزن: ۲۵۷۷ الی ۲۶۰۰ کیلوگرم

ظرفیت باک بنزین: ۱۰۰ لیتر

گنجایش صندوق بار: ۱۴۶۱ لیتر

ظرفیت سرنشین: ۸ نفر

اندازه تایرهای جلو و عقب: P275/55 R 20 (تیپ LTZ یا فول)

2015 Chevrolet Tahoe
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe
ایمنی

۴ ستاره از موسسه ایمنی NHTSA آمریکا

۶ عدد کیسه ایمنی هوا

سیستم ضد بلوکه ترمز ABS

سیستم کنترل پایداری DSC

سیستم کنترل کشش TCS

سیستم هشداردهنده خروج از لاین مسیر LANE DEPARTURE WARINING

پکیج فنربندی تطبیقی ADAPTIVE SUSPENSION PACKAGE

سیستم ردیابی نقاط کور BLIND SPOT WARNING

سیستم هشداردهنده تصادفات COLLISION DETECTION

سیستم ISOFIX برای صندلی کودک

دوربین دید عقب

نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها TPMS

سنسورهای پارک جلو و عقب

2015 Chevrolet Tahoe
۲۰۱۵ Chevrolet Tahoe
تجهیزات (تیپ LTZ یا همان فول در بازار امارات)
گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها – پوشش چرمی فرمان – فرمان الکتریکی حساس به سرعت – صندلی‌ها با پوشش چرمی – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه ناحیه‌ای – چراغ نقشه‌خوانی برای سرنشینان جلو و عقب – تنظیم برقی صندلی‌های راننده و سرنشین جلو در ۸ جهت به همراه حافظه – تنظیم ستون فرمان – روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو – درب عقب اتوماتیک – شیشه عقب بخارزدا – آینه‌های جانبی برقی، جمع شونده به همراه گرم‌کن – سوکت برقی 12V برای سرنشینان جلو – سیستم ورود بدون کلید هوشمند به همراه ریموت استارت – استارت دکمه‌ای – صفحه نمایشگر لمسی به سایز ۸ اینچ – آینه‌های عقب الکتروکرومیک – کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 و پورت USB و AUX به همراه اتصالات بلوتوث و هندزفری و نیز شارژ وایرلس – نگه‌دارنده‌ها فنجان برای سه ردیف صندلی‌ها -سوئیچ کروز کنترل بر روی فرمان – سیستم هدایت ناوبری و… قیمت
در آمریکا: ۴۷,۰۰۰ دلار (تیپ پایه LS) و ۶۴,۶۰۰ (تیپ فول LTZ)

در امارات: این خودرو در بازار امارات در سه تیپ متفاوت LS،LT و LTZ عرضه می‌شود و هرکدام از این تیپ‌ها نیز در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل به فروش می‌رسند. ازآنجایی‌که تیپ‌های گوناگون این خودرو به مناطق آزاد کشورمان نیز راه یافته است بنده در اینجا برای آشنایی بیشتر خریداران احتمالی، بهای تمامی تیپ‌ها در کشور مبدأ (امارات) را درج نمودم.

تیپ قیمت (درهم)
LS (تک دیفرانسیل) ۱۵۷/۰۰۰ الی ۱۶۰/۰۰۰
LS (دو دیفرانسیل) ۱۶۸/۰۰۰ الی ۱۷۱/۰۰۰
LT (تک دیفرانسیل) ۱۷۳/۰۰۰ الی ۱۷۶/۰۰۰
LT (دو دیفرانسیل) ۱۸۴/۰۰۰ الی ۱۸۷/۰۰۰
LTZ (تک دیفرانسیل) ۲۲۳/۰۰۰ الی ۲۲۶/۰۰۰
LTZ (دو دیفرانسیل) ۲۳۲/۰۰۰ الی ۲۴۵/۰۰۰

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. جواد

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (990 ديدگاه)

    نکته منفی تون تو حلقم …….بی استفاده بودن گرم کن بهتر یک زمستون تو تبریز بگذرونن این اماراتی ها تا بفهمن کاربرد گرم کن چیه

    1. مصطفی

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      من موندم پایگاهی معتبر تر از AUTOMIDDLEEAST برای بررسی وجود نداره؟؟؟؟

    2. فورد

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (892 ديدگاه)

      هرکی ایراد بگیره جفت پا ………

    3. سامان اذری

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      2 سال پیش تو سراب یکی از شهرستانهای تبریز
      زمستان 26 درجه زیر صفر بود یه سرباز بیچاره موقع پست دادن یخ زده بود :(
      اینجا صبح ها بعضی از ماشینهای قدیمی زیرشون اتیش روشن میکنند تا ماشین روشن بشه :)

      ولی تو مطلب بالا یه لحظه پرچم لندکروز رفت بالا

      1. shahab

        ۲۸ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        خیلی زیباست کلا برای SUV ها طراحی های ساده تر رو بیشتر می پسندم
        کابینش که واقعا عالیه کلا. این چه ایرادیه ک برای یه suv میگیرنو میگن شتابش کمه؟؟؟ماشینهای آمریکایی حرف ندارن
        اما توی بیابون لندکروز سروره

    4. hitler

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      من بدون اینکه مطلب رو بخونم فقط عنوانشو خوندم اومدم اینجا یه دعایی میکنم بگین آمین
      تمامی مسبب ها،بی شرف ها،رانت خوار ها،اقازاده ها،مسئولین بی عرضه،افراد سود طلب و اونایی که به نام خدا باعث شدن از داشتن همچین خودروهایی محروم شیم،به حال و روز ما بیفتن.این بدترین دعایی بود که تا به حال برای کسی کردم ولی یه غول امریکایی بیاد بشه 47هزار دلار و با دلار پنج هزار تومانی بشه 200میلیون فوقش،نشون میده ایران بدترین جا برای ماشین باز بودن هس.لعنت به بیشرفا

    5. sina

      ۲۹ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      اره اسیر نکته منفی شدم من

  2. امیر

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    من فقط تو کف معایبشم چرا فرمان وصندلی گرم کن داره !!!!!

    1. رضا

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (186 ديدگاه)

      یه دونه قهوه ایش توی اهواز با پلاک اروند هست
      یه مقدار بزرگ تر از حد معموله و بیچاره همیشه کج پارک میکنه

  3. امیر.عارف

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    آدم میمونه در برابر عظمت و برتری یک اراده برتر و پویا چی بگه. اونها هم مثل ما اسمشون آدمه ولی چرا مردان صنعتی ما این همه با اونا فرق دارند

    1. hamid

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بخاطر این که دولتمردان امریکا هم خودشون رو آدم میدونند و هم مردمشون رو و به همین دلیل تلاش میکنند بهترین ها رو برای مردمشون فراهم کنند *** …اشتغال تعطیله ..مسکن تعطیله…خودرو تعطیله ….کیفیت غذا و دارو تعطیله …..*** و هیچ برنامه ای هم برای آینده ندارند شما یه نگاهی به برنامه های دولتها بندازید همیشه داره عوض میشه ….بخوای از این مملکت بخوای بری کسی راهت نمیده یا باید ***کنی و پول ببری خارج یا باید نخبه باشی …در نتیجه جوونا مثل میوه ای که بثمر میشینه و کسی از اونا استفاده نمیکنه میوفتند پای درخت همونجا میپوسند و فاسد میشند دورو بر خودتون رو ببینید …شیشه …دزدی …قتل…خیانت مرد و زن به هم….اعصاب داغون ….حسرت خونه و ماشین و سفر و غدای خوب و لباس مناسب به دل اکثر جوان ها مونده….این مطالب رو کسی نوشته که 14 سال با مدرک کارشناسی فنی در دو شرکت ایران خودرو و سایپا صادقانه کار کرده و همیشه به خاطر توانایی فنی اش استخدام شده نه با سفارش ، ولی الان به این نتیجه رسیده که اگر یه بقالی داشت الان هم روحش و هم جسمش در عذاب نبود .اونایی که بیرون از صنعت هستند نمیدونند داخل صنعت چه کثافت کاری هایی میشه دلیل بدبختی ما ایرانی ها نااگاهی و عدم مطالعه و اماده خوری ونبو حس وطن پرستی در اکثر ماست.
      فقط ارزو دارم از ایران برم ولی افسوس ….نمیتونم

      1. امیر.عارف

        ۲۹ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (876 ديدگاه)

        دقیقا میفهمم چی میگی رفیق همدردیم ولی همه چیز رو نمیشه همجا گفت . ما در زمان بدی تو ایران دنیا اومدیم. مسئولین هم که دیگه هیچی

  4. Mehdi TuRbO

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2361 ديدگاه)

    از بس طراحیای شلوغ دیدم طراحیای ساده دیگ به چشمم نمیاد طراحی بیرونیش سادست خیلی.البته جز عیب نی اما من طراحیای جذاب مثه دوج دورانگو را بیشتر دوست دارم.

  5. عباس

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    ۲۰۰ میلیون تومن میشه فول و دو دف اینو خرید ولى ایران نمیشه اوردش چون حجم موتورش بالاى ۲.۵ لیتره (منظورم مناطق آزاد تجاریه)
    خب این قانون مسخره و من دراوردى رو کى گذاشته دلیلش چى میتونه باشه آخه؟؟؟
    اگه میترسید پلیساتون با اون رانندگان چیره دست و قانون مدار و… تون نگیرتشون بهتره بدونید با سمند و مگان حتى زانتیا اهد بوق رو نمیتونید بگیرید اینطور فقط صورت مسئله رو پاک میکنید
    اگه منظور آلودگى و مصرف بالاى انرژیه برید همه ماشیناى ایرانیو جم کنید
    واقعا دیگه عقلم جایى قد نمیده چرا نباید بیشتر ۲.۵ وارد بشه
    منطقه آزاد نیست منطقه مشروط آزاده

  6. ALiHidden

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (332 ديدگاه)

    نمیدونم چرا این حسو نسبت به همه ماشینای آمریکایی دارم :

    تحت هیچ شرایطی خراب نمیشن :|

  7. suburban

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (92 ديدگاه)

    نسل قبلش رو پلیسهای فدرال استفاده میکردن در ضمن قیافش بهتر از این نسل بود خوفتر بود…

  8. فرشید

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    واقعا میان میگن چرا به عر با این طور میگید….استفاده از سیستم گرم کننده که زوری نیست که…دوست نداری استفاده نکن .ازش ایراد بنی اسراییلی نگیر

  9. sasan

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    وای وای وای.به این میگن شاسی

  10. احسان(احسان)

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    اگر اینجوری نقد میکنن تا امتیاز منفی بدن پس مرسدس بنز هم ماشین خوبی نیست چون تو ایران دلال ها با 10 برابر قیمت اصلی میدن به ملت
    اینا دیگه چه ادمای بی منطقین

  11. Rouzbeh

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    نمای جلوش خوب و خشن ولی تو قسمت عقیب یکم ساده کار کرده

    1. ALiHidden

      ۲۹ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (332 ديدگاه)

      کلا ماشینای آمریکایی خیلی رخ ندارن اما من از همین طراحی سادش خوشم میاد!!

  12. احمد باقری

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا جادار هست، دریای هست واسه خودش.

  13. محمد

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    شاسی بلند فقط لندکروز وانت فقط فورد اف ۱۵۰
    توروخدا نیاین بگین لندکروز تو آفرود از جی کلاس بدتره باشه شما راست میگین

    1. luis

      ۲۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      امروز یه فورد f750 از نزدیک دیدم سکته ناقص زدم رسما اسب تریلی بود به جای تراک.

  14. sasan

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    تو مناطق ازاد تجاری که دوباره ازاد شد بالای 2500 .حداقل اروند که ما هستیم ازاد شده.همان موقع هم که ممنوع بود. اگر یکم شلش میکردی میتونستی وارد کنی .اما دیگه الان رسما ازاد اینجا.

  15. حميد

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    به درد شهرهای شلوغ و کوچه پس کوچه نمیخوره
    راستی چرا ما همش از خودروهایی مینویسیم که معمولا وارداتش ممنوعه

  16. luis

    ۲۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    نرم بودن و راحتی رو از عکساش میشه حس کرد
    جنرال موتورز عالی مثل همیشه.

  17. Archi KHAN

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    این ماشین میتونه آرزوی کسی نباشه ؟!

  18. علی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    i love usa

  19. Aliran khodro

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (66 ديدگاه)

    مفته

  20. مهران

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (191 ديدگاه)

    منبعی معتبر تر از AUTOMIDDLEEAST نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. سعید

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    در مورد طراحی این خودرو
    1- نکته مثبت : طراحی دماغه جاو حجیم ولی درعین حال دارای ظرافت قابل توجهی است و بدنه جانبی آن که با طراحی رینگهای خودرو بسیار هماهنگ است .
    2- نکته منفی : داشبورد خودرو با کلیت طراحی خودرو هماهنگ نبوده و خشن تر از طراحی بدنه خودرو است ، و در میانه با توجه به فضای قابل توجه ، جای استفاده از یک نمایشگر 12 in مستطیلی شکل خالی است . در طراحی پشت خودرو نیز به نظر می رسد عجله شده است و در صورت استفاده از چراغهای مستطیلی شکل ( هماهنگ با طرح چراغهای جلو ) و استفاده از نوار یا نوارهای کرومی طراحی خودرو کامل تر و جذاب تر می شد .

  22. فریا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    محــشره
    ولی ماشالا به AUTOMIDDLEEAST
    شتاب صفرتاصد این ماشین 7.1 ثانیه هست . ایشون چطوره رانندگی کردن که به 9.5 رسیدن -_-
    منبع CarandDriver

  23. mobin

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قبلا عاشقش بودم حتی همین الان با کلی شوق و ذوق این مطلب رو باز کردم که بخونم اما بعد از خوندن مطلب کلا از رویا هام خارج شد این ماشین!10ثانیه صفر تا صد و شتاب گیری به این کندی واقعا تهوع آوره! تنها نکته ی مثبتش جلو پنجرشه! داخلش هم که خیلی سادست جنس صندلی سانتافه هم از این بهتره!
    با تشکر فراوون از مطلب عالیتون مرسی ❤

    1. P.G

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      آره شما راست میگى
      براى شما همون پراید ۱۳۱ مناسبتره،برو تو رویاش ان شاء الله بهش میرسى:)

  24. حامد

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (70 ديدگاه)

    سپاس از سام کاویانی.
    قیمت‌ها اگه به ارز شناخته‌شده‌تری تبدیل بشه، قابل فهم‌تر می‌شه.

  25. interceptor

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (108 ديدگاه)

    آمریکا suv واقعی نداره؟؟؟
    با احترامی که برای خودروسازی آمریکا قایلم ولی توی اس یو وی هاش پلتفرم شون وانت هست که کابین براش گذاشتن ، یعنی همشون از سیرا و جمس و نویگیتور و اف-150 و اکسپلورر و … همه وانت هایی هستن که suv شدن و فقط فضای بار خوبی دارن

    1. شلبى

      ۳۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (705 ديدگاه)

      این حرف شما تا حدودى درسته ولى نقص محسوب نمیشه چون خیلى از کمپانى ها پلتفرم شاسى بلنداشون با وانت ها مشترک هست مثل تویوتا سکوئیا و تویوتا فرچونر و پرادو و بعضى از شاسى بلند هاى نیسان و ……

  26. بنزgl63

    ۱ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    معایبشو براتون بگم=ناخوانی حجم موتور با اسب بخار-دسته تنظیم برف پاکن به اندازه سه تا دسته-کیفیت پایین-شتاب ضعیف-امکانات کم-چراغ های عقب فقط یک خط عمودی-فرمان پذیری ضعیف-سرعت پایین-هندلینگ ضعیف-سیستم تعلیق ضعیف- درمقایسه با بنز gl63

    1. فریا

      ۴ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (684 ديدگاه)

      معلومه چقد واسه GL63 صد و بیست هزاری ارزش قائلید که با شوی ای مقایسه می کنید که از نصف قیمت اون یه 10 هزار دلاری ارزونتره :|
      معایبشم که فرمودید : خنده داره که به شیفتر گیربکس بگید دسته برف پاک کن . :D
      بقیه معایبم همینجوری میتونم قانعتون کنم .
      TelegramID : SRT_Trackhawk در خدمتم .

  27. sasan

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    یه جوری میگه فرمان پذیری بد انگار پشتش نشسته..از رو عکس فهمیدی..
    من این ماشین و موقع پارک کردن دیدم اصلا حرکت چرخ هاش دیوانه کننده بود انگار رو کف صابون داره حرکت میکنه به قدری که نرم جهت میگرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا