هر دو مدل تاهو و سابربن جدید از پیشرانههای پرحجم V8، کابین لوکس و نمایشگر ۱۷ اینچی بزرگ سود خواهد برد.
شورولت شاسیبلندهای بزرگ درونسوز خود را برای سال ۲۰۲۵ بهروزرسانی کرده است و تصمیم دارد که آنها را با ۲,۳۰۰ دلار افزایش قیمت عرضه کند. این افزایش قیمت شامل مدل سابربن بزرگ و نسخه کوچکتر آن، تاهو، میشود که پیش از این هم با قیمتی فراتر از ۶۰ هزار دلار به دست مشتریان میرسیدند.
نمونه پایه تاهو با برچسب ۶۰,۴۹۵ دردسترس خریداران قرار گرفته و در ازای مبلغ نسبتا زیاد خود، امکاناتی چون پیشرانه ۵.۳ لیتری V8 جنرالموتورز با ۳۵۵ اسب بخار قدرت، سیستم چهار چرخ محرک و سه ردیف صندلی را در اختیار خریداران قرار میدهد. نسخه بزرگتر این خودرو هم با نام سابربن LS 2WD با قیمت پایه ۶۳,۴۹۸ دلار به دست مشتریان میرسد. علاقهمندان میتوانند از هر دو مدل را با پیشرانههای کوچک یا بزرگتر هم خریداری کنند که شامل یک واحد ۳ لیتری دورامکس ۳۰۵ اسب بخاری دیزلی با ۶۷۱ نیوتن متر گشتاور و یک نمونه ۶.۲ لیتری V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت میشود.
هر چند بدنه بیرونی تاهو سابربن شاهد تغییرات بسیار جزئی بوده اما کابین آنها تفاوت گستردهای با نسل گذشته خواهد داشت. نگین کابین این دو مدل، یک نمایشگر بزرگ ۱۷.۷ اینچی به شمار میرود که در مرکز داشبورد قرار گرفته و بهصورت نسبتا یکپارچه به نمایشگر بزرگ ۱۱ اینچی روبهروی راننده متصل میشود. در مقام مقایسه میتوان اشاره کرد که نسل گذشته این خودرو تنها از یک نمایشگر ۸ اینچی تبلتی استفاده میکرد.
در سوی دیگر، نمونه بالارده سابربن هایکانتری 4WD 2025 با قیمت ۸۶,۱۹۵ دلار عرضه میشود. مشتریان شرورولت در ازای پرداخت این مبلغ هنگفت امکانات لوکسی چون رینگهای ۲۴ اینچی زیبا دریافت میکنند. قیمت نسخه کوچکتر این خودرو، تاهو هایکانتری، هم برابر ۸۳,۱۹۵ دلار اعلام شده است. در جدول زیر میتوانید قیمت تمام نسخههای پایه و پرچمدار تاهو و سابربن ۲۰۵۵ را مشاهده کنید:
تریم | سابربن ۲۰۲۵ (قیمت دلاری) | تاهو ۲۰۲۵ (قیمت دلاری) |
LS 2WD | ۶۳,۴۵۹ | ۶۰,۴۹۵ |
LS 4WD | ۶۶,۴۵۹ | ۶۳,۴۵۹ |
های کانتری 2WD | ۸۳,۱۹۵ | ۸۰,۱۹۵ |
های کانتری 4WD | ۸۶,۱۹۵ | ۸۳,۱۹۵ |
نسخه ۲۰۲۵ شاسیبلندهای تازه شورولت درکنار بهرهمندی از کابین بهروزرسانیشده، به تغییرات ظاهری بیرونی کوچکی هم مزین شدهاند که شامل قرارگیری پایینتر چراغهای اصلی، نور روز LED با طرح C شکل، جلوپنجره بهروزرسانیشده، چراغهای عقب همیشگی با LED جدید و تغییرات جزئی گرافیک بخش عقب میشود. هر دو خودروی یادشده بهجز نمونه دیزلی، هماکنون در خط تولید شورولت درحال تولید و مونتاژ هستند و بهزودی به نمایندگیهای شورولت خواهند رسید. نظر شما درباره این دو شاسیبلند چیست؟ آیا شورولت تاهو و سابربن را هم برقی خواهد کرد؟
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳ماشالله
Kiarash
۲۱ مهر ۱۴۰۳طاها چرا اینقدر دیسلایک خوردی ؟ 😂
این ماشاالله نداشته باشه پس چی بگه آدم جذاب روزی ۲ اکستریم رو قورت میده این
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳کیارش جان متاسفانه هرکی بنویسه ماشالا بقیه حساس میشن.
من نمیدونم کجا دیگه باید بگم ماشالا تا اشکال نداشته باشه😂
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳طاها هر موقع تو پدال زیاد دیسلایک خوردی مطمئن باش که حرف درستی زدی
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳چیزه میگم حالا نمیشه به جای ماشالا یه چیز دیگه بگی ؟ مثلا تعریف کن
از بس ماشالا شنیدیم به ماشالا حساس شدیم
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳دقیقا👌
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳این خیلی دنبال کلمه جایگزین گشتم ولی چیزی به ذهنم نمیرسه
ماشالا حق مطلب رو ادا میکنه 😂
amir
۲۱ مهر ۱۴۰۳علی هم یادش بره شما میدون رو خالی نمیزاری
Kiarash
۲۱ مهر ۱۴۰۳من خودم اصن فن انگلیسی و فرانسوی هستم ولی خوب از این خودرو همیشه خوشم اومده و منم مثل آقا علی یه ماشالاه گفتم حالا خود شما آمریکایی دوست نداری دیگه بحث الکی که نمی خواد تازه خودرو های اقتصادی کره ای هم قبول دارم 😉🙂
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳تازه خیلی داغش نکردم بازم جا داشت😂
Kiarash
۲۱ مهر ۱۴۰۳دقیقا 👌😂
MehdiTurbo
۲۱ مهر ۱۴۰۳طراحی داخلیش عالیه واقعا تو دنیای کابین های امروزی
ممد ژانگولر
۲۱ مهر ۱۴۰۳خداوکیلی خیلی تیپش آمریکاییه . ابهت نداره که داره قدرت نداره که داره محکم نیست که هست
فقط قیمتشو نصف میدادن که ما فقرا هم بتونیم بخریم بیتر میشد .
آرمان
۲۱ مهر ۱۴۰۳اگه تو کشور آمریکا بودیم،نمیشد انتخاب کنیم
اینقدر تنوع ماشین هست اونم با شرایط اقساطی تا ۸۴ ماه و بهره زیر ۴درصد(البته بهشرط داشتن نمره کردیت خوب به بالا) یا لیزینگی های ۱ساله تا ۴سال با قیمت بسیار معقول و به صرفه
۶۰ هزار دلار یعنی متوسط حقوق ۲سال دستمزد کارگری با حداقل دستمزد البته بسته به ساعت کاری و انعام بیشتر و کمتر میشه ولی میانگین ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار در سال
amirkhanzadeh
۲۱ مهر ۱۴۰۳مثل برانکو برای اینم باید رشوه بده
برای برانکو 2000 دلار بود برای این چقدره؟
Taha Ayoobi
۲۱ مهر ۱۴۰۳این رقیبی نداره، تهش سکویاعه که بهش نمیرسه، اروپا هم که هیچی.
Nismo
۲۲ مهر ۱۴۰۳رقیب نداره؟ سکویا بهش نمیرسه؟ خالی بندی هم حدی داره
سکویا هم قدرتش از این بیشتره هم گشتاورش هم شتابش هم مصرفش بهتره بر چه اساس نتیجه گرفتی که بهش نمیرسه؟
نیسان آرامادا و لندکروز هم این وسط پشم؟
Taha Ayoobi
۲۵ مهر ۱۴۰۳لندکروزر که تو آمریکا نیست.
آرمادا و سکویا نمیتونن از این بالاتر باشن، نهایت پا به پا بیان.
سوشیانت
۲۱ مهر ۱۴۰۳همون برانکو مدل رپتورش جزو بهترین آفرودر های جهانه کسی که اینو قبول نداره مشکل از خودشه
BlackWing
۲۱ مهر ۱۴۰۳۶۵ هزار دلار میدن صابربن سور میشن
اینجا مردم ۶۵ هزار دلار میدن جابربن پرو مکس سوار میشن
BlackWing
۲۱ مهر ۱۴۰۳قطعاً برقی میشن اما حداقل تا ۲۰۲۷ سرو کله نسخه EV پیدا نمیشه
علی منصوری
۲۱ مهر ۱۴۰۳قیمتش خیلی زیاد نیست؟؟
ولی خدایی تعریف ی SUV خانوادگی
آریا
۲۱ مهر ۱۴۰۳60هزار دلار بدی شاسی بلند 8 سیلندر فول سایز گرونه؟
Xerxes99
۲۲ مهر ۱۴۰۳تو ایران با این قیمت اکستریم میتونی سوار شی خداوکیلی اصن روت میشه به این بگی گرون بعد اون آشغال چینیو ۴ میلیارد پول بدی بابتش با موتور چهارسیلندر توربو
LAND CRUISER 70
۲۱ مهر ۱۴۰۳تریم آفرودی Z71 رو جا انداختید
امیرحسین
۲۱ مهر ۱۴۰۳زیبایی تاهو داخلش زیبایی یوکان بیرون عقبش زیبایی اکسپدیشن جلوش همگی ۲۰۲۵
18:45
۲۱ مهر ۱۴۰۳باه باه شبیه سانتاکروز شده… 😎
Chevo
۲۱ مهر ۱۴۰۳هیکلش مردونه هست چراغهای جلو شبیه خانمها یی شده که لیفت شقیقه انجام داده