شورلت تریلبلیزر که بر اساس شاسی نردبانی پیکاپ کلرادو ساخته شده، برای مدل ۲۰۲۵ بهروزرسانی قابلتوجهی را تجربه کرده است.
نسل دوم شورلت تریلبلیزر که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد، با وجود تجربهٔ فیسلیفتی در سال ۲۰۱۶، از اکثر بازارها بدون معرفی جانشین حذف شده است اما این شاسیبلند همچنان در برزیل به فروش میرسد. برخلاف کراساوور کوچکی که از سال ۲۰۲۰ با نام تریلبلیزر در ایالاتمتحده عرضه میشود، این تریلبلیزر بر اساس پیکاپ میان سایز کلرادو ساخته شده و شاسی مستقل نردبانی دارد.
حال تریلبلیزر موردبحث برای مدل ۲۰۲۵ یک بهروزرسانی نسبتاً بزرگ را تجربه کرده است. عجیب نیست که این شاسیبلند از همان بهروزرسانیهای بیرونی و داخلی بهرهمند شده است که بهتازگی در پیکاپ S10 (کلرادوی بازار برزیل) دیدیم زیرا این دو ماشین اشتراکات فراوانی باهم دارند. در تریلبلیزر ۲۰۲۵ قسمت جلو مطابق با زبان طراحی جدید شورلت کاملاً بازطراحی شده و حالا به کلرادوی جدیدتر بازار آمریکا شباهت پیدا کرده است. البته غیر از سپر جلو، جلوپنجره، چراغهای جلو و کاپوت جدید، دیگر قسمتهای بدنهٔ تریلبلیزر بدون تغییر باقی مانده است و طراحی دوازدهسالهٔ پروفیل جانبی و نمای عقبی خودرو کاملاً خود را نشان میدهد.
بااینحال، یکی از نکات برجستهٔ بهروزرسانی تریلبلیزر اضافه شدن تیپ پرچمدار جدید «های کانتری» است که تریمهای کرومی و تجهیزات فراوانی را به همراه دارد. همچنین مثل S10، داخل تریلبلیزر هم با طراحی کاملاً جدید داشبورد و جدیدترین تکنولوژیها، بهروزرسانی بزرگی را تجربه کرده است. صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی، نمایشگر لمسی ۱۱ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، پانل دکمههای جدید و پد شارژر بیسیم ازجملهٔ ویژگیهای داخلی این ماشین هستند. علاوه بر این، در نسخهٔ «های کانتری» خریداران از روکش صندلیهای جدید با چرم دورنگ و دوخت ویژه روی پشتسری هم بهرهمند میشوند.
زیر کاپوت تریلبلیزر همان پیشرانهٔ ۲.۸ لیتری چهار سیلندر توربودیزل دورامکس ارتقاءیافتهٔ S10 قرار میگیرد که ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل میشود. مثل پیکاپ S10، در اینجا هم بهمنظور افزایش کیفیت سواری، مهندسان سیستم تعلیق و فرمان را بهبود بخشیده و لاستیکهای جدیدی را تدارک دیدهاند.
شورلت تریلبلیزر مدل ۲۰۲۵ در کارخانهٔ جنرال موتورز در برزیل تولید خواهد شد و انتظار میرود ماه آینده راهی نمایندگیهای فروش این کشور شود. قیمت این نسخهٔ جدید بعداً اعلام خواهد شد اما قیمت نسخهٔ قبلی در برزیل از ۳۶۸ رئال معادل ۷۰ هزار دلار آغاز میشود. کراساوور اسپین، پیکاپ S10 و شاسیبلند تریلبلیزر سه مدل از شش خودروی جدیدی هستند که شورلت قصد دارد در سال ۲۰۲۴ در برزیل عرضه کند.
زیزیگولو
۳۱ فروردین ۱۴۰۳بازم اون هیبت و صلابت شورلت بلیزرهای دهه های هفتاد و هشتاد میلادی رو نداره
MAHDI1
۳۱ فروردین ۱۴۰۳اگه میخواست میکرد این کارو با ساختنش بر اساس پلتفرم سیلورادو که بزرگتره میکرد
ولی همینم جواب میده درصورتی که کاری مثل فورد رو انجام بده
یعنی نسخه های آفرودی و غیر آفرودی بر اساس رنجر
که همون فورد اورست و برانکو و رپتور بزرگتر هست
شورلت اینطور کارش خیلی خوب و قابل قیاس میشه
NAVID۰۰۹۸
۳۱ فروردین ۱۴۰۳اون سپر عقب با اون چراغهای به کار رفتش چیزیه که بیشتر چینیها بابش کردن!!!
شورلت چیکار داره میکنه؟؟؟
جداً که چی بود چی شد🧐!!!
زیزیگولو
۳۱ فروردین ۱۴۰۳هنوزم که هنوزه وقتی اون شورلت بلیزرای قدیمی رو که گاهی اوقات تو خیابونای شهرها تردد میکنن میبینیم حظ میکنیم …….. مدلای حال حاضر اون هیبت و صلابت بلیزرای دهه هفتاد و دهه هشتاد میلادی رو به باد فنا دادن
A
۳۱ فروردین ۱۴۰۳این شورولت هر چی میزنه به کام آدم میشینه اصلا تا حالا از این خودرو ساز خودروی بدی ندیدم.
JaMsHiD
۳۱ فروردین ۱۴۰۳بسیار زیبا و شکیل و ساده به دور از خطوط فضایی
فقط جالبه که هم سایز های تریل بلیزر و پرادو دارن چهار سیلندر میشن .
۳۱ فروردین ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/04/Trailblazer-2.jpg
پشتش خیلی خوشگله ولی شبیه ماشینای ۲۰۱۱ اینا هست
خیلی قشنگه درکل
Taha Ayoobi
۳۱ فروردین ۱۴۰۳خوشم میاد ازش.
LAND CRUISER 70
۳ مهر ۱۴۰۳این مدل های ساخت برزیل و چین شولورت
باید دوباره در
اندونزی
تایلند
سنگاپور و فلیپین عرضه بشن
به همراه این مدل ها
CAVALIER
ONIX
ONIX PLUS
AVEO
AVEO SEDAN
TRAX
S10
SPARK[TRAILBLAZER] AWD
EQUINOX
BLAZER
BLAZER XL
TRAVERSE
COLORADO
اون یکی مدل تریل بلیزر تغییر نام بده برای
بازارهای آمریکای لاتین و خاورمیانه و آسیا