شورلت از فیسلیفت بلیزر مدل ۲۰۲۳ با بهروزرسانیهایی در داخل و خارج رونمایی کرده است. در بیرون تغییرات جزئی هستند و طراحی کلی خودرو دستنخورده باقیمانده است ولی بااینحال، تغییراتی در برخی جزئیات، بلیزر جدید را از نسخهٔ قبلی کمی متمایز کردهاند. در جلوی خودرو چراغها هنوز هم دوقسمتی هستند اما حالا تغییراتی در طراحی آنها صورت گرفته که نمای جذابتری را ایجاد کرده است. در عقب اما حجم تغییرات از این هم کمتر بوده و طراحان شورلت فقط گرافیک چراغها را بروز کردهاند. در کنار این تغییرات، شورلت همچنین رینگهای جدیدی با اندازههای ۱۸، ۲۰ و ۲۱ اینچی را هم برای بلیزر ارائه کرده است.
مهمترین بهروزرسانی در داخل بلیزر مدل ۲۰۲۳ ارائهٔ یک نمایشگر ۱۰ اینچی بزرگتر بهصورت استاندارد در همهٔ تیپها است. علاوه بر این، حالا شارژر بیسیم هم برای همهٔ تیپها در دسترس خواهد بود (بهصورت استاندارد در تیپهای RS و پریمر و بهعنوان یک آپشن در تیپهای پایینتر 2LT و 3LT) و اینترنت 4G وای فای هم ارائه میشود. شورلت همچنین سیستمهای کمکرانندهٔ بلیزر را نیز در تیپهای پایینتر بیشتر کرده است. بهعنوانمثال، حالا کروز کنترل تطبیقی برای تیپهای پایین 2LT و 3LT هم ارائه میشود. پکیج Safety Assist شورلت هم بهصورت استاندارد ارائه میشود که ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد جلو، ترمز عابر پیاده، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار را به همراه دارد.
در پیشرانههای بلیزر مدل ۲۰۲۳ اما تغییری صورت نگرفته که این یعنی همچنین دو موتور مختلف زیر کاپوت این کراساوور آمریکایی قرار میگیرد. موتور پایه یک ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۲۸ اسب بخار قدرت است اما کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند میتوانند موتور ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۳۰۸ اسب بخار قدرت را انتخاب کنند. انتقال نیروی هردو موتور هم از طریق یک گیربکس نُه سرعته اتوماتیک صورت میگیرد. بلیزر مدل ۲۰۲۳ از تابستان آینده برای فروش به بازار عرضه میشود اما شورلت هنوز حرفی در مورد قیمت آن نزده است.
Scuderia Ferrari
۲۰ بهمن ۱۴۰۰شورولت قدردان نام بزرگِ “بلیزر” نبود متاسفانه
تبدیل یک SUV آفرودی خشن به یک کراس اوور کوچک !!
فورد برای گذشته ها و اسامی بزرگ ارزش بیشتری قائله
NAVID۰۰۹۸
۲۰ بهمن ۱۴۰۰بخاطر اینکه فورد ، توسط یک خانواده مدریت میشود که همگی عاشق خودرو و دانا هستند !
شورولت مثل خودروسازان دولتی اداره میشود که مدیر دارد اما عاشق خودرو ندارد !
بلیزر را کشتند ، شاخش را بریدند !
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۴۰۰اون بلیزر دهه پنجاه که غولی بود واسه خودش …. ای کاش بلیزر جدید رو هم با همون سبک و الگوی قدیمیش بازطراحی و احیا میکردن دقیقاً مثل فورد برانکو که دوباره احیا شد ولی ویژگیهای کلاسیک خودش رو حفظ کرده
Humer
۲۰ بهمن ۱۴۰۰حیف کاشکی بلیزر رو مثل نسل های قدیمیش که شاسی بلند بودن و آفرودی نگه می داشت
متاسفانه برای اینکه به کل ماجرا پی ببرید مثل اینکه کوروت تبدیل به یک سدان خانوادگی بشه غیر قابل تحمل هست !
Mad.z.Max
۲۰ بهمن ۱۴۰۰بله درست میگی، این ماشین اگه از همون اول با یه اسم جدید و نه اسم بلیزر میومد، شاید خیلی موفقتر از این حرفا میشد
مردیم از خوشی
۲۰ بهمن ۱۴۰۰طراحی خوبی داره
زیزیگولو
۲۰ بهمن ۱۴۰۰میشه گفت شورولت بلیزر ۲۰۲۳ یه شاسی بلند مناسبو متوسط هستش که شتاب تندو تیزیم داره ولی یه نقطه ضعف بدش این هستش که فضای بار نسبتاً کوچکو فضای عقب محدودی داره که واسه یه شاسی بلند تو این سگمنت و قیمت یه نقطه ضعف به شمار میاد
امیر.عارف
۲۰ بهمن ۱۴۰۰این ماشین هر چی که هست بلیزر نیست . نمیدونم چند نفر از دوستان تجربه نشستن در بلیزر را دارند . وقتی آدم سوار اون میشه انگار خجالت میکشه به این بگه بلیزر
پدرام
۲۰ بهمن ۱۴۰۰این انحنایی که به جلو پنجره دادن شبیه محصولات جدید میتسوبیشی شده !! قبلی خیلی بهتر بود حداقل یکم به کامارو نزدیک میشد
Jdm باز
۲۰ بهمن ۱۴۰۰هعععی
چیکار کردین با بلیزر
کجاست اون ابهت
هیکاش تبدیل میشد به رقیب رانگلر و برانکو اونوقت فروشش هم شاید بیشتر میشد
حیدر
۲۱ بهمن ۱۴۰۰واقعا حیف شد که بلیزر افسانه ای به یک همچین کراس اووری تبدیل شده 😭😭😭😭
پرهام رهام
۲۱ بهمن ۱۴۰۰واقعاً تأسف شدیدی است که شما نام یک شاسی بلند محبوب خودتو یا سرکتتو بزاری رو یه ماشین. به. این تیپی متاسفم