یک دستگاه شورولت کامارو 2010 کمیاب با تیونینگ کامل فسلر در بازار عرضه شده است. فروشنده برای این کامارو قیمت ۷۴۹۹۰ دلاری تعیین کرده است. این خودرو توسط کریس فسلر تیونینگ شده است و اگرچه بدنه و رنگ آن فورا نظرها را به خود جلب میکند اما مهمترین تغییر کامارو در جای دیگری رخ داده است. در واقع آنچه باعث تمایز اصلی این کامارو ۲۰۱۰ شده است پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار LS9 است که از ورودی هوای جدید و اینترکولر مگنوسن استفاده میکند. فسلر همچنین هدرز جدید، کالکتور ۳ اینچی و سیستم اگزوز اسپرت را روی این خودروی عضلانی نصب کرده است.
این تیونر علاوه بر قطعات یاد شده پمپ سوخت جدید و برنامهریزی دوباره ECU را تدارک دیده است که حاصل کار کسب قدرت ۷۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۹۲۱ نیوتون متری است. این پیشرانه با گیربکس GMPP 6L90E اتوماتیک همکاری میکند. فسلر همچنین به ترمزهای بزرگتر ۱۵ اینچی در جلو مجهز شده است. این شرکت فنرها، بوشها و برخی قطعات جدید دیگر را نیز برای سیستم تعلیق تدارک دیده است و از طرفی ارتفاع کامارو را نیز چند میلیمتری کاهش داده است.
از نظر بصری نیز باید گفت کاماروی فسلر به کیت بدنه جدید مجهز شده است که شامل جلوپنجره متمایز و مه شکنهای جدید است. این خودروی عضلانی همچنین از رکابهای جانبی جدید، سپر عقب همرنگ بدنه، اسپویلر و چراغهای عقب متفاوت سود میبرد. به این مجموعه میبایست رینگهای آسانتی FS-914 با ابعاد ۲۲ اینچی را نیز اضافه کرد.
در کابین نیز تغییراتی رخ دادهاند که شامل صندلیهای چرمی مشکی با دوخت قرمز، عناصر فیبر کربنی داشبورد، غربیلک فرمان، تونل گیربکس و پانل دربها است. خودروی موردبحث همانگونه که گفته شد با قیمت ۷۴۹۹۰ دلار عرضه شده است اما اشارهای به کارکرد آن نشده است.
Aboalfazl demon
۶ فروردین ۱۴۰۱این نسل کامارو عالیییی بود
Ali_x76
۶ فروردین ۱۴۰۱خب با همین قیمت میشه ZL1 2020 خرید
مهراد
۶ فروردین ۱۴۰۱خیلی ساده و مینیمالیستی و در عین حال خفن و گیرا
تنها نکته منفی قیمت بالا ، البته پول خاص بودن و ستاپ انجین هیولاش رو میگیره
با ۷۵۰۰۰ دلار میشه ماستنگ شلبی صفر کیلومتر یا کامارو زی ال وان صفر یا داج چلنجر هلکت رد آی یا از همه بهتر و خفنتر یه شورولت کوروت جدید پیشرانه وسط خرید
دیگه انتخاب با خودتون ( الکی مثلا الان بلیط شمس الاماره دستمونه و فقط میخوایم یه ماسل کار خرید کنیم )
Humer
۶ فروردین ۱۴۰۱بهترین نسل کامارو اولین نسلی که دیوونش شدم
عاشق این نسلم
مهردادکمال
۶ فروردین ۱۴۰۱این نسل از لحاظ طراحی عالی بود و بنظرم جنرال موتور توی معرفی نسل جدید عجله کرد! نکته دیگه بنظرم جالب اومد اون خط دوتایی جذاب و گیرایی است که روی کاپوت به شدت جذاب هست و وقتی راننده اونو ببینه همراه با تم قرمز کابین به شدت ادرنالینو بالا میبره!!! نمای پشتشم خیلی خوف هست و به راننده های دیگه گوشزد میکنه که یه کاماروی معمولی نیست! فقط مشکلش قیمته که برای این ماشین ۱۲ ساله خیلی گزاف هست و بعید میدونم که ارزش کلکسیونی پیدا کنه
mm-yarlou
۷ فروردین ۱۴۰۱اگه شورولت همین الان تولید این نسل رو متوقف کنه و نسل قبلی رو تولید کنه فروش شورولت کامارو خیلی بیشتر میشه
محمد
۷ فروردین ۱۴۰۱همونطور که همه عاشقان خودرو میگن، به جرات میشه زیباترین نسل کامارو رو نسخه ZL1 تولید سال 2013 دونست. طراحی به شدت کامل بود و در عین حال اشاراتی به نسخه های کلاسیکش داشت. من به واسطه زندگی توی اهواز 4سال این نسخه رو سوار شدم. البته مدل 6سیلندر با کیت ZL1. واقعا بهترین دوران زندگیم بود.