هرچند شورلت کوروت Z06 جدید رسماً معرفی شده است اما جذابترین مشخصات پرفورمنسی آن هنوز رسماً منتشر نشدهاند. بااینحال، خوشبختانه وقتی حرف از پرفورمنس خودروهای اسپرت آمریکایی باشد، فرومهای اینترنتی همیشه برای افشای اطلاعات مفید هستند. حال نیز در فروم کوروت اطلاعاتی منتشر شده که هرچند منشأ آن مشخص نیست اما تایم ۱۰.۶ ثانیه را برای مسافت ۴۰۰ متر Z06 جدید نشان میدهد.
این عدد قابلتوجهی است زیرا برای مقایسه، Z06 قبلی ۴۰۰ متر را در ۱۰.۹ ثانیه طی میکرد و پورشه ۹۱۱ توربو S کنونی این کار را در ۱۰.۱ ثانیه انجام میدهد. البته هیچ نشانهای مبنی بر معتبر بودن این اطلاعات وجود ندارد و شورلت نیز هنوز واکنشی به آن نشان نداده است. همچنین این احتمال وجود دارد که این تایم با تجهیزات سفارشی خاصی مثل لاستیکها و یا تحت شرایط خاصی با رانندهٔ آزمایشی شورلت ثبت شده باشد و در حالت عادی تفاوت داشته باشد.
درهرحال، هرچند تایم ۴۰۰ متر خودروهای پرفورمنس همیشه برای طرفداران جذاب و سرگرمکننده است اما مسابقهٔ درگ هرگز بهترین معیار برای سنجش تواناییهای خودرویی مثل کوروت Z06 نیست زیرا این سوپرکار موتور وسط آمریکایی با نیروگاه ۶۷۰ اسب بخاری دور بالا بهاحتمالزیاد در پیستهای پیچدرپیچ یک هیولای مطلق خواهد بود.
Sina10
۱۷ آبان ۱۴۰۰از تایمش تو ۴۰۰ متر اینه که رقیب توربو اس نمیشه البته تو خط مستقیم
توی پیست رقیب این ماشین 911 GT3 هست که هنوز مشخص نشده کوروت سریعتر هست تو پیست های مختلف یا ۹۱۱
خوشنام
۱۷ آبان ۱۴۰۰صد در صد کوروت سریعتره
GODZILLA
۱۷ آبان ۱۴۰۰ببخشید آقای خوشنام جی تی ۳
از جی تی سه ار اس نسل قبل سری تره
یعنی این از اونم سری تره؟بعد یه سوالم داشتم کیفیت این بیشتره یا تسلا؟
خوشنام
۱۷ آبان ۱۴۰۰جوجه رو آخر پاییز میشمارن، فعلا وسط پاییزیم
MOHAMMAD.Z06
۱۷ آبان ۱۴۰۰رقیب توربو اس E_ray هستش که چهار چرخ و سال اینده رونمایی میشه
1123
۱۷ آبان ۱۴۰۰بنظر من که کوروت باید سریعتر باشه چون تو خیلی از عوامل موثر در تایم پیست بهتر خودشو نشون داده
Sina10
۱۷ آبان ۱۴۰۰احتمال زیاد سریعتره
در واقع کوروت Z06 یه چیزی بین ۹۱۱ توربو اس و ۹۱۱ GT3 با قیمت خیلی کمتر محسوب میشه
به لوکس بودن و اون سرعت توربو اس تو خط مستقیم میرسه ولی توی پیست شکستش میده
و در مقابل ۹۱۱ GT3 که البته هنوز مشخص نشده کدوم سریعتره ولی ۹۱۱ میشه دید پیست محور تره ( پیست محور تر بودن به معنای سریعتر بودن نیستا)
و Z06 یه چیزی بین ایناست ولی خب خیلی با ارزشه
کافر مقدس
۱۷ آبان ۱۴۰۰البته هیچ نشانهای مبنی بر معتبر بودن این اطلاعات وجود ندارد
ولی ازش خبر میسازن
Yasin
۱۷ آبان ۱۴۰۰اوف پس ZR1 چی قراره باشه 🔥🔥
MOHAMMAD.Z06
۱۷ آبان ۱۴۰۰کاملا قابل پیشبینی
کشش بیشتر گیربکس با ضریب نزدیک
تفاوت هایی هستن که باعث میشن c8 zo6
سریع تر از نسل قبل باشه
پورشه gt3 نسل جدید تایم چهارصد مترش ۱۰.۸۵ هستش
محمد امین
۱۷ آبان ۱۴۰۰مطمئن هستم z06 در درگ از gt3 سریع تره و تایم حدود ۱۰.۶ داره ، حالا یکم بالا و پایین مهم نیست
ولی ، باید توجه کرد که gt3 حدود ۱۶۰ اسب بخار یا به عبارتی ۳۰ درصد قدرت کمتردو حدود ۱۵۰ نیاون متر گشتاور کمتر داره
R@m!n
۱۷ آبان ۱۴۰۰پورشه ها که همیشه قدرت کمتر داشتن و این موضوعو با گیربکس و شاسی و اصلاحات آیرودینامیکی جبران کردن.
MOHAMMAD.Z06
۱۷ آبان ۱۴۰۰Gt3 حدود ۱۳۰ کیلو سبک تر
همچنین کشش بیشتری به خاطر محل قرار گیری موتور برای شتاب گیری سود میبره
Aboaldazl demon
۱۷ آبان ۱۴۰۰آقا یه چی بگم بترسید
کوروت zr1
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۷ آبان ۱۴۰۰بعید میدونم ۱۰,۶باشه، با این همه تغییر و تحول و ارتقا یعنی همش ۰,۳ثانیه با کوروت قبلی اختلاف داره؟ باید بیاد اون وقت رکوردش مشخص میشه…
Sina10
۱۷ آبان ۱۴۰۰خب حتما شورولت تمرکزش رو برای پیست گذاشته که این نتایج بدست اومده ، قرار نیست همه ارتقا ها توی خط مستقیم هم تاثیر داشته باشن
میشد پیش بینی کرد که توی خط مستقیم به ۹۱۱ توربو اس نمیرسه ، توربو اس ماشین فوق العاده ای در خط مستقیمه با وجود قیمت خیلی بالاش بازم با ارزشه
، ولی کوروت ، GT3 رو تو خط مستقیم راحت میزنه
توی پیستم احتمال اینکه کوروت سریعتر باشه زیاده ، دیگه چه برسه به ZR1 و زورا
البته من معتقدم در صورت عرضه مدلی مثل ۹۱۱ GT3RS ، کوروت ZR1 رقیب اینه تا GT2 RS
زورا هم در سطح هایپرکار ها میره رقابت کنه
Sina10
۱۷ آبان ۱۴۰۰در نظر بگیرین که تنفس طبیعیه و تایم احتمالیش اینجوریه!!
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ آبان ۱۴۰۰👌👍
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ آبان ۱۴۰۰البته به این موضوع دقت نکرده بودم آره ممکنه روی پیست تمرکز کرده باشن تا خط مستقیم، مثل کادیلاک های بلک وینگ جدید…
جمشید
۱۷ آبان ۱۴۰۰کوروت با این قیمت و ظاهر جذاب و پرفورمنسی که داره پوز اکثر بزرگان رو بدجوری به خاک مالیده
R@m!n
۱۷ آبان ۱۴۰۰جالبه که اکثر شایعات فروم های برندای آمریکایی درست از آب در میاد. بنظرم برای یه ماشین تنفس طبیعی زمان فوق العاده ای هست.
البته از درگ مهم تر عملکرد تو پیسته که به شخصه انتظار زیادی ازش دارم.
یانکی
۱۷ آبان ۱۴۰۰احتمالا تایمش زیر 10.5 باشه.ولی من ترجیح میدم به جای انجین فعلی انجین نسل قبل با 700 اسب توش باشه.ولی خوب شورلت کاری کرده که تو تاریخ بی سابقه یا کم سابقه هست.از انجین تنفس طبیعی پوشراد که عشق منه تا انجین میلنگ تخت دور بالا تنفس طبیعی پوشراد با موتور برقی انجین دور بالا با توربو و انجین دور بالا با توربو و موتور برقی.کاش یه موتورسوپر شارژ هم در نظر بیگیرن.