شورلت برای حضور در مسابقهٔ آفرودی Mint 400 نسخهٔ مسابقهای سیلورادو برقی را معرفی کرده که پیشنمایش نسخهٔ تولیدی تریل باس خواهد بود.
پیکاپهای الکتریکی هنوز بهاندازهٔ همتایان درونسوز خود خریدار پیدا نکردهاند و برای مقایسه، شورلت سیلورادو EV در سال ۲۰۲۴ تنها ۷,۴۲۸ دستگاه فروخته درحالیکه این رقم برای نسخهٔ درونسوز ۵۶۰ هزار دستگاه بوده است. بااینحال، شورلت با معرفی نسخهٔ مسابقهای جدیدی قصد دارد توجهات بیشتری را به پیکاپ الکتریکی خود جلب کند. این نسخه که سیلورادو EV ZR2 نام دارد، برای شرکت در مسابقهٔ Mint 400 طراحی شده است. این مسابقهای آفرود است که همین هفته در نوادا آغاز خواهد شد.
سیلورادو EV ZR2 که طی تنها پنج ماه توسعه پیدا کرده، در ۹۸ درصد قطعات با نسخهٔ تولیدی یکسان است. این نسخهٔ مسابقهای از قطعات تعلیق جلو و عقب قویتری بهره میبرد که بهطور خاص برای آفرود تنظیم شدهاند. همچنین این پیکاپ به لطف لاستیکهای ۳۷ اینچی گودریچ KM3، فاصلهٔ بسیار بیشتری از زمین دارد. کمکفنرهای سوپاپدار نیمه فعال مالتیمتیک که ۳۳ سانتیمتر تراول را برای چرخها فراهم میکند، دیفرانسیلهای قفل شونده و صفحات محافظ زیرین برای محافظت از قطعات مهم هم از دیگر ویژگیهای سیلورادو EV ZR2 هستند.
جذابترین ویژگی سیلورادو EV ZR2 اما قوای محرکهٔ سه موتوره است که ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد. این رقم افزایش قابلتوجهی را نسبت به قویترین سیلورادو EV جادهای با ۷۵۴ اسب بخار قدرت نشان میدهد. بهاحتمالزیاد، قوای محرکهٔ این پیکاپ مسابقهای از هامر EV گرفته شده است. همچنین گشتاور این پیکاپ هم حدود ۱۳۵۰ نیوتن متر است که با هامر برابری میکند. سیلورادو EV ZR2 در مسابقهٔ مذکور در کنار پیکاپهای مسابقهای کلرادو ZR2 و سیلورادو ZR2 بنزینی به رقابت خواهد پرداخت و به گفتهٔ شورلت، از آموختههای تیم مسابقهای در نسخههای جادهای استفاده خواهد شد.
سیلورادو EV ZR2 همچنین بهنوعی پیشنمایش سیلورادو EV تریل باس هم محسوب میشود که قرار است تابستان آینده راهی بازار شود. البته شورلت این نسخه را در سال ۲۰۲۲ به نمایش درآورد ولی ازآنجاییکه فرایند تولید سیلورادو EV بیشازحد انتظار طول کشید، نسخهٔ تریل باس به حاشیه رفت و شورلت روی تولید دیگر نسخهها تمرکز کرد. حال اما این شرکت برای عرضهٔ نسخهٔ آفرودی تریل باس با ویژگیهایی مثل رینگهای ۱۸ اینچی با لاستیکهای ۳۵ اینچی آلترین، قلابهای بکسل قرمزرنگ و حالت رانندگی اختصاصی تراین آماده شده است.
F22RAPTOR
۱۸ اسفند ۱۴۰۳من که فک میکنم شورولت باید مثه رم و فورد
پیکابهای فول سایز برقی رو بر اساس مدل بنزینی توسعه بده این پلتفرم یونی بادی مناسب سیلورادو و سیرا نیست
net
۱۸ اسفند ۱۴۰۳رانندگی با وانت فول سایز لوکس امریکایی سخته و ابعادش بزرگه و راننده درست دید نداره و امریکایی ها به جای وانت های لوکس فول سایز وانت لوکس میان سایز بخرند بهتره
net
۱۸ اسفند ۱۴۰۳وانت های میان سایز لاستیک بزرگ افرود که زیرش قرار میگیره چهره وانت بد میشه
تویوتا نوا
۱۸ اسفند ۱۴۰۳فقط تویوتا نوا
ماشالا تویوتا نوا
دوستان من دوتا تویوتا نوا دارم که قیمتشون 300 میلیونه. خیلی خوشحالم . از خوشحالی دارم ساندیس میخورم.
F22RAPTOR
۱۸ اسفند ۱۴۰۳قند خونت بالا نره داداش
Cehx
۱۸ اسفند ۱۴۰۳این مسخره بازیا چیه تویوتا خودش که بی ام و سوپرا داره
تویوتا نوا
۱۸ اسفند ۱۴۰۳تا حالا تویوتا نوا از نزدیک دیدی؟ میدونی 150 میلیون چقدره ؟
Saeedfarshchian
۱۸ اسفند ۱۴۰۳لای خیار شورا خوابیدی؟
nima.jdm
۱۸ اسفند ۱۴۰۳آروم باش برادر
JaMsHiD-B
۱۸ اسفند ۱۴۰۳سلیم سرپولکی داره روی یه وانت آریسان کار میکنه
تمام ماشین رو اسپیس فریم کرده
کمک فنر عقب هشتاد سانتیمتر ویل تراول ایجاد کرده
این مسخره بازیا چیه
سی سانت ویل تراول اونم برا نسخه مسابقه ای
پلتفرم یونی بادی
datsun
۱۸ اسفند ۱۴۰۳همون هامره
یونس
۱۸ اسفند ۱۴۰۳خوشبحالشون
منم یه عمره فقط با دیدن عکسشون ذوق زده میشم
nima.jdm
۱۸ اسفند ۱۴۰۳یه جارو برقی خوشحالی نداره که
رامین کریمی
۱۸ اسفند ۱۴۰۳کاش جنرال موتور بلیزرk5 را هم روی همین پلت فرم میساخت که همون هیولای قبل میشد
nima.jdm
۱۸ اسفند ۱۴۰۳جارو برقی آفرودی