شورلت کوروت Z06 و لامبورگینی اوراکان اوو در پیست درگ به مصاف یکدیگر رفتهاند. نتیجهٔ این مسابقهها فوقالعاده به هم نزدیک است.
سوپراسپرتهای لامبورگینی حاصل مشاجرهٔ فروچیو لامبورگینی با انزو فراری مغرور بودند و درنتیجه، تکتک فرزندان سنت آگاتا با انگیزهٔ انتقام شخصی از پسران مارانلو متولد شدند. حال در جدیدترین ویدئوی درگتایمز، اوراکان اووی خود بروکس به مصاف کوروت Z06 رفته است؛ اما این درگ چه ربطی به فراری دارد؟ ازآنجاییکه موتور V8 میللنگ تخت کوروت DNA فراری دارد، خون لامبورگینی را به جوش میآورد.
Z06 حاضر در این رقابت از نوع کانورتیبل است که ۴۵ کیلوگرم وزن بیشتری نسبت به نسخهٔ کوپه دارد. طبق اعلام درگتایمز، وزن کلی این خودرو ۱۷۷۰ کیلوگرم است. این سوپرکار آمریکایی ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد که توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه به چرخهای عقب منتقل میشود. از سوی دیگر، موتور لامبورگینی هم مثل کوروت تنفس طبیعی است ولی از نوع ۵.۲ لیتری V10 بوده و تنها ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. البته اوراکان به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است و بااینوجود، با وزن ۱۶۱۰ کیلوگرمی، بسیار از کوروت سبکتر است.
اگر این دو خودرو فقط بر اساس صدای اگزوز قضاوت میشدند، هیچ بازندهای نداشتیم زیرا صدای هردو موتور فوقالعاده جذاب و هیجانانگیز است؛ بنابراین، برای مشخص شدن برنده، خودروهای باید روی پیست درگ بروند. در درگ اول، اوراکان کمی حرکت را زودتر آغاز میکند ولی بااینحال، در پایان کوروت با اختلاف بسیار جزئی پنجصدم ثانیه پیروز میشود. در درگ دوم، خودروها تقریباً همزمان راه میافتند اما به نظر میرسد پس از لانچ، لامبورگینی در تعویض دنده دو دچار مشکل میشود و چند دهم ثانیهٔ ارزشمند را از دست میدهد. بدین ترتیب، حالا کوروت با اختلاف بیشتر نیم ثانیه پیروز میشود.
نهایتاً به راند پایانی میرسیم که این بار گاو ایتالیاییها بینقص عمل میکند و هرچند Z06 لانچ بهتری دارد اما اوراکان به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک خود، رفتهرفته جلو میافتد و با اختلافی کمتر از یکدهم ثانیه پیروز میشود؛ بنابراین، این رقابت جذاب و نزدیک با نتیجهٔ دو بر یک به نفع کوروت به پایان میرسد.
مقایسه مشخصات فنی
Z06 کانورتیبل | اوراکان اوو | |
پیشرانه | ۵.۵ لیتری V8 | ۵.۲ لیتری V10 |
قدرت | ۶۷۰ اسب بخار | ۶۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۲۵ نیوتن متر | ۶۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
وزن | ۱۷۷۰ کیلوگرم | ۱۶۱۰ کیلوگرم |
قیمت پایه | ۱۴۰ هزار دلار | ۳۰۴ هزار دلار |
زیزیگولو
۸ فروردین ۱۴۰۲کوروت تبدیل به هیولا و جهنم سوپر اسپرتای بزرگ جهان شده
(Ali(chevynova
۸ فروردین ۱۴۰۲بزرگ بود
اون زمان که کوروت بزرگی میکرد خیلی ها تاسیس نشده بودن
الان هم مسیر موفقیت گذشته رو میره
زیزیگولو
۸ فروردین ۱۴۰۲کوروت ۷۰ ساله که داره تولید میشه و طی هشت نسل تکامل پیدا کرده
R@min
۸ فروردین ۱۴۰۲اینکه تو درگ با مک لارن ۱۸۳۰ کیلو بود !!! بردنش پارک دوید لاغر شد ؟؟
R@min
۸ فروردین ۱۴۰۲وزن مدل کانورتیبل از ۱۸۶۰ کیلو شروع میشه. اینم درگ تایم !!
Reza Waffen SS
۸ فروردین ۱۴۰۲اوراکان EVO : 👍
کوروت ZO6 : 👎
(Ali(chevynova
۸ فروردین ۱۴۰۲انتخاب من پیروز این مسابقه هست یعنی کوروت با عقبه ۷۰ ساله
(Ali(chevynova
۸ فروردین ۱۴۰۲ماشالاه اصیل ۷۰ ساله
ماشالاه کوروت زیبا
امریکن سوپر اسپرتی که با یک سوم قیمت اون الکی گرونه تونست نشون بده لازم نیست تولید محدود باشی و چرم گاوه هلندی باشه صندلیهای ماشینت بلکه مهم یه انجین و گیربکس خوبه و یه قیمت مناسب داشته باشی تا پیروز بشی
(Ali(chevynova
۸ فروردین ۱۴۰۲اما پیروزی کوروت در این نبرد که واقعا برای کوروت راحت بود من رو یاد گذشته درخشان کوروت انداخت پس برگردیم به دوران طلایی کوروت در اواخر دهه ۶۰
اون زمان کوروت با استفاده از انجین ۴۲۷ دست ساز تمامآلمینیومی ۴۲۷ خودش در نمونه zr1 محصولی عرضه کرد که ۵۸۰ اسب قدرت داشت
البته در سال ۱۹۷۰ کوروت قدرتمند تر هم شد و در بعضی منابع قدرت zr1رو تا ۷۱۰ اسب هم تخمین زدن که علت نگفتن قدرت واقعیش رو فرار از مالیاتهای سنگین عنوان میکنن
R@min
۸ فروردین ۱۴۰۲علی جان اون منابع رو راجب ۴۲۷ به ما هم میگی ؟؟!!
موتور ۴۲۷ خیلی بزرگ و مهم بود اما قدرت ۵۸۰ اعلام کارخونه ای نبود، ۴۶۰ اسب بود که بعد بررسی ها طبق معمول همه کمپانی های آمریکایی اون زمان دروغ میگفتن و قدرت موتور بالاتر بود اما ۷۱۰ اسب !!!! من جایی ندیدم. لینکی چیزی هست بفرستی ممنون میشم.
(Ali(chevynova
۸ فروردین ۱۴۰۲مرجع حرفم
American Muscle Car
2003 ‧ Special Interest ‧ 8 seasons
یه برنامه تلویزیونی تخصصیه
قسمت کوروتش رو ببینید
R@min
۸ فروردین ۱۴۰۲تشکر
OM.01
۸ فروردین ۱۴۰۲710 اسب بخار موتور L88 ؟ شوخی میکنید دیگه؟
پیشرانه 427 نمونه سه کاربراتور دو دهنه ملقب به Tri-Power با قابلیت تنفس 1282 فوت مکعب بر دقیقه(650 لیتر بر دقیقه) که با داشتن ضریب تراکم بسیار زیاد 12.5:1، برابر با 450 اسببخار ارزیابی شده بود البته آن زمان شرکتهای خودروسازی به منظور کاهش هزینههای بیمه و مالیت وارد بر خودروهای اسپرت، مجبور به دروغ گفتن بودند در نتیجه بسیاری از اعداد و ارقام بیان شده در مورد خروجی پیشرانههای تولیدی آن زمان معمولا با حقیقت اختلاف بسیار چشمگیری داشت. شورولت نیز توان تولیدی قدرتمندترین نسخه 427 را در غیاب سازمانهای ارزیابی و استاندارد امروزی برابر با 450 اسببخار اما در دور بسیار پایین 4600 عنوان کرد. این در حالی است که کارشناسان توان خروجی واقعی این پیشرانه را برابر با 560 اسببخار در دور موتور بالاتر 6400 بیان کردند.
این موتور امروزه با تکنولوژی فعلی و لوازم افترمارکت میتونه 700 تا 800 اسب قدرت ازش گرفته بشه اما 50سال پیش قدرت خروجیش به صورت فابریک دور بر500 اسب بوده. تست داینوهای کوروت های C2 موتور 427 تو یوتویب هست.
رامین
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲فکر کنم حدود ۵۷۰ اسب بوده باشه آقا علی که همونم واقعا تحسین برانگیزه برا اوایل دهه ۷۰ کاری که از عهده سوپر اسپرتها هم برنمیومد البته قدرت مالی جی ام در اون دوران با هیچ شرکت خودرو سازی در دنیا قابل مقایسه نبوده واقعا امپراتور بلامنازع بودن شرکتهای جی ام و فورد و کرایسلر
فرشاد
۱۵ فروردین ۱۴۰۲باشه کشتی خودتو اصالت😂
همچین میگی انگار اولین و آغازگر خودروسازی دنیا کوروته😂
مهدی
۸ فروردین ۱۴۰۲من خودم آمریکایی سوارم اما احیانا کسی نمیخواد بیاد از فاصله تکنولوژی برتر آمریکا در مقابل اروپا حرفی بزنه؟
وی
۸ فروردین ۱۴۰۲چرا کوروت فقط با ایتالیایی های چند سال پیش درگ میندازه چون حریف امسالیاش نیست؟ 😂
R@min
۸ فروردین ۱۴۰۲حریف امسالیاش ؟؟؟ sto که از اوو تو درگ کندتره و gt3 هم که کندتره بقیه هم توربو هستن. حالا حریف امسالیاش دیگه کی هست ؟؟
وی
۸ فروردین ۱۴۰۲296gtb توربو بودنشم به 2.5 ایتر حجم موتور و 2 تا سیلندر کمتر در
R@min
۸ فروردین ۱۴۰۲😄😄😄 خیلی بیشتر تحقیق کن و بخون راجب این صنعت اگر دوست داری.
اگر نقد و حمایتی هم هست با سند و اطلاعات باشه خیلی قشنگ تره دوست من. فاکتوریل که نیست اینو ب اون در بدی 😄😄
وی
۹ فروردین ۱۴۰۲الان چه سندی دوست داری بدم بهت حجم موتورش کمتره دیگه 😐
مشکل تو اینه که فکر میکنی تنفس طبیعی ها فقط با هم باید درگ کنند درحالی کمپانی ماشینشو با مشخصات فنی که خودش تصمیم میگیره میفرسته که با بقیه رقابت کنه و قرار نیست فقط با تنفس طبیعی ها مقایسه بشه
R@min
۹ فروردین ۱۴۰۲😂😂😂
رامین
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲👌👌👌👌
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲پرونده ای zo6هم بسته شد 🤣
(Ali(chevynova
۸ فروردین ۱۴۰۲درست نخوندی ها
((این رقابت جذاب و نزدیک با نتیجهٔ دو بر یک به نفع کوروت به پایان میرسد))
کوروت پرونده الکی گرون رو بست و فرستادش سنت اگاتا
R
۸ فروردین ۱۴۰۲خیلی جو گیر شدیا درگ دوم اصلا حساب نیست مگه نمیبینی نوشته تو دنده دوم مشکل داشت سومی همزمان آغاز شد که فیتیله کوروت جونتو پیچید
Camaro ZL1 427
۸ فروردین ۱۴۰۲لطفا توجه کنید کوروت کانورتیبل بود و وزنش از نمونه معمولی خیلی بیشتر بود
Hamidreza
۸ فروردین ۱۴۰۲بنده خدا چرا اینقد بخاطر یه درگ ۴۰۰ متر ذوق کردی؟
راستی ، جنرال موتورز تایم کوروت رو تو نوربرگ اعلام کرد…؟😁
اوراکان اوو و پرفومانته رو میارن با شیرون سوپراسپرت کل میندازن
البته اگه باهاشون لانچ خوبی زده بشه…
پس بیا و خودتو گول نزن
در ضمن وقتی یه ماشینی قیمت گزاری میشه، بدون همون قدر ارزش خرید داره
اگه یه ماشینی مث کوروت ۱۶۰ هزار تا قیمتش بدون همونقدر ارزش داره نه بیشتر نه کمتر ( قربون چشم و ابروت نمیرن که قیمت کم بهت ماشین بدن…😄 مطمئن باش ارزشش بیشتر از این نیست…)
اوراکان اوو هم تو بالاترین نسخه حدود ۳۴۲ هزار تا قیمت میخوره که اونم همینقدر ارزششه نه بیشتر نه کمتر،
همه جارو با مملکت خودمون اشتباه نگیر کا میکنن تو پاچه آدم
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲🥰🥳
ارش
۸ فروردین ۱۴۰۲آها این درسته نه اون درگ های هالیوودی و بالیوودی که کارون با فاصله نجومی همه سوپر اسپرت ها رو شکست میده.
ارش
۸ فروردین ۱۴۰۲کوروت
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲تمام 🤫
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲درگ اول رو کجاش لامبور زود تر راه افتاد آخه ،درگ اول رو لامبور برد 🙌درگ دوم هم راننده نوب سگ بازی درآورد ،درگ سوم هم باز لامبور برد 🙌
سوشیانت
۸ فروردین ۱۴۰۲چجوری حساب کردی😂😂
آخرش گفت در کل پیروز کوروته
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲اول ویدیو هم قبل درگ جفتشون گفتن کوروت میبره 🤣خودشون میخواستن کوروت رو برنده در نظر بگیرن 🙌درگ آخر که همه چیز برابر بود به قول خودشون دیدیم کی برد
ب ت bugatti
۸ فروردین ۱۴۰۲اوو هست که
Z06 خوبه ولی اگه اورکان تکنیکا بود z06 می باخت
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲باخت دیگه 🤣
(Ali(chevynova
۸ فروردین ۱۴۰۲اشتب زدی اساسی
کوروت برد و لامبورغینی باخت اونم بصورت ناجور
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲باشه شما هر جور دوست داری فکر کن ،همه میدونن کی برده
BMWghini
۸ فروردین ۱۴۰۲لامبورگینی اوراکان
Huracan Performante
۸ فروردین ۱۴۰۲لطفا مشخصات فنی هارو درست کنید هوراکان ۷ سرعته دوکلاچهس. درضمن فکر کنم دو دیفرانسیل هم باشه. کوروت رو نمیدونم ولی درگ دوم رو لامبو خیلییی لانچ بدی زد
faster
۸ فروردین ۱۴۰۲لامبورگینی تایم بهتری زد در کل 10.7
(Ali(chevynova
۸ فروردین ۱۴۰۲هنر نکرد چون چهار چرخ متحرکه و سبکتر
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲هنر چیه🤣 تو جاده درگ با قدرت بیشتر میبازید ،جاده درگ نبود خدا میدونه چقدر بیشتر عقب میموند
MP
۸ فروردین ۱۴۰۲درگ اول و کاری ندارم که لامبو جلوتر بود و بعد باخت!
ولی کسی که لامبورگینی و اینجوری استارت میکنه باید خر سوار شه!
سوشیانت
۸ فروردین ۱۴۰۲تمام مهندسی موتور کوروت برای شورولته فقط میل لنگ تخت هست که مهندسین شورولت گفتن ما راه حل خودمون رو استفاده کردیم اما بررسی موتور فراری نیز مفید بوده که این یعنی همون میل لنگ تخت هم اکثر مهندسیش برای فراری نیست حجم موتورش هم که فرق داره اون وقت کجاش dna فراری هست؟؟؟
حسن
۸ فروردین ۱۴۰۲اون قسمتش ایرانیزه شده ی مقاله توسط نویسنده ی پداله اصلا اهمیت نداره
سوشیانت
۸ فروردین ۱۴۰۲دقیقا👌
رامین
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲😅😅😅 حرف حق
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۸ فروردین ۱۴۰۲درگ تایمز یه رمان از دیمون زجر میکشید و با مکلارنهای 1000 اسبی سعی میکرد بگه مکلارن از دیمون سریعتره ولی آخرش دستش رو شد.حالا هم از کوروت داره درد تحمل میکنه و درگهای جعلی میسازه.آخه لامبورگینی خودش رو پاره کنه بهتر از 10.8 که نمیتونه بزنه ولی کوروت به راحتی 10.5 میزنه و تو پیست درگ حتمن به 10.3هم میرسه بعد چجوری میشه تایمش 10.8 اونم تو پیست درگ ثبت میشه.موندم با اومدن دیمون 170 این بیچاره میخواد چیکار کنه.نکته دیگه یه جوری فرمون رو فشار میده که عضلات دستش بیرون بزنه.حجم عقده بی نظیره.
R
۸ فروردین ۱۴۰۲🤣🤣🤣🤣 بازم حرفای خنده دار
حالا من که همین درگ تایمزو قبول ندارم تو پیست مخصوص تایمای افتضاح میزنن
ولی تو همین سایت ببین مت واتسون با هوراکان ۱۰.۶ زده اونم رو آسفالت معمولی ✌️
دانیال_Surrey،England
۸ فروردین ۱۴۰۲دست کی رو شد؟؟!!!!
والا چیزی که ما میبینیم،بیشتر زجر شماس.
همون زمانم 100 هزار دلار پول گذاشته بود برای کسی که بتونه ثابت کنه 720 تیون شدس.
گرین کارتم که داری میرفتی پولو میگرفتی.
AMIN (M.A.S)
۸ فروردین ۱۴۰۲مکلارنه فک کنم تیون شده نبود
ولی از تایر تویو 888R استفاده میکرد که البته اینو خودشم میگفت
دقیق یادم نیس ولی فک کنم تایمای 9.8 یا 9.9 رو با اون تایرا میزد
حالا من همه ویدیوهاشو ندیدم اینکه صندلی و تریمشو تغییر داده بود یا نه رو نمیدونم ولی بخشای فنی از ویدیوهایی که من دیدم به نظر میومد استوک باشه
ولی خود استوکش فک کنم قدرتش بیشتر از عدد اعلامی بود حداقل تو یکی دوتا ویدیو داینو یکی مال خود درگ تایمز یکیم مال هنسی اینو نشون میداد
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۸ فروردین ۱۴۰۲لازم به رفتن به اونجا نیست پسر خوب با دلیل و مدرک بهت ثابت میکنم.وقتی ایشون با مکلارن تقویت شدش دیمون رو مثلا میبرد برای بقیه جای سوال بود که چجوری میشه یه نکته هم بگم تو درگهاش دیمون هیچ وقت به تایمهای معمولش نزدیک نمیشد. و معمولا 10 به بالا میزد ولی در آخرین درگهاش یه نفر اومد که انگار این مردک نتونسته بود طرف رو توجیه کنه و اون طرف هم خیلی راحت 9.8 زد رفت.حالا برم سراغ اثبات تقویت بودن مکلارنهاش.برو درگهاش رو ببین که یه 720 مشکی هست که اعلام میکنن 1000 اسبه ولی یادشون میره که قبلا با 720 استوک چه تایمی زدن و با نسخه تقویتی تایمی میزنن که نسخه مثلا استوک 720 قبلش تایمهای بهتر زده بود.به قول عرفات پور من نمیگم برید سرچ کنید.به هر حال منتظر میمونیم تا نسخه سقف ثابت کوروت رو با لامبو بندازه و در آینده نزدک که دیمون 170 بیاد شما میخواید به چی پناه ببرید.ابنو تو گوشتون فرو کنید سریعترین ساختهای دست بشر درگ استرهای تاپ فیول آمریکا هستن که از موتورهای توربو جت حتی توربو فن هم سریعترن.و اینکه آقا جان قبول دارید که کوروت تایمش 10.5 هست اگر قبول دارید قبول هم دارید چون دف عقبه تو پیست درگ حداقل باید 10.3 بزنه دیگه.خوبه از تحقیر گندتون فراری چند روز بیشتر نگذشته
AMIN (M.A.S)
۸ فروردین ۱۴۰۲نکته عجیب واسه من عملکرد این کوروت تو دور هستش و انتظار داشتم تو دور به خاطر قدرت بیشتر و تک دف بودن از لامب 4 چرخ جلو بزنه برعکس عقب میموند! سرعتشم انتهای مسیر از لامبورگینی کمتر بود مسابقه آخر که نزدیکترین عملکردش بود حدود 5کیلومتر کندتر بود
هرچند وزن کوروت کانورتیبل سنگین تره بهتر بود Z06 کوپه بیارن
مسابقه هم هرچند کوروت دوتا درگ رو برد ولی لامبو باز تایم بهتری زد 10.7
فکر هم میکنم لامبو مخصوصا پرفورمانته در مجموع تایمش از Z06 بهتر باشه
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲پرفورمامنته تو رو آسفالت ۱۰/۴ زده ،تو جاده درگ که دیگه هیچی
Camaro ZL1 427
۸ فروردین ۱۴۰۲کوروت ZO6
تایم در آسفالت معمولی: ۱۰.۵
کوروت E-ray
تایم در آسفالت معمولی: ۱۰.۴
اوراکان پرفورمامنته
تایم در آسفالت معمولی: ۱۰.۴
خب اگه بهترین تایم هارو در نظر بگیریم
ZO6 با اختلاف یک دهم ثانیه از پرفورمامنته می بازه
ولی کوروت E-ray با پرفورمامنته شاید مساوی کنه شاید پرفورمامنته تایم بهتر ثبت کنه شاید هم E-ray معلوم نیست
دلیل اینکه پرفورمامنته با قدرت کمتر تایم بهتری از ZO6 داره و بدون تکنولوژی هیبریدی تایمش با E-ray برابره وزن بسیار کمش هست اگه اشتباه نکنم وزنش
۱۳۹۰ کیلوگرم هست و یک خودروی پیست محوره با قیمت خیلی بالاتر از کوروت
ولی قدیمی تر هستش ولی هنوز در درگ تایم خوبی داره در پیست هم در زمان خودش عالی بود ولی الان از خیلیا مثل ۹۱۱ و همین ZO6 کندتره
محسن
۸ فروردین ۱۴۰۲والا تو همشون لامبورگینی داشت فاصله باز میکرد و اگه ۸۰۰ متر بود اون یه درگ رو هم کوروت نمیبرد
Sobhan
۸ فروردین ۱۴۰۲اون درگ دوم هم که باخت واسه لانچ بد راننده بود
مهدی
۸ فروردین ۱۴۰۲والا من که کلیپ رو دیدم مشخصا راننده لامبو همیشه اشتباه لانچ میکرد دلیلش هم مشخصا جنس آسفالت پیست و چسب درگ اول مسیر هست که حساب کتاب راننده رو واسه لانچ کردن بهم میریزه در واقع تو پیست و چسب درگ باید لانچ رو با دور بالاتری انجام بدی و سکته های لامبو موقع شروع حرکت به خاطر همین موضوع بود اما در کل برنده رو لامبو میدونم از این جهت که فاصله شروع حرکت ها اینقدر کم بود که معیار رو بزارید رو سرعت انتهای پیست که لامبو با اختلاف خوبی بیشتر بود. خلاصه اینکه کوروت ماشین فوق العاده ای هست اما حضرات آمریکایی فن الکی گندش نکنن چون اگر تو همین پیست مقابل رقبای فراری و مکلارن و پورشه قرار میگرفت باید حلواش رو میخوردن
سوشیانت
۸ فروردین ۱۴۰۲شما هم لامبو و فراری و پورشه و مکلارن رو زیادی گنده نکن هیچکدوم تو شتاب به کوروت z06 نمیرسن
مهدی
۹ فروردین ۱۴۰۲داریم در مورد واقعیت ها حرف میزنیم که f8 تو همین پیست با همین شرایط ۰.۶ ثانیه سریعتر بود و البته مقدار زیادی هم سرعت بیشتر تو انتهای پیست. شتاب بهتر هم فقط مربوط به سرعت های بالاتر نمیشد و ۰-۱۰۰ بهتری رو هم نسبت به کوروت داشت. اعداد ارقام مشخصه میتونید ببینید
سوشیانت
۹ فروردین ۱۴۰۲f8 صفرتاصدش ۲.۹ هست و به صفرتاصد ۲.۶ کوروت نمیرسه
JDM سابق
۸ فروردین ۱۴۰۲اتفاقاً بنظرمن کوروت هنوز هم جای پیشرفت داره
نسل جدیدش بسیار بی رحم و فوق العاده است
اما بنظرم شورولت یخورده رو وزن کوروت کار کنه میتونه به مراتب کشنده تر باشه.
ترکیب موتور LT6 با گیربکس ترمک TR9080
سواری لذت بخش با زیربندی مگنتیک راید فوق العاده نرم جی ام اینتریور با آپشن چرم دست دوز و فرمون فیبر کربن و… اینا باعث میشه که ارزش خرید فوق العاده ای داشته باشه
Camaro ZL1 427
۸ فروردین ۱۴۰۲درگ کلا جالب نبود
راننده اوراکان که خیلی گند می زد
راننده کوروت هم خوب بود ولی کوروت کانورتیبل بود و وزن بیشتری داشت
ب ت bugatti
۸ فروردین ۱۴۰۲در واقع درگ تایمز همیشه راننده های افتضاح و بدرد نخور داره
تو درگ نیسان جی تی ار و شیرون استاندارد
۴۰۰ متر رو ۹.۹ زد اونم بوگاتی ولی نیسان رو یادم نمیاد در کل کمتر از بوگاتی بود
صفر تا صد بوگاتی ۳.۴ بود
تازه اون جی تی ار تیون شده بود ۲۰۰۰ اسبی من انتظار باخت بوگاتی رو داشتم ولی نه با این آمار و ارقام