شورلت

چهار تکه شدن شورولت کوروت در تصادف عجیب و باورنکردنی!

راننده یک دستگاه شورولت کوروت در آمریکا پس از تصادف شدیدی که منجر به تکه تکه شدن خودرو شد به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

پلیس بزرگراه فلوریدا آمریکا به دنبال یافتن راننده فورد موستانگی است که با یک دستگاه شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۱۶ مسابقه خیابانی داده و منجر به تصادفی وحشتناک شده است. بنا به گزارش پلیس، دو خودرو در مسیر ۲۰۰ ایالتی مشغول مسابقه بودند که موستانگ به شدت با کوروت برخورد کرده است. پس از آن راننده کوروت با یک دستگاه تویوتا پریوس 2016 تصادف کرده و با سرعت بالا از بزرگراه خارج شده است. نهایتاً کوروت پس از برخورد با درخت متوقف می‌شود هرچند تکه‌های مختلف کوروت صحنه‌های وحشتناکی را به وجود می‌آورد.

گفته می‌شود راننده کوروت از خودرو به بیرون پرت شده و چند ده متر دور از صحنه تصادف پیدا شده است. مقامات پلیس فلوریدا خاطرنشان می‌سازند راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده راهی بیمارستان شده تا اقدامات ضروری انجام شود. تصاویر منتشر شده توسط تیم نجات ماریون کانتی عمق این حادثه را نشان می‌دهد. ما می‌توانیم تکه تکه شدن بدنه کوروت را ببینیم و دیگر بخش‌ها همچون پیشرانه، گیربکس و کاپوت نیز در نزدیکی بدنه افتاده‌اند. این حادثه باعث افتادن سیم‌های برق در جاده شده و پلیس برای تعمیر خطوط انتقال برق جاده را مسدود کرده است.

راننده کوروت فعلاً وضعیت بالینی مناسبی ندارد و تحقیقات در زمینه این حادثه ادامه دارد؛ اما پلیس به مشخصات راننده موستانگ فراری نیز اشاره کرده و می‌گوید خودروی او یک موستانگ نقره‌ای یا سفید با شیشه‌های دودی و مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ است. مقامات محلی از ساکنان خواسته‌اند هرگونه اطلاعات درباره این فرد را در اختیار پلیس بگذارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3601 ديدگاه)

    اگه یارو زنده بمونه خیلی شانس اورده
    رسما خودروش نابود شده

    موافقم 59
    1. net

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3396 ديدگاه)

      امریکا تصادفاتش هم خاص و متفاوت هست و امریکا همه چیزش با با تمام دنیا فرق داره

      موافقم 35
      مخالفم 37
      1. Mehdi TuRbO

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (2362 ديدگاه)

        هر جا خودروی با کیفیت با اسفالت مناسب طراحی مناسب باشه همینه همه جا شدنیه واقعا یه سری کشورا طی ده بیست سال از این رو کاملا به اون رو تبدیل شدن

        موافقم 18
      2. محسن

        ۱۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (162 ديدگاه)

        همینطور جنسیتاشون

  2. Porsche

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (692 ديدگاه)

    معلومه وقت مرگش نبوده و گرنه این شدت از تصادف خود عزرائیل هم میکشت 😂

    موافقم 73
    مخالفم 1
    1. Carbonado Aventador

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      با این سرعت که تصادف کرده خواننده های تو فلش هم مردن..
      خودش عجیبه هنوز زندس!!

      موافقم 31
      1. amir

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (3601 ديدگاه)

        در فلش رو بسته باشه ویروس داخلش نره خواننده های تو فلش هیچیشون نمیشه

        موافقم 6
        مخالفم 6
    2. amir

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      سبیل عزی جونو چرب کرده بوده

  3. amir-mr

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (401 ديدگاه)

    WOW

    موافقم 16
    مخالفم 1
  4. Mr. gt c

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (426 ديدگاه)

    واقعاً این شخص باقیمانده عمرش رو مدیون مهندسان کوروت باید باشه، زبان قاصره نگاه کن فقط ماشین انگار بمب خورده بهش.
    جلل‌خالق!!!!

    موافقم 42
    مخالفم 63
    1. datsun

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3946 ديدگاه)

      چیزی از ماشین نمونده حالا زنده موندش هم شانسی بوده باید ممنون چی باشه از ماشین دوتا صندلی مونده!

      موافقم 75
      مخالفم 15
      1. MAJking2

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (426 ديدگاه)

        تو میگی شانس من میگم ایمنی.
        .
        (باید ممنون چی باشه از ماشین دوتا صندلی مونده)
        درباره این جملت عارضم که: مگه معیار سنجش خودرو موندن یا نماندن صندلیه!
        این رو هم اضافه کنم که تکه شدن ماشین بخش از طراحی خودرو برای حفظ جان سرنشینه، اینطور که دفع نیرو بهتر انجام شه و خودرو ضربه رو به سرنشین اعمال نکنه، در این خصوص یادمه یه مطلبی درباره فراری انزو خونده بودم که، برای حفظ جان سرنشین طوری طراحی کرده بودنش که با ضربه شدید خودرو دو نیم شه، و تمام اون نیرو صرف تخریب ماشین میشه نه انتقال به داخل؛
        اگر مسابقات f1 رو دنبال کنی احتمالا دیده باشی خودرو بعد تصادف و پشتک زدن قطعاتشون به هر هر طرف پرت میشه و خودرو کاملا متلاشی میشه و تصادف وحشتناکی بنظر میاد، تمام اون تخریب های دیدنی صرف انرژی جنبشی میشه، تو این صحنه ماشین دقیقاً داره کاری رو انجام میده که براش طراحی شده، (حفاظت از سرنشین).
        پس اسمش شانس نیست و توضیع نیرو هست.

        موافقم 39
        مخالفم 62
        1. datsun

          ۱ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (3946 ديدگاه)

          (گفته می‌شود راننده کوروت از خودرو به بیرون پرت شده و چند ده متر دور از صحنه تصادف پیدا شده است)

          موافقم 48
          مخالفم 9
        2. Hama

          ۱ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (3 ديدگاه)

          رفیق راننده شانس آورده پرت شده بیرون، هیچ ربطی به ایمنی نداره، ماشین نابود شده، کجای زندگیشو مدیون ایمنیه ماشین بوده؟!!!

          موافقم 19
          مخالفم 1
        3. مجتبی .

          ۲ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (1231 ديدگاه)

          خورد شدن کاپوت و صندوق عقب طبق الگو برای جذب نیرو هستش اما تکه تکه شدن ماشین هرگز. اما اینکه باچه سرعتی وبا چه شکلی تصادف کرده خیلی مهمه واگه توی سرعت بالا اینطور شده باشه نمیشه ایرادی به سازنده گرفت

        4. Alireza

          ۱۰ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          پرچم تا خود کهکشان راه فلان و خورشید ولش کن تا خدا بالااااا داش گل و با معلومات

          موافقم 2
          مخالفم 1
      2. Mr. gt c

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (426 ديدگاه)

        تو میگی شانس من میگم ایمنی.
        .
        (باید ممنون چی باشه از ماشین دوتا صندلی مونده)
        درباره این جملت عارضم که: مگه معیار سنجش خودرو موندن یا نماندن صندلیه!
        این رو هم اضافه کنم که تکه شدن ماشین بخش از طراحی خودرو برای حفظ جان سرنشینه، اینطور که دفع نیرو بهتر انجام شه و خودرو ضربه رو به سرنشین اعمال نکنه، در این خصوص یادمه یه مطلبی درباره فراری انزو خونده بودم که، برای حفظ جان سرنشین طوری طراحی کرده بودنش که با ضربه شدید خودرو دو نیم شه، و تمام اون نیرو صرف تخریب ماشین میشه نه انتقال به داخل؛
        اگر مسابقات f1 رو دنبال کنی احتمالا دیده باشی خودرو بعد تصادف و پشتک زدن قطعاتشون به هر هر طرف پرت میشه و خودرو کاملا متلاشی میشه و تصادف وحشتناکی بنظر میاد، تمام اون تخریب های دیدنی صرف انرژی جنبشی میشه، تو این صحنه ماشین دقیقاً داره کاری رو انجام میده که براش طراحی شده، (حفاظت از سرنشین).
        پس اسمش شانس نیست و توضیع نیرو هست.

        موافقم 14
        مخالفم 55
        1. Ferrari

          ۱ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (1955 ديدگاه)

          داداش شما هم داری الکی ماست مالی میکنی. یه وقتی ماشینی مثل فراری انزو تصادف میکرد ماشین از وسط نصف میشد نه اینکه راننده از ماشین پرت بشه بیرون بلکه کابین راننده از محلی که موتور و گیربکس نصب بود جدا میشد
          حالا شما به این وضعیتی که برای کوروت و رانندش ایجاد شده میگی ایمنی؟
          خیلی چیزها از این تصادف مشخص نیست و نمیشه درست قضاوت کرد ولی شماهم دیگه از این موضوع سوءاستفاده نکن

          موافقم 58
          مخالفم 7
    2. فرشاد

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (8 ديدگاه)

      از ماشین پرت شده بیرون
      از ماشین بیرونش نیاوردن که
      تازه از کدوم ماشین قرار بود بیرونش بیارن؟دقیقا از کدوم تیکه ش؟

      موافقم 25
      مخالفم 3
    3. amir

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      داش این دیگه از جایی اورده مهندسی دیگه چیه
      ترکیده ماشین چیزی هم ازش مونده که بخواد محافظت کنه؟

      موافقم 14
      مخالفم 1
    4. abbas

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (287 ديدگاه)

      نخوندی ظاهرا تو تصادف ده متر اونور تر پرت شده بیرون وگرنه اگ تو ماشین مونده بود چرخ میشد

      موافقم 10
      مخالفم 1
  5. مهران

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (605 ديدگاه)

    ماشالا کوروت ماشالا اصالت…تقریبا ۹۹ درصد تصادفاتش همینطور میشه…
    دلیلشم که تو همه ی متن ها و مجله ها گفته کیفیت پایین ساخت…
    بله اصلا خودروسازی آمریکا و آلمان یکی نیست.

    موافقم 46
    مخالفم 61
    1. corvette

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (370 ديدگاه)

      با این سرعت
      هر ماشینی باشه تکه تکه میشه
      چرا انقدر حرفای سطح پایین میزنید؟😂😂😂😂

      موافقم 48
      مخالفم 30
      1. مهران

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        شما برو تصادفات اینگونه از خودروهای دیگه ببین بعد بیا از سطح صحبت کن پرفسور.
        ماشین متلاشی شدهههههه

        موافقم 35
        مخالفم 28
    2. ایمان

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (74 ديدگاه)

      از آلمان شروع کنیم؟
      مرسدس slr تکه پاره شده با دو کشته: https://www.gtspiritmedia.com/gtspirit/uploads/2011/09/car_crash_two_mercedes_benz_test_drivers_killed_while_driving_mclaren_slr.jpg
      باز هم مرسدس slr که به پونصد قسمت نامساوی تقسیم شده: https://www.carscoops.com/2008/07/horrific-mercedes-benz-slr-mclaren/
      فراری انزو اسطوره‌ای:
      https://static1.topspeedimages.com/wordpress/wp-content/uploads/jpg/200811/top-10-worst-superca-2.jpg
      کونیکزگ میلیون دلاری شرحه شرحه شده:
      https://cdn.carbuzz.com/gallery-images/original/239000/900/239937.jpg

      موافقم 22
      مخالفم 29
      1. Ferrari

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (1955 ديدگاه)

        اینجا که عکس انزو رو گذاشتی، راننده صحیح و سالم از ماشین پیاده شد و توسط پلیس بازداشت شد. این تصادف هم با سرعت حدودا ۳۲۰ کیلومتر در ساعت اتفاق افتاد.

        موافقم 30
        مخالفم 9
      2. مهران

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        یکم تعقل خوبه بخدا.شما برو تمام تصادفات کوروت رو ببین با هر شرایطی که بوده چه سرعت چه هر چیز دیگه ای.
        چهارتا عکس آوردی که چی.
        کوروت تو ۹۹درصد تصادفاتش تقریبا پودر شده و راجب این تصادف دقیقا طرف شانس آورده.بحث ایمنی که دوست عزیزمون گفتن تو این تصادف اصلا جایی نداره.

        موافقم 29
        مخالفم 13
        1. حسن

          ۲ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (2083 ديدگاه)

          میگن نرود میخ اهنی در سنگ برات دلیل قابل رویت اورده سرعت زیاد براش مهم نیست خودرو چی هست کدوم کوروتی تکه تکه شده در شرایط عادی
          به جا چرندیات مهندسی المانی را یه کم توضیح بده و بگو با اعمال مهندسی المانی مد نظر شما خودرو که با سرعت بالا تصادف کنه دقیقا چه اتفاقی براش میوفته و چجوری میشه یا اونی که مد نظر خودته را توضیح بده
          البته بالا بردن بوست توربو و گرفتن شتاب و بیرون کشیدن بیشتر اسب از لیتر مهندسی حساب نمیشه یک روشه که منجر به استهلاک میشه و ماشین و موتور 4 سال بیشتر بدرد نمیخوره و این سیاست امریکایی نیست بقیش را بگو

          موافقم 7
          مخالفم 12
    3. Jeferson

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (164 ديدگاه)

      نود درصد کسایی که می گن مهندسیِ آلمان مهندسیِ آلمان اصن یه بارم سوار آلمانی نشدن. فقط اینو از بچگی از اینور اونور شنیدن.( هیت به آلمان نبودا)

      موافقم 20
      مخالفم 14
      1. مهران

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        قرار نیست حتما سوار بشیم و متوجه بشیم…
        بحث چیز دیگه ایه.تعصب بقیه جالبه روی برندی که هنوز که هنوزه اونطور که باید امتحان پس نداده و فاصله ی زیادی داره تا خییییلی از خودرو سازیای دنیا و نه فقط آلمان

        موافقم 22
        مخالفم 10
      2. فرشاد

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        نه اینک همه امریکن فنا تو پارکینگ سه تا ماسل کار سفارشی دارن که شخصا از جنرال موتورز گرفتن و با کشتی ام اوردن تو پارکینگ تورقوز اباد؟

        موافقم 23
        مخالفم 10
        1. Jeferson

          ۱ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (164 ديدگاه)

          دوست عزیز چرا اینقد عصبانی.
          من خودمم هنوز آمریکن ندارم تو پارکینگم . ولی به خاطر منطقه مون سوار ماسل های آمریکن شدم و همیشه جلومن.
          یه خواهشی که دارم این که یه روز اگه یه دوج خورد سر راهتون وارد تنظیمات بشین ببینید چه خبره
          اینکه صد تا انتخاب برای سیستم انتقال قدرت و دیفرانسیل وجود داره خودش یه نوع مهندسیه . مهندسی آلمان سر جای خود ثابت شده. ولی چون ماشینای خفن آمریکایی رو نداریم و نروندیم دلیل نمی شه از رو دو سه تا خبر بگیم آمریکایی کیفیت نداره و فلان…

          موافقم 10
          مخالفم 12
        2. فرشاد

          ۲ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (932 ديدگاه)

          از انتقال قدرت دیفرانسیل دوج میگی؟
          کدوم ماشین امریکن لوکسه؟
          انتقال قدرت دوج که هیچ لوکس ترین امریکن هم به پیچیدگی و پر اپشنی بنتلی میباخ رولزرویس نیس نمیدونم سنگ چیه میزنین به سینه تون

          موافقم 8
          مخالفم 7
    4. حسن

      ۲ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2083 ديدگاه)

      کیفیت فقط مختص مهندسی المانیه که تا خودرو استارت میخوره نصف قیمتش میریزه کلا تصادف هم نکنن 4 سال بیشتر خودرو نیستن دلیلش چیه به نظرت از مهندسی زیاده

      موافقم 8
      مخالفم 10
    5. حسن

      ۲ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2083 ديدگاه)

      زود قرار دادن توربو در مدار برای شتاب بالاتر
      بالابردن بوست توربو برای افزایش قدرت موتور و اسب بشتردر برابر لیتر
      که کلا منجر به استهلاک بیشتر میشه
      کل مهندسیه المانی یعنی استهلاک بیشتر کاهش عمر مفید موتور و خودرو کاهش قیمت شدید خودرو در سال اول
      امروزه برای افرادی که خودروی قدرتمندتری نیاز دارند و استهلاک موتور و قطعات اهمیتی برای انها ندارد بوست کنترلر تولید شده که هر فربدی میتونه تو خودروی خودش بکار ببره
      مهندسی المانی یه تبلیغ بزرگه شرکتهایی که تعادل جلو و موتور عقب و فرمون خودروشون را تویوتا براشون درست کرده والا خودشون انقد ادعا ندارن شما هم جو گیر نشو لطفا با علایقت خوش باش بقیه را نساب

      موافقم 1
      مخالفم 3
    6. حسن

      ۲ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2083 ديدگاه)

      زود قرار دادن توربو در مدار برای شتاب بالاتر
      بالابردن بوست توربو برای افزایش قدرت موتور و اسب بیشتردر برابر لیتر
      که کلا منجر به استهلاک بیشتر میشه
      کل مهندسیه المانی یعنی استهلاک بیشتر کاهش عمر مفید موتور و خودرو کاهش قیمت شدید خودرو در سال اول
      امروزه برای افرادی که خودروی قدرتمندتری نیاز دارند و استهلاک موتور و قطعات اهمیتی برای انها ندارد بوست کنترلر تولید شده که هر فردی میتونه تو خودروی خودش بکار ببره
      مهندسی المانی یه تبلیغ بزرگه شرکتهایی که تعادل جلو و موتور عقب و فرمون خودروشون را تویوتا براشون درست کرده والا خودشون انقد ادعا ندارن شما هم جو گیر نشو لطفا با علایقت خوش باش بقیه را نساب

      موافقم 8
      مخالفم 8
    7. Ali

      ۹ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (22 ديدگاه)

      داداش با این سرعت و این وضع تصادف هر ماشین آلمانی که هیچ هر ماشینی که هر جای دنیا ساخته شده باشه هیچ چیز ازش نمی‌مونه
      و وقتی که میگی کیفیت ساخت پایین ، الان دقیقا کدوم سایت این رو گفته به جز پدال
      میشه بگی

  6. یوسف

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    یکی از دوستان اگه اینجا بود……
    ماشاالله آمریکن کارز…..
    ولی گذشته از شوخی….. درخت با هیچ ماشینی شوخی نداره….. به کوه بزنی ولی به درخت نزنی….

    موافقم 43
    مخالفم 4
  7. محمد

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    جیسس کرایس
    زنده مونده واقعا
    .
    الان تو دیوار فلوریدا میزنه
    کوروت تصادفی موتور سالم
    30 هزار دلار

    موافقم 28
    مخالفم 3
    1. Puriya

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (567 ديدگاه)

      باید اول بهوش بیاد تا آگهیش کنه😂😂

      موافقم 21
      مخالفم 1
    2. amir

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      نه میزنه کوروت صفر مدل ۲۰۲۴ صفر بدون خط و خش کاملا سالم بدون ضربه ترافیکی

  8. corvette

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (370 ديدگاه)

    از دست این موستانگ ها

    موافقم 23
    1. Avan

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (421 ديدگاه)

      حکم پژو پارس سوارهای خودمون را دارند!

      موافقم 22
      1. amir

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (3601 ديدگاه)

        us هم شوتی سوار داره

  9. amir-mr

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (401 ديدگاه)

    با صاف کاری درست میشه 😐😂

    موافقم 14
    1. ab0lf4zl

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      نه داداش صافکاری خیلی هزینه داره.با چسب123 میچسبونیمش درست میشه

      موافقم 13
      1. amir

        ۱ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (3601 ديدگاه)

        ت..ف هم جوابه چسب برا چی

    2. amir

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      pdr جوابه اینه بی رنگ در میاد

  10. R@min

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2051 ديدگاه)

    این قسمت، وقتی از عزرائیل آتو داری !

    موافقم 22
  11. JDM سابق

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (707 ديدگاه)

    موستانگ تو آمریکا مثل نیسان آبی واسه ما میمونه وقتی جماعت میبینی رم میکنه، تیک آف باهاش یعنی ویدیو کال با عزراییل، بهش میگن Crowd killer.
    واقعا تصادف مهیبی شده شیبه به تصادف مرسدس اس ال ار بود که سال1955 تو لمانز تصادف کرد دویست سیصد نفر و ناکار کرد

    موافقم 10
    مخالفم 6
  12. Kktos

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (119 ديدگاه)

    اینجا بود درستش میکرد که هیچ همین ماشینو به عنوان بی رنگ اگهی میکرد😂

  13. 𝐀𝐥𝐢

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1543 ديدگاه)

    اینکه خورد و خاکشیر شده یاد سلطان ایمنی پراید افتادم

    موافقم 7
    مخالفم 4
    1. amir

      ۱ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3601 ديدگاه)

      اون سلطون در افسانه هاست

  14. حسن

    ۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2083 ديدگاه)

    فردا هم که به هوش اومد میگه حاجی اگه جمش نکرده بودم همه ایالت کشته میشدن

    موافقم 8
    مخالفم 1
  15. javad-bmw

    ۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    این قطعا بالای ۲۰۰ تا سرعت داشته
    فکنم کوروت زیر ۱۰ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر میرسه سرعتش که فکنم این ۱۰ ثانیه فرصت رو داشته

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا