تنها ۱۰ دستگاه از این استینگری قدرتمند تولید خواهد شد.
مجموعه «Specialty Vehicle Engineering» دوباره و پس از کار روی کوروت C7، تصمیم گرفته تا کوروت C8 را هم تقویت کند و از آن، خودروی قدرتمندتری بسازد. این کوپه تازه که ینکو SC نام گرفته است با تکیه بر موتور ۶.۲ لیتری تویین توربو V8 LT2 خود به توان تولید ۱,۰۰۰ اسب بخار قدرت دست پیدا کرده است.
از جمله بهبودهای فنی بخش پیشرانه ینکو SC میتوان به توربوشارژرهای آبخنک ۵۸ میلیمتری، میللنگ تمام فولادی آهنگری شده، شاون پیستون فورجکاری شده، میل بادامک اختصاصی، ورودی منیفولد سفارشی، سرسیلندرهای جریانبالای CNCکاری شده، پوشش اختصاصی سوپاپ، سیستم سوخت ارتقایافته و تنظیمات ECU سفارشی اشاره کرد که باعث شده موتور LT2 بیشازپیش قدرتمند شود. هزار اسب بخار قدرت پیشرانه یادشده ازطریق یک جعبهدنده ۸ سرعتی خودکار دوکلاچه به چرخها منتقل میشود.
مجموعه سازنده تنها به بهبودهای فنی بسنده نکرده و با ایجاد تغییرات کوچک در ظاهر بیرونی و کابین ینکو SC، تلاش کرده تا آن را از سایر نمونههای موجود در بازار متمایز کند. بالشتک سر و موکت کف هر دو میزبان لوگوی «SYC» شدهاند تا به راننده ان یادآوری کنند با چه خودروی قدرتمندی طرف است. خوشبختانه SVE این خودرو را در دو نمونه کوپه و کانورتیبل و تمام رنگهای کارخانه که شامل ۹ انتخاب رنگ، گرافیک بدنه SYV و آپشنهای فیبرکربنی میشود، عرضه میکند.
بدنه بیرونی تغییر خاصی را بهخود ندیده و تنها از طرح بدنه یکنو/ SC به رنگهایی متنوع و رینگهای تازه سود میبرد که با همراهی اسپویلر جدید SVE، کوروت را اسپرتتر از همیشه جلوه میدهد. کالیپرهای ترمز این خودرو بهصورت استاندارد با رنگ قرمز و نشان ینکو عرضه میشوند اما خریدار درصورت تمایل میتواند رنگ آن را با بدنه یکی کند. مجموعه SVE انتخاب مشتریانش را با عرضه دو سراگزوز نقرهای و سیاهرنگ و سه نوع رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچی (بهترتیب برای جلو و عقب) بیشتر کرده است.
تنها ۱۰ دستگاه ینکو SC تولید خواهد شد که همه آنها بر پایه کوروت استینگری ۲۰۲۴ توسعه خواهند یافت. سازنده برنامه دارد درصورت فروش موفق، تولیدات خود را به ۵۰ دستگاه در سال ۲۰۲۵ افزایش دهد. پکیج SVE برای هر دستگاه کوروت ۹۹,۹۹۵ دلار قیمت دارد و شامل خود خودرو نمیشود. خریداران مجبور هستند مبلغ کوروت را هم به این هزینه اضافه کنند. نظر شما درباره SVE ینکو SC چیست؟
جرمی کلارکسون
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳یکی تو یوتیوب هست کوروت C8 بنفش داره فیلم میگیره از دخترا که میان دست میزنن به ماشینش بعد میگه Don’t Touch My Car استارت میزنه همه میترسن میرن کنار
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳فکر کنم دیدمش اگه دختره به پراید من دست بزنه من بهش اجازه رانندگی هم میدم واقعا اون مرد خیلی بی رحم بود که دختر ها رو ترسوند !!!
froG-driVer
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳شت!!توروحت 😂😂😂
(Ali(chevynova
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشالاه هیولا
ماشالاه اصالت
ماشالاه ینکو
Taha Ayoobi
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳تو بعضی ویدئو هاش باهاشون دست میده، اگه دست دادن پول میده بهشون.
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳عع اونو بابام میبینه به من و داداشم میگه هر مردی دیدی میخواست باهات دست بده بهش دست بده بهت از این آیفون ها میده
جرمی کلارکسون
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳دختره میگه این ماشین منه بعد میفهمه ماشین خودشه میگه منم سوار کن 🤣🤣🤣
BlackWing
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳اون یوتوبر هندی هست و در اسراییل زندگی میکنه ، اوایل ویدئوهاش تا حدودی واقعی بود اما الان تمام ویدئوها و محتوایی که درست میکنه کاملاً با مخاطب هماهنگ شده ، با دیالوگ بسیار ضعیف و به دور از خلاقیت هستش ، جالبه که تمام جوابهای دخترها تکراری هست و همه فقط میگن : این ماشین منه !
اگر دقت کنید صدای اگزوز کوروت C8 حتی با منیفولد تقویت شده هم اونطوری نیست ، اصلاً موتور LT2 همچین صدایی نداره.
صدایی که شما تو کلیپ میشنوید صدای ماستنگ GT مودیفای شده و شبیه محصولات ۶۳ مرسدس هست! یعنی صدا هم واسه خود ماشین نیست !!
amirboss
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳یه کوروت در لباس عزرائیل
(Ali(chevynova
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳عزرائیل الکی گرونهای اروپایی که با ۴ برابر قیمت از کوروت میخورن
ناخدا
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳شکست کوروت C8 از نیسان GTR مدل ۲۰۰۷
ناخدا
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳اینم لینکش
https://www.pedal.ir/chevrolet/chevrolet-corvette-nissan-gt-r-race/
BlackWing
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ناخدا ، کامنت تورو خوندم یاد آب مقدس افتادم که تو فیلم جن گیر میپاشیدن و اون اهریمن دور میشد.. 😂😂🙏🏼
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳از کجا میدونی مدل ۲۰۰۷ هست شاید ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ باشه؟؟؟
ناخدا
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳نیسان GTR از سال ۲۰۰۷ تا حالا تقریباً بدون تغیر فنی و ظاهری عرضه شده
Mohammad
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳عزیزی که از شکست کوروت در پوست خود نمیگنجی
اون ضعیف ترین نسخه کوروت بود
نسخه نیسمو برا نیسان فقط ۶۰اسب اضافی داره ولی نسخهzo6 برا کوروت ۲۰۰اسب با اینی که اورده بودن فرق داره
راستی اینم بگم امریکا از اول هدفش تولید خودرو های اقتصادی بوده از همون وقتی که هنری فورد مدل a رو ساخت تا همه بخرن
خودم فراری دوست هستم و تعصبش رو هم میکشم ولی یه بار فراری هم مثل شما به امریکایی ها گفته بود برید دنبال وانت و پیکاپ که نتیحش شد سی چهل سال خداحافظی فراری از لمانز
نساختن چیزی به معنی نتونستن نیست
ناخدا
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳یه مشت طبل تو خالی ! خوبه این چیزها رو میبینی و بازم ادعای پادشاه بودن ماشینهای آمریکایی رو داری ! ببین این سوپر اسپرت قدیمی ژاپنی چیه که سوپر اسپرتای پرفورمنس امروزی حریفش نمیشن
سید
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشین آمریکایی واسه ایرانی جماعت اینقد بته و میپرستنش وگرنه بقیه صنایع خودروسازی از آمریکا جلوترن مخصوصا ژاپن
آمریکا بره همون تراکشو بسازه
دکتر استاپ
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳آره فقط یه سوال
اگه ژاپن بهتره چرا جرات شو نداره ماشین تولید انبوه بسازه که موتورش از V6 بزرگ تر باشه
علی
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳یه مشت طبل تو خالی ژاپنی خوبه قدرتو میبینی بازم چرند میگی
froG-driVer
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳همه کوروت ها در لباس عزرائیلن این یکی در لباس هیتلر👹
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳یکم طرح چراغ و ایناشو تغییر بدن خوشگل ترش کنن غول بشه !!
زیزیگولو
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳انصافاً Specialty Vehicle Engineering تغییرات جذاب و استثنایی رو واسه کوروت C8 در نظر گرفته ………… منتظر درگ این مدل تیون شده کوروت C8 با سوپر اسپرتای بزرگ دنیا هستیم👌
R@min
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳تقریبا دویست هزار دلار برای یه ماشین هزار اسبی اصلا بد نیست ولی با این قیمت Z06 Z07 هست !!
بین همه تیون های ضعیف نسل ۸ بنظرم بهترین هست که حتی ظاهرشم بهتر شده. نقطه ضعف بزرگ این نسل قابلیت تیون پایین هست که با وجود پیشرفت های چشم گیر فنی باید قبولش کرد، دوران LS تموم شده و با یه کوروت سانیتیمانتال البته بشدت بهتر طرفیم.
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳کجا دوران ls تموم شده الان این انجین طلایی داخل دو مدل مختلف کوروت قرار داره.به نظر من بهترین کار جا کردن ls7 داخل این کوروته.
BlackWing
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳سایز موتورها ، نحوه چیدمان اونها ، گاردن و حتی سایز گیربکس هر ماشینی متفاوته و ممکنه شما بخوای LS7 بزاری تو C8 کلاً طراحی و شکل ماشین عوض بشه!
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳رفیق این کوروت تا سال بعد داخل موتورش جا داره فقط جا کردن امثال lt4 and ls9 داخلش سخته اونم به خاطر سوپر شارژ.البته ساختار گیربکس داستان سازه ولی باید یه گروهی پیدا بشه اینکار رو بکنه . گیربکس دستی هم براش بزارن.نکته دیگه اینه که یه گروهی انجین فعلی رو استروک کرد و به ۷ لیتر رسوند و به ال اس۷ شبیه کردش.
Mr. gt c
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳به این میگن تیونینگ نه منصور اسپیولر ساز
HR3
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳این اتاق جدید کوروت اصلاً جذابیت اتاق 10 سال پیش رو نداره
این اتاق با اون کاپوت جلوی کشیده فوق العاده بود 👇
https://www.netcarshow.com/chevrolet/2014-corvette_stingray_convertible_eu-version/1600×1200/wallpaper_01.htm
Taha Ayoobi
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ای جانم
حسن
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳180 هزار دلار
لعنتی بازم مفته
صد هزار تا بدی تیونر
80 تا بدی خودرو
وجدانا اگه کل دنیا مث امریکاییها منصف بودن الان دنیا جای بهتری بود
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳آمریکایی منصف ؟
اونا اگه منصف بودن مارو تحریم نمیکردن که یه سری دارو ها نیاد ایران😀💔
ترو خشک رو با هم قاطی میکنن اونا
حسن
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳غذا و دارو شامل تحریم نیست
فسادی که در واردات دارو وجود داره تو نفت و پتروشیمی انقد وسیع نیست
خود مسئولان هم نمیگن دارو تحریمه میگن تحریمهای مالی مانع واردات دارو شده
اما یک تناقض وجود داره
چرا برنج خارجی نه تنها کم نشده بلکه بیشتر شده
چرا چای خارجی نه تنها کم نشده بلکه برای رقابت در دریافت ارز دولتی دارن همدیگه را تکه تکه میکنن
چرا میشه خودرو وارد کرد اونم نه برای مونتاژ بلکه کامل تویوتا رنو کیا مگه الان مدل 2023 وارد نشده دارن میفروشن تو سامانه ی یکپارچه
بزرگوار دارو تحریم نیست مشکل را جای دیگه جستجو کن
اینجا برای ترساندن ملت از ورود دادن داعش اهوازیها را به رگبار میبندن حرم شاهچراغ را به خون میکشن حالا شما فک میکنی برا عمق دادن به ضدیت با امریکا این دسیسه را اعمال نمیکنن مگه جان مردم برا اینا اهمیت داره
Taha Ayoobi
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳چه ربطی به اونا داره؟
خود ایران وقتی مشکل داره با اون دیگه به اون چه ربطی داره؟
حسن
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳سلطان جاده ها کوروت
طنین اوای زامپونیا در دشتهای باز
JaMsHiD
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ای کاش میتونستیم توی واقعیت هم تست کنیم . ولی چه کنم که تواناییم در حد همین گرن توریسمو هست .
توی گرن توریسمو امثال ماشین هایی مثل کوروت ، دوج چلنجر و چارجر بسیار بسیار هرزگردی توی استارت و توی پیچ ها دارن . به طوری که تایم تویوتا جی تی آر پرمیوم ( نه نیسمو ) توی نوربرگ رینگ از دوج چارجر آر تی و همین کوروت و نسل قبلش بهتر بود . راجع این کوروت هم بگم ، با اینکه موتور وسطه باز بخاطر تنظیمات بد دیفرانسیل ( نسبت به ماشینی مثل R8 ) ، خیلی حرفی توی شتاب گیری از صفر کیلومتر و پیچ ها نداره ( توی نسخه پایه البته این نسخه تیونینگ شده توسط NYC به هیچ کس رحم نداره ) . برای همینه جی تی آر کوروت نسخه پایه رو میزنه . یعنی اگر قدرت کوروت و جی تی آر و وزنشون یکی باشه ، صد درصد جی تی آر هم توی درگ هم توی پیست برنده میشه . تقسیم وزن خوب بخاطر ترنس اکسل بودن و سیستم تمام چرخ محرک ( خیلی این نکته تمام چرخ محرک بودن مهمه ) و یه موتور با دور بالا عالی اونو برتر میکنه . هر چقدرم قدیمی باشه ولی با ست آپ جی تی آر فقط کافی بود موتور جدید و فیس جدید بدن بیرون . اون سیستم تمام چرخ محرک و ترنس اکسل و موتور جلو بهترین ترکیب برای یه جی تی آر بود .
arvin44
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳نمیدونم چرا زیاد با این ماشین حال نمیکنم شما هم مثل منین؟