شورولت کوروت ZR1 یکی از معدودهای خودروهای آمریکایی است که می تواند تنها با دنده یک به سرعتی در حدود ۱۰۶ کیلومتر برساعت و با دنده دو نیز تا ۱۵۰ کیلومتر برساعت سرعت بگیرد! احتمالا همین یک ویژگی بهانه خوبی برای Advance One بوده تا به سراغ رینگ های این سوپراسپرت محبوب برود . . .
کوروت ZR1 به صورت استاندارد رینگ های ۲۰ اینچی دارد و Advance One نیز رینگ های مدل ADV07TS خود را که رنگ مشکی مات با لبه های آلومینیومی پولیش شده دارند، با همین سایز آماده کرده است. همچنین تایرهای Nitto نیز جایگزین تایرهای استاندارد میشلین پایلوت اسپرت ۳۵۵ میلیمتری شده اند.
سجاد
۲۶ مرداد ۱۳۹۱دقت کردین جدیدن این شرکت هاى تیونینگ افتادن به جون رینگ و لاستیک اتومبیل ها؟
هدفشون چیه؟
shahin
۲۶ مرداد ۱۳۹۱داداش ADV.1 تیون نمیکنه! یعنی مثه منصوری و هامان و اینا نیست،کار ADV.1 فقط رینگ و دیزاینه که دیزاینشون بیشتر شامل ارتفاع ماشین میشه.
سروش
۲۶ مرداد ۱۳۹۱صدایی وحشتناک و جوان پسند
Matin
۲۶ مرداد ۱۳۹۱خب دوست من همه دردشون یکیه ! میگی چیکار کنیم راهی جز اعتراض هست ! باید 75 میلیون ادمو یکصدا کنی !
حسن
۲۶ مرداد ۱۳۹۱تو بحث شتاب پذیری و هندلینگ، در کنار توانایی موتور و سیستم تعلیق نقش رینگ و لاستیک هم غیر قابل انکار هست به همین خاطر هستش که اکثر شرکت های تیونینگ روی ایجاد تغییرات رو این بخش از سوپراسپرت ها تاکید دارند
MOMO
۲۶ مرداد ۱۳۹۱کاری ازدستمون بر نمیاد.اینا با مردم کاری کردن که اگه قیمت پراید 20 میلیون بشه هم کسی صداش درنمیاد.
بنده خدا
۱ دی ۱۴۰۲کاش بیست میلیون بشه😂😂😂😂
Kurosh
۲۶ مرداد ۱۳۹۱عاشق ترمزاش با کالیبرای آبی شَم!
مهرزاد
۱ شهریور ۱۳۹۱درسته قیمت ماشین توی ایران خیلی گرونه، من نمیخواهم تایید کنم ولی این و بدونید در هیچ کجای دنیا نمیشه ماشین صفر با 5هزار دلار خرید(البته شاید توی چین بشه) ولی خب اگه بشه اسم پراید و ماشین گزاشت!
اگه قیمت دلار اینطوری بالا بره بعید نیست به 20 میلیون هم برسه. یادش بخیر خیلی سال پیش پراید داشتم خدایی از پیکانتو که الان دارن 30 میلیون میفروشن تو ایران خیلی بهتر بود
حمید
۱۹ مهر ۱۳۹۱این ماشین دیوانه کنندس.
من خارج از ایران زیاد کروت دیدم.چند وقت پیشم توی تهران یه کروت z06 گذر موقت دیدم.
من عاشق کروتم
sasan
۱ مهر ۱۳۹۲کوروت zr1 رو نباید باz06 مقایسه کرد اخه z06در برابر zr1 هیچه اصلا ماشین نیست