مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، کراساوورهای فول سایز، دوئل پنجم
نتایج دوئل قبلی بین فولکسواگن اطلس و مزدا CX-9
مجموع آراء: ۱۳۳۰
آراء مزدا: ۸۷۶
آراء فولکسواگن: ۴۵۴
پیروز دوئل: مزدا CX-9 با کسب ۶۶ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
فورد اکسپلورر | سوبارو ایسنت |
فورد اکسپلورر | |
هوندا پایلوت | جیامسی آکادیا |
جیامسی آکادیا | |
تویوتا هایلندر | کیا تلوراید |
تویوتا هایلندر | |
فولکسواگن اطلس | مزدا CX-9 |
مزدا CX-9 | |
نیسان پثفایندر | شورلت تراورز |
؟ | |
هیوندای پالیسید | بیوک انکلیو |
؟ |
شورلت تراورز
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷
پلتفرم: C1XX جنرال موتورز
امتیاز از موتورترند: ۷.۹ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۱۲۵,۵۴۶ دستگاه
فروش نُه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹۴,۱۹۸ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین جادار، پیشرانهٔ V6 قدرتمند و کممصرف، شتاب گیری خوب، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی کاربردی و مناسب
نقاط منفی: حس ارزانقیمت در داخل با قسمتهای پلاستیکی زیاد، نقاط کور بزرگ در عقب، آپشنهای جذاب همگی سفارشی هستند
چکیده: برای خانوادههایی که خواهان مینیون هستند، شورلت تراورز جایگزین مناسبی محسوب میشود که مصرف سوخت خیلی بالایی هم ندارد.
نیسان پثفایندر
تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱
پلتفرم: D نیسان
امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۴۸,۵۷۹ دستگاه
فروش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۸,۸۸۵ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین ساکت، ظرفیت یدک کشی چشمگیر، جیبها و محفظههای اشیاء فراوان، سامانهٔ چهارچرخ محرک جدید و پیشرفتهتر
نقاط منفی: عدم تغییر پیشرانه نسبت به نسل قبلی با وجود تغییر گیربکس، کروز کنترل تطبیقی استاندارد نیست، هندلینگ فاقد جذابیت، فرمان بیاحساس
چکیده: نسل جدید پثفایندر تکنولوژی و فضای داخلی بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد و ظاهر جدید و آفرودی آن باعث جذابیتش میشود
مقایسهٔ مشخصات فنی
نیسان پثفایندر | شورلت تراورز | |
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 | ۳.۶ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۲۸۵ اسب بخار | ۳۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۰ نیوتن متر | ۳۶۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو یا چهارچرخ | جلو یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۷ ثانیه | ۶.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۵.۳ ثانیه | ۱۵.۱ ثانیه |
شتاب جانبی | ۰.۸۰ جی | ۰.۸۳ جی |
توقف از ۱۱۰ | ۵۴.۵ متر | ۵۳.۶ متر |
حداکثر سرعت | ۱۹۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۸۲ لیتر |
وزن | ۲۰۳۲ کیلوگرم | ۲۱۲۳ کیلوگرم |
ظرفیت بکسل | ۲۷۲۰ کیلوگرم | ۲۲۷۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۰۲۱ میلیمتر | ۵,۱۸۹ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۰۰ میلیمتر | ۳,۰۷۱ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۸۰ تا ۲۲۸۰ لیتر | ۶۵۰ تا ۲۷۸۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۸ نفر | ۸ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۴,۵۶۰ دلار | ۳۴,۸۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۶,۴۶۰ دلار | ۳۶,۸۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
VIPER
۲۸ مهر ۱۴۰۰هر دوشون ماشینهایی فوقالعاده توپی هستن
هردوشونو خریدارم
ممد ژانگولر
۲۸ مهر ۱۴۰۰طراحی بیرون شورلت خیلی خوبه و چیزی بیشتر از پولش دریافت میکنی
اما طراحی داخل وکیفیت نیسان بالاتر و دوست داشتنی تره به نظرم
رای من به شورلت چون با ابهت تره
VIPER
۲۸ مهر ۱۴۰۰این انجین 3.6 لیتری جی ام رو خیلی دوست دارم فک کنم رو بیشتر ماشینهاش نصب باشه
و ازونجایی که از کراس اوور و پیکابهای مید سایزش نصبه به نظرم در کنار قدرت بالاش دوام خوبی هم داره
Reza Waffen SS
۲۹ مهر ۱۴۰۰نیسان پثفایندر
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۸ مهر ۱۴۰۰تراورز ،طراحی زیبا تر در داخل و خارج، اندک برتری های فنی هم داره.
احمدرضا
۲۸ مهر ۱۴۰۰پث فایندر به نظر من ماشین جذاب تری هستش
طراحی داخلی و خارجی زیبا تری داره
مصرف سوخت کمتری داره و ظرفیت بکسل بیشتری هم داره
new RAMIN
۲۸ مهر ۱۴۰۰قبل اینکه پا پرهنه بپرید وسط بگید باز این شروع کرد،تا آخر بخونید.کامنتم به دوئل مربوطه: همیشه سوالم بود که چرا عربا تو این چند وقتهCH میخرن(البته نیسان تویوتا مزدا هم میخرن ولی خب رشد فروش CH در بازار بین الملی سالی 110درصده! الان جزوه 5برند پرفروش عربستان هست)هیچ وقت به جواب سوالم نرسدیم.تا اینکه امروز گارانتی این 2تا خودرو رو دیدم و داستان برای من روشن شد! گارانتی نشون دهنده اعتماد به نفس کمپانی و اطمینانش نسبت به محصولاتشه.
مطمئن هستید گارانتی هارو درست نوشتید آقای دهقان؟واقعا اینا اینقدر گارانتی دارن؟😐یه وقت کمپانی ها خسته نشن😂تو این 12خودرو که در جدول دوئل حضور دارن بیشترین گارانتی رو فعلا کیا تلوراید داره.طبیعتا تو بازار آزاد اگر میبودم تلوراید میخردیم چون حداقل کمپانی اعتماد به نفس بالا داره گارانتی بالا میده و انتخابم از بین این 2تا هیچ کدوم.
#نوع _دیگری_ بنگریم 🙂
کیان
۲۸ مهر ۱۴۰۰خب ما یه کرولا سیویک یا مزدا داریم و فرض کن یه پرشیا تولید ایران خودرو هم داریم و …
ایرانخودرو میاد ماشینش و ۵ سال گارانتی میکنه اونا هرکدوم فرضا ۲ سال، خب شما با کله میری تو صف خرید پرشیا با ۵ سال گارانتی !!!
نگاهت و دوس داشتم، منم حالا فهمیدم چرا مملکت ما همچین شرایطی داره
VIPER
۲۸ مهر ۱۴۰۰آقا رامین خیلی رو راست باشم من هیچ وقت نیسان هندا تویوتا مزدا رو ول نمیکنم برم یه چانگان بخرم، این حقیقت که پیشرفت خیلی خوبی دارن مشخصه ولی بازم حس میکنم مدلهای جدیدش یه وسیله نقلیه س که خیلی کامپیوتری و بدون روحه
اینو هم اضافه کنم که الکتریکی سازی این فرصتو به خودرو سازهای درجه چندم داد که با شرکتای تاپ( gm, vw, toyota, و… ) فاصلشونو کمتر کنن
وگرنه اصلا در اندازه خودروهای درونسوز نمیتونن کاری کنن
احمدرضا
۲۸ مهر ۱۴۰۰بعضی وقتا نیازی به گارانتی زیاد نیست
خود ماشین گویای مطلب هست
عین فورد F150 یا لندکروز
همون ماشین هایی که تو دربارشون حرف میزنی
ده سال بعد کلن معلوم نیست چی میشن و کجاشون سالمه
اما این ماشین ها حداقل دو سه دهه باهات همراه هستن
new RAMIN
۲۸ مهر ۱۴۰۰@کیان
با این منطقت برگای واقعیت ریخت!! اولا ایرانخودرو هیچ وقت 5سال گارانتی نمیده همش گارانتی 2یا 1 ونیم ساله هست پس طبیعتا ماشین هاش معلومه چه ریختی هست. مثال خیلی بدی زدی.
@viper
مگه من گفتم شما برو بخر؟ همیشه سوالم این بود چرا تو اون بازار رقابتی و با اون قیمت ها و با اون برند معتبر اینهمه فروش میکنه.تا اینکه با توجه به گارانتی فهمیدم. البته قطعا دلایل دیگه هست ولی احتمالا مهمترین اینه.
(ولی بازم حس میکنم مدلهای جدیدش یه وسیله نقلیه س که خیلی کامپیوتری و بدون روحه) آینده متاسفانه بی روحه. دیجیتال… تکنولوژی… هوش مصنوعی… این آیندس متاسفانه.
@احمد رضا.
یا خدا…
شما که کلا میگی گارانتی مهم نیست! گارانتی نشان دهده اعتماد کمپانی نسبت به ماشین هاشه. مثلا رنجروور گارانتی مادام العمر برای آفرود داره. مثلا برخی محصولات هیوندای گارانتی 5 ساله یا 6 ساله دارن. تو بازار رقابتی گارانتی و خدمات پس از فروش و اهمیت به مشتری بسیار مهمه.
VIPER
۲۸ مهر ۱۴۰۰شما مستقیم نگفتی برو بخر، وقتی میای تو سایت بیشتر از هر طرفداری با هر برندی، صحبت و طرفداری چانگانو میکنی، نهایت خریدنه دیگه چیه پس؟
در جایگاه خرید باشم لحظه ای دو به شک نمیشم که مزدا نخرم به جاش چانگان بخرم
new RAMIN
۲۸ مهر ۱۴۰۰@f35raptor
(شما مستقیم نگفتی برو بخر، وقتی میای تو سایت بیشتر از هر طرفداری با هر برندی، صحبت و طرفداری چانگانو میکنی، نهایت خریدنه دیگه چیه پس؟)
والا من نه حرفی از مزدا زدم نه از خرید. اصلا این دوئل ربطی به CH هم نداره
من درباره گارانتی صحبت کردم و کامنتمو با یه مثال فروش شروع کردم.
(در جایگاه خرید باشم لحظه ای دو به شک نمیشم که مزدا نخرم به جاش چانگان بخرم)
فعلا که بازار چیزی دیگری میگه(بازار عربستان)به طور مثال من و شما میگیم لحظه ای شک نمکینم به جای بنز برم لکسس بخرم.ولی تو آمریکا لکسس میخرن. مثلا من شما میگیم لحظه شک نمیکنم بین GMCبا تویوتا کدومو بردارم و قطعا جنرال موتورز برمیدارم ولی تمام دنیا تویوتا حرف اولو میزنه (البته فعلا!)
من تو تعیین کننده نیستم…البته نمیدونم چرا بحث به اینجا کشیده شد من فقط با گارانتی این2تا خودرو در این دوئل کار داشتم
porsche 919 hybrid evo
۲۸ مهر ۱۴۰۰به خدا قسم من نمیخوام گارانتی ۳۰۰۰ ساله داشته باشم!
نوید محمد
۲۸ مهر ۱۴۰۰آقا رامین، اگه امکانش بود و شرایط انتخاب آزاد فراهم بود، با این 36 هزار دلار چانگان می خریدم که قطعا یه نسخه فول و بهتر هم نصیبم میشد.
ضمنا در کشورهای توسعه یافته کسی نمیاد یه خودرو برای 20 سال بخره که نگران استهلاکش بعد 20 سال باشه. متوسط دیدگاهشون برای 4 یا 5 سال است. چه بهتر که خودرو این 5 سال را گارانتی فول داشته باشه و خیالت از خدمات راحت باشه و چه بهتر که گارانتی 7 یا 10 ساله داشته باشه و وقتی دست دوم میفروشی هنوز چند سال دیگه گارانتی داشته باشه و مشتری بعدی هم با رغبت و خیال راحت خرید کنه. اینجوری افت قیمتش هم کمتره.
باریکلا به چانگان
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ مهر ۱۴۰۰باز این شروع کرد! جناب اینجا از چانگان حرفی نزدن شورولت تراوز و نیسان هستش! چشمت که سالمه! گارانتی باعث اعتماد به نفسه!🤣 آمریکایی ها کلا پس کارشون درست نیست تراورز بخرن باید چانگان بخرن! نمیدونم چرا نمیزارن بره تو بازار! راستی از تعداد فروش نیو میو تو نروژ چه خبر؟ فقط از سایت چانگان برامون لینک نده یه سایت معتبر…
new RAMIN
۲۸ مهر ۱۴۰۰@abtinabak
3سال یا 58هزار کیلومتر گارانتی… قیمت 38هزار دلار… این الان به نظرت اعتماد به نفس کمپانی شورلت هست یا عدم خوب بودن محصولش؟چرا تاهو یا سابربن 5سال گارانتی داره بعد این 3سال؟؟برای نیسان هم همین داستانه. محصولات ارزان گارانتی کم محصولات گران گارانتی بالا. و از لحاظ منطقی این نشون دهنده عدم اعتماد به نفس کارخونه هست. حالا میخواد هندی باشه یا برزیلی یا اروپایی یا آمریکایی. فرقی نداره (آمریکایی ها کلا پس کارشون درست نیست تراورز بخرن باید چانگان بخرن! نمیدونم چرا نمیزارن بره تو بازار!) CH هنوز وارد بازار اروپا و آمریکا نشده چون کارخونه چونک گینگ توانایی تولید 3میلیون خودرو در سالو نداره…CH هرسال شاهد افزایش صادرات به بازار بین الملی هست و راحت سالی 110درصد رشد فروش داره. در نتیجه یعنی باید سالی 2 برابر سال قبلش تولید کنه. این تازه جدا از تولید خود چینه… تازه هر کشور زبان خاص خودشو داره و هوش منصوعی و خودران های CH باید با توجه به شرایط اون کشور برنامه ریزی بشن…CH برای حضور در آمریکا باید یه کارخونه اونجا تاسیس کنه در اروپا هم همینطور…همینجوری کشکی نیست که پسر جان. یه کم فکر کنم. درضمن CH میخواد رسما با الکتریکی و هیبریدی وارد بازار اروپا و آمریکا بشه نمیخواد دوبار کار انجام بده/ یه زمانی هم هواوی و شیائومی هم مسخره میکردیم الان تقریبا بیشتر بازار موبایل دستشونه…جای دوری نمیریم همین اسفند 1398 تو پدال جنسیس رو مسخره میکردن!! حالا ببین الان کجاس.
(فقط از سایت چانگان برامون لینک نده یه سایت معتبر…)اون آمار فروش CH رو تو عربستان از وبسایت رسمی نیاوردم از وبسایت arab.news آوردم که وبسایت معتبر عربی هست.
(راستی از تعداد فروش نیو میو تو نروژ چه خبر) هنوز آمار فروش BYD و NIO و X penge تو نروژ منتشر نشده عزیز دل.
درضمن من روی صحبت فقط با گارانتی این2تا خودرو در دوئل بود.درضمن من هیچ حرفی از گارانتی CH نزدم…اگه بزنم که رد میدید و قاطی میکنید و بیشتر میاید زیر کامنتام حرف بی مربوط میزنید! ندونید بهتره🙂
پیشنهاد میکنم یه بار دیگه کامنت اولمو بخونی.حرفم فقط درباره گارانتی این 2خودرو بود و نظرم رو کلی گفتم//ببینید قبول کردن واقعیت چه قدر سخت بود که 28تا دیس گرفتم!بعد کامنت های دیگه کلا 4 یا 5 تا دیس یا لایک بیشتر نیست! نمیدونستم واقعیت اینقدر برای یه عده درد آوره…
حالا واقعیت چی سبب شد به یه عده بربخوره ؟؟واقعیت اینکه گارانتی نشون دهنده اعتماد به نفس کمپانی هست و مورد اعتماد بودن یا نبودن محصولش هست…مثل اینکه یه عده اینو دیدن خیلی اعصابشون خورد شد.
Mad.z.Max
۲۸ مهر ۱۴۰۰باز شوروع کرد.
با همون اکانت علی کامنت بذار، شخصیت علی ت نیم درصد معقول تره
Mad.z.Max
۲۸ مهر ۱۴۰۰جناب، متن خداحافظی طولانیت هنوز موجوده، یه لطفی کن حد اقل برای صحبت خودت ارزش قائل باش.
۳۰ تا هم تا اینجا دیسلایک شدی. ما رو در جهالت خودمون رها کن و از چانگان سی اس ۳۵ لذت ببر…
new RAMIN
۲۸ مهر ۱۴۰۰(ما رو در جهالت خودمون رها کن و از چانگان سی اس ۳۵ لذت ببر…)
یعنی هنوز CH رو با cs35 نسل اول میشناسی؟🤣نزدیک 10سال عقبی جون دل! الان داریم وارد سال2022میشیم عزیز دل👇
https://www.instagram.com/tv/CS8ouQiAlq8/
خدارا شکر من اصلا هیچ چیز CH نگفتم و شماها خودتون بحث رو آوردید به این سمت. من فقط گفتم(همیشه سوالم بود که چرا عربا تو این چند وقتهCH میخرن هیچ وقت به جواب سوالم نرسدیم.تا اینکه امروز گارانتی این ۲تا خودرو رو دیدم و داستان برای من روشن شد!) من فقط اینو گفتم. ولی یه عده کلا منظور رو یه چی دیگه برداشت کردن و از کوره در رفتن.تازه افتخار هم میکنن 30تا دیس دادن!
(با همون اکانت علی کامنت بذار، شخصیت علی ت نیم درصد معقول تره)
یادم میاد میگفتی ناشناس اکانت فیک منه ولی آخر کاشف به عمل اومد اشتباه میکردی و اکانت فیک من نبود. من اکانت فیکی ندارم
(یه لطفی کن حداقل برای صحبت خودت ارزش قائل باش.)
یه لطفی کن حداقل اینقدر به دیگران برچسب نزن و هعی نگو اکانت فیک در پایان آدم هیچ وقت تا آخر عمر از هیچ چیز خداحافظی نمیکنه.47 روز نبودم مثل اینکه خیلی زود برات گذاشته.
نترس…من مثل یه عده عقده کامنت ندارم هعی کامنت بزارم. اینجا هم فقط به خاطر گارانتی این 2خودرو کامنت دادم. من حرفامو زدم هرچند وقت یه یار یه یاد آوری میکنم برخی نکات رو. بقیه کارو میزارم به عهده زمان تا زمان ثابت کنه…فعلا چندتا چیز رو ثابت کرده بقیه رو هم ثابت میکنه و شما میومنید با حرف های تعصبی تون!
Mad.z.Max
۲۹ مهر ۱۴۰۰شما و شخصیت دیگرتون علی، تا وقتی میخواین بزور علاقه خودتون رو تو چشم و مغز بقیه فرو کنین، و از چین، دشمن وطنمون دفاع کنین، بعیده حرفاتون خریدار داشته باشن
MC20
۲۹ مهر ۱۴۰۰چین حاضره برای جا انداختن برند خودش ، این قدر از جیب خرج کنه تا جای پاش رو در بازار سفت کنه ، حتی به قیمت ضررکردن ، و این قدر رقابت می کنه ، تا رقیب ها رو از میدون به در کنه ، مثل بازار موبایل و شیاعومی . . . برای همین قیمت گذاری برند های مطرح و لوکسش هم پای کره ای ها هم می رسه و در مواردی حتی بالاتر تا همه بگن حتما می ارزه که قیمت خورده . . . و 10 سال هم گارانتی داره چون به خودش مطمنه ( ایجاد شخصیت ) . . . . اما نمی دونن برای اینه که در دراز مدت کمتر ضرر کنه ( 10 سال گارانتی جنس چینی ضرر قطعی برای چین در پی خواهد داشت ) . . . . . این اولین فریب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . و اعراب رو انتخاب کرده برای اینکه همه دنیا از رفاه تجملی اعراب نفت خیز باخبر هستند و این براش تبلیغه به توان 2 یعنی ماشیناش اونجا فروش رفته . . . . همه ( حتی خودت ) میگن اگه اونجا فروش میره پس بسیار با کیفیت و تجملیه ، اگه نباشه که اعراب ثروتمند ، نمی خرن و حتما به کیفیتش مطمعن هست که گارانتی کرده ( در حالی که نیست و داره ضرر میده ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . این دومین فریب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . در کشورهایی مثل ما ( و در بیشتر دنیا ) چین ، از فروش خودرو داره سود میکنه تا بتونه در چند تا بازار استراتژیک ضرر کنه . . . فروش چند ده هزار دستگاهی به اعراب ثروتمند یا آمریکایی ها یا اروپای غربی ، برای چین ، که به تیراژ 28119000 دستگاه در سال 2016 خودرو فروخته ، حتی اگر با ضرر همراه باشه . . . همش سوده . . . هم فروخته و هم شخصیت پیدا کرده . . . . اینه داستان گارانتی بودار چانگان .
Mad.z.Max
۲۹ مهر ۱۴۰۰۳۲ دیسلایک!
کاش متوجه باشین چقدر طرز فکر مخرب و نادرستی دارین، و دارین از چی و از کجا اینجور جانانه دفاع میکنین..
کاش توی همین دنیای ماشین، غیر از ماشین چینی خودتون که چندین بار گفتین cs35 هست، سوار چیزای دیگه هم شده بودین (تولیدات روز که خداروشکر نیستن تو کشور، ولی ۱۰ سال کارکرده از تویوتا و لکسوس تا مزدا و بنز و ب ام و و کیا و هیوندای و میتسوبیشی و … هستن، ۱۰ سال کار کرده ی هرکدوم رو حتی اگه سوار صندلی شاگردشون بشی، دیگه این دفاعیات عجیب رو از چین جهانخواره دامپِر با سیاستای کثیفش نمیکنی.
امیر
۲۸ مهر ۱۴۰۰به عنوان طرفدار ژاپن ولی به شورولت رای دادم.
فضای بار و فاصله محوری و ظرفیت باک بیشتری داره که به نظرم توی این
کلاس اهمیت داره فنی هم اندکی بهتره ولی پث فایندر مصرف سوخت کمتری داره
قیمت کمتری داره و وزن کمتری هم داره و 1 امتیاز بیشتر از موتور ترند دریافت کرده و
جدید تر هم هست با این حساب باز هم به تراورز رای دادم چون توی بعضی پارامتر ها
هر چند اندک برتره که به نظرم توی این کلاس مهمه
Roham
۲۸ مهر ۱۴۰۰با تردید…
تراورز
جفتش واقعا خوبن
اما نکته اینجاست که تراورز با وجود سن بیشتر شرایط بعضاً برابر و گاهی بهتر رو ارائه داده
Sina10
۲۸ مهر ۱۴۰۰خواستم رای ندم چون از هیچکدوم خوشم نیومد!! چون کلا از این کلاس خوشم نمیاد! وگرنه ماشینای خوبین ، من تو این کلاس مزدا رو ترجیح میدم
اول که نمره ای که به نیسان دادن رو دیدم سریع رفتم انتخابش کردم ، ولی بعدش که بقیه موارد رو خوندم پشیمون شدم!! به نظرم برابرن
AMG GT R
۲۸ مهر ۱۴۰۰شوی بهتر هست
چون وقتی 8 نفر کامل هست فضای بار خیلی بیشتری داره ظاهرش هم خوبه
ولی نیسان هم خیلی خوبه
Arman
۲۸ مهر ۱۴۰۰شورلت
Nima
۲۸ مهر ۱۴۰۰شورولت با این که قدیمى تره بهتر بود به نظرم .
نسل جدیدش بیاد با اختلاف زیاد بهترینه.
Mad.z.Max
۲۸ مهر ۱۴۰۰منم دلم با شِوی هست. البته که کابین نیسان جدیدتر و بنظر خوش ساخت تر میاد و خوده پث فایندر رو هم از قدیم دوست داشتم، ولی در نهایت تراورز :)
علی بخششی
۲۸ مهر ۱۴۰۰پت فایندر طراحی داخلی و بیرونی ش خیلی بهتره
Ali
۲۸ مهر ۱۴۰۰تنها ضعف نیسان گیربکس بود که اصلاحش کرد
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۸ مهر ۱۴۰۰من هردوخودرو خیلی شبیه هم میبینم و هردوشونو خیلی دوست دارم اما به نیسان رای دادم بخاطر ظرفیت بکسل بالا و طراحی بیرونی جذابتر شورولت هم خیلی عالی بو ولی چون توی نقاط ضعفش نوشته کابینش ارزان قیمته من به پث فایندر رای دادم ولی رقابت فوق العاده نزدیک بود
با مهربونی جهان زیباتره
۲۸ مهر ۱۴۰۰تو تاپ گبر گفته بودن شورلت همونقدری ا مریکاییه ک ممکنه رییس جمهور کره امریکایی باشه
نمیدونم این حرفش چقد درسته ولی بی ارتباط به تولیدات شورلت نیست
مازیار
۲۸ مهر ۱۴۰۰شورولت خیلی خوش تیپه خصوصا از نمای جلو
و متاسفانه همنشینی پلاستیک باهاش همچنان …
با اینحال رای من شورولت
میثم
۲۸ مهر ۱۴۰۰هر دوتاشون ویژگیها و ایراداتی دارن
ولی من شوی رو انتخاب کردم
R@m!n
۲۸ مهر ۱۴۰۰رقابت اصلی بین مزدا CX-9 و فورد اکسپلورر هست. دو ماشینی که فراتر از کلاس خودشون هستن.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۸ مهر ۱۴۰۰قطعا تراورز…
لیست مشخصات رو میبینم توی اکثریت جز یکی دو مورد شورولت بهتره فروشش توی این نه ماه سه برابر نیسان بوده ارزش بیشتری در مقابل مبلغ پرداختی داره، ظاهرش هم من بیشتر دوستش دارم خیلی شیکه…
شاعر
۲۸ مهر ۱۴۰۰بحث ماشین چینی شد
من به چند دلیل نمیخرم!
اول اینکه چینی ها با ماشینهای پر زرق و برق و آپشن فراوان و قیمت رقابتی میان جلو و ترغیبت میکنن به خرید! بعدش که خریدی اون پولی رو که ارزونتر خریدی رو توی خدمات پس از فروش و پول قطعه برات جبران میکنن! و بعد از چند سال که میخوای بفروشی ماشینت یه افت قیمت درست حسابی رو شاخشه!
شرکتی که جنس ارزون میده و روی پول قطعه جبران میکنه کارش بیزینس نیست! کارش کلاهبرداریه!!!
قیمت قطعات ژاپنی ها رو با قیمت قطعات چینی مقایسه کنید چینیها دو برابر ژاپنی ها قطعاتشون گرانتره نصف اون هم کیفیت نداره.
دلیل دوم هم اینه که نمیخوام پولی رو که با زحمت در میارم بره جیب کشور چین و حزب کمونیست! چون واقعا سیاستشون کثیفه
پدر دنیا رو با دامپینگ و سیاست چال بدهی و کرونا درآوردن! اصلا دوس ندارم یک ریال از پولم بره جیبشون!
حالا بعضی دوستان چینی پسندن سرشون سلامت. دیدگاه خودشومه و بمن ربطی نداره
Mad.z.Max
۲۸ مهر ۱۴۰۰قشنگ بود، لذت بردیم :)
F500 full off road tuning
۹ آبان ۱۴۰۰بنظر بقیم اینطوریه یامن اینطوری میبینم که این تراوررز ماشین مورد استفاده FBIو نیروهای پلیس ویژه تو داخل خاک امریکاس چون اکثرا ماشین دیگه ای سوار نمیشن
رضا امیریان
۲۹ آبان ۱۴۰۰سلام بر شما خسته نباشید عالی بود .من به نیسان رای دادم.چون شیک تر و بهتر است 💎💎♥️♥️🙏🙏🌹🌹