دوجشورلت

دوئل شورلت کامارو و دوج چلنجر

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه نهم، کوپه‌های اسپرت، دوئل آخر

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین فورد موستانگ و نیسان GT-R

مجموع آراء: ۱۳۸۹

آراء فورد: ۸۵۵

آراء نیسان: ۵۳۴

پیروز دوئل: فورد موستانگ با کسب ۶۱ درصد از کل آراء

شورلت کامارو ZL1

تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶

پلت‌فرم: آلفا جنرال موتورز

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰ (امتیاز ۹.۵ از ۱۰ برای نسخهٔ ZL1)

امتیاز از موتورترند: ۸.۴ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۱,۸۹۳ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۱,۲۵۵ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

واژگونی: پنج ستاره

خطر واژگونی: ۸.۳ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۳۴.۳۰

تایم در پیست ولیو اسپرینگ: ۱:۲۷.۲۰

نقاط مثبت: لیست متنوع پیشرانه‌ها با نمونه‌های V6 و V8 خوش‌صدا، پرفورمنس عالی نسبت به قیمت، هندلینگ عالی، ارزش بی‌نظیر در برابر قیمت، کیفیت سواری بسیار خوب در نسخه‌های غیر 1LE، موتور سوپرشارژ آتشین در نسخهٔ ZL1، توانایی‌های فوق‌العادهٔ پیست در نسخهٔ ZL1

نقاط منفی: دید بیرونی ضعیف، کابین نه‌چندان جذاب و چشمگیر با متریال پایین‌تر از حد متوسط، صندلی‌های عقب کوچک، پکیج 1LE سواری را بیش‌ازحد سفت و خشک می‌کند، صندوق بار کوچک و غیرکاربردی، ورود و خروج دشوار

چکیده: هرچند کامارو قابلیت‌های استفادهٔ روزمره را قربانی کرده اما شخصیت رانندگی آن قابل‌ستایش است. نسخهٔ ZL1 نیز نه‌تنها بهترین کاماروی تاریخ محسوب می‌شود بلکه پادشاه ماسل کارهای مخصوص پیست هم به‌حساب می‌آید. این نسخهٔ ۶۵۰ اسب بخاری برای کسانی ساخته شده که قلبشان برای پیست و مسابقه می‌تپد

دوج چلنجر

تاریخ معرفی: نمایشگاه شیکاگو ۲۰۰۸

پلت‌فرم: LA کرایسلر

امتیاز از کارانددرایور: ۶.۵ از ۱۰ (امتیاز ۷.۵ از ۱۰ برای نسخهٔ هلکت)

امتیاز از موتور ترند: ۸.۳ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۴,۳۱۴ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲۵,۸۶۸ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

واژگونی: چهار ستاره

خطر واژگونی: ۱۱.۱ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۴۲.۷۰

تایم در پیست ولیو اسپرینگ: ۱:۳۲.۵۹

نقاط مثبت: پیشرانه‌های V8 همی خوش‌صدا با قدرت رشک‌برانگیز در نسخهٔ هلکت، کابین بزرگ و راحت با صندلی‌های عقب جادارتر از کامارو و موستانگ، سواری راحت و آرام، ارائهٔ نسخهٔ چهارچرخ محرک، ظاهری که اصالت از آن تراوش می‌کند

نقاط منفی: هندلینگی بسیار ضعیف‌تر از موستانگ و کامارو، سن بالای خود را نشان می‌دهد، متریال سطح پایین داخلی با کیفیت ضعیف، فقدان ترمز اضطراری خودکار، فرمان بی‌احساس، قدرتی بسیار بیشتر از کشش چرخ‌ها

چکیده: چلنجر هنوز هم خودرویی جذاب و مناسب برای استفاده‌های روزمره است اما رانندگی آن نسبت به رقبای چابک‌تر بسیار متفاوت است. نسخهٔ هلکت نیز زیر کاپوت خود یک راکتور هسته‌ای ۸۰۰ اسب بخاری دارد که دورهای سریع در پیست را با قهرمانی در مسیر ۴۰۰ متر مبادله کرده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

کامارو ZL1 1LE

هلکت ردآی وایدبادی

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۶.۲ لیتری V8
تنفس سوپرشارژ سوپرشارژ
ردلاین ۶,۵۰۰ rpm ۵,۸۰۰ rpm
قدرت ۶۵۰ اسب بخار ۷۹۷ اسب بخار
گشتاور ۸۸۰ نیوتن متر ۹۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۴ ثانیه ۳.۷ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۵ ثانیه ۱۱.۸ ثانیه
پیست Figure-8 ۲۳.۰ ثانیه ۲۴.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر/ساعت ۳۲۵ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۴۱.۷ متر ۴۶.۳ متر
شتاب جانبی ۱.۱۷ جی ۰.۹۵ جی
دایرهٔ چرخش ۱۱.۷ متر ۱۱.۸ متر
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی ۱۴.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۲ لیتر ۷۰ لیتر
تولید آلایندگی ۳۴۰ گرم/کیلومتر ۳۴۵ گرم/کیلومتر
وزن ۱۷۶۲ کیلوگرم ۲۰۴۷ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۵ به ۴۵ جلو/عقب ۵۷ به ۴۳ جلو/عقب
طول ۴,۷۸۳ میلی‌متر ۵,۰۱۶ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۱۱ میلی‌متر ۲,۹۵۱ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۲۵۵ لیتر ۴۵۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۴ نفر
قیمت ۷۲,۱۹۵ دلار ۸۴,۰۲۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. corvette

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (370 ديدگاه)

    خب چیزی که معلومه اینه که کامارو بهتره
    ولی اینجا فک کنم چلنجر رای بیاره

    موافقم 59
    مخالفم 3
    1. viper2

      ۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      بحث اینه که کامارو یه ماشین هنرمند تره اما چلنجر ماشین جذاب تر و نوستالژی تر هست . و انتخاب هر کدوم با سلیقه های متفاوت کاملا قابل احترام هست .

      موافقم 44
      مخالفم 3
  2. AmirAli

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (80 ديدگاه)

    بی شک کامارو
    ارزون تر
    سریع تر
    جدید تر
    ولی خدایی دوج گنگستری تره 🗿
    پ.ن: گودزیلا حذف شده 💔🥺

    موافقم 51
    مخالفم 6
  3. Alan.r

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    کامارو از نظر فنی و پرفورمنس برتری داره ولی به دلیل ظاهر و موتور هلکت من چلنجر رو انتخاب می‌کنم

    موافقم 22
    مخالفم 1
  4. Reza Waffen SS

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    داج چلنجر انتخابمه

    موافقم 27
    مخالفم 9
  5. HS

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    نمیدونم چرا
    ولی کامارو برام قشنگ تر بنظر اومد
    برا همین بهش رای دادم….

    موافقم 23
    مخالفم 8
  6. T

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    چلنجر با ابهت تر و قلدر تره

    موافقم 25
    مخالفم 5
  7. علی

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1206 ديدگاه)

    کسی که دوج میخره دیگه هدفش یه ذره پرفورمنس بیشتر نیست بیشتر به خاطر طراحی نمادین و ارزش کلکسیونی و رشد قیمت و سرمایه‌گذاری اونو انتخاب میکنه

    موافقم 18
    مخالفم 3
  8. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    پدال عزیز چرا میخوای تایمهای داج رو همیشه ضعیف نشون بدی.روزی که ردای معرفی شد برای 400 متر تایم 10.7 ثبت سد که تو نسخه سوپر استوک 10.5 ثبت شده که تایمهای مستقل 9.9 هم ثبت شده.حتی کامارو هم تایم زیر 11 ثبت کرده.آخه جالبه چلنجر اسکات پک با 485 اسب تایم 11.3 ثبت کرده بعد نسخه با دو برابر اسب بخار کمتر ثبت میکنه.والا روتون بشه رکورد سریعترین ساخته بشر به صورت تولید سری یعنی دیمون رو هم بالای 12 میزنید.مگه نبود اون سری که درگ دیمون رو با ام 5 گذاشتید و بهش استناد کردید که دیمون بالای 11 میزنه.والا من موندم وقتی چلنجر و چارجر بزودی با قدرت نزدیک 1000 اسب بیاد چقدر فشار بهتون میخواد بیاد.

    موافقم 24
    مخالفم 24
    1. SRT

      ۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (624 ديدگاه)

      دقیقا همینطوره
      اخه تایم هلکت ردای ۱۱/۷ ؟؟ردای زیر یازده میزنه این تایمارو از کجا میارین.

      موافقم 24
      مخالفم 2
        1. AMIN (M.A.S)

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (849 ديدگاه)

          اقای دهقان خسته نباشید
          اگر به سایت و مجله باشه هم موتورویک با ردای واید بادی 11.4 زده
          کانال cars.com با هردو نسخه چلنجر و چارجر هلکت ردای تایم 10.8 زده
          یه مقاله خیلی جالب هم از موتورترند (منبع شما) هست که با سوپراستوک تایم 10.41 زدن و با دیمن هم تایمای خیلی رنگارنگ و قشنگی زدن اسمشم بود The long goodbye (ببخشید لینک بذارم کامنت تایید نمشه)
          ممنون از شما و سایر دست اندرکاران پدال

        2. امیر دهقان

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (743 ديدگاه)

          ارادت
          بله قطعاً در آزمایش‌ها و نشریات دیگه با چلنجر تایم‌هایی کمتر از این زده شده ولی چون معیار مشخصات فنی ما در تمام دوئل‌ها و برای تمام ماشین‌ها همیشه کارانددرایور یا موتورترند بوده، اینجا هم طبق همون شیوه عمل کردیم و از اعداد کارانددرایور استفاده شده
          در این دوئل هم ما مدل هلکت ردآی رو بررسی کردیم و بحث مدل‌های سوپر استوک و دیمن جداس

          موافقم 8
          مخالفم 2
  9. Farzad

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    من عاشق چلنجر ام ، کامارو از لحاظ طراحی اصلا در سطحش نیست و اما توصیف زیبای مجله ی تاپ گیر از دوج چلنجر :
    این گردن کلفت جاده ای مثل کت و شلوار در صنعت خودرو سازی است … یعنی زمان ، اقتصاد و مُدها نمیتوانند آن را از بین ببرند .

    موافقم 34
    مخالفم 3
  10. حمید

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (371 ديدگاه)

    چلنجر دایناسوره بیشتر تا ماشین
    کامارو مهندسی ساز ترین ماشین امریکاییه (بعد از کوروت)

    موافقم 9
    مخالفم 17
  11. كارevol

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    کامارو امتیازات خیلی بهتری گرفته از مجلات
    فنی بهتری هم داره اما رو به نابودیه متاسفانه،خیلی حیف بود این ماشین،زمانی بهترین ماسل کار بود

    موافقم 22
    مخالفم 2
    1. viper2

      ۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      من متوجه نمیشم ماشین به این خوبی چرا باید فروش کمی داشته باشه؟

      موافقم 20
      مخالفم 1
  12. seyedjavad.mercedesbenz

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    قدرت چلنجر یه عدد فرضی برای تبلیغاته ( منظورم دروغگو بودن دوج نیست ، منظورم سختی رانندگی باهاشه ) ، در واقعیت بخاطر پلتفرم قدیمی ، فقط شوماخر میتونه این عدد مجازی رو به واقعیت تبدیل کنه ، چلنجر برای اونایی نیست که با منطق نظر میدن ، چلنجر دوست داشتنیه و همین برای پیروزی در آمار فروش و ترجیحش به بقیه کافیه ، پس چون من هم چلنجرو دوست دارم بهش رای میدم و مثل خیلیای دیگه برتری کامارو در پیست برام مهم نیست یا برتریش حتی در خط مستقیم در این نسخه هم برام مهم نیست ، قبلا هم نظر خودمو در مورد چلنجر گفتم و انجین پلتفرمشو کوبوندم ، هنوزم پای حرفم هستم ولی نمیشه قبول نکرد که چلنجر هنوز هم دوست داشتنیه ( البته شاید اگر فاصله بیشتر بود یه بجای کامارو موستانگ بود نظرم عوض میشد )

    موافقم 26
    مخالفم 2
  13. R@min

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2054 ديدگاه)

    دو مدل ZL1 و ZL1 1LE از دو تعلیق متفاوت استفاده کردن. نسخه 1LE از تعلیق DSSV استفاده کرد بر خلاف مگنه راید خودش. این تعلیق سواری رو بسیار خشک و سفت می کنه اما gt500 از همون تعلیق مگنه راید استفاده کرد و از 1LE در پیست سریع تر هم هست البته صرفا تعلیق عامل اصلی نیست.

    در کل پکیج 1LE بر خلاف هلکت و رقیب اصلیش gt500 برای رانندگی روزمره مناسب نیست.

    موافقم 13
    مخالفم 4
    1. corvette

      ۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (370 ديدگاه)

      آقا رامین کامارو zl1 1le تو نوربرگرینگ رکورد 7.16 زده
      من فکر نمیکنم شلبی gt500 از این سریعتر باشه
      تازه کامارو قدرت کمتری داره
      من فکر میکنم مهندسی ترین ماسل کار فعلی دنیا کامارو هستش

      موافقم 15
      مخالفم 6
      1. R@min

        ۴ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (2054 ديدگاه)

        به ماشینی که موتور پوشراد داره مهندسی ساز نمی گن هر چند سری LT پیشرفته ترین پوشراد به حساب میاد و منظور از مهندسی ساز ترین رو نمی فهمم مگه بقیه چی می سازن ؟؟ حالا چهار تا پیج آمریکایی دوست میگن که سریع ترین ماسل در پیسته دلیل بر درست بودنش نیست و اینکه فورد تایم نمی زنه دلیل بر ضعیف بودنش نیست.

        شلبی در هر شاخصی قوی تره اعم از گیربکس، موتور، پلتفرم، قطعات فیبرکربنی، آیرودینامیک و… اعداد و ساختار تعیین می کنن چه ماشینی بهتره و کاملا واضحه اگر فورد تایم رسمی بزنه به راحتی کامارو با چند ثانیه اختلاف شکست میده.

        در ضمن این نسل کامارو و پلتفرم آلفا از رو پلتفرم S550 ماستنگ ساخته شد. من هر دو ماشین زو عاشقانه دوست دارم ولی شلبی قوی تر و سریع تر و مدرن تر هست.

        موافقم 15
        مخالفم 14
        1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (2353 ديدگاه)

          عملکرد پوشراد رو تو مقایسه تایم پیست کدیلاک بلک وینگ و بیمر ام5 به وضوح میتونی ببینی.

          موافقم 13
          مخالفم 4
        2. R@min

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (2054 ديدگاه)

          اینکه هنوز نمی فهمی بخاطر موتور نبوده بهتره اصلا از ماشین صحبت نکنی برو مثل همون بالا تایمای دژمن پدالی بزار.

          موافقم 17
          مخالفم 9
        3. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (2353 ديدگاه)

          هنوز مونده بفهمی انجین وی8 پوشراد آمریکایی چرا تا آخرین روزهای درون سوزها با بهترین عملکرد نفس میکشه.البته حق داری چونکه تصورت از پوشرادهای فعلی همون انجین بیوئیک اسکای لارک ایرانه.برو یکم تحقیق کن و ببین چه تکنولوژیی هست که تو پوشراد نمیشه پیدا کرد.

          موافقم 10
          مخالفم 9
        4. R@min

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (2054 ديدگاه)

          خب باشه برو فقط زیر کامنت من ریپلای نزن حالم بد میشه. برین با هم از معجزات پوشراد تعریف کنین که دیگران نمی فهمن.

          موافقم 11
          مخالفم 11
        5. viper2

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          والا اقا رامین اگه یه سرچ تو نت کنید
          bmw ls swap
          benz ls swap
          e46 ls swap
          m3 ls swap
          e36
          e30
          patrol
          landcruiser
          و….
          میبینید که این ماشینا که موتورای dohc پیشرفته دارن . اومدن موتورشون رو با همون موتور روستایی دهاتی به درد نخور ls عوض کردن که توی گاوداری شورلت ساخته میشه . مثلا همون بی ام و میان موتور دوج و شورلت به درد نخور میندازن . اونا که میندازن برای دریفت اصلا چیزی بارشون نیست فقط توی پر ادعا که تو ایران فقط یه بار یه موتور پاترول یا لندکروز باز کردی ، بارته . بشین بابا همین موتور پوشراد حتما چیزی داشته که روی بی ام و و جی تی ار برای دریفت میندازنش دیگه . حتما یه برتری داره . در ضمن ما ندیدیم کسی موتور بی ام و بندازه رو شورلت ولی خیلیا موتور دهاتی شورلت رو انداختن رو بی ام و . حتما اون دهاتی یه برتری داره رامین پر ادعا .

          موافقم 12
          مخالفم 8
        6. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (2353 ديدگاه)

          خؤشحالم فهمیدی ولی دیر

          موافقم 9
          مخالفم 4
        7. viper2

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          اقا حتما این پوشراد عقب افتاد یه چیزی داره که توی بی ام و بجای موتور های فابریکش swap میکنن

          موافقم 7
          مخالفم 7
        8. viper2

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          اقا حتما این پوشراد بی تکنولوژی یه چیزی داره که جای موتور 2jz و 1fz و … که خودشون حرف اول رو میزنن ؛ نصب میکنن.

          موافقم 8
          مخالفم 6
        9. R@min

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (2054 ديدگاه)

          آقا محمد ادب اگر یادت ندادن بیا پیش خودم در کنار درس و مشقت بهت یاد بدم تو بحثی که به تو هیچ ربطی نداره دخالت نکن این درس اول.

          بعدشم که کسی اینجا نگفته موتور پوشراد بده یا این صغرا کبرایی که ردیف کردی. اون دوستمون گفت بالا گفت کامارو مهندسی سازترینه که اینطور نیست و از لحاظ مهندسی یه موتور dohc مهندسی بالاتری داره. حالا تو و این متوهم می پرین وسط دلیلش چیه ؟؟ بشین مقاله تاریخچه LS رو بخون اونو برای امثال تو درست کردم اینجا بال بال نزنی از چیزی که اطلاعات درستم نداری دفاع کنی و بازم میگم با ادب باش.

          موافقم 10
          مخالفم 5
        10. viper2

          ۴ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          اقا شما به من بگو اگه بد بود چرا میذارنش به جای 2jz که دش سلطان هر چی موتوره . چرا میذارنش جای tb های نیسان مخصوصا tb48 که خودش ته ته ته موتوره .

          موافقم 4
          مخالفم 9
    2. Hadi

      ۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (344 ديدگاه)

      واقعا چلنجر جذابه بخصوص چراغای جلوش خیلی خشن و عصبانی به نظر میان، در ضمن اینم در نظر بگیرید که 285 کیلو سنگین تره پس زیاد رو اعداد حساب نکنین

      موافقم 7
      مخالفم 2
  14. M.Kkarimi

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (862 ديدگاه)

    بنظرم دعوا سر اعداد و ارقام و طراحی و تایم ها و…. تو این دو تا دوئل آخر ( موستنگ و GT_R ، چلنجر و کامارو ) واقعا بی معنیه …!

  15. Erfan

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (536 ديدگاه)

    من از دوج بیشتر حس یه ماسل کار بودن رو دریافت میکنم

    موافقم 12
    مخالفم 1
  16. سوشیانت

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3519 ديدگاه)

    انتخابم چلنجر شتاب بهتر و قدرت بیشتر و حداکثر سرعت بیشتر بر اساس اعداد اعلامی کمپانی ها:
    شتاب کامارو ۳.۵ و تو تست رسمی شورولت تونست به سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت برسه
    شتاب چلنجر ۳.۴ و حداکثر سرعتش ۳۲۷ کیلومتر در ساعت

    موافقم 6
    مخالفم 1
  17. Si

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    واقعا هردو بی‌نظیر هستن

    موافقم 4
    مخالفم 1
  18. Payfast

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (808 ديدگاه)

    این نوع کامارو رو تو هر بازیی که بود خریدم =| ای کاش تو واقعیت هم بتونم بخرمش =|

    موافقم 8
    مخالفم 1
  19. شاعر

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (235 ديدگاه)

    حضرت شاعر در وصف چلنجر میفرملید:

    چلنجر آهنگ دلکش میزند
    ناله عشق است و آتش میزند
    مرکز اسب است و کانون شرار
    شعله ساز و شعله سوز و شعله کار
    هر چه گشتاور در چنگ اوست
    نگاه مبهوت استایل گنگ اوست

    موافقم 13
    مخالفم 2
    1. viper2

      ۴ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      شب دراز است و چلنجر بیدار ما کجاییم که توان گازی داد .

      موافقم 10
      مخالفم 2
      1. Payfast

        ۵ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (808 ديدگاه)

        والا تو افغانستان هم چلنجر هست =/

        موافقم 1
        مخالفم 1
  20. امیر

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    کامارو نسبت به چلنجر واقعا بی نقصه و انتخاب منطقی تریه اما نقطه ضعف اصلی و البته مهمترین ایراد کامارو نداشتن چهره ای جذاب و کاریزماتیکه(منظورم در نسل اخر)
    و دقیقا به همین دلیل چلنجر محبوب دلهاست و انتخاب من!

    موافقم 5
    مخالفم 4
  21. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    به شخصه انتخاب اول و آخرم توی ماسلا موستانگه
    عشق خودم

    موافقم 5
    مخالفم 6
  22. احمدرضا

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (749 ديدگاه)

    شما فقط به چشمای چلنجر نگاه کن
    باقی چیزا یادت میره

    موافقم 12
  23. JDM lover

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    من چلنجر رو انتخاب میکنم
    شاید کامارو برتری داشته باشه تو پیست و شتاب و… اما من چلنجر رو بخاطر طراحی و حس قلدر و مردونه انتخاب میکنم

  24. مهدی

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    کاری با ظاهر ندارم اما تو کل تاریخ این دو خودروساز شورلت همیشه محصولات بهتری ساخته الان هم به همین ترتیب

    موافقم 4
    مخالفم 9
  25. SRT

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (624 ديدگاه)

    انجین چلنجر»کامارو

  26. دکتر ع

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    مگه اصیل تر از چلنجر هم داریم؟قطعا چلنجر، کلا یه لول دیگس چلنجر، کامارو به پای چلنجر مثل بچهاست

    موافقم 7
    مخالفم 2
  27. Yasin

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (257 ديدگاه)

    کامارو جذاب تره

    موافقم 1
    مخالفم 5
  28. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (715 ديدگاه)

    فقط چشمای چلنجر یادش بخیر چقدر تو نید فور اسپید باهاش حال می کردم

  29. کسرا

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (159 ديدگاه)

    من درگشون رو دیدم و با اینکه شتاب دوج کمی کمتر بود ولی دوج برنده درگ شد
    علاوه بر این طراحی دوج خیلی خفن تره

  30. BMW

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1497 ديدگاه)

    دوج خدایی گانگستری و عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا