برای آندسته از مالکان C7 استینگری که نمی خواهند (یا شاید هم نمی توانند) برای خریداری Z06 استنیگری 75,۰۰۰ دلاری دست به جیب شوند، تیونر کالیفرنیایی Edelbrock پیشنهاد وسوسه انگیزی دارد . . .
[jwplayer mediaid=”۷۶۳۱۴″]نام این پکیج تقویتی E-Force گذاشته شده و تیونر هم این قول را به مشتریان داده که به لحاظ کیفیت و توانایی چیزی کمتر از سوپرشارژرهای Eaton TVS Rotor که جنرال موتورز قبلا بر روی موشک های بالستیک ZR1 می گذاشت، ندارد.
به لحاظ قیمت هم این پکیج تقویتی با کمتر از ۱۰,۰۰۰ دلار C7 استاندارد شما را تبدیل به خودرویی ۶۲۴ اسبی و ۸۱۳ نیوتن متری می کند که دست کمی از قدرت ۶۲۵ اسبی و گشتاور ۸۶۱ نیوتن متری C7 Z06 ندارد.
شروین
۱۷ خرداد ۱۳۹۳این موتور کروت لامصب هر کاری باهاش می کنی جواب میده.
زیگما
۱۷ خرداد ۱۳۹۳یه بچه هم میتونه موتور های جی ام و فورد رو تقویت کنه….
از بس ساده هستن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ خرداد ۱۳۹۳درود .
ژاپنی ها هم موتوراشون سادست .
مخصوصا میتسوبیشی .
زیگما
۱۷ خرداد ۱۳۹۳به پای انجین های جی ام نمیرسند در سادگی(منظور انجین های اسپرت هست)
شلبى
۱۷ خرداد ۱۳۹۳اصلا امریکاییها ساده ساز هستن به همین دلیل وسایلشرن کم دردسره، این راجع ب همه چیشون هست ، شما اگر کتاب هاى اروپایى و امریکایى رو در مورد یه مطلب خاص مطالعه کنى کاملا این موضوع رو متوجه میشى که چقدر کتاب هاى امریکایى ساده تر نوشته شدن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ خرداد ۱۳۹۳درود . شما در مورد موتور های امریکایی بهتر میدونی .
اما ژاپنی ها هم رتبه ی 2 رو دارند . البته با تفاسیر شما .
زیگما
۱۸ خرداد ۱۳۹۳http://www.chevrolet.com/performance/crate-engines.html
اکثر تیونر های شخصی
از انجین های جی ام استفاده میکنن
هیچ کمپانی نیست که این همه انجین اسپرت رو به صورت خام بفروشه
خیلی جالبه
این جی ام واسه خودش یه پا کامینزه :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۸ خرداد ۱۳۹۳درود .
بله . اتفاقا چند روز پیش یک خبری خوندم از بنتلی ایی
که صاحبش موتور جنرال موتورز انداخته بود روش و بالای
1000 اسب بخار قدرت داشت .
PEUGEOT
۱۷ خرداد ۱۳۹۳اگزوزاشو ببین چه غولیه
من که از رخ ماشین و قدرت موتورش خوشم اومد
زیگما
۱۷ خرداد ۱۳۹۳بچه ها نیسان ناوارا لو رفت!
هه هه
http://www.autoblog.com/photos/nissan-navara-spy-shots/#photo-2686861
با فیلتر شکن ببینید
NASSY
۱۷ خرداد ۱۳۹۳درود زیگما
عکس ناوارا رو دیدیم !!!
طراحی بیرونش زیاد تغییر نکرده (جلو پنجره فقط)
(البته زیاد معلوم نیست)
اما من به فکر جا پای صندلی عقب هستم(امیدوارم بزرگتر شده باشه)
جراغ پشتش هم از حالت مستطیلی بیرون اومده!!!
گشنه
۱۷ خرداد ۱۳۹۳خدایا، نعمت کوروت راندن رو از ما نگیر. خدایا خودت میدونى که واسه خودم فضایى فکر نمیکنم که مثلا بهم بوگاتى بده. من به همین کوروت 52 هزار دلارى راضیم. خدایا نعمت بفرست به سازنده این ماشین که میتونست مثل ژاپنى ها و آلمانى ها این ماشینو با این قدرت بالاى صد هزار دلار بفروشه ولى چون به فکر این بود که همه باید لذت رانندگیو بچشن اینو ارزون میده. خدایا این کسایى که طرفدارى بیخودى از این دو تا کشور میکنن رو از خواب بیدار کن. اگه قرار باشه همین آلمانى پرست ها یه ماشین اسپرت بگیرن چاره اى ندارن جز اینکه برن سراغ ماشیناى آمریکایى چون عشقشون اصلا بهشون محل نمیزاره و یه اسپرت درست حسابى متناسب با جیبشون براشون درست کنه. این آمریکاس که به فکر ما غیر ثروتمنداس ( نود نه درصد کره زمین) درحالى که آلمان به فکر اون یک درصده. متعصبا لطفا یه ماشین آلمانى یا ژاپنى مثال بزنید که توانایى هاى کوروت را داشته باشه و زیر 150 هزار دلار باشه؟؟ حالا نمیگیم هم قیمت کوروت
مک میسل
۱۷ خرداد ۱۳۹۳بی ام و ام6 کوپه-140هزار دلار
بنز اس ال اس ای ام جی-163 هزار دلار
پورشه911 توربو اس-156هزار دلار
فراری کالیفرنیا-150هزار دلار
بازم میخوای مثال بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گشنه
۱۸ خرداد ۱۳۹۳اینا که همه بالاى 150 هزارتا بودن. حالا کوروت 52 هزارتاس. یعنى صدهزار تا اختلاف 300 میلیون تومن فرق . خجالت نمیکشى بازم دارى از اروپایى ها طرفدارى میکنى؟
esi
۱۷ خرداد ۱۳۹۳اینکه خیلی عالیه اونم فقط با 10000 هزار تا8
ROLLS R R ROYCE
۱۷ خرداد ۱۳۹۳هم خوشگله هم پر قدرت!!!!!
yasin
۱۷ خرداد ۱۳۹۳اقاتواین رده
ماشینای اسپرت
فقط کوروت تو
رده سوپر اسپرت
فقط گودزیلای ژاپنی
{دیگه می دونید چیومی گم}
تورده هایپر کار هم هنسی و
کوینینزگ{اخرنوشتنشو یاد
نگرفتم!!}البته این نظر
من بود.
راستی درباره کوروت باید
بگم خیلی خوشگله نسبت به
نسل قبلیش واین سوپرشارژر
هم که روش گذاشتن بی نظیر
شده!!البته فابریکش هم
غول بودولی ازوایپر
عقب می موند!!ولی حالا
خیلی بهتر شده.
hosein.g
۱۷ خرداد ۱۳۹۳میگم تاپ گیر کی ها و از چه شبکه ای پخش میشه؟با تشکر
چاپلو.کره ینی پیشرفت.
۱۷ خرداد ۱۳۹۳صبح های جمعه. ساعتای 10.30 . 11
از شبکه ی BBC فارسی
احسان(احسان سابق)
۱۷ خرداد ۱۳۹۳باید این ماشین رو برونم.باید.
در ضمن فروش کروت تو ماه می تو امریکا نسبت به سال قبل 270 درصد افزایش یافته که نشون میده این کروت نسبت به کروت های نسل قبلش بیشتر نظر مردم رو به خودش جلب کرده
sadegh
۱۷ خرداد ۱۳۹۳ماشینای آمریکایی خیلی انعطاف پذیر ساخته میشن، همیشه برای تغییرات توشون دست تیونر بازه، نمونش هم مث هنسی ونوم، از کروت چی ساختنا! (البت ژاپنی هاهم یه همچین حال دارن)
رضا
۱۷ خرداد ۱۳۹۳خیلی از کوروت نسل جدید خوشم میاد چون یه گام بزرگ رو به جلو بود واسه شورولت
امیدوارم روزی بیاد که حداقل بتونم سوارش شم
امید
۱۷ خرداد ۱۳۹۳این یه امتیاز محسوب میشه برای این خودرو
من
۱۷ خرداد ۱۳۹۳با 10000 دلار روی پراید چی کار میشه کرد؟
NASSY
۱۷ خرداد ۱۳۹۳عــــــــــــــجــــــــــــــــــب!!!
NASSY
۱۷ خرداد ۱۳۹۳خیلی خیلی خوشکل شده طراحی بیرونش (پخته تر شده)
طراحی پشتش محشــــــــــــــره!
رنگ زرد خیلی بهش میاد :P:
چ مثل چاپلو
۱۷ خرداد ۱۳۹۳سلام به همه.
دوستان کسی از خودم خبر نداره؟ دوستان “خودم” رو میگم منظورم شخص بنده نیستا.
این کوروت عالیه لامصب اصن شورلت از قدیم کارش بیست بود حالا که دیگه…
گور بابای محیط زیست موتور 600اسبی V8 توربو رو عشق است.
لاستیک سوزوندنو دور دوناتی رو عشقه داداش.
قیمت 50000 تایی تو. رختو. اگزوزتو. مصرف پایینتو. قدرتتو. اصن اون ارم کروتتو میخوام میفهمی چی میگم یا نه؟؟؟؟
reza
۱۸ خرداد ۱۳۹۳از نمای جلو احساس میکنم یه خورده شبیه فراری شده(البته بدون در نظر گرفتن هواکش رو کاپوت)
مشخصات لازم امریکایی بودن رو داره
امین
۱۸ خرداد ۱۳۹۳اخرش من اینو میحرم بد جوری دیوونم کرده.
به نظرم به تکامل رسیده دگه اخرت ماشینه.
درود بر شرف امریکای جهانخوار
h112
۱۸ خرداد ۱۳۹۳(فک کنم) تکنولوژی افزایش قدرت موتور به ترتیب
Twin biturbo, biturbo, twin turbo, turbo, supercharger…
آیا درسته؟؟