شورلت

تولید شورلت کامارو رسماً پایان یافت، خداحافظی با عضلانی افسانه‌ای آمریکا

شورلت رسماً اعلام کرده که آخرین نمونهٔ کامارو از خط تولید خارج شده است. این خودرو یک ZL1 1LE با گیربکس دستی است.

تولید کامارو رسماً پایان یافته است. شورلت اعلام کرده است که آخرین کامارو اوایل همین هفته از خط تولید کارخانهٔ میشیگان خارج شده است. تولید این ماسل کار افسانه‌ای زودتر از موعد مقرر خاتمه پیدا کرده است زیرا قرار بود این اتفاق در ژانویهٔ ۲۰۲۴ رخ دهد. آخرین نمونهٔ کامارو یک ZL1 1LE با گیربکس دستی است. شورلت فعلاً تصویری از این خودرو منتشر نکرده و نگفته که قرار است آن را نگه دارد یا بفروشد.

شورلت برای خداحافظی با کامارو چندی پیش نسخهٔ ویژه‌ای بنام کالکتور ادیشن را با ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل رنگ بیرونی اختصاصی مشکی متالیک پانتر، نوارهای مشکی مات روی بدنه، رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی مات یا براق و نشان خاص روی گلگیر معرفی کرد. در نوامبر امسال نیز آخرین پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ LT4 برای کامارو ZL1 در کنتاکی ساخته شد که این هم نشانهٔ دیگری برای پایان کار کامارو بود. این دومین باری است که شورلت بدون معرفی جایگزین به تولید کامارو پایان می‌دهد. اولین بار این اتفاق در سال ۲۰۰۲ پس از چهار نسل رخ داد. این ماشین در سال ۲۰۱۰ بازگشت و در دو نسل دیگر تولید شد.

فروش کامارو در سال ۲۰۲۳ نسبتاً خوب بود. البته فورد موستانگ و دوج چلنجر بیشتر فروختند اما شورلت در سه‌ماههٔ سوم سال جاری ۲۴,۶۸۸ دستگاه کامارو به فروش رسانده که افزایش ۲۸.۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد. هرچند تولید نسل ششم کامارو رسماً خاتمه پیدا کرده اما ظاهراً این نام برای همیشه کنار نخواهد رفت زیرا معاون ارشد جهانی شورلت قبلاً گفته است درحالی‌که امروز جانشینی فوری معرفی نمی‌کنیم، مطمئن باشید این پایان داستان کامارو نیست. درهرحال، به نظر می‌رسد دیگر چیزی شبیه کاماروی کنونی با پیشرانهٔ بنزینی را در سبد محصولات شورلت نخواهیم دید تا کوروت به تنها محصول پرفورمنس این برند تبدیل شود.

به‌زودی تولید رقیب دیرینهٔ کامارو یعنی دوج چلنجر هم خاتمه خواهد یافت و این خودرو نیز با یک کوپهٔ الکتریکی جایگزین خواهد شد. البته طبق شایعات، به نظر می‌رسد دوج قصد تولید نسخهٔ بنزینی این خودرو را هم با پیشرانهٔ شش سیلندر خطی توئین توربو دارد. علاوه بر این، نسل هفتم فورد موستانگ هم به‌تازگی به بازار آمده و برای چندین سال آینده با پیشرانه‌های بنزینی به بازار عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. مجتبی .

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1231 ديدگاه)

    خبرای بد همینطوری پشت سر هم میان. چه دوران عجیبی مرگ یکی یکیه خودروهایی که برا طرفداراشون دنیایی از لذت وخاطره بودن.

    موافقم 181
    مخالفم 7
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (10479 ديدگاه)

      آخ‌آخ‌آخ
      این نسل ششم کامارو نبود خاتمه پیدا کرد !
      این عمر ما بود که با چشم به هم زدنی اومدو رفت !
      طراح این خودرو یک کره‌ای بود و زمانی که معرفی شد همه تو شوکِ طراحی و ساده‌گی بینظیرش بودند و تا مدتی شده بود ترند جهانی مجله‌ها و رسانه‌ها اونم تایمی که مثل امروز اصلاً اینترنت و فضای مجازی قدرتمند نشده بود !

      اگر اشتباه نکنم اول کامارو با این نسل بازی رو شروع کرد و دوج را مجبور به ساخت چلنجر کرد و موستانگ را هم به تکاپو انداخت !

      اما رفته رفته اینقدر زیاد شد در جامعه که کمتر به چشم‌ها اومد و عادی جلوه کرد به جز موردهایی که لیمیتد و خاص بودند و موستانگ و سپس چلنجر جایگاهش را تصاحب کردند و تا امروز چلنجر اول این رقابت سه نفره هست !

      چون تجربه‌ی آمریکایی سواری ندارن نظر خاصی هم ندارم چون طرفدار آنچنانی آمریکایی‌ها نیستم و نگاه من هنوز اون‌هایی هست صندلی‌های مبل‌گونه و بدنه‌ای کشیده دارند با سواری گهواره‌ای و نرم اما به شدت برای آمریکایی‌ها احترام قائلم که اگر نبودند هیچ لذتی هم نبود !
      آمریکایی‌ها فلسفه‌‌ای خودرو میسازند نه با مهندسی ، اون‌ها به مواردی مثل کیفیت متریال چرم چوب فوم‌نرم به همراه بزرگی اتاق و هیبت طراحی اهمیتی ویژه میدن و باقی موارد مثل مصرف سوخت یا هندلینگ دقیق یا مهندسی جز‌به‌جز برایشان مهم هست !
      آمریکایی‌ها بی‌ریا و راحت زندگی میکنند و این را میشه در تمام جوانب زندگیشان دید !
      من که دوستشان دارم اما باز هم ترجیهم اینه که اگر قرار باشه به این دنیا بیایم آن‌جا ژاپن هست با فرهنگ و آدابی محترم با خونه‌هایی کوچک تمیز مجهز و فکر‌شده !

      موافقم 65
      مخالفم 94
      1. داک هادسون

        ۲۶ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (98 ديدگاه)

        با همه کامنتت به جز پاراگراف آخر موافقم ، اما چون کامنت اول رو ریپلای کردی بهت دیسلایک دادم .

        موافقم 72
        مخالفم 17
      2. Viper

        ۲۶ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (184 ديدگاه)

        ما تا آخر نفهمیدیم این ریپلای کردن چه سودی به حال بعضیا داره…..

        موافقم 41
        مخالفم 8
      3. محمد

        ۲۶ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (1485 ديدگاه)

        دوستان وقتی مدیریت سایت ذره ای برای شما احترامی قائل نیست به قول یکی از دوستان خودتون به این اکانت بی محلی کنید درست مثل یک روح نه لایکش کنید نه دیسلایک

        موافقم 33
        مخالفم 10
        1. آرمین

          ۲۶ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          چرا احترام قائل نیست

          موافقم 15
          مخالفم 2
      4. Amir

        ۲۶ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (10 ديدگاه)

        اوضاع داخل جوری شده که برای یه جوان ایرانی
        با وضعی که مدیریت بد برای یه سری جوون ایجاد کرده به جایی کشیده شده که یارو دلخوشیش اخبار خودرو عه ولی با این وضع ته بدبختی و فلاکت چون تو مملکت بسته همین جوون چون ماشین و خودرو ندیدن و عقده اش مونده تو دلش تبدیل میشه به یه عقده ای و نادان و متأسفانه هر نظری هم که میده تهش اشتباه و تکراری از آب درمیاد
        یارو اومده میگه با قدرت به کامنت گذاشتن ادامه میدم..
        فکر کرده با کامنتاش به کسی فشار میاره
        بعضیا چقدر دوزاری و عتیقه و بیسوادن که تصوراتشون اینه
        بعضی جوونا از این وضعیت مملکت اونقدر فشاری و عقده ای شدن و ماشین ندیدن شدن که اینه تصوراتشون..
        و اینجور موارد هم نمیدونن کسی به ی ور شم نیست
        و باید گفت
        خب ادامه بده اونقدر با قدرت زور بزن وقتتو پای این ‌کامنتای اشتباه و تکراری بزااار تا از اینی که هستی بدبخت تر شی کسی که کاری باهات نداره
        اشکال از وضعیتیه که این نوع مدیریت برای مردم بدبخت ایجاد کردن تقصیر خودشون نیست

        آخه یکی بهش بگه مکه کامنتایی که میزاشتی چی بودن که واسه ما … هم میایی واسشون
        غیر خروار خروار کامنت تکراری و اشتباه هیچی دیگه نبوده و نیستن
        هرکی هم میبینه نخونده رد میشن میرن اونقدر پوچن
        این همون آینه وضع مملکته همینه متاسفانه زندگی بعضی جوونا همینه به واسطه مدیریت شخمی
        جوانایی مثل اینم پاسوز همین وضعیت
        جالب اینه که یارو اونقدر بدبخته که با همین اتلاف وقتش پای هزاران کامنت پوچ و بیخود، اگه همین وقتو میزاشت واسه زندگی خودش الان از بدبختی درمیومد جای اینکه پرسه بزنه تو کامنتای سایت و فضا رو سمی کنه و زندگی خودشو تباه کرده الان بایست به زندگیش میرسید دوسر باخت که میگن امثال همینان
        ولی با این اوصاف باز هم یه جوون تو این وضع افتضاح هنوز هم شاید اگه خودش بخواد از تو منجلابی که افتاده بیرون بیاد ولی این باید خواست خودش باشه ولاغیر

        موافقم 34
        مخالفم 7
    2. Amir

      ۲۶ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (10 ديدگاه)

      اوضاع داخل جوری شده که برای یه جوان ایرانی
      با وضعی که مدیریت بد برای یه سری جوون ایجاد کرده به جایی کشیده شده که یارو دلخوشیش اخبار خودرو عه ولی با این وضع ته بدبختی و فلاکت چون تو مملکت بسته همین جوون چون ماشین و خودرو ندیدن و عقده اش مونده تو دلش تبدیل میشه به یه عقده ای و نادان و متأسفانه هر نظری هم که میده تهش اشتباه و تکراری از آب درمیاد
      یارو اومده میگه با قدرت به کامنت گذاشتن ادامه میدم..
      فکر کرده با کامنتاش به کسی فشار میاره
      بعضیا چقدر دوزاری و عتیقه و بیسوادن که تصوراتشون اینه
      بعضی جوونا از این وضعیت مملکت اونقدر فشاری و عقده ای شدن و ماشین ندیدن شدن که اینه تصوراتشون..
      و اینجور موارد هم نمیدونن کسی به ی ور شم نیست
      و باید گفت
      مهم نیست که ادامه بده اونقدر با قدرت زور بزنه وقتشو پای ‌کامنتای اشتباه و تکراری بزااار تا از اینی که میبینه بدبخت تر شه کسی که کاری باهاش نداره
      اشکال از وضعیتیه که این نوع مدیریت برای مردم بدبخت ایجاد کردن تقصیر خودشون نیست

      البته کامنتایی که میزاشت چی بودن که واسه ما … هم میاید واسشون
      غیر خروار خروار کامنت تکراری و اشتباه هیچی دیگه نبوده و نیستن
      هرکی هم میبینه نخونده رد میشن میرن اونقدر پوچن
      این همون آینه وضع مملکته همینه متاسفانه زندگی بعضی جوونا همینه به واسطه مدیریت شخمی
      جوانایی مثل اینم پاسوز همین وضعیت
      جالب اینه که یارو اونقدر بدبخته که با همین اتلاف وقتش پای هزاران کامنت پوچ و بیخود، اگه همین وقتو میزاشت واسه زندگی خودش الان از بدبختی درمیومد جای اینکه پرسه بزنه تو کامنتای سایت و فضا رو سمی کنه و زندگی خودشو تباه کرده الان بایست به زندگیش میرسید دوسر باخت که میگن امثال همینان
      ولی با این اوصاف باز هم یه جوون تو این وضع افتضاح هنوز هم شاید اگه خودش بخواد از تو منجلابی که افتاده بیرون بیاد ولی این باید خواست خودش باشه ولاغیر!

      موافقم 27
      مخالفم 8
    3. مزدا

      ۲۶ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2095 ديدگاه)

      کامارو به اون چیزی که واقعا حقش بود نرسید.

      موافقم 26
      مخالفم 4
    4. Mercedes-Benz

      ۲۶ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      اخیر کوپه هاتون نمی تونن با آلمانی ها مقابله کنن دارن منقرض میشن دلم براتون سوخت😭😭😭

      موافقم 7
      مخالفم 36
      1. ابوالفضل

        ۲۷ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (311 ديدگاه)

        حداقل مثل بعضی آلمانی ها هویت شون رو از دست نمیدن
        صبر داشته باش نوبت اونا هم میرسه

        موافقم 24
        مخالفم 7
        1. Mercedes-Benz

          ۲۷ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (350 ديدگاه)

          هویت و اصالت آلمانی ها ده برابر این اشغالاست اصن توی اون عکس بالا اون کاماروی کلاسیک کجاش شبیه به اون جدیدس؟؟؟
          حالا ۹۱۱ رو ببین چقدر اصالت و هویت داره🇩🇪🇩🇪🇩🇪

          موافقم 3
          مخالفم 27
        2. Mercedes-Benz

          ۲۷ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (350 ديدگاه)

          آلمانی ها فقط وقتی منقرض میشن که آدما منقرض بشن🙂
          اخه کی (به جز یه امریکایی بی سلیقه) کوپه های مسخره ی امریکایی رو به کوپه های لوکس و جذاب و اسپرت آلمانی ترجیح میده؟فقط آینه های کوپه های پورشه و بنز به این می ارزن

          موافقم 3
          مخالفم 26
  2. Viper

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    همه افسانه ها رفتن کامارو تولیدش متوقف شد چارجر برقی شد حتی با اون پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو ارزش نگاه کردن رو هم نداره و مایه تاسف طرفداران موپار هست موستانگ درسته که زنده هست و نسبت به قیمتش یا بیشتر از اون پرفورمنس خوبی داره ولی دیگه یه عضلانی خالص نیست و مثل کوپه های اسپرت اروپایی شده برای من که موستانگ از نسل پنج به بعد مرده….
    وایپر رو هم که بهتره چیزی نگم …

    موافقم 55
    مخالفم 15
    1. مهدی

      ۲۷ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سه تفنگ دار امریکایی دیگه وجود نداره
      درکش برام سخته
      گل گفتی

      موافقم 11
      مخالفم 1
  3. ARIAN

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (346 ديدگاه)

    خوبا زود میرن 😭 خداحافظ مرد بزرگ دیترویت. دوران ماشین بازی برای ما طرفدارای سنتی خودرو دیگه کم کم داره به پایان میرسه….

    موافقم 58
    مخالفم 7
  4. Arya

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (62 ديدگاه)

    مرگ سه ماسل کار پیر…💔

    موافقم 51
    مخالفم 3
  5. ARMAN سابق

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (490 ديدگاه)

    ای بابا😭😭😭

    موافقم 26
    مخالفم 3
  6. داک هادسون

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (98 ديدگاه)

    داریم به مرگِ کاملِ دنیای خودرو نزدیک و نزدیک تر میشیم.
    یاد دورانِ طلایی خودروسازی بخیر .

    موافقم 71
    مخالفم 3
  7. morteza

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (286 ديدگاه)

    کاش حداقل یکی زیر پای ما میموند.چقد حیف که تو اون دوران بودیم و یکیشو واسه خودمون نداشتیم.حیف و صد هزار افسوس

    موافقم 44
    مخالفم 2
    1. EODE

      ۲۶ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (137 ديدگاه)

      خیلی هامون دوران های طلایی خودروسازی در قرن بیستم رو ندیدیم ، ولی به نظرم از اواسط دهه نود میلادی تا حدود شش هفت سال قبل تونستیم دوران خیلی هیجان انگیزی از خودروسازی رو تماشا کنیم . دورانی که در اون مرسدس های AMG و بی ام دبلیو های M Power و پورشه های آلمانی ، نیسان GTR و هوندا NSX افسانه ای و لکسوس LFA ژاپنی ، نسل جدید ماسل کارهای آمریکایی ، بوگاتی ویرون و شیرون ، سوپراسپرت های باور نکردنی فراری ، لامبورگینی ، مکلارن ، پاگانی ، کونیگزگ و … رو دیدیم .
      ‌واقعا حیف که دیگه دورانی شبیه به این قرار نیست توی خودروسازی تکرار بشه .

      موافقم 25
      مخالفم 3
  8. EODE

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    هعی امان از این روزگار بی رحم … .

    موافقم 28
    مخالفم 2
  9. Yasin

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (257 ديدگاه)

    حیف…

    موافقم 18
    مخالفم 2
  10. sina

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2658 ديدگاه)

    عجب خبر بدی :/

    موافقم 21
    مخالفم 1
  11. MasouD

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    قلبم از این به بعد درد میکنه

    موافقم 15
    مخالفم 2
  12. نشناسی بهتره

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (501 ديدگاه)

    خداهافظ شیر نعره‌کش😢😞
    اون از اونتادور حالا هم این….

    موافقم 32
    مخالفم 3
  13. ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (4898 ديدگاه)

    ویروس جدید اومده
    همه ماشینا دارن کم کم میمیرن و برقیا جاشونو میگیرن
    پراید هم مرد
    شوخوش

    موافقم 31
    مخالفم 2
  14. javad-bmw

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    اینا ماشین نیستن ، روح دارن
    چرا آرمیچر رو جایگزین کردید واقعاً ، وقتی موتور برقی میزاری روی ماشین روحش رو ازش میگیری.
    دیگه خسته شدیم.

    موافقم 40
    مخالفم 2
  15. Puriya

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (567 ديدگاه)

    خداحافظ ماشین دوست داشتنی دوران بچگیم
    خداخافظ❤️🖤

    موافقم 39
    مخالفم 1
  16. 제네시스

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (406 ديدگاه)

    انا لله و انا الیه راجعون

    موافقم 23
    مخالفم 3
  17. Amir Ali Aventador

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    هی💔 امروز روز بدی بود

    موافقم 18
    مخالفم 2
  18. فقط هند

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    وای قلبم 😭

    موافقم 15
    مخالفم 2
  19. محمد

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    یه روزی که خیلی دور نیست میفهمن چه اشتباهی کردن و دونه دونه این افسانه ها به خط تولید برمیگردن ببینید کی گفتم

    موافقم 19
    مخالفم 3
  20. Babak_eldorado

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درود بر همه دوستان عزیز
    شاید ماسل کارها خداحافظی کنن و برن ولی مطمئن هستم روزی با همون موتور بنزینی برمی‌گردن موتور برقی که جایگزین میشه برق همون موتور از طریق شارژ با برق شهری تهیه میشه و در باتری ذخیره میشن برای تولید همون برق سوخت فسیلی مثل نفت گاز طبیعی مثل متان و ….استفاده شده پس صورت سوال عوض نمیشه اگر قرار بر این است که آلودگی رو کاهش بدیم با موتور برقی در حالیکه از یه طریق دیگه که باز آلوده کننده ست برق همون موتور رو تهیه کردیم اون موقعی موفقیت آمیز میشه که کل برق تولیدی از طریق انرژی های پاک مثل باد و خورشید و آب و …بدست بیاد که اونم غیر قابل انجام هست حداقل الان و سالهای آینده نزدیک و…..

    موافقم 13
    مخالفم 3
  21. blackwing

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1303 ديدگاه)

    به عنوان کسی که سال‌ها کامارو داشت واقعاً ناراحت شدم ، البته از دو سه سال قبل گفته بودن که نسل هفت کامارو تولید نمیشه ولی خب بازم خبر خوبی نبود.

    خیلی خاطرات داشتم باهاش ، فیلم ترنسفورمرز یک باعث شد من عاشق کامارو بشم.. 😔

    مطمئنم که برمیگرده ولی متاسفانه در غالب یک سدان الکتریکی !

    موافقم 23
    مخالفم 3
  22. حسن

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2083 ديدگاه)

    برایت ستاره میچینم
    اما نمیدانم با انها چه کنم
    زیرا نمیروی که برگردی
    تا بدرقه ی راهت کنم
    من از ندیدنت گریانم
    اما خاطراتت چشمانم را میبندد
    تا در خاطراتم باز هم ببینمت
    عشق ابدی تو من را با اسمان اشنا کردی

    کامارو حیف که دیگر نیستی تا دلبری ات ما را شاد کند

    موافقم 33
    مخالفم 2
  23. MjM

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (740 ديدگاه)

    دیگه بدرد نمیخوره
    موتور های کم حجم
    موتور های برقی
    صداهای خاموش شده
    طراحی های حال بهم زن

    بلند شید، بلند شید گم شید

    موافقم 31
    مخالفم 2
  24. Zahid AMG. 2005

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (88 ديدگاه)

    حیف شد من عاشق کامارو بودم
    🥺🥹😭

    موافقم 17
    مخالفم 2
  25. بی نام

    ۲۶ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حتی نتونستیم با پلاک دائمی ایران ببینیمش

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. امین

      ۲۷ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام پاسخ به این دوستم که میگه حف باپلاک ملی ندیدیم خداخیرت بده تازمانی که پرایدهست حیف نیست اینابیان توایران باپلاک ملی من شخصایکی از طرفداری پروپاقرص کامارو وشورلتم وقتی که نعره میکشن دلم به لرزه درمیاداین نوع ماشینهاواقعانبایدبگی ماشین بایدبگی افسانه‌ای دست نیافتنی برای ماکه توایران زندگی میکنیم پرایدشده افسانه چه برسه به افسانه هاتمام نشدنی فقط افسوس وبی لیاقتی مسئولین بی کفایت خوردروسازان مابریدیادبگیریدچطورخودربسازید،😣😣😩😩

      موافقم 6
      مخالفم 1
  26. ابوالفضل

    ۲۷ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    خیلی ناراحت کنندس که دارن از بین ما میرن 😔

    موافقم 8
    مخالفم 1
  27. Arash IV

    ۲۷ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (114 ديدگاه)

    ماسل کار دیگه نمیسازن؟

    موافقم 2
    مخالفم 1
  28. Taha Malek

    ۲۷ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (916 ديدگاه)

    هر چقدر با سیاست های جنرال موتور برای کادیلاک موافقم ، حالم از سیاست هاش برای شوی بهم میخوره. اصلا ابهت این افسانه تو این نسل آخرش از بین رفت درحالی که خیلی ماشین خوبی بود هم از موستانگ بهتر بود هم از چلنجر آخر سر هم حذفش کردن.معلوم نیست چه بلایی قراره سرش بیارن مثل بلیزر ،حتی با کوروت هم موافق نیستم خیلی ماشین خوبیه پرفورمنس عالی با قیمت پایین ارائه میده ولی ته دلم یه کوروت با یه کاپوت کشیده میخواد. تو بخش تراک هم سیلورادو رو دارن پایین میارنش. خودرو های عالی که بخاطر رعایت نکردن یه سری جزئیات مشتری پسند فروششون کم میشه و در حد اسماشون نیستن و بهترین نیستن.

  29. 💀

    ۲۷ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (248 ديدگاه)

    خوبان زود تر می‌میرند……

    موافقم 3
    مخالفم 1
  30. Royal Driver

    ۲۸ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    خبر واقعا ناراحت کننده‌ای بود… کامارو ماسل کار مورد علاقم بود… بین چلنجر و ماستنگ هم توجه کمتری بهش شد. نباید توقف تولید میشد…💔🖤😞

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا