هنسی با ترتیب دادن مسابقهٔ درگی در مقابل کوروت Z06، تواناییهای کادیلاک CT5-V بلکوینگ با کیت ارتقاء H1000 را نشان داده است.
هنسی برای نشان دادن تواناییهای جدیدترین محصول خود یعنی کادیلاک CT5-V بلکوینگ H1000، درگی با شورلت کوروت Z06 ترتیب داده است. این سوپرسدان هنسی چند ماه پیش رونمایی شد و حالا تولید آن آغاز شده است. کوروت Z06 با پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی که ۶۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند، سوپراسپرت بسیار توانمندی است. این ماشین ظرف تنها ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد که عدد چشمگیری است اما در برابر ارتقاء پکیج H1000 هنسی روی CT5-V بلکوینگ چندان به چشم نمیآید.
CT5-V بلکوینگ استاندارد از لحاظ قدرت فقط ۲ اسب بخار ضعیفتر از Z06 است زیرا موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ آن ۶۶۸ اسب بخار قدرت تولید میکند هرچند که گشتاور ۸۹۵ نیوتن متری آن بسیار بیشتر است. بااینحال، هنسی که به این اعداد قانع نیست، با کیت H1000 خروجی موتور را به ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۱۰ نیوتن متر گشتاور افزایش داده است؛ بنابراین، تعجبی ندارد که کوروت در هردو مسابقه شکست میخورد. در هردو مسابقه که بهصورت رولینگ برگزار میشود، کادیلاک حتی با وجود وزن بیشتر ۱۸۷۰ کیلوگرمی در مقایسه با کوروت ۱۶۷۰ کیلوگرمی، رقیب را مغلوب میکند.
هنسی ارتقاءهای زیادی را روی موتور کادیلاک انجام داده است که شامل پورت و پولیش سرسیلندر، تجهیز به میل بادامک HPE و همینطور سوپاپها و پوشرادهای جدید، سوپرشارژر بزرگتر، ورودی هوای جریان بالا، مبدلهای حرارتی بزرگتر و هدرزهای فولادی ضدزنگ میشود. تنظیم مجدد نرمافزار مدیریت موتور هم تکمیلکنندهٔ تغییرات هنسی هستند. به گفتهٔ این تیونر، به لطف تغییرات مذکور، CT5-V بلکوینگ ظرف ۲.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد که یکدهم ثانیه از کوروت و یک ثانیهٔ کامل از نسخهٔ استاندارد سریعتر است. این سوپرسدان تیون شده ۴۰۰ متر را هم در ۱۰.۱ ثانیه طی میکند.
هنسی هنوز قیمت این کیت تیونینگ را اعلام نکرده است اما قیمت کادیلاک CT5-V بلکوینگ استاندارد از ۹۳,۳۹۰ دلار آغاز میشود؛ بنابراین، بهاحتمالزیاد با این پکیج، قیمت سدان کادیلاک ششرقمی خواهد شد. این کیت با گارانتی ۳۸ هزار کیلومتری ارائه میشود.
AMANTE
۱ مهر ۱۴۰۲برای دیدن ویدیو از هندزفری و هدفون استفاده کنید یا با صدای بلند ببینید.
به نظرم بهتر بود یک درگ رولینگ و یکی هم از سکون برگزار میشد.
R@min
۱ مهر ۱۴۰۲دنده دستیه و تک دیفرانسیل، آبروی این تیونر بزرگ و فنی می رفت.
ARIAN
۱ مهر ۱۴۰۲با اینکه قدرت و مخصوصاً گشتاور کادیلاک به طور وحشت آوری بیشتر از کوروت بود اما کوروت خیلی خوب خودشو نشون داد و با فاصله کمی باخت. درود بر کوروت
حسین
۱ مهر ۱۴۰۲کادیلاک قشنگ دنده نمی خورد
Enzo Ferrari 2008
۱ مهر ۱۴۰۲عجب هیولایی شده کادیلاک 1000اسب واقعی
این همرو می بلعه چه صدای گوش نوازی هم
داشت
خاص
۱ مهر ۱۴۰۲سلام.
باتوجه به اینکه این کوروتZ06 ، هوراکان رو برده و باتوجه به اینکه کادیلاک CT5-V وزن بالایی داره، میشه گفت محصولِ هنسی، محصولِ سریعی هست.
بهدردِ خانواده هم میخوره.
امیر
۱ مهر ۱۴۰۲کوروت zora با شتاب ۱/۹ ثانیه : دارم میام هنسی 😈💪
blackwing
۱ مهر ۱۴۰۲با دیدن این کلیپ نتیجه میگیریم اختلاف بین ماشین ۱۰۰۰ اسبی و ۶۷۰ اسبی فقط چند متره !!
GMA
۱ مهر ۱۴۰۲و بی شک ۶۷۰ اسب خود بلک وینگ ارزشمند تره
JDM سابق
۱ مهر ۱۴۰۲این کلیپ یه سمفونی خالصه
هنسی واقعاً تو کار های ادیت و جلوه های خیلی پیشرفت کرده
بنظرم کادیلاک بهترین طراحی سدان های پرفورمنس بالا رو داره. art and science
حسن
۱ مهر ۱۴۰۲محشره چشما را ببندید و گوش بدید ارکستر سمفونیک در فضای باز
خخخ
۳ مهر ۱۴۰۲این است غرش امریکاییی
دیمن
۶ مهر ۱۴۰۲نبرد بزرگان، برد وباختش قشنگه