شرکت آیکن ۴×۴ نسخههای بازسازی شده متنوعی از فورد برانکو و تویوتا لندکروزر را معرفی کرده و برای افرادی که خودرویی کلاسیکتر را ترجیح میدهند وانت تریفت مستر در دسترس است. این خودرویی که مشاهده میکنید توسط آیکن بازسازی شده و با نام نیو اسکول ادیشن شناخته میشود. آیکن بدون دست بردن در زیبایی کلاسیک تریفت مستر از تجهیزات مدرن در آن استفاده کرده است.
این وانت مدرن-کلاسیک زندگی خود را به عنوان شورولت تریفت مستر ۳۱۰۰ مدل ۱۹۵۲ شروع کرده است. اگرچه ظاهر خودرو همانند نسخه اولیه به نظر میرسد اما تجهیزات مدرن زیادی در آن دیده میشود. برای مثال چوب گردوی بکار رفته در محفظه بار با استفاده از تکنیک ژاپنی شو ساخته و پرداخته شده است.
بدنه هم با رنگ سفید مزین شده و از پورشه قرض گرفته شده است. تریم کروم مشکی هم با این رنگ هماهنگی زیادی دارد. تریفت مستر موردبحث از رینگهای ۱۸ اینچی فورج کاری شده استفاده میکند و ترمزهای برمبو را هم میتوان در پشت آنها دید.
زیر پوست این وانت دگرگونیهای اساسی رخ داده است. از فریم دستساز با سیستم تعلیق مستقل در هر چهار گوشه استفاده شده و فنرهای قابل تنظیم نیز بکار رفتهاند. زیر کاپوت نیز پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری شورولت پرفورمنس با قدرت ۴۴۰ اسب بخار و گشتاور ۵۸۳ نیوتون متر دیده میشود. این نیروگاه آهنین با یک گیربکس ۶ سرعته دستی همکاری کرده و در بخش عقب نیز اکسل دانا ۶۰ نصب شده است.
مؤسس آیکن میگوید:
بخش موردعلاقه من این است که وانت نیو اسکول ادیشن ما به راحتی میتواند پا به پای خودروهای اسپورت مدرن بتازد و از این نظر اصلاً مشکلی ندارد
داخل کابین نیز کروم مشکی دیده میشود. پوشش چرم اعلا هم بر زیباییهای این بخش افزوده است. تجهیزات مدرن این وانت اکثراً پنهان شدهاند و پانلی یکتکه در داشبورد باعث پنهان شدن نمایشگر سیستم صوتی پایونیر 8600NEX شده است. همچنین نورپردازی LED زیر صندلیها و داشبورد کار شده است. به این موارد هم باید دوربین دندهعقب را برای حرکت راحتتر به عقب اضافه کرد.
Nima
۲۰ آذر ۱۴۰۰خیلى خیلى خوب کار کرده. واقعا عالى و کلاسیک. بخصوص دنده دستى
GT
۲۰ آذر ۱۴۰۰من عاشق طراحی این ماشینم خیلی خاص و جذابه
viper
۲۰ آذر ۱۴۰۰دوستان علاقه مند به خودرو های امریکایی
میشه من رو در گروه یا تاپیک های امریکایی اد کنید لطفا؟؟؟؟
من یه مبحثی رو درباره کاربراتور مشکل دارم.
یا اگه میشه در واتساپ یا اپ دیگه ای با هم صحبت کنیم .
NAVID۰۰۹۸
۲۰ آذر ۱۴۰۰بَهبَه
بَهبَه
هرچی از مقالهی قبل و لگنسازانمون حالمون گرفته و بد شد ، در این مقاله جبران مافات شد !
ببینید چقدر دلرباست با اینکه طراحیش برای چند دهه پیشه !
ببینید چقدر این خودرو روح داره و زنده هستش !
اشتباه نکنم ، در ایران هم چند نمونه بازسازی شده حرفهای و خودم از نزدیک دیدم و فقط عاشقش شده بودم !
چقدر خوبه این مدل خودروها رو بگیریم و قوای فَنیشان را ارتقاء به مدلهای جدید دهیم با ظاهری کلاسیک و باتنی مدرن ، اما چه هیف که قوانین کشور ما اجازه نمیده و پلاک هم نمیشوند و حتی اگر بگیرند جرم به حساب میآید و باید جریمه داد و زندانی کشید !
اما اگر یه قانونی میگذاشتند و چنین کاری را اجازه میدادند با شناسنامه برای هر خودرو ، خیلی از ما عاشقان خودرو میتوانستیم خلاقیت به خرج بدیم و خودروی باب میل خودمان را بسازیم !
مثلاً اگر به من بود ، این اتاق خودرو را گیر میاوردم و موتور تویوتا پرادو رویش سوار میکردم و … تا بشود روزانه از آن استفاده کرد بدون دغدغه خدمات و استهلاک !
حسین
۲۱ آذر ۱۴۰۰سیلواردو کجا و این کجا.
بدم میاد ازیم ماشین.
آمریکایی باز
۲۱ آذر ۱۴۰۰جانم وانت کلاسیک با متور بنزینی و ۴۴۰ اسب بخار😱😱😗😗