یک کامارو RS/SS مدل ۱۹۶۷ تمیز با کارکرد تنها ۱۰۸ هزار کیلومتر که ۴۱ سال را در پارکینگ سپری کرده برای فروش گذاشته شده است.
Z28 کمیابترین نسخهٔ کامارو مدل ۱۹۶۷ محسوب میشود ما این به معنای وفور نسخههای RS و SS نیست زیرا شورلت در آن سال به ترتیب تنها ۶۴,۸۴۲ دستگاه و ۳۴,۴۱۱ دستگاه از این مدلها تولید کرد. کسانی که خواهان ترکیبی اسپرتتر بودند میتوانستند هردو پکیج را سفارش دهند که منجر به ساخت نسخهٔ RS/SS شد. حال یک نمونه از این کامارو فرای فروش گذاشته شده که شرایط منحصربهفردی دارد. این خودرو زمانی که از خط تولید خارج شده، به خریداری در مکزیک تحویل داده شده که تا سال ۱۹۷۸ با آن رانندگی کرد و پسازآن کاماروی موردبحث به یکی از خودروهای کلکسیون شخصی تبدیل شد.
این خودرو از آن سال تاکنون رنگ جاده را ندیده و تمام این سالها را در پارکینگی با هوای کنترلشده و به دور از برف و باران سپری کرده است. به همین دلیل، این خودرو بدون نقص بوده و هیچگونه زنگزدگی ندارد. همچنین به گفتهٔ مالک، بسیاری از قطعات این خودرو فابریک هستند. در جولای ۲۰۲۲، این کامارو از آشیانهٔ خود بیرون آمد و نهایتاً به ایالاتمتحده بازگشت. این خودرو در تعلیق و سیستم تهویه و دیگر قسمتها تعمیراتی را هم تجربه کرده است.
در این خودرو اما دو تغییر بزرگ صورت گرفته است. پیشرانهٔ اصلی این کامارو یک نمونهٔ ۵.۷ لیتری V8 بوده اما مالک موتور خودرو را با نمونهٔ دیگری تعویض کرده است. وی دلیل تعویض موتور را نگفته ولی این پیشرانه هماکنون بهخوبی کار میکند و به یک گیربکس چهار سرعتهٔ دستی متصل است. تغییر بعدی رنگ است. رنگ اصلی این کامارو سفید کارمینی بوده اما مالک قبلی آن را به کرم کاپری تغییر داده است. هرچند این رنگ جدید عالی به نظر میرسد اما از ارزش خودرو کم میکنند. روی صفحه کیلومتر هم عدد ۶۷ هزار مایل معادل ۱۰۸ هزار کیلومتر دیده میشود که علیرغم تعویض پیشرانه به نظر واقعی میرسد.
بهطورکلی، این کامارو RS/SS نمونهای جذاب به نظر میرید و با توجه به قطعات فابریکی که دارد، کلکسیونی خواهد بود. به همین دلیل، مالک برای این ماسین قیمت ۶۸ هزار دلاری را اعلام کرده است. این کامارو هماکنون در تگزاس هنوز هم در مکانی به دور از باران و آفتاب نگهداری میشود تا به دست مالک جدید برسد.
𝐀𝐥𝐢
۱۸ آبان ۱۴۰۲باید بشینی پشتش فقط گاز بدی هم از رانندگی لذت ببری هم هوا بخوره به سرت
(Ali(chevynova
۱۸ آبان ۱۴۰۲احسنت به این کامارو زیبا و ارزنده
واقعا ارزشش بالاست
فرشاد
۱۸ آبان ۱۴۰۲نابه ناب🤏
مخصوصا سقف رنگ سیاه که کروکم میشه
AMANTE
۱۸ آبان ۱۴۰۲تعویض کردن موتور و رنگ کار رو خراب کرده.
برای من بشخصه اون سالها موستانگ و چلنجر جذابیت بیشتری داشتن تا کامارو. شخص دیگه ای هم اینجوری هست.
احمد
۲۰ آبان ۱۴۰۲در اون سالها فقط فقط و فقط شورلت شول اس اس
افشار
۱۸ آبان ۱۴۰۲انصافاً هنوز نسبت به خیلی از خودروهای مدرن امروزی خوشکلتر هست
Mercedes
۲۳ آبان ۱۴۰۲بیرونش اره قبول دارم
ولی بگی داخلش … مال عهد بوقه
*ALI*
۱۸ آبان ۱۴۰۲ماشین قشنگی هست قشنگ ابهت هم داره با اون ظاهر کلاسیک و قدیمیش
ترکیب رنگ کرمی و مشکی هم قشنگش کرده
امیرحسین
۱۸ آبان ۱۴۰۲عشق من ❤
amir
۱۸ آبان ۱۴۰۲یه از بهترین کلاسیک های زمون
قشنگ شیک و اسپرته کلاسیک آمریکایی هم که دیگه حرف نداره
amir
۱۸ آبان ۱۴۰۲کادیلاک الدورادو ۱۹۵۹
بیوک ریویرا
چارجر ۱۹۶۹
کامارو اس اس
پونتیاک فایربرد
کادیلاک کوپه دویل
اولدزموبیل تورنادو
فورد موستانگ
کلاسیک های محبوب منن
احمد
۲۰ آبان ۱۴۰۲شورلت شول اس اس فقط و فقط
خودرویی که در ایران شناخته نشده
Mercedes
۲۳ آبان ۱۴۰۲اینارو باید یه گاراژ مخصوص درست کنی بذاریشون کنار همدیگه با یه دیزاین خاص با حال و هوای قدیمی و بشینی لذت ببری ازشون
وگرنه واسه من به شخصه داخل خیابون دیدن هیچکدومشون جذابیت خاصی نداره چون قدیمی شدن و جاشون تو کلکسیونه (یا نهایتا ماهی یکبار با یکیشون بری یه دوری بزنی)
blackwing
۱۸ آبان ۱۴۰۲آخ عجب جواهری 🤌🏼🤤
Enzo Ferrari 2008
۱۸ آبان ۱۴۰۲ای کاش رنگش زرد بود
shetab-car
۱۹ آبان ۱۴۰۲رنگ نارنجی و آبی رو کامارو خیلی خوب میشه من اگه پول داشتم بخرم رنگشو عوض می کردم
احمد
۲۰ آبان ۱۴۰۲در بین خودروهای عضلانی بهترین ها
شورلت شول اس اس
بیوک ریویرا
بیوک جی اس
پونتیاک ترانس ای ام
داج چالنجر ار تی
کامارو زد 28 اس اس
کروت زد 6