شورلت به منظور خداحافظی با کامارو، پکیج ویژهای بنام کالکتور ادیشن را ارائه کرده است. همچنین برای مدل ۲۰۲۴ پیشرانهٔ چهار سیلندر کامارو هم حذف شده است.
نسل ششم شورلت کامارو به پایان عمر خود نزدیک میشود و به این مناسبت شورلت نسخهٔ ویژهٔ کالکتور ادیشن را معرفی کرده است. پکیج کالکتور ادیشن برای نسخههای LT، RS، LT1، SS و ZL1 قابل سفارش خواهد بود. این پکیج رنگ بیرونی منحصربفردی بنام مشکی متالیک پانتر را به همراه دارد که اشارهای به گذشتهٔ کامارو است زیرا اسم رمز این پروژه در زمان توسعه پانتر بود. نوارهای مشکی مات روی بدنه، رینگهای ۲۰ اینچی مشکی مات یا براق و نشان منحصربفردی روی گلگیر با طرح پلنگ در حرف R کامارو هم از دیگر ویژگیهای بیرونی این نسخه هستند.
تغییرات داخلی اما سادهتر بوده و شامل تریمهای مشکی، طرح پلنگ روی لوگوی فرمان و کفپوشهای ویژه با نشان آلومینیومی کالکتور ادیشن میشود؛ اما خریدارانی که خواهان خودروی خاصتر و کلکسیونیتری هستند میتوانند کامارو ZL1 کالکتور ادیشن را انتخاب کنند که با اسپلیتر جلو و اسپویلر عقب از پکیج 1LE، کالیپرهای ترمز قرمز و پلاکی حاوی شمارهٔ ساخت روی غربیبک فرمان ارائه میشود. از این مدل تنها ۳۵۰ دستگاه ساخته میشود و خریداران یک ساعت منحصربفرد Canfield Sport را هم دریافت خواهند کرد که روی صفحهٔ آن نقوش کامارو و پلنگ و همینطور شمارهٔ تولید نقش بسته است.
قیمت پکیج کالکتور ادیشن از ۴,۹۹۵ دلار آغاز میشود اما برای داشتن آن در کامارو 1LT پایه باید پکیج ۱,۹۵۰ دلاری RS را هم سفارش داد. این یعنی قیمت پایهٔ کامارو کالکتور ادیشن کوپه به ۳۹,۴۴۰ دلار میرسد درحالیکه ZL1 کالکتور ادیشن بعنوان گرانترین نسخهٔ این سری ۸۸,۶۹۰ دلار قیمت دارد.
حذف پیشرانهٔ چهار سیلندر کامارو
در کنار این نسخهٔ ویژه، کاماروی معمولی هم همچنان برای مدل ۲۰۲۴ ارائه میشود و در نسخههای کوپه و کانورتیبل در تیپهای LT، LT1، SS و ZL1 قابل خریداری خواهد بود. با این حال، تغییر مهم در کامارو مدل ۲۰۲۴ حذف پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو است. این یعنی ماسل کار شورلت حالا فقط با پیشرانههای V6 و V8 ارائه میشود. این تصمیم نباید خیلی عجیب بنظر برسد زیرا کامارو چهار سیلندر با ۲۷۵ اسب بخار قدرت در برابر موستانگ اکوبوست حرف چندانی برای گفتن نداشت. قیمت کامارو مدل ۲۰۲۴ از ۳۲,۴۹۵ دلار برای LT کوپه و ۳۸,۴۹۵ دلار برای LT کانورتیبل آغاز میشود.
Joker
۱۶ خرداد ۱۴۰۲تسلا به فداش،انشالله که نسل جدید هم خواهد داشت به کوری چشم آرمیچربازها…
A.H MOTORS
۱۷ خرداد ۱۴۰۲اون از موستانگ این هم از کامارو ….
amir-z
۱۶ خرداد ۱۴۰۲حیف 😔😔
که باید با کاماروی دوست داشتنی خداحافظی کنیم
با اون موتور V8 حجیم و اون صدای عالی 🤩😌
شورلت میتونست خیلی بهتر از پتانسیل و اصالت کامارو استفاده و کنه و اونو برتر از رقباش کنه ولی همینش هم حیفه که دیگه تولید نمیشه
MAJking2
۱۶ خرداد ۱۴۰۲آره با این خداحافظی کنید، جاشم آرمیچر معرفی کنید تا ازینم کمتر بفروشید
amir-z
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ولی این نسخه کالکتور ادیشن ابهتش رو دو برابر کرده 👍
Reza Waffen SS
۱۶ خرداد ۱۴۰۲خداحافظی های غم انگیز قرن 21 م رو با کاماروی دوست داشتنی آغاز میکنیم 😔
R@min
۱۶ خرداد ۱۴۰۲بهترین مدل های کامارو ینکو 69 و ZL1 نسل 6 (عکس اول) بود. جا داشت کوروت این نسل 50K گرونتر شه تا جا برای دوتاشون باشه اما مشکل نبود موتور و پلتفرم هست که باید چند میلیارد هزینه میشد تا با ماستنگ بتونه رقابت رو ادامه بده. اگر فورد تو مدل های شلبی انقدر هزینه نمی کرد این فاصله بوجود نمیومد.
R/T
۱۶ خرداد ۱۴۰۲چه جالب
R/T
۱۶ خرداد ۱۴۰۲کامارو حقش نبود بهش کملطفی بشه
KAMI
۱۶ خرداد ۱۴۰۲یه کامارو نسکار امسال تو لمانز شرکت میکنه نه تنها رخش و صداش از تمام ماشینای اون ریس بهتره بلکه از ماشینای کلاس LM GT هم ۳ ثانیه سریع تر بود
harry.potter
۱۶ خرداد ۱۴۰۲چند بار خدافظی می کنه این ؟ داداش برو دیگه ، به سلامت
(ولی من این سری ماشینو دوست دارم💔بامبل بی دوست داشتنی زرد و با حال با اون دستگاه پخش داغونش)
MasouD
۱۶ خرداد ۱۴۰۲متاسفانه شرکتها برای عشق خودروبازها اهمیتی قائل نیستن
توی این مارکت فقط دنبال سوددهی میرن
طبیعتش هم همینه شما خودت رو جای رئیس کسب و کار بذار
خط تولید های محدودی دارن و باید به سلیقه امروزی توجه کنند
که شده کراس اور و الکتریکی
قبلاً هم بود اما اینو همه باید بپذیریم که از حالا به بعد ماشین خوب جمع کردنیه نه خریدنی
حتی توی کشورهای سطح اول
JDM سابق
۱۶ خرداد ۱۴۰۲شورولت رو کوروت خیلی سرمایه گذاری کرد بخاطر همین نسبت به کامارو کم لطفی شد البته این ماشین نسل جدید هم داره امسال هم یه کامارو با نام Garage 56 از نسکار قراره تو لمانز شرکت کنه
امیررضا
۱۶ خرداد ۱۴۰۲هم ارزش مادی هم معنوی این ماشین خیلی بالاست. آخرین کامارو ♥️
جاش برقی بزنن مهم نیست، واقعیت اینه که این کامارو، آخرین کامارو برای عاشقان این ماسل کاره.
ابهت رو نگاه کن فقط. چقدر این یکی دوسال اسطوره بازنشسته و توقف تولید شدن! هضم همشون برامون فوقالعاده سخته.
آسوده بخواب کامارو 😔❤️
datsun
۱۶ خرداد ۱۴۰۲واقعا حیف این نام و تاریخچه طولانی که فراموش بشه ، مدل های zl1 ۲۰۱۷ به قدری خوب بودن که برای سوپراسپورت های خیلی گرون تر تو پیست شاخ شونه میکشید و همچنین نسل دوم و پنجم که یکی از ماندگار ترین طراحی صنعت خودروسازی رو دارا بودن،
سید پویا
۱۶ خرداد ۱۴۰۲چرا تو دو تا عکس دیلایت هاش فرق میکنه؟
شاهین
۱۶ خرداد ۱۴۰۲خوش تیپ ترین ماسل کار
جنتلمن
حیف شد …
مازیار
۱۶ خرداد ۱۴۰۲معمولا نسل دوم اتومبیلهایی که چند نسل تولید شدن خواستنی تره (البته بجز ماستنگ) چون اصلاحات لازم روش انجام شده ضمن حفظ فرم کلاسیک
مثل شورولت کوروت و پونتیاک ترنس ام و بنز ۱۲۴ (کپل) و همین کامارو
به نظرم خوش تیپ ترین ماسل کار قدیمی همین کامارو Z28 هست
blackwing
۱۶ خرداد ۱۴۰۲انتظار داشتم موتور LT5 کوروت C7 ZR1 یا حداقل موتور LT2 کوروت نسل هشت رو برای Collector’s Edition معرفی کنن !
خیلی حیف شد ، یکی از بهترین ماسلکارهای امریکا برای همیشه داره خداحافظی میکنه 🥹😔
چقدر من با نسل ۵ مخصوصاً تو فیلم ترنسفورمرز یک سال ۲۰۰۷ تو ذهن خودم خاطره ساخته بودم ! چقدر روزهای قشنگی بود… 🥲
Pourya
۱۶ خرداد ۱۴۰۲یکی از ستون های عشق به عضلانی های امریکایی شکسته شد و ماشین های احمقانه جاش رو میگیره
البرز
۱۶ خرداد ۱۴۰۲صنعت خودرو سازی درحال پوست اندازی 😎😎😎 البته از یاد نبریم اولین خودروها برقی بودن 😀😀😀
ram1500trx
۱۷ خرداد ۱۴۰۲کامارو عجب رخی داری
بخدا ک مسلمون نیستی…
خخخ
۱۷ خرداد ۱۴۰۲خداحافظ اسطوره
الان فقط فورد و دوج موندن
محسن
۱۸ خرداد ۱۴۰۲دوسداشتنی ترین ماسل
عشق من به تو بی انتهاس
خدارو شکر که ۲۰۱۳ کامارو با گیربکس دستی رو خریدم شکر
Soheil babadi
۵ شهریور ۱۴۰۲خوش استایل ترین ،بهترین ماسل کار بعد از کوروت کامارو بود و هست واقعاً خداحافظی با این قلدر آمریکایی یا آقای اخمو واقعاً سخته خودم ۲۰۱5 Lt دارم