شورلتهفته نامه

5 سوپر اسپرت گران‌قیمت اما کندتر از شورولت کوروت ZR1

با اعلام قیمت شورولت کوروت ZR1 همه به‌صورت ناخودآگاه در حال مقایسه این سوپر اسپرت تازه‌نفس با محصولات گران‌قیمت اروپایی و آمریکایی هستند.


نام کوروت تداعی‌گر معانی مختلف برای افراد است. اولین نسخه این خودرو در سال ۱۹۵۳ خط تولید را ترک کرد و جنرال موتورز از آن به عنوان خودروی رویایی نام برد. کوروت با گذشت سال‌ها تکامل یافت و به دلیل نسخه‌های گوناگون، از مدل‌های پایه و اتوماتیک و روباز گرفته تا نسخه‌های پرفورمنس بلوک بزرگ مشهور شد. کوروت به‌طور قابل‌توجهی قدرتمندتر و گران‌تر از یک سدان متوسط بوده اما از نظر پرفورمنس در حد و اندازه محصولات فراری یا لامبورگینی با قیمت‌های بسیار بالاتر نبوده است. البته همه این‌ها با معرفی کوروت ZR1 جدید تغییر کرده است.

پرچم‌دار جدید خانواده کوروت از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربوی LT7 با میل‌لنگ تخت استفاده می‌کند. با تجهیز به پکیج سفارشی ZTK، هیولای تازه‌نفس شورولت ۱۰۶۴ اسب بخار قدرت در دور ۷ هزار و ۱۱۲۳ نیوتون متر گشتاور در دور ۶ هزار تولید می‌کند. این نیروی عظیم از طریق گیربکس ۸ سرعته راهی چرخ‌ها می‌شود. با این تفاسیر جای تعجبی ندارد که کوروت ZR1 جدید می‌تواند در عرض ۲.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۶ ثانیه و با سرعت ۲۴۱ کیلومتر در ساعت طی کند. حداکثر سرعت این سوپر اسپرت آمریکایی نیز ۳۷۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. پکیج آیرودینامیک ZR1 نیز توانایی تولید بیش از ۵۴۴ کیلوگرم داون فورس در سرعت ۳۷۵ کیلومتر در ساعت را دارد. شورولت کوروت ZR1 قیمت پایه ۱۷۵ هزار دلاری برای نسخه کوپه 1LZ و بهای ۱۸۵ هزار دلاری برای مدل کانورتیبل 1LZ دارد. با در نظر گرفتن قیمت این خودرو می‌خواهیم ۵ سوپر اسپرت گران‌قیمت اما کندتر از محصول شورولت را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

مک لارن GT

قیمت: ۲۰۹ هزار دلار

مک لارن GT یک سوپر اسپرت گران‌قیمت و سریع است که کاملاً جلب‌توجه می‌کند. این خودروی بسیار سبک‌وزن از قدرت کافی برای شتاب گیری‌های سریع برخوردار است و با اینکه مک لارن انتظار ندارد GT از نظر پرفورمنس حرف اول را بزند اما آن را محصولی جذاب برای تردد روزمره می‌داند. البته با قیمت ۲۰۹ هزار دلاری، این سوپر اسپرت اروپایی گران‌تر از کوروت ZR1 است. زیر کاپوت GT پیشرانه ۸ سیلندر ۳۲ سوپاپه توئین توربو با ۶۱۲ اسب بخار قدرت قرار دارد که سقف سرعت ۳۲۸ کیلومتر در ساعت را فراهم می‌سازد. صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای و مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۷ ثانیه و ۲۱۴ کیلومتر در ساعت هم جزو دیگر مشخصات عملکردی این خودرو خواهند بود.

پورشه ۹۱۱ توربو S

قیمت: ۲۳۰,۴۰۰ دلار

سوپر اسپرت بعدی گران‌قیمت اما کندتر از کوروت ZR1 توسط پورشه تولید می‌شود. این برند بیشتر به خاطر توانایی فوق‌العاده در ترکیب طراحی زیبا، پرفورمنس و لاکچری در یک پکیج جامع شناخته شده و ۹۱۱ توربو S نیز جزو بهترین محصولاتش است. با قیمت پایه حدود ۲۳۰ هزار دلار، محصول پورشه گران‌تر از کوروت ZR1 خواهد بود ولی درعین‌حال پرفورمنس بهتری نخواهد داشت. پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربوی پورشه ۶۴۰ اسب بخار قدرت دارد باعث دستیابی به شتاب ۲.۶ ثانیه‌ای می‌شود. ۹۱۱ توربو S مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۵ ثانیه طی می‌کند و سقف سرعتش به ۳۳۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

لامبورگینی هوراکان استراتو

قیمت: ۳۱۷,۹۸۵ دلار

لامبورگینی جزو بزرگ‌ترین سوپر اسپرت سازان دنیاست و دلیل آن نیز مشخص است. این برند ایتالیایی سابقه‌ای چندین ساله در تولید گران‌ترین و اسپرت ترین خودروها دارد. هوراکان استراتو حتی بین خود محصولات لامبورگینی نیز متمایز است و از بدنه‌ای آیرودینامیک سود می‌برد. در دل این خودرو پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری با ۶۳۱ اسب بخار قدرت قرار دارد و باعث می‌شود خودرو در ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. هوراکان استراتو مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۷ ثانیه و با سرعت ۲۰۹ کیلومتر در ساعت طی می‌کند.

فراری ۲۹۶ GTB

قیمت: ۳۴۶,۹۵۰ دلار

فراری هم نام بزرگی در دنیای خودروست و همانند لامبورگینی در بخش تولید سوپر اسپرت‌های سریع و گران‌قیمت حرف اول را می‌زند. یکی از سریع‌ترین محصولات این شرکت ۲۹۶ GTB نام دارد که به پیشرانه ۶ سیلندر پلاگین هیبریدی مجهز شده و قیمت قابل‌توجه ۳۴۷ هزار دلاری دارد. قدرت ۸۱۹ اسب بخاری این مجموعه باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۴ ثانیه‌ای شده و ۲۹۶ GTB را قادر می‌سازد در ۹.۷ ثانیه و با سرعت ۲۴۱ کیلومتر در ساعت مسافت ۴۰۰ متر را طی کند.

فورد GT

قیمت: ۵۰۰ هزار دلار

فورد GT یکی از گران‌ترین خودروهای تاریخ است و نسخه‌های جدیدتر آن فقط مختص پیست هستند هرچند مدل ۲۰۲۲ آن توانایی تردد در معابر عمومی را دارد. قیمت این مدل از نیم میلیون دلار شروع می‌شود اما با این وجود هم کندتر از شورولت کوروت ZR1 است. در دل فورد GT پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری اکوبوست و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک قرار دارد. این خودرو ۶۶۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و با وجود ساب فریم سبک‌وزن آلومینیومی و بدنه‌ای فیبر کربنی، صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای را بر جای می‌گذارد. GT می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۸ ثانیه و با سرعت ۲۱۵ کیلومتر در ساعت طی کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. سوشیانت

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (3719 ديدگاه)

    کوروت از همون نسل اول که ۳۱۵ اسب قدرت داشت رقیب سرسخت فراری و لامبورگینی بود

    موافقم 15
    مخالفم 20
    1. net

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3513 ديدگاه)

      در این لیست پورشه ۹۱۱ توربو s در دسته اسپرت کوپه هست و سوپر اسپرت نیست . ماشین سوپر اسپرت پورشه ۹۱۸ هست

      پورشه ۹۱۱ توربو اس اسپرت کوپه هست چرا مثل سوپر اسپرتها هواکش بغل لاستیک عقب داره؟

      موافقم 4
      مخالفم 10
    2. Reza Waffen SS

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (5341 ديدگاه)

      سوال اول : یه خودرو از کلاس GT چرا باید با یه هایپرکار مقایسه شه ؟؟؟

      سوال دوم : چرا باید یه افسانه ای همچون فورد GT با کوروت مقایسه شه ؟؟؟

      موافقم 8
      مخالفم 3
      1. JDM سابق

        ۲۳ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (832 ديدگاه)

        من نمی‌دونم چرا انقدر فکر می‌کنید کوروت در برابر فورد GT اندرریتید هست
        تقریباً هربار که ZR1 متولد شده رقیبی بین آمریکاییا نبوده که باهاش سرشاخ بشه
        من زیاد اهل موتور اسپورت نیستم هیچ ماشینی هم از روی نسخه مسابقه ایش مقایسه نمیکنم، ولی اگر مبنای شما مسابقاته برید ببینید همین کوروت چقدر قهرمانی داره

        1. R@min

          ۲۳ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (2121 ديدگاه)

          گفتم که وقتتو داری تلف کنی !

    3. SMS

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (657 ديدگاه)

      از اول اومدنش مخصوصا C8 zR1 همه رو به سخره گرفته

      موافقم 1
      مخالفم 2
    4. مهراد

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (893 ديدگاه)

      سوشیانت داداش شما خیلی رادیکال طرفداری میکنی ولیکن هیچ موقع از کامنتات وایب بدی نگرفتم چون شما ظاهر و باطنت یکیه

      از طرفی دو سه نفری هستن که مطمئنم فن نما هستن و کوچکترین چیزی راجبه مسائل فنی ماشین نمیدونن شاید تابحال یه پیچ سپر ماشین رو خودشون نبستن و جسته و گریخته از ماشین آمریکایی یا ژاپنی تعریف میکنن ، تعریف کورکورانه و فاقد ارزش فنی و بدون اضافه کردن سر سوزنی اطلاعات به مقاله

      من اینارو میبینم حالم خیلی بد میشه مثل زمانیکه مدرسه بودیم …
      اینطوری پیش بره من چشم انداز خوبی برای بخش کامنت ها متصور نیستم

  2. amirmohammadja79

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (136 ديدگاه)

    فقط منم که تک تک این ماشین هایی که معرفی کردن رو به کروت ترجیح میدم؟

    موافقم 28
    مخالفم 22
    1. Taha Ayoobi

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (4982 ديدگاه)

      آره متاسفانه

      موافقم 21
      مخالفم 24
    2. Saeed farshchian

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (112 ديدگاه)

      فقط شما با تعصب تصمیم گرفتی

      موافقم 14
      مخالفم 12
    3. (Ali(chevynova

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (7447 ديدگاه)

      نه فقط شما نیستی
      هرکی که از کوروت و قدرت نماییکوروت حرص میخوره هم شاملش میشه

      کوروت جدید شاهکاریه که همه ازش تعریف و تمجید میکنن و فقط یه مشت متعصبی که توان موفقیتهای پی در پی خودروسازی امریکا رو ندارن ، چشم به دیدن این کوروت هم ندارن

      موافقم 18
      مخالفم 26
      1. amirmohammadja79

        ۲۳ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (136 ديدگاه)

        یه سوال ازت دارم، چی شد که فکر کردی من متعصبم و از موفقیت های کوروت حرص میخورم؟

        موافقم 9
        مخالفم 4
      2. کسرا

        ۲۳ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (180 ديدگاه)

        داداش فقط سرعت نیست…
        راحت بودن
        کیفیت
        جایگاه اجتماعی
        افت قیمت و سرمایه
        لوکس بودن
        و…

        موافقم 9
        مخالفم 6
    4. پیرمرد قدیمی

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (215 ديدگاه)

      تنها نیستی، من هم به پورشه 911 و مک لارن GT علاقه بیشتری دارم.

      موافقم 8
      مخالفم 4
      1. Cehx

        ۲۳ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (166 ديدگاه)

        نکته همینه دوستان امریکایی اصلا نه سوار شدن و فقط نگاه مشخصات می کنند اما آسایش و راحتی راننده در اولویته یا حتی استفاده شهری و تایم پیست شما فقط اعداد روی کاغذ رو میبینین میگین خوبه البته شایدم خوب باشه من که سوار نشدم ولی نقد هایی که دیدم سواری فراری که اصلا قابل مقایسه نیست با کروت و سواری پورشه و مک لارن هم بهتره

  3. Nismo

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1648 ديدگاه)

    این پست قراره خیلی کشته بده
    ولی همونطور که قبلا گفتم
    کوروت پادشاه سوپر اسپرت هاست👑🏆
    بقیه برای دوم و سوم تلاش میکنن
    فراری و لامبو و پورشه و مکلارن خودشون که هیچ به توان 10 هم حریف کوروت نیستن
    حداقل وقتی پای عملکرد وسط میاد
    ولی توی گرون فروشی میتونن باهاش رقابت کنن و حتی ازش جلو بزنن

    موافقم 10
    مخالفم 26
    1. Taha Ayoobi

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (4982 ديدگاه)

      اصالت کوروت از بعضی برند ها بالاتره، فقط کوروت

      موافقم 11
      مخالفم 19
      1. Nismo

        ۲۳ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (1648 ديدگاه)

        اون زمانی که پورشه و مکلارن وجود نداشتن کوروت یه نسل بوجود اومده بود با موتور v8
        اون زمان که لامبورگینی تراکتور میساخت کوروت ماشین میزد با قدرتهای 300 400 اسبی
        اون زمانی که فراری یه گیربکس نمیتونست بسازه و از GM گدایی میکرد کوروت با گیربکس توربو هیدرماتیک حضور داشت
        هنوزم که هنوزه فراری توانایی ساخت یه سیستم تعلیق رو نداره و از GM گدایی میکنه
        چون بهترین سیستم تعلیق جهان مگنه راید هست جنرال موتورز هست
        نمیدونم واکنش طرفدارها یا مالکین فراری چیه وقتی که لوگو GM تو زیربندیشون رو ببینن
        اونوقت این تازه به دوران رسیده ها ادعای پادشاهی میکنن
        پادشاه کوروته
        پدر سوپراسپرت های جهان

        موافقم 4
        مخالفم 13
        1. Gtc و احترام به علایق مردم

          ۲۳ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (332 ديدگاه)

          کروت سال ۱۹۵۷ به وجود اومد
          فراری ۱۹۴۷
          بوگاتی ۱۹۰۶
          مرسدس بنز که دیگه معرف حضور هست
          اون موقع که کروت خودرو خیابونی می‌ساخت فراری خودرو مسابقه با تکنولوژی خودش می‌ساخت نه gm
          (مدل ۴۰۰ اولین خودروی اتوماتیک فراری بود که در سال ۱۹۷۶ معرفی شد و از گیربکس سه سرعته THM400 جنرال موتورز استفاده میکرد.
          این روزها تمام محصولات فراری از گیربکس‌های اتوماتیک استفاده می‌کنند و این شرکت بیش از یک دهه است که گیربکس‌های دستی را به‌طور کامل کنار گذاشته است. بااین‌حال، اولین خودروی اتوماتیک فراری داستان جالبی دارد. در سال ۱۹۷۶، فراری گرند تورر جدیدی بنام ۴۰۰ را در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی کرد. این خودرو که با گیربکس‌های پنج سرعته دستی یا سه سرعتهٔ اتوماتیک عرضه می‌شد، اولین خودروی اتوماتیک فراری بود.
          ۴۰۰ جایگزین مدل ۳۶۵ GT4 شد که در سال ۱۹۷۲ معرفی شده بود ولی در این مدل جدید همان بدنه و شاسی قبلی که توسط پینین‌فارینا طراحی شده بود حفظ شد. درواقع پیشینهٔ شاسی فراری ۴۰۰ به مدل ۳۶۵ GTC/4 سال ۱۹۷۱ بازمی‌گشت و همان ساختار فولادی لوله‌ای را داشت ولی از فاصلهٔ محوری کشیده‌تری برابر با ۲,۷۰۰ میلی‌متر بهره می‌برد. پانل‌های بدنهٔ فولادی خودرو نیز در تورین توسط پینین‌فارینا تولید و به کارخانهٔ فراری در مودنا ارسال می‌شد.)
          تو سال ۱۹۷۶ میدونی چند ساله؟
          تازه اولیت خودرو سواری و خیابانی سال ۱۹۴۰
          چطور حساب میکنی من نمیدونم
          https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_125_S
          هرچی هست آتش تعصب هست!

    2. Gtc و احترام به علایق مردم

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      شما چیزی نگو هیچ کشته ای نخواهد داد
      وقتی با تعصب نظر بدین حرف بیشتری باقی نمیمونه
      یک سوال تو اومدی برای کامنت دادن یا متشنج کرد سایت ؟
      طاها جان تازگی تعصب گرفته؟
      به خدا کسی به قدیس ( ماشین امریکایی) توهین نکرده خیالت راحت!!
      مگه کسی به شما چیزی گفته که اینطور می‌پرید جلزولز میکنی؟
      پ ن :من به هیچ برندی توهین نکردم فقط تعصب رو بزارین کنار
      میریم سراغ اصل مطلب
      فورد جی تی واقعا عشقه و از کروت هم چه طراحی بدنه چه زیبایی یک سرو گردن بالاتره
      اون موقع که رونمایی شد ۱۹ سالم بود و دوست داشتمش
      اون موقع هم جنجال سرش زیاد بود
      پورشه هم که اووفف غلبم براش تاپ تاپ میزینه خیلی زیباست
      میتونم بگم لیست خوبیه

      موافقم 6
      مخالفم 4
      1. Taha Ayoobi

        ۲۳ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (4982 ديدگاه)

        تعصب؟
        الان کجای کامنت من تعصبه؟
        تعریف شما از تعصب چیه؟

        1. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

          ۲۳ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (332 ديدگاه)

          خودت به کامنتای قبلیت یک نگاه بندازی متوجه خواهی شد
          اینکه مدام در حال تیکه اندازی به ماشینباز های اروپایی هستید

  4. حسین

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2951 ديدگاه)

    مقایسه اشتباهی هست!
    مقایسه مک‌لارن و ۹۱۱ با این اشتباه هست!

    موافقم 8
    مخالفم 14
    1. Taha Ayoobi

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (4982 ديدگاه)

      صد درصد، کوروت بالاتره.

      موافقم 10
      مخالفم 20
  5. ممد ژانگولر

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (4252 ديدگاه)

    لامصب فورد جی تی و پورشه بدجوری دلبری میکنن چرا قدیمی نمیشن این دو مدل

    موافقم 10
    مخالفم 4
  6. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    تو این لیست پورشه فقط داره پول زور میگیره بقیه حداقل زیبا خوش صدا و داری بدنه فیبر کربنی هستند که هزینه زیادی داره.به نظر من پورشه این پول رو روی gt3 بگیره بیشتر قابل تحمله خدا وکیلی توربو اس زوره

    موافقم 11
    مخالفم 22
    1. Eldorado1974

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (26 ديدگاه)

      اگه میدونی پول زور میگیره تو نده

      موافقم 3
      مخالفم 3
  7. آریا

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    واقعا کوروت ترکونده با Zr1
    از 911 توربو است سریعتره
    از 296 که با رئولتو پا به پا می‌رفت سریعا تره
    واقعا حرفی برای گفتن باقی نمیزاره 😶
    البته با توجه قیمت Z06 بعید می‌دونم قیمت Zr1 زیر 200هزارتا باشه

    موافقم 10
    مخالفم 7
  8. (Ali(chevynova

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (7447 ديدگاه)

    تنها فورد gt هست که لیاقت گرون بودن رو داره و اونم بخاطر حماسه لمانز ۶۶تا۶۹ هست
    کوروت هم که خوب ثابت کرده ۷۲ سال که توانایی بالا در کنار قیمت پایین هم امکان پذیر هست
    امریکن کارز مثل همیشه پرچم رو بالابردن

    موافقم 14
    مخالفم 20
    1. 718

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (48 ديدگاه)

      قیمت پایین کوروت دلیلش اینه که شورلت سود مورد نیازشو از بقیه محصولاتش میگیره. در نتیجه وظیفه اصلی کوروت میشه برندینگ و مدیا و به همین دلیل بهترین پرفورمنس در ازای قیمتو داره. اگه کوروت مثل رقبا وظیفه سودآوری داشت در نسخه پایه حداقل ۱۵۰ هزاردلار قیمت میخورد

      موافقم 15
      مخالفم 2
    2. amirmohammadja79

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (136 ديدگاه)

      شما خودت متعصبانه طرفداری ماشین های آمریکایی رو میکنی بعد به بقیه میگی متعصب!

      موافقم 3
      مخالفم 2
  9. 718

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    از اون دست مقالاته که فن بوی ها بیان و حال کنن اما همچنان بوی زرد بودن به مشام میرسه. نکته اینجاست که کمپانی هایی مثل مکلارن و لامبو و امثالهم بسیار محدودتر از غولی بنام GM هستند که خودش چندین برند رو در حمایت خودش داره. سبد محصولات شوی از پیکاپ و شاسی بلند تا سوپراسپرت رو شامل میشه و وضع مالی خوبی هم داره.گل سرسبد شوی همین کوروته که شوی نمیزاره هیچ کدوم از زیربرندهاش تهدیدش کنن و در تاریخ هم دیدیم که مدت ها اجازه نداده کسی به قلمرو کوروت وارد شه.
    خلاصه بگم. کوروت نسل ۸ که شاسی و انجین جدید داره قیمتش خیلی بالاتر از این حرفاست اما جی ام به حداقل سود راضی شده چه بسا کمی هم ضرر اما بجاش مسئله رسانه و برندینگ رو داره بدست میاره این معامله ایه که جی ام کرده. از دید اقتصادی خیلی شاید سودآور و منطقی نیست اما زور برندینگ و رسانه میچربه به بقیه ماجرا. پس این برتری قیمت رو خیلی گنده نکنید. اگه شوی هم یه کمپانی کوچیکتر مثل مک لارن و آستون و لامبو بود همین ماشین حداقل ۵۰۰ هزار قیمت میخورد مثل همون فورد GT. یا برعکسشم درسته اگه کمپانی های کوچیکی که اسم بردم بالاترین محصول یک خانواده بودن و رقیب نداشتند ، اون وقت چه بسا پورشه ۹۱۱ توربو اس تنها با ۱۰۰ هزار دلار در دسترسه طرف بود چون میدونست پولش از یجا دیگه تامین میشه و وظیفه اصلیش بجای سودآوری میشد برندینگ و مدیا

    موافقم 18
    مخالفم 6
    1. amirmohammadja79

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (136 ديدگاه)

      بلخره یه کامنت درست درمون

      موافقم 4
      مخالفم 2
    2. پیرمرد قدیمی

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (215 ديدگاه)

      مفید بود 👍
      این ترول ها یا به قول شما فن بوی ها فضای کامنت هارو بشدت متشنج کردن؛
      پدال باید از زومیت و زومجی یاد بگیره که چجوری برخورد کنه.

      موافقم 7
      مخالفم 1
  10. amir3715

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    تو این لیست غیر از کوروت استراتو و GT رو انتخاب می کنم

    موافقم 3
    مخالفم 2
  11. فیات مولتیپلا

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (45 ديدگاه)

    چرا هوراکان استراتو؟ مقایسه عجیبیه، ظنی در پرفورمنس zr1 نیست ولی رقیبای اشتباهی رو انتخاب کرده
    بجای استراتو باید هوراکان عادی بود
    توربو اس هم که عملا gt پورشست
    حداقل باید gt3 رو میوورد
    برای مکلارن چرا gt؟ نرم ترین مکلارن تاریخ

    موافقم 4
    مخالفم 2
  12. kh@sh@y@r

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    وقتی رولزرویس برای گذاشتن یک ساعت در جای خودش میگه 5 ماه طول کشیده و به همین خاطر 31 میلیون فرو میکنه به مشتری. به نظرم بهتره جی ام تا جایی که میتونه قیمتش رو بالا ببره. وقتی بقیه دارن قیمت میلیون دلاری میزارن شورلت چرا این کارو نکنه.

    1. Gtc و احترام به علایق مردم

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      دوست عزیز اگر یکم علاقه مند به دنیای ساعت باشید میدانید که این ساعت چقدر تولیدش تاقت فرساست و ۵ ماه نسبتا کم ! اگر دوستان علاقه مند باشند در رابطه باهاش کامنت میذارم

      موافقم 1
      مخالفم 1
    2. 718

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (48 ديدگاه)

      دوتا موضوع هست . یکی به تاریخچه کوروت برمیگرده. سوپراسپرت مردمی. قبلا گفته میشد کسی که پول فراری نداره اما عاشق پرفورمنسه سر از نمایندگی شوی و خرید کوروت درمیاره. حالا هم شوی اینو ابزاری کرده که برتری خودشو در قیمت به بقیه نشون بده و اثبات کنه با اومدن C8 و موتوروسط شدن دیگه اون نگاه حقارت آمیز به کوروت تموم شده.
      موضوع دوم پرستیژ. قدرت رسانه و برند موجب میشه کوروت تو اون قیمتا موفق نباشه و خریداران برن سراغ اروپاییا. شاید اگه یه سوپراسپرت چشمگیر بر اساس همین c8 با برند کادیلاک بیاد بتونه تو اون قیمتا رقابت کنه

  13. RedLine

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (207 ديدگاه)

    کسی خبر داره آیا شورلت برنامه ای برای تایم زدن در نوربرگ داره یا نه ؟ چیزی اعلام کرده ؟

  14. Amir

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (121 ديدگاه)

    البته روی کاغذ!!
    ما که چیزی ندیدیم،ایشالا مثل دوج نشه:)

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. مهدی

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1771 ديدگاه)

    این کوروت مادر مرده رو اینقدر بالا نبرید یه وقت تو درگ و پیست از رقبای ضعیفتر میخوره روتون نمیشه دیگه کامنت بزارید ضمن اینکه همه چیز هم عدد و رقم نیست بلاخره تو ساخت یه خودرو ممکنه ده ها جزییات دیگه باشه که تو هیچ مقاله ای شاید نوشته نشه. ماشین خیلی جذاب و خوبیه اما در جایگاه خودش

  16. BlackWing

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    نگارنده یادش رفت لامبورگینی روئلتو و تمراریو ، فراری SF90 ، مکلارن 750S و خیلی های دیگه رو نام ببره 😂

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. R

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1230 ديدگاه)

      چون اینا یه سروگردن بالاترن

      موافقم 3
      مخالفم 1
  17. حسن

    ۲۳ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    چه عکس از جی تی گذاشتی
    اندازه ی خودرو قشنگ معلومه کشتی یی هست برا خودش
    فرمت عکسا را جوری بذار بشه دانلود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا