شورولت کوروت C8 نسخه Z06 شاید در حال حاضر داغترین عضو این خانواده باشد اما تنها گزینه برای طرفداران نسل هشتم کوروت نیست. در واقع افرادی که خواهان کوروت پیشرانه وسط هستند اما قدرت و پرفورمنس بیشتر را نیز دوست دارند میتوانند نگاهی به دنیای تیونینگ بیندازند. کالاوی کارز که تولید کننده محصولات افسانهای همچون کوروت C4 با سرعت ۴۱۰ کیلومتر در ساعت بوده هماکنون نسخه پیشتولیدی کوروت C8 سوپرشارژردار را در رویداد مخصوص کوروت به نمایش گذاشته است. این پیشرانه از نظر قدرت و گشتاور میتواند حرفهای زیادی برای گفتن در برابر Z06 داشته باشد.
اگرچه کالاوی میگوید هنوز پکیج ارتقای پیشرانه بهصورت کامل توسعه نیافته و از اشاره به قدرت و گشتاور تولیدی این نیروگاه آهنین خودداری کرده اما تصور اینکه قدرت استاندارد ۴۹۵ اسبی پیشرانه ۶.۲ لیتری LT2 به حدود ۶۷۰ اسب بخاری برسد دور از ذهن نخواهد بود. در واقع پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری LT6 کوروت C8 نسخه Z06 قدرت ۶۷۰ اسبی دارد و کالاوی میتواند با این خودرو رقابت جذابی داشته باشد.
با میللنگ تخت سوپرکار مانند و طراحی خاص پیشرانه، Z06 علاقه زیادی به بالا بردن دور خود دارد. ما قبلاً میدانستیم که پیشرانه LT6 ردلاین احساسبرانگیز ۸۶۰۰ دور در دقیقه دارد این در حالی است که ردلاین پیشرانه LT2 به ۶۶۰۰ میرسد. همچنین صدای تولیدی پیشرانه Z06 نیز باورنکردنی بوده و بسیار جذاب به نظر میرسد؛ اما همه افراد نمیخواهند برای لذت بردن حداکثری پیشرانه را تحتفشار شدید قرار دهند و اگر شما از این دسته افراد هستید که Z06 C7 سوپرشارژردار را به نسخه تنفس طبیعی Z06 C6 ترجیح میدهید بنابراین محصول کالاوی میتوانید همان گزینه ایده آل شما باشد.
به گزارش پدال و به نقل از carscoops، تمامی کوروت C8 های کالاوی در تأسیسات کنتیکت این شرکت تولید میشوند اما میتوان آنها را از طریق شبکه نمایندگیهای شورولت که توسط کالاوی تائید شدهاند خریداری و سرویس کرد. این خودروها همچنین گارانتی ۳ ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری دارند. کالاوی تأکید دارد پروژه تیونینگ این خودرو مختص افرادی است که خواهان افزایش قابلتوجه پرفورمنس کوروت C8 هستند. کیت تیونینگ کالاوی میتواند برای مدلهای کارکرده C8 نیز خریداری شود بنابراین اگر حس میکنید کمی از نسخه استوک کوروت پایه خسته شدهاید شانس به شما رو کرده است. کالاوی هماکنون با پذیرفتن سپرده ۱۰۰۰ دلاری کار تولید این خودرو را شروع خواهد کرد.
F22RAPTOR
۸ شهریور ۱۴۰۱این واسه طرفدارای پوشراد عالیه
ali(chevynova)
۸ شهریور ۱۴۰۱پوشراد عالیه
انجین پوشراد محاسنی داره که همچنان بعد سالها بازم طالب داره
این نقطه ضعفهایی هم که چندتا بچه اینجا در مورد پوشرادمیگن کلا فاقد اعتباره چون تا حالا نه از نزدیک دیدن نه تجربه سواری دادنش رو داشتن و نگه داریش رو
البته انجین پوشراد بهتره رو محصولاتی سنتی ازقبیل وانت ها و شاسی بلندهای آمریکایی و ماسل کارهای نظیر چلنجر باشه که ذات سنتی دارن
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۸ شهریور ۱۴۰۱ای کاش این سایت دوباره برگرده به حالت قبلیش مثل میلاد فقط بنز و غیره
chevrolet3
۸ شهریور ۱۴۰۱کوروت فقط کوروت .فقط به فقط کوروت . تو ماشین اسپرت فقط کوروت .
corvette
۸ شهریور ۱۴۰۱اصلا . Z06 بهترین انجین فعلی آمریکا و یکی از بهترین انجین های فعلی دنیا رو داره
اینم خوبه ولی نه در حد z06
JDM lover
۸ شهریور ۱۴۰۱هر چقدرم تیونش کنه بازم در حد z06 نمیشه
این برای طرفدارای پوشراد خوبه
ولی نمیتونه رقیب z06 باشه
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۸ شهریور ۱۴۰۱ای جانم به این میگن انجین.چه صدایی بده.بدون شک با کیت اگزوز مناسب صدای زد06 رو محو میکنه.انجین lt2 بسیار پیشرفته و بادوام هستش و برای اولین بار با سوپر شارژ دیدنی خواهد شد.من که میگم بالای 800 اسب توان تولید میکنه.
حسن
۸ شهریور ۱۴۰۱شما فقط این جمله را بخونید و تا ته خط برید.
این خودروها همچنین گارانتی ۳ ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری دارندو میتوان آنها را از طریق شبکه نمایندگیهای شورولت که توسط کالاوی تائید شدهاند خریداری و سرویس کرد.
تفاوت کشورها تا کجا یا ما کلا نیستیم یا اونا تو سیاره ی دیگه ان خودروی تیونینگ شده که کل استانداردهای مهندسیش به هم خورده را گارانتی کردن لعنت به …
R@min
۸ شهریور ۱۴۰۱رقیب z06 که اصلا حتی نزدیکشم نمیشه اما موتور LT2 موتور کوچیکی هست و امکانات خوبی هم داره ولی اگر افزایش قیمتی نزدیک ۱۰۰ هزار یا بالاتر تجربه کنه هیچ ارزشی نداره مخصوصا که سال های بعد کوروت های بهتری هم میاد. اگر یه پکیج ۴ ۵ هزارتایی بده خوبه.
viper2
۸ شهریور ۱۴۰۱بسیار عالی . من به کوروت z06 ترجیحش میدم چون این ذات امریکایی داره .