شورولت کلرادو ZR2 در همان نسخه استاندارد هم یک وانت خشن و سرسخت است اما شرکت مهندسی خودروی پیشرفته SVE نسخهای قویتر از این خودرو را ارائه کرده است. مدل آفرود ایکستریم این کمپانی هماکنون قدرت ۷۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۱۴ نیوتون متری را از دل پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری سوپرشارژردار بیرون میکشد.
کلرادو ZR2 در حالت استاندارد با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۰۸ اسبی یا ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری توربودیزل ۱۸۱ اسب بخاری عرضه میشود. به این ترتیب ایکستریم آفرود SVE حدود ۲.۴ برابر قویتر از پرتوانترین نسخه استاندارد کلرادو ZR2 است. علاوه به ارتقای قابلتوجه خروجی پیشرانه شاهد نصب گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک هوی دیوتی نیز در این وانت هستیم. به این لیست باید جعبه انتقال و شفتهای قویتر را نیز اضافه کرد.
این شرکت همچنین یک سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ را تدارک دیده است. این سیستم اگزوز دارای دو خروجی اگزوز با طرح پولیش خورده یا مشکی ساتین است. ترمزهای جلوی ارتقا یافته دارای روتورهای ۱۳.۶ اینچی و کالیپرهای ۶ پیستونه با نشان ایکستریم هستند. SVE به ترمزهای عقب این وانت پرقدرت دست نزده است.
ایکستریم آفرود برای تردد بهتر در زمینهای ناهموار به کیت سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر و میلههای کشش هوی دیوتی مجهز شده است. کلرادو ZR2 موردبحث همچنین دارای رینگهای ۱۸ اینچی و لاستیکهای نیتو ریکان است.
SVE دستی هم بر سر و روی این وانت کشیده است. کاپوت کامپوزیتی خودرو دارای عناصر مشکی است. همچنین قوسهای چرخ نیز گیرایی دوچندانی به خودرو بخشیدهاند و لوگوهای ایکستریم نیز در جایجای بدنه دیده میشود. خریداران میتوانند بهصورت سفارشی اقدام به انتخاب حمل کننده لاستیک زاپاس فول سایز در محفظه بار، میله اسپرت با چراغهای بالای کابین و پلههای جانبی تاشونده بکنند.
داخل کابین تغییر زیادی رخ نداده است و فقط لوگوی ایکستریم روی پشتسری و کفپوشها دیده میشود. تنها ۵۰ دستگاه از این وانت پرقدرت تولید خواهد شد و هریک قیمت پایه ۸۵ هزار دلاری خواهد داشت. البته خود مالک باید خودروی کلرادو ZR2 کرو کب را تهیه کند. در ویدئوی منتشر شده از این وانت پرقدرت میتوانیم بررسی بدنه، کابین و پیشرانه را تماشا کنیم.
شاهرخ
۵ اسفند ۱۴۰۰تو یه کلاس نیستن فک کنم
کلرادو مید سایزه _ رم فول سایزه
حسین
۵ اسفند ۱۴۰۰حالا اندازه خیلیم مهم نیست.
RKH7787
۵ اسفند ۱۴۰۰دیگه فک کنم وقتشه یا برقیشو یا نسل بعدیشو بسازن
حسین
۵ اسفند ۱۴۰۰تو شیپور آگهی سانگ یانگ موسو رو دیدم ولی نوشته بود „بنز موسو„.منم فکردم بنزه. توی خیابون هم دیدم ازشون و تعجب کردم که بنز چطور همچین ماشین زشتی رو ساخته اونم سال ۱۳۸۳.مارک بنز هم جلوش زدن ولی رو فرمونش مارک بنز نداشت.بعد کابینشو دیدم یکم خوب بود و یکم ماشین برام قابل حضم تر بود.بعد رفتم سرچ کردم بنز موسو.بعد دیدم „موسو„اصلا بنز نیست،سانگ یانگه.
ببینید چه راحت میتونن یه ماشین داغون رو با برند معروف به مردم بندازن.
Nima
۶ اسفند ۱۴۰۰موتور ، گیربکس و خیلى چیزا با بنز مشترکه
چیرمن که اتاق بنزه کلا!
ولى بنز نیس!
امیر
۶ اسفند ۱۴۰۰موسو یه موتور ۶سیلندر ۳۲۰۰ داره که ساخت مرسدسه و خیلی موتور خوبیه
اما ۴سیلندرش ساخت سانگ یانگه
به همین دلیل لوگوی بنزو میزنن