جنرال موتورز برنامههای تولید شورولت سیلورادو الکتریکی را تائید کرد.
این شرکت خیلی وارد جزئیات نشده اما اعلام کرده پیکاپ موردبحث به منظور استفاده از قوای محرکه الکتریکی از صفر توسعه خواهد یافت و به همین خاطر دارای پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز بوده و شعاع حرکتی فراتر از ۶۴۴ کیلومتری خواهد داشت.
چیز زیادی درباره سیلورادو الکتریکی نمیدانیم اما گفته شده این خودرو با قابلیتهای اثبات شده سیلورادو تولید خواهد شد. جنرال موتورز همچنین تائید کرده نسخههای ناوگانی و خردهفروشی از این خودرو در دسترس خواهد بود و احتمالاً نسخه ناوگانی رقیب سرسختی برای لوردزتاون اندورانس محسوب میشود.
این خودرو قرار است در کارخانه Zero در میشیگان و به همراه شاسیبلند و پیکاپ الکتریکی هامر تولید شود. هامر شاسیبلند و الکتریکی با قوای محرکه متنوع از آرایش دو پیشرانه با حداکثر قدرت ۶۲۵ اسب بخار تا نسخه سه پیشرانهای با حداکثر قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار عرضه خواهند شد. البته اگر سیلورادو الکتریکی قدرت بیشتری داشته باشد متعجب نخواهیم شد.
جنرال موتورز زمان عرضه این پیکاپ را اعلام نکرده اما گفته تا سال ۲۰۲۵ شاهد رخنمایی سیلورادو الکتریکی خواهیم بود. قرار است بعد از این خودرو نسخه الکتریکی جی ام سی سیرا هم پدیدار شود.
مارک روس رئیس جنرال موتورز با انتشار بیانیهای گفته است:
شورولت همهی آنچه که خریداران وفادار سیلورادو دوست دارند را گرفته و به همراه چیزهای دیگری در داخل پیکاپی الکتریکی خواهد گذاشت.
نسخه فعلی سیلورادو جایی نخواهد رفت زیرا جنرال موتورز گفته که مدل الکتریکی تأثیری روی نسل فعلی این خودرو و تعهد شرکت روی پیشرانههای درونسوز در میانمدت نخواهد داشت. البته به زودی نسخه فیس لیفت شده سیلورادوی کنونی با بهروزرسانیهای جدی در طراحی و قابلیتهای کاربری معرفی خواهد شد.
ali (chevy nova)
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ماشالاه سلطان
امارفروشهای پیک اپ های امریکن هم مطلب بذارید
Mr.t.e.s.l.a
۱۹ فروردین ۱۴۰۰سلام
علی جان به عنوان یه دوست و یه امریکن فن
ازت میخوام توی پست های مربوط به ماشین های اروپایی کامنت های متشنج کننده و هیت کردن و اینجور چیزارو ننویسی
هم وجهه امریکن فنا خراب میشه
هم عزیزی مثل شما وجهش بد میشه
قبلا کامنت های فنی مخصوصآ در مورد ماشینای کلاسیک میزدی آدم کیف میکرد!
اگر امکانش هست به سلیقه بقیه توهین نکنیم
ممنون ❤️
محمد رستمی نژاد
۱۹ فروردین ۱۴۰۰بچه ها سلام
میخوام دوچرخه بخرم و نظرم روی دوچرخه ژیتان هست چون دوچرخه های اسکات در مدل های جدید طوقه هایشان در دوتایی کرده اند و طوقه دوتایی در شهر بسیار بسیار رکاب زدن باهاش سخت است و فقط به درد سر بالایی میخورد
مثل لندروور های قدیمی که در سربالایی خوب هستند ولی در کفی کند
تا قبل از این طوقه ها سه تایی بودند و هم برای جاده و هم برای سربالایی عالی هستند
تا 16 میلیون هم میخوام هزینه کنم
نظر شما چیست
برقیه جارو برقی BG
۱۹ فروردین ۱۴۰۰اقای رستمی نژاد من ترنیکس دارم خیلی هم دوچرخه محکم و راحت و خوبیه دوچرخه من شهریه ولی یه کوه هایی باهاش رفتم که اصلا فکر نمیکردم نه من و نه دوچرخه زنده برگردیم در اوج سراشیبی کوه تا ارتفاء یک متر هم باهاش پریدم جیتان هم دوچرخه هاش خوبه ولی گرونه
ولی به نظرم برای این که زیاد توخرج نیفتی و برای کار ها و روال عادی میخوای ترنیکس جوابه(فقط باید یه صندلی راحت بندازی روش)
البته این نظر من بود باز هر طور مایلی
Benz SLR
۱۹ فروردین ۱۴۰۰داداش من زیاد اطلاعاتی در مورد برند دوچرخه ها ندارم ولی از فرم بدنه میتونم نظر بدم . اگر برا شهر رو تردد تفریحی میخوای بنظرم یک دوچرخه کورسی بخر با این قیمت ها هم فکر کنم جدیدش پیدا شه تو این قیمتا من که یه دوچرخه فنر دار دهه ۷۰ ژاپنی خریدم ۲۵۰ تومن واقعا ازش راضی ام بنظرم سمت دوچرخه ژاپنی برو .راستی این توصیه هم بکنم هرکی سر کارش ۳تا۴ کیلومتر اونور تره با دوچرخه بره همیشه هم دنده رو رو سنگین قرار بدین پاهای آدم تقویت میشه .
Mopar
۱۹ فروردین ۱۴۰۰حتما برند معتبر بخر …
Sinaya
۱۹ فروردین ۱۴۰۰شاید این لینک به دردت بخوره
https://www.pedal.ir/%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87/%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%87%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/
Benz SLR
۱۹ فروردین ۱۴۰۰وقتی تولید شه طرفدار های تسلا میریزن سر ماشین و صاحبش ماشین رو میترکونن صاحبش هم میکشن . دیگه منم از طرفدار های تسلا میترسم ???
میثم
۱۹ فروردین ۱۴۰۰کادیلاک اسکالید الکتریک هم تو راهه
Hadi
۱۹ فروردین ۱۴۰۰عجب رقابتی میشه تو کلاس پیکاپ های الکتریکی تو آمریکا چند سال دیگه…
همه بزرگان به اضافه چند تا استارتاپ مثل ریویان و لوردزتاون و … هستن ?
میثم
۱۹ فروردین ۱۴۰۰من کلا اعتقادی به استفاده از باتری با تکنولوژی فعلی و حتی یه لول بالاتر تو محصولات سنگین و نیمه سنگین ندارم
MahyarMAR
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ماشین های سنگین چند برابر الودگی بیشتر نسبت به سدان ها دارن و در اصل اونا باید برقی بشن
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۰نمیدونم با نظرم موافقین یا نه؟؟ ولی انگار سیلورادوهای جدید از سال ۲۰۱۷ به بعد یه ظاهر عضلانی تر تو قسمت جلوی خودشون دارن
برقیه جارو برقی BG
۱۹ فروردین ۱۴۰۰اره عضلانی تر و یوغور تر به نظر میان
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۰من بارها که زیبایی پیکاپای آمریکایی به قلچماق بودنو گردن کلفت بودنشون هستش
محمد مختاری آذر
۱۹ فروردین ۱۴۰۰با الکتریکی کردن خودرو ها خودرو ها عضلانی بودن خود را از دست می دهند مگر اینکه از هیدروژن سوخت تولید کنند یا اگه الکتریکی
تولید کنند HFCEV بسازند
Amirreza
۱۹ فروردین ۱۴۰۰سیلورادو الکتریکی واقعا خودرو خوبی میشه ولی خدا کنه مثل عکس اولی نشه چون یه جورایی بی ابهته
مهدی
۱۹ فروردین ۱۴۰۰پیکاپ امریکایی برقی چی میشه
mahan
۱۹ فروردین ۱۴۰۰هامر جدید نشون داده اگه خودرویی به زیبایی و هیبت هامر به صورت الکتریکی تولید بشه چرا که نه محبوب میتونه باشه.مخصوصا وقتی پشتش اسم سیلورادو باشه
Ali
۱۹ فروردین ۱۴۰۰آخه چرا