شورولت کوروت جدید تنها زیر ۳ ثانیه میتواند از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد که برای یک سوپرکار کاملاً عملکرد مناسبی است؛ اما موضوع این است که کوروت خودرویی با اسب بخار بسیار زیاد نیست و حتی در برابر خودروهایی همچون لامبورگینی اوراکان با قدرت فراتر از ۶۰۰ اسب و مک لارن 720S با خروجی بالای ۷۰۰ اسب بخار محصولی ضعیفتر محسوب میشود. بهطور مشابه، این مدل حتی ۵ صدم ثانیه از کوروت ZR1 نسل قبلی هم سریعتر بوده که از پیشرانهی ۸ سیلندر سوپرشارژردار با حداقل قدرت ۷۵۵ اسبی استفاده میکند. با وجود تمامی این حرف و حدیثها، کوروت جدید به همان اندازه خودروهای قویتر، سریع بوده و این در حالی است که تنها ۴۹۵ اسب بخار دارد. آیا واقعاً قدرت کوروت جدید همینقدر است؟!
به دنیای موتور ترند وارد میشویم که اخیراً زمان قابلتوجهی را با کوروت جدید گذرانده است. این مجله معتبر همچنین اقدام به تست داینوی کوروت جدید هم کرده است. خلاصه کلام اینکه این خودرو قدرت باورنکردنی ۵۵۸ اسب بخاری را ثبت کرده و به یاد داشته باشید که این قدرت روی چرخ ها ثبت شده است. هنوز هم اتلاف قدرت بین زمین و پیشرانه وجود داشته هرچند میزان دقیق آن برای یک خودروی پیشرانه وسط با گیربکس دوکلاچه اتوماتیک به آن اندازهای نیست که در یک خودروی اتوماتیک معمولی مشاهده میشود.
اما معنی این گفتهها چیست؟ ۱۵ درصد اتلاف قدرت معمولاً بهصورت نرمال بین میللنگ تا تست داینو در نظر گرفته میشود و وقتی یک محاسبه انجام دهید خواهید دانست که پیشرانه کوروت تا ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارد. با حساب کردن اتلاف انرژی ۱۰ درصدی قدرت پیشرانه به ۶۲۰ اسب بخار میرسد و حتی اگر هیچ اتلاف قدرتی هم وجود نداشته باشد (که غیرممکن است) قدرت این پیشرانه حداقل ۵۵۸ اسب بخار خواهد بود؛ بنابراین قدرت کوروت جدید بسیار بیشتر از عدد اعلامی شورولت بوده است.
موتور ترند برای اطمینان از یافتههای خود این تست را با خودروی دیگری هم انجام داده و نتایج کاملاً نزدیک به هم بودهاند. آنها همچنین چندین تست با دندههای مختلف را انجام داده و قدرت ۵۵۸ اسب بخاری پیشرانه کاملاً مستند شده است. مهندسان جنرال موتورز به برخی چیزها که از قبل میدانستیم اشاره کردهاند که از جمله آنها میتوان به قدرت بیشتر پیشرانهی خنک اشاره کرد (هرچند پس از انجام ۶ تست پیشرانه اصلاً خنک نخواهد بود). همچنین آنها گفتهاند گیربکس دوکلاچه اتلاف قدرت کمتری دارد.
Alireza
۱ آبان ۱۳۹۸من ک طرفدارشم از این کارشون خوشم نیومد
چرا خیلیا اینکارو میکنن نمیدونم همین چند وقت پیش هم سوپرا این قضیه رو داشت
Reza
۲ آبان ۱۳۹۸من که تعجب نکردم. انتظار میرفت جنرال موتورز همچین کار زشتی رو انجام بده.
اره ماهم باور کردیم که قدرت C8 برابر با کامارو هستش بزارین آمریکاییا خوش باشن بالاخره بعد از گندی که ZR1 قبلی اوورد این تنها نمایندشونه .
soroosh
۱۳ آبان ۱۳۹۸از گند فلوکس واگن که بدتر نیست اقا رضا
the notorious critic
۱ آبان ۱۳۹۸عجب.جالب بود.??
OMID
۱ آبان ۱۳۹۸خوبه
جنرال موتورز هم بلاخره داره یاد میگیره?
:::فرشاد:::
۱ آبان ۱۳۹۸اتفاقا باید اعداد رو درست اعلام میکردن تا خودرو دوستان بیشتر از قبل به شاهکار قیمتگذاریش پی ببرن.
مانی
۲ آبان ۱۳۹۸نکته:
وقتی این ماشین ۶۲۰ اسب قدرت داره
پس ZR1 حدود ۱۰۰۰اسب قدرت خواهد داشت!!!!!!!
ایمان
۱ آبان ۱۳۹۸داستان اسب بخارهای دروغین داره تکراری میشه
نمی دونم جریان از چه قراره ولی اصلاً از این کار خوشم نمیاد
ارش
۱ آبان ۱۳۹۸مطلب دیروز درباره مقایسه کوروت و پورشه ۹۱۱ بود و کوروت کلی تحسین کردیم که به پورشه نزدیک شده ولی همچنان شاهد تکنولوژی بالاتر پورشه هستیم که با ۴۴۰ اسب بخار بازهم از کوروت عملکرد بهتری داره .
Elmiraj
۱ آبان ۱۳۹۸پورشه هم از این کارا زیاد کرده و می کنه…
از کجا معلوم قدرت اونم دقیقا ۴۴۰ تاست…!؟!؟!؟
porschesport
۱ آبان ۱۳۹۸خب بهمون نشون بده کجا و کی و تو کدوم مدل این کارو کرده
amin
۱ آبان ۱۳۹۸یه آدم خوب آدمیه که هنوز گند کاراش در نیومده
در مورد پورشه هم همین امر صادق است
porschesport
۱ آبان ۱۳۹۸تعریفت از ادم خوب جالبه , اونوقت از اون جالب تر اینه که این ادم خوب حدود 90 ساله که هیچ گندکاری نداشته , با کیفیت ترین بوده , بهترین بوده و البته ثابت شده ترین…
Reza
۲ آبان ۱۳۹۸پورشه هیچوقت کیفیت رو مدیون کمیت نمیکنه اینو مطمئن باش. چون جنرال موتورز دروغگو هستش این دلیل نمیشه که همه دروغگو باشن
یانکی
۱ آبان ۱۳۹۸دقیقا اون عملکرد بهتر کجا بود؟ برو تست همین موتور ترند رو ببین که کوروت نسل قبل رو با 911 و فراری برلینتا تست میکنن کوروت هم نو درگ کشتش هم تو پیست.این که جای خود دارد.
رامین
۱ آبان ۱۳۹۸بابا از بچه خبر نداره جناب مدیر عامل پورش
Elmiraj
۱ آبان ۱۳۹۸از این کارا خوشم نمیاد…. در حالی که اکثرا در حال انجام دادن شن….
به نظر من باید با قدرت کمتر از پس اعداد اعلامی بربیایی مثل فورد GT
Ferrari
۱ آبان ۱۳۹۸فورد برای مدل جی تی قدرت واقعی رو اعلام کرد ۶۵۰ اسب روی میل لنگ که با اتلاف ۱۵ درصدی میشه حدودا ۵۵۰ اسب روی چرخ البته تست داینو جی تی قدرت. ۵۲۵ اسب رو نشون داد که بخاطر دستگاه داینو بوده و یه مقدارقدرت جی تی روتلف کرده
Elmiraj
۱ آبان ۱۳۹۸خب قدرت اصلی و قدرتی که راننده باهاش سرو کار داره همونیه که چرخها به کف زمین منتقل می کنن نه قدرت میل لنگ….
.
خب به این نتیجه می رسیم که کوروت استینگری با پکیج پرفورمنس ۵۵۸ اسب بخار قدرت داره و ۶۳ اسب بخار با عدد اعلامی فرق داره…
مانی
۲ آبان ۱۳۹۸چرا میخوای مغلطه کنی
کارخونه میگه قدرت موتور فلان قدر هست
دیگه نمیاد بگه رو چرخ چقدره
تو ارتفاع ۱۰۰۰متری چقدره تو مریخ چقدره
datsun
۱ آبان ۱۳۹۸یه زمانی ژاپنی ها برای فرار از قوانین دست پا گیر دولتی این کار و میکردن مثل اسکای لاین که قدرتش از اعلامی بیشتر بود.
Hamid...Audi
۱ آبان ۱۳۹۸یکی از کثیفترین کارایی که میشه کرد همینه. قدرت و کم اعلام میکنن که بگن من با قدرت پایین تر شتاب بهتری گرفتم و تکنولوژی من خیلی خفنتره. کاری باعث شد از 720S و M5 نا امید بشم.
Sajjad
۱ آبان ۱۳۹۸متاسفانه شورلت هم این دروغ مسخره و تقلب رو یاد گرفته.
اصلا کار جالبی نیست.
من دقیقا حرف شما رو زیر یه همچنین پستی مربوط به تست داینو یه خودروی دیگه زدم،
متاسفانه همه دیسلایک دادن.
Hamid...Audi
۱ آبان ۱۳۹۸ماه پشت ابر نمیمونه بالاخره رو میشه.
اگه واقعا از یه موتور ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی ۶۵۰ اسببخار و ۸۵۰ نیوتن متر گرفته واقعا کارش ارزشمنده ولی با این کارا همه اون زحمتا و هزینه ها بی نتیجه میمونه.
Just bentley continental
۱ آبان ۱۳۹۸کروت و دوس دارم ولی این کار جالب نیست.
درباره ۷۲۰ مکلارن هم همینو گفته بودم.
دروغ چرا اخه.
Ferrari
۱ آبان ۱۳۹۸دیروز مقایسه این ماشین با پورشه ۹۱۱ منتشر شد و پورشه با ۴۵۰ اسب در پیست موتور ترند سریعتر بود حتی ۴۰۰ متر هم پا به پای کوروت اومد کوروت فقط یک دهم سریعتر بود و نکته جالب اینه که قیمت پایه کوروت در تست موتور ترند ۷۷ هزاردلار بود نه ۶۰ هزاردلار.
https://www.google.com/amp/s/www.motortrend.com/cars/chevrolet/corvette/2020/2020-chevrolet-corvette-c8-vs-2020-porsche-911-comparison-test-review/amp/
کوروت با ۲۰۰ اسب قدرت بیشتر و تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4s که چسبندگی بیشتری هم داشت نتونست تو پیست درخشان ظاهر بشه.عملکرد کوروت c8 برای یه ماشین ۴۹۰ اسبی خیلی خوبه اما برای یه ماشین ۶۵۰ اسبی اصلا خوب نیست
موتور ترند گشتاور کوروت روی چرخ رو ۵۱۵ پوند فوت یا ۷۰۰ نیوتن متر اعلام کرده که این مقدار با اتلاف ۱۵ درصدی روی میل لنگ ۶۱۵ پوند فوت یا ۸۳۰ نیوتن متره
Amir.ferrari
۱ آبان ۱۳۹۸عشق است پورشه،بلاخره یه جا باید مچ کوروت گرفته میشد، پورشه با ۲۰۰ اسب بخار کمتر و abs قویتر نشون داد هنوز تو این کلاس حرف اول رو میزنه،دیروز که این خبر رو تو اینستاگرام خوندم حس بدی به c8 پیدا کردم،تا میای یه کم از امریکایا تعریف کنی گند میزنن تو باورات، لینکلن اویاتور هم یه هفته از ورودش به بازار نگذشته بود که هزار و یک مشکل ازش گزارش شد و کلی فراخوان دادن!!! چقدر تو پدال ازش تعریف میکردن و خیلی ها هم باور داشتن میاد که بی ام و x5 رو شکست بده!!!? امریکا خیلی دوس داره تو خودروسازی با آلمان مقایسه بشه ولی چیزی که نصیبش میشه همش شکسته…
Alireza
۱ آبان ۱۳۹۸قیمت پایش ۶۰هزارتاس اون مدل پایه نبود که تو تست بود
حسن
۱ آبان ۱۳۹۸من بین این دو مدل پورشه رو ترجیح میدم، ولی اختلاف قدرت ۲۰۰ رو متوجه نمیشم از کجا در اوردی! فکر می کنی پورشه ۴۵۰ اسب بخار سر میلنگ ماشین تحویل میده یا چرخ ها! کلا اختلاف قدرتشون حدود ۱۰۰ اسب بخار چه در چرخ ها چه سر میلنگ هست! هنوز پورشه در این زمینه دست نیافتنی هست ولی کار کوروت اونم در اولین تجربه ساخت انبوه ماشین موتور وسط عالی هست و من منتظر مدل های قویتر کروت هستم.
Saeed
۱ آبان ۱۳۹۸@Ferrari
کوروتی که تو تست موتور ترند بود مشکل کم فرمانی داشت….حالا چرا؟؟
عمدا این مشکل کم فرمانی رو گذاشتن تا قشر متوسطی که کوروت میخرن راحت تر باهاش رانندگی کنن و دچار از دست دادن کنترل نباشن
مخصوصا بهخاطر اینکه این ماشین گیربکس دو کلاچه اتوماتیک داره و شتاب خیلی زیادی داره
حالا بزودی که کوروت zr1 میاد فرمونش رو با پیست سازگار تر میکنن
یادمون نره که کوروت c7 با پکیج zr1 توی پیست ویرجینا سریعتر از مکلارن ۷۲۰s و به سریعی پورشه ۹۱۱gt2 rs با پکیج وایساخ بوده!!!!!!!
Ferrari
۲ آبان ۱۳۹۸دوست عزیز من اون مطالب رو خوندم لازم نیست دوباره تکرار کنی گفتم که عملکرد کوروت برای یه ماشین ۴۹۵ اسبی خیلی خوبه ولی وقتی میبینیم قدرت واقعی ماشین بالای ۶۰۰ اسبه دیگه این تایمها نه تنها چشمگیر نیست بلکه ضعیف هم هست تازه مدل مورد نظر از تایرهای چسبنده تر استفاده کرده.اینا یعنی کوروت در بخش سیستم های دینامیکی و شاسی ضعف داره و دلیل قیمت پایین هم همینه البته برای مشتری خیلی خوب شده قیمت مناسبی داره اما در مقایسه یه سرو گردن از رقبای اروپایی پایینتره
Hamid.ss
۲ آبان ۱۳۹۸الان با این پولی که باهاش میشه کروت خرید و اینقدر قدرت داشت چی بهت میدن بجاش ؟
پورشه؟ بی ام و؟ یا فورد؟
P.K.H
۱ آبان ۱۳۹۸دیگه دارم بهش مشکوک میشم.
ایمان
۱ آبان ۱۳۹۸این جریان قدرت کمتر اعلامی کارخانه از مکلارن ۷۲۰S شروع شد و فکر کنم حالا حالاها ادامه داشته باشه
دیگه بحث آلمان و آمریکا نیست ؛ همه راهشو یاد گرفتن
دانیال_Surrey،England
۱ آبان ۱۳۹۸بعضی ها یه جور میگن نا امید شدیمو،کوروت تو چرا و از این حرفا، انگار 100 اسب کمتر داره!!!!
اون زمان که کمتر بود میگفتین متقلب الانم که زیاده باز شده متقلب.?
بَده با 60 هزارتا صاحب یه ماشین اسپرت لوکس با کیفیته 620 اسب بخاری بشیم؟؟؟((بهتره بگیم بشن چون ما که تو یه عالم دیگه ایم))
..
تو نقد 911 با همین کوروت هم بیشتر به برتری هایی اشاره شده بود که ربطی به قدرت و شتاب نداشت.
اصلا من موندم کی گفته قدرت بیشتر باعث برتری یه ماشین نسبت به رقیبش میشه؟؟؟
ده ها فاکتور رو مجلات در نظر میگیرن بعد قضاوت میکنن.
کدوم مجله بوده که گفته فلان ماشین به خاطر صرفا قدرت بیشتر یا شتاب،برتره؟؟
الان یه ماشین از همین کشوره c8 داریم که بالای 800 تا قدرت داره گشتاورشم بالای 1000 تاس قیمتشم 20 هزار تا گرون تره((مدیونید اگه فکر کنید منظورم داج دیمنه))دیدن یه آدم فضایی به مراتب احتمالش بیشتره تا دیدن زیر 10 ثانیه رفتن این ماشین تو 1/4.
..
خلاصه برید از حالی که کوروت بهتون داده لذت ببرید.?
Hamid...Audi
۱ آبان ۱۳۹۸دروغ همیشه بده، این فلسفه ها و منطق هایی که چیدی همش درسته ولی خود من شخصا ترجیح میدم سوار ماشین دروغ نشم، حالا از هر نوعی که میخواد باشه.
فقط انگلستان
۱ آبان ۱۳۹۸من ترجیح میدم سوار ماشین دروغ بشم.
ایلیا
۱ آبان ۱۳۹۸من طرفدار کوروت و کلا آمریکاییا نیستم ولی اصلا باور نمیکنم که شورلت دروغ گفته باشه،
به چند دلیل.
یکی اینکه، چی بدست میاره با این کار؟
شما مطمینید از نظر بازار یابی و فروش پنهان کردن قدرت 600 اسبی حرکت مثبتیه؟ من میگم اگه میگفتن یه خودرو 600 اسبی رو با قیمت 60 هزار دلار و شتاب 2.9 ساختیم خیلی جذاب تر بود تا اینکه بگن یه اسپورت 495 اسبی با شتاب 2.9 ساختیم. به هر حال خود 600 اسب هم وسوسه میکنه. گذشته از این شتاب 2.9 حتی با 600 اسب هم اصلا کم نیست.
و دوم اینکه چرا باید این کار رو انجام بدی وقتی میدونی صد در صد لو میره؟
وقتی میدونی تمام خودروهای تولیدی قبلی، حتی سدان و هاچبک تست داینو میشن چطور ممکنه همچین حرکنی رو عمدی انجام بدی؟ خب معلومه که این مساله برای اسپورتی مثل کوروت همون هفته ی اول لو میره! پس قطعا همچین انگیزه ای هم نداشتن یا اگه داشتنواقعا خنده دار بوده.
یه نکته ای احتمالا این وسط وجود داره که خود شورلت باید در موردش توضیح بده.
Alireza
۲ آبان ۱۳۹۸منم نظر شمارو دارم یعنی تو کل کمپانی یه نفر نبود که به این فکر باشه شاید بعدا تست داینو ازش بگیرن؟ همچین چیزی ممکن نیست
به قول شما خود شورلت باید به این پاسخ بده نه ما
Khosrow
۱ آبان ۱۳۹۸اینی که گفتی مربوط به همه چی میشه نه فقط ماشین و نه فقط کوروت / اتلاف انرجی همیشه هست که نباشه سی جی 125عینه دوکاتی و دوکاتی مثل نور ..
porschesport
۱ آبان ۱۳۹۸با این اوصاف و این نسبت وزن به قدرت در کلاس خودروهایی مثل هوراکان , توربو s جدید , 488 , R8 و ….. قرار میگیره ولی فکر نکنم بتونه کاری از پیش ببره چه در کیفیت و چه عملکرد , برام جالبه که موتورترند مدل 3lt با پکیج پرفورمنس z51 رو برای رقابت با کررا استفاده کرده در حالی که حداقل باید carrea 4s رو برای رقابت میبرد اینم یادمون باشه که پکیج اسپورت کرونو هنوز برای کررا موجود نیست کوروت با نسبت وزن به قدرت 2.5 در مقابل کررا با نسبت 3.5 فقط یک دهم سریعتر بوده اونم با سرعت کمتر!! اصلا از این حرکت خوشم نیومد در حالی که کوروتو بسیار تحسین میکردم .
MAHDI
۱ آبان ۱۳۹۸هرچقدرهم که موتور ترند با انصاف باشه بازم خیلی باید خوش بین باشی که فکر کنی گوشه چشمی به خودروهای آمریکایی نداشته باشه اونم خودروهای نمادینشون رو. البته من بارها وبارها این موضوع رو از موتورترند دیدم و یا کارانددرایو دیدم. البته مجلات انگلیسی هم واسه خودروهای کشور خودشون اینطور هستن. جالب اینه که هردو گیر بیشتری روی آلمانی ها دارن.
بزاریم چندرقابت دیگه توسط مجلات مختلف دیگه بگزار بشه ببینیم نظراونا چطوره!!!!
امروز تست پورشه 911 توربوS جدید در نوربرینگ رو داشتم میدیدم. جدای از اینکه زیباترین 911 تاریخ بودش حتی با پوشش استتاری(پهن پیکر) اما در پیچ ها و لحظه خروج از پیچ وحشتناک سریع بود. دیدن تست این ماشین هم دیوانه کننده جذاب بود.بزارید معرفی بشه تا ببینیم قراره چه افسانه ای باشه!!!!
the notorious critic
۱ آبان ۱۳۹۸آقا مهدی بچه کجای مونیخی که اینقدر رو ماشینای آلمانی تعصب داری.
OMID
۱ آبان ۱۳۹۸اگه میخواست منصف باشه باید مدل پایه 911 رو با مدل فول کوروت مقایسه میکرد
#قیمت
مانی
۲ آبان ۱۳۹۸حرف شما به هیچ عنوان صحیح نیست
مثل این میمونه Mercedes AMG GT 43 4Door نود و پنج هزار تایی رو با Lexus LS500 هشتاد هزار تایی مقایسه کنی بعد بگی لکزز بهتره
این دوتا کلاس قیمتیشون متفاوته و فلسفه شون هم تا حدودی
وقتی میخوای ۹۱۱ بخری باید به چشم ماشین ۱۵۰ هزار تایی بهش نگاه کنی
درسته که از نظر ارزش پرداخت شوی بهتره
اما پورشه قابل مقایسه با شورولت نیست
همونطور که آئودی قابل مقایسه با بنتلی نیست
JDM
۱ آبان ۱۳۹۸اگر واقعا 650 اسب بخار داشته باشه حالم ازین کاره کثیف شورلت بهم میخوره
ولی جیسون کامیسا ماشین تست کن(حالا هرچی اسمش هست) توضیح داده همچین چیزی واقعیت نداره و با عقل جور درنمیاد.اینم لینکاش??
https://www.google.com/amp/gmauthority.com/blog/2019/10/2020-corvette-lays-down-crazy-dyno-numbers-may-have-as-much-as-558-hp/amp/
https://www.instagram.com/p/B35pm7Yge5g/?igshid=103r6ktilfqno
مهدی
۱ آبان ۱۳۹۸این متد مارمولک بازی از مکلارن شروع نشد از زمان نیسان جی تی آر شروع شد … بعضی نسخه های پورشه و بی ام و و البته مکلارن ها البته یه تفاوت بزرگ هست اونم اینه که همه این ماشینها توربو بودن یعنی با افرایش بوست میتونن توام مخصوص بیشتر بگیرن اما کوروت تنفس طبیعیه پس دمش گرم اگر واقعا قدرتش حدود ۶۵۰ اسب هست با ۶۰ هزار دلار
ساسان
۱ آبان ۱۳۹۸چیزی که دوستان دقت نمیکنن طیف افرادیه که با خودرو سروکار دارن و نوع تاثیراین نوع کتمان چند رقم از اسب بخار بر این چند طیفه..اول اینو بگم کتمان 50تا100اسب خار برای خودروهای عملکردی عدد کوچکی نیست.پرفورمانته با افزایش 30اسب فقط با مدل پایه معرفی شد.به عنوان مثال عرض کردم.با افزایش 40اسب بخار خودروها فیس لفت میشن.
بله مشتری طبیعتا”ضرر نکرده وباید خوشحالتر بشه که خودروی قویتری دراختیار داره.
اما نشریات وژورنالیسم حرفه ای این وظیفرو داره این اطلاعات وحقایقو بگه.چرا؟ چون وقتی خودورهای باقی برندها در مقام مقایسه با اون خودرو برمیان اینجاست نوع عملکرد بدتر یا بهتر اون برند کتمان کننده یک نتیجه گیری دروغ و نادرستیو به مخاطب میرسونه…یک تایمی در 1.4مایل…لپتایم پیست و….همه اینها با اعدادقدرتو گشتاور اعلامی شرکت مقایسه ونتیجه گیری میشه و وقتی اعداد درست نباشن نتیجه گیری درست نیست.این خیلی واضحه…
شما میگی این خودرو با 550اسب لپتایم یک دقیقه 22 ثانیه داره مثلا در ویرجینیاو شگفت زده از این تایم خوب که نزدیک با فلان خودرو 610 اسبی …اما وقتی مشخص بشه خودرو برفرض 620 اسب داشته قطعا نتیجه گیری ذهنی شما تغییر خواهد کرد.توقع شما ازاون خودرو بیشتر میشه.یا حداقلش اون شگفت انگیز بودن کمرنگ میشه.
یکجور بازی با افکارعمومی و فریب ژورنالیسمهاعیه که خودرو هارو مقایسه حرفه ای میکنن و اگر شرکتها بدونن که نشریات خودرو هارو تست داینو میکنن واین آمارو منتشر میکنن قطعا” در محصولات بعدیشو از این تکنیک استفاده نخواهند کرد.
Alireza
۲ آبان ۱۳۹۸اقا ساسان من به شما یه عذرخاهی بدهکارم تو اون کامنتم قبول دارم لحنم تند بود
ساسان
۲ آبان ۱۳۹۸مخلصم علیرضاجان. فدای سرت.
منهم.اگر بی احترامی کردم عذر خواهی میکنم…به هرحال آدمیه.
مانی
۲ آبان ۱۳۹۸شاید بگین مساله که حل گردد آسان شود
اما من مطمئن بودم که قدرتش بیشتر از ۵۵۰ اسبه
منتظر بودم تست کنن اینو بنویسم
اما فکر نمیکردم با این قیمت از هر لیتر حجم موتور تنفس طبیعی ۱۰۰ اسب گرفته باشه
و اما گشتاور:
امکان نداره ۸۳۰ نیوتون متر گشتاور داشته باشه
ته تهش ۷۲۰ نیوتون متر که بازم عالیه