شورولت سوپراسپرت آیندهٔ کوروت C8 موتور وسط خود را برای انجام تستهای سرعتبالا به پیست برده است و در همین زمان جاسوسان صنعتی تصاویری از آن گرفتهاند. نمونهٔ مورد آزمایشی که در تصاویر مشاهده میکنید، مدت زیادی بعد از دیده شدن نخستین نمونههای کوروت C8 پدیدار شده است و به نظر میرسد بخش عمدهای از بدنهٔ نهایی و تولیدی کوروت موتور وسط در زیر پوششهای سنگین آن پنهان شده باشد.
بااینحال جزئیات کمی در مورد نسل آیندهٔ کوروت در دست است اما شنیده شده که جنرال موتورز قصد دارد این خودرو را با سه پیشرانهٔ مختلف عرضه کند. این لیست شامل موتورهایی با نامهای LT2، LT6 و LT7 میشود که یکی از آنها از نوع هیبریدی است. همچنین برای سقف خودرو نیز سه انتخاب مختلف شامل سقف ثابت، سقف تارگا و سقف شیشهای وجود خواهد داشت.
شورولت قصد دارد برای کاهش وزن کوروت C8، هم در بدنه و هم در بخشهایی از پلتفرم جدید آن از مواد کامپوزیتی استفاده کند. گفته میشود تولید این سوپراسپرت موتور وسط آمریکایی از ژانویهٔ ۲۰۱۹ در کارخانهٔ کنتاکی جنرال موتورز آغاز خواهد شد و سپس نسخههای مختلف آن تا اواسط سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد تا خانوادهٔ کوروت C8 تکمیل شود. همچنین گزارشاتی نشان میدهند که کوروت C7 موتور جلو همچنان تا سال ۲۰۲۱ در کنار C8 موتور وسط تولید خواهد شد.
سوئیچ شورولت به یک پلتفرم موتور وسط برای کوروت، بزرگترین تغییر در تاریخ این سوپراسپرت از زمان تولدش در سال ۱۹۵۳ تاکنون محسوب میشود. منابعی قسمتی از علت چنین اقدام از سوی شورولت را این امر میدانند که خریداران کوروت بیشتر افراد مُسن هستند؛ بنابراین این شرکت امیدوار است با عرضهٔ کوروت موتور وسط بتواند افراد جوانتر را هم به خرید این سوپراسپرت اسطورهای آمریکایی علاقهمند کند.
DEADPOOL
۱۳ مرداد ۱۳۹۶عکسه اولو دیدم فکر کردم وانته?
charger
۱۳ مرداد ۱۳۹۶آفرین منم فک کردم آریسانه
Kamran
۱۳ مرداد ۱۳۹۶یه فکری به کیفیت کابینش هم بکنه عالی میشه ?
Mohammadreza
۱۳ مرداد ۱۳۹۶موتور وسط بودن خیلی به هندلینگ و تعادل سر پیچ ها کمک میکنه کلا هرچی درصد بیشتری از وزن خودرو بین فاصله دو چرخ باشه برای هندلیگ بهتره و برعکس
میشه گفت اصلی ترین دلیل خوب بودن هندلینگ و تعادل خودرو های پورشه همین موتور وسط بودنشوته
شخصا حدس میزنم کروت موتور وسط نوربر رو زیر 7 دیقه دور بزنه
سینا
۱۳ مرداد ۱۳۹۶البته پورشه موتور عقبه….
به شخصیت کوروت نمی خورد موتور وسط بشه ….
کاش مدل موتور جلو هم تولید کنن
The R
۱۳ مرداد ۱۳۹۶911 موتور عقبه و 718 موتور وسط.
کاش اسم این مدل موتور وسط رو کوروت نزارن.
کوروت یه مدل باسابقه حدودا 60 ساله هست. همیشه هم موتور جلو بوده با طراحی خاص خودش.اگه موتور وسط بشه دیگه به مدل های قدیمیش نمیخوره.
محمد
۱۴ مرداد ۱۳۹۶منم با دیدگاه شما موافقم. امیدوارم تولید کوروت موتور جلو متوقف نشه. موتور جلو بودن جزو شخصیت و اصالت کوروت هستش.
Amir Schumacher
۱۳ مرداد ۱۳۹۶.
دقیقا برعکس.
۹۱۱ بدترین جایگاه موتور برای پیست رو داره (=موتور عقب)
اما پورشه به هیچ عنوان اصالت ۹۱۱ رو از بین نبرد و با همین موتور عقب بهترین رکورد های پیست رو میزنه.
Mori Ca.
۱۳ مرداد ۱۳۹۶هر دو مدل موتور جلو و موتور وسط تولید میشه.. ولی جی ام باید ۱ طراحی کاملا جدید برای کوروت موتور وسط در نظر می گرفت..
aston martin
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ینی چی که اکثر خریداران کوروت افراد مسنن :/
جوون پسنده که ماشین
البته انصافا هربار به کروت نگا میکنم یه خاکه قدیمی بودنی روش نشسته
احتمالا ماس همونه
امیدوارم حاشیه هاش رو کمتر تیز و جعبه ای شکل بسازن و یکم سیقلش بدن تا مدرن تر بشه
ونوم اف ۵
۱۳ مرداد ۱۳۹۶بالاخره بهترین نوع قرار گیری موتور برای سوپر اسپرت ها موتور وسط هست و کوروت موتور وسط قطعا از قلدرهای این کلاس محسوب خواهد شد
Hemichan
۱۳ مرداد ۱۳۹۶” بااینحال جزئیات کمی در مورد نسل آیندهٔ کوروت در دست است اما شنیده شده که جنرال موتورز قصد دارد این خودرو را با سه پیشرانهٔ مختلف عرضه کند. این لیست شامل موتورهایی با نامهای LT2، LT6 و LT7 میشود که یکی از آنها از نوع هیبریدی است. ”
LT2 : 4cyl 2.0 L
LT6:4.3 liter V6
LT7 : 4.3 liter V6
هیبریدی ؟! احتمالا نمیخوان رقیب کوروت باشه ولی اگه مدل هیبریدی در حد Z06 قدرتمند باشه هیولایی میشه
موتور وسط هم که هست این یعنی هندلینگ
مانی
۴ شهریور ۱۳۹۶کوروت ماشینِ اسپرتیه که پوزه خیلی از سوپرسپرت هارو به خاک میماله
مدلهای پرقدرتش موتور وسط باشن اونوقت دیگه تو پیست کلا بکسی رحم نمیکنه
لپ تایمهای خیلی خوبش میشه عالی،۹۱۱ توربو اس هم حریفش نمیشه
واقعا کاره خوبی کردن فقط همینو کم داشت به نسبته قیمتش عملکرده فوقالعاده ائ داره
نمیدونم چرا به این نسبت مشتری نداره