پس از معرفی نسل ششم شورولت کامارو و بهتازگی مدل قدرتمند ZL1، همهٔ طرفداران این ماسل کار اسطورهای منتظر آخرین عضو خانوادهٔ کامارو یعنی مدل پرافتخار Z28 هستند. بهتازگی تصاویر جاسوسی از یک شورولت کامارو با پوشش استتاری فوقالعاده زیاد که در پیست نوربرگ رینگ در حال آزمایش است منتشره شده که با یک اسپویلر عقبی بزرگ بهاحتمالزیاد به نظر میرسد نسل آیندهٔ Z28 باشد.
آنچه در تصاویر جاسوسی دیده میشود، یک کامارو ZL1 با کیت بزرگتر و تجهیزات اسپرت بیشتر است که شامل بالههای بزرگ کنارههای سپر جلو، یک اسپویلر عقب بسیار بزرگ و دیسکهای ترمز بزرگتر میشود. بدون شک شورولت همانند گذشته در Z28 جدید نیز تمام تلاش خود را جهت کاهش وزن بکار میبرد تا حتی وزن آن بازهم کمتر از نسل قبل شود. این در حالی است که نسل قبلی Z28 در حدود ۴۵ کیلوگرم وزن کمتری نسبت به مدل تنفس طبیعی SS داشت و ۱۳۶ کیلوگرم سبکتر از ZL1 بود.
منبع: carscoops
asa
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵از پشت پوشش هم اباهت و خشونت میباره . واقعا ازته دل امید پیروزی رو براش دارم . البته این جور که پیش میره نسل شش رو با تمام قدرت اغاز کرده و حتما هم پیروز میشه . شروین جان کجایی ؟ بیا ببین این چه جیگری شده .
ali a.j.g
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵تشکر بسیار از آقا امیر
آقای asa ای کاش از آقا باربد هم یادی می کردید
ali
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵کامارو ترکونده افرین
امیدوارم این مدل هم مثل اجدادش پر افتخار باشه و موفق
دوست دارم کامارو
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ممنون از آقای دستگردی عزیز.
ارادتمند علی آقای گل و همه ی دوستان .
ZL1 این نسل بی شک رکورد هارو جا به جا میکنه بماند که Z28 چه کاری با پیست میکنه.منتظرم زودتر معرفی رسمی و تست بشن هرچند ZL1 تا حدودی معرفی شده ولی هنوز اول راهه…
امیر دهقان دستگردی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵سپاس از لطف شما
بهنام طیبی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵640 اسب بخار؟؟؟؟؟واقعا دمش گرم
ali
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵بهنام جان دقت کردم دیدم درمورد امریکاییا و بقیه نظر منصف میدی
دمت گرم
بهنام طیبی
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵مرسی علی عزیز.ادم باید واقعیت قبول کنه.
کلا بهترین خودروسازان جهان المان-امریکا-ژاپن-انگلیس-ایتالیا هستن و همشون در نوبه و تخصص خودشون بهترین هستن و مقایسه اینها کار ساده ای نیست
علي رضا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵آفرین به هر چی خودروسازه که داره با انصاف کار میکنه…
احمد باقری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ابهت از سر رو روش میباره.
امين
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵به نظرم حجم موتور نسل قبلی Z28 رو درست نگفتین.یا ۶.۵ لیتری بود یا ۷ لیتری
Hamid
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵چراغهای عقبش دوباره مثل قبل زیبا شده
Mahmood
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵از زیر پوشش هم مشخصه که مثل همیشه با یک طراحی خشن و با ابهت قراره ظاهر شه در عین حال امیدوارم مثل همیشه با یک موتور و گیربکس عالی هم ظاهر بشه.
alireza
۲۷ تیر ۱۳۹۵9کامارو داره میترکونه ولی این ماشین با اینکه از اسب بخار و گشتاوره بالایی برخورداره ولی فکر نکنم به پایه شلبیgt500مدل2016و سال های بعدش برسه هر قدر ماشین خوبی باشه روندن شلبی خیلی هیجان انگیز تر از کامارو z28باشه مدل قبلی کهzl1بود واقعا تحت تاثیرش قرار گرفتم امید وارم منم یه روزی به ارزوم برسم و یه شلبی gt500سوار شم بنده 14سالمه و خیلی زیاد به خودرو های روز و کلاسیک علاقه مندم درود بر پدال