بیش از ده ماه از معرفی کوروت C7 استینگری که نخستین بار در نمایشگاه دیترویت امسال رونمایی شد، گذشته و اولین نسخه های تولیدی آن هم حدود یکماه پیش راهی بازار ایالات متحده شد. به نظر می رسد که حالا زمان خوبی است تا در شش دقیقه نیم نگاهی به خط تولید این اسپرت آمریکایی داشته باشیم.
[jwplayer mediaid=”۴۹۵۰۱″]همانطور که می دانید خط تولید C7 استینگری در Bowling Green Assembly ایالت کنتاکی قرار دارد و از آنجا به سایر بازارهای آمریکایی فرستاده می شود. البته جنرال موتورز نسخه های اولیه این خودرو را ابتدا تنها به آندسته از نمایندگی هایی تحویل می دهد که در آخرین سال تولید کوروت C6 یعنی سال ۲۰۱۲، حداقل چهار دستگاه کوروت فروخته باشند.
hoseyn
۱۷ مهر ۱۳۹۲جاداره درباره نظرسنجی یک مطلبی بنویسم:
1-اگر براساس قیمت حاشیه بازار قیمت تعیین بشه که واویلا میشه همونطور که دیدیم!!
2- اگر قیمت گذاری توسط شرکت ها باشه خیلی افزایش خواهد داشت!!همون طور مه میبینیم همش میگن قیمت ماشین های ما خیلی بیشتره!!
3-پس متاسفانه یا خوشبختانه بهترین گزینه تعیین توسط کمیته خودرو یا شورای رقابت هست!!!که میبینیم همیشه قیمت های شورت رت کارخانه ها بش معترض اند و میگویند کمه!!!!!
mojtaba..designer
۱۷ مهر ۱۳۹۲میبینین چقدر واسه محصولاتشون ارزش قائل شدن..!!!
ماشینی که از کارخونه میاد بیرون دور کل بدنش یه سلفون مانندی یه محافظ مانندی میکشن که محصول آکه آکه!!!!!
تو ایران چی؟
همه محصولات تولیدی بیرون محوطه کارخونه جلو آفتاب و بارون میمونه تا خاک بخوره..
یعنی اینا فقط به فکر انداختن ماشین به مردم ان نه ارزش بهشون….
بعد بگین آمریکا اینجوریه اونجوریه..ما از اونا بد تریم به ملت خودمون هیچ ارزشی نمیذاریم این رسم مسلمونی نیس!!
قابل توجه بعضی ها
hoseyn
۱۷ مهر ۱۳۹۲این که یه لایه محافظ میکشن به قیمتش هم ربط داره!!دور پراید از اینا بکش 300 دلار به قیمتش اضافه بشه،شما میدی ؟؟
mojtaba..designer
۱۷ مهر ۱۳۹۲چرا که نه ولی واسه پراید و امسال این لگن چه ها نه!! چون این لگن چه ها چین که د واسشون لایه محافظ کشید….
منظورم این بود از خود ماشین تا حق و حقوق مشتری چیزی حالیشون نمیشه دااش من
km
۱۷ مهر ۱۳۹۲خوش به حالشون…
mehran911
۱۷ مهر ۱۳۹۲چقدر برای مردمشون ارزش قائل هستند فقط کاور ماشین به کل تولیدات سایپا می ارزه
slr722
۱۷ مهر ۱۳۹۲چقدر قشنگ بود…
اما احداث یه خط تولید سخت تر از طراحی خود ماشینه…
carbonado aventador
۱۷ مهر ۱۳۹۲چرا همش ماشین های دیفرانسیل عقب تولید می کنند . یعنی نمی تونن یه ماشین درست کنند که قابل مقایسه با فراری و لامبورگینی و آئودی باشد!!!!!!
mojtaba..designer
۱۷ مهر ۱۳۹۲ایول مسیح خان….این بار حرفت کاملا درست بود…
کربنادو اوانتادور “” آمریکایی ها سوپر اسپرت ساز نیستن..در واقع اگه بسازن هم نمیتونن به پای ایتالیایی ها و آلمانی ها برسن…البته به تیپ فرهنگشونم بستگی داره….
امریکایی ها ماشینایی رو میخوان که به تیپ خودشون بخوره.
اگه هم بخوان سوپر اسپرت بسازن باید تیپ الگوی طراحیشونو تغییر بدن که اونم ایتالیایی ها تو این کار استادن و با تغییر تیپ ماشیناشون به الگوهای ایتالیایی دیگه مردمشون که هیچ ماشینو نمیخرن از اصالت خود ماشینا هم کم میشه.
مهدی
۱۷ مهر ۱۳۹۲اخه بابا امریکا جیییییییزززززه چند بار بگم از اینا به ما نشون ندین دق میکنیم میمونیم رو دستتونا…………
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۷ مهر ۱۳۹۲درود.
فقط دارم حسرت میخورم.
که حتی گوش مسئولان هم بدهکار نیست.
تا کی اشغال سوار بشیم؟؟؟؟؟؟
((( ایران و المان )))
ایمان
۱۷ مهر ۱۳۹۲کامیونو ببین 11تا ماشین بار زده!!!!!
jalal
۱۸ مهر ۱۳۹۲کروت از قبل خیلی خوشگلتر شده قیافش هم خشن تر شده!