با فکر کردن به خودروهای خاص پیست، عضلانیهای آمریکایی به فوریت به ذهن نمیرسند. عموماً این نوع خودروها بیش از تمرکز روی پیچ، بیشتر روی سرعت در خط مستقیم حساب باز کردهاند.
شورولت کامارو Z/28 کمی متفاوت است. با لاستیکهای ۳۰۵، ترمزهای کربن سرامیک، عدم وجود سیستم تهویه برای کاهش وزن و حتی شیشههای نازکتر، این خودرو به طور جدی کارایی در پیست را سرلوحهی کار خود قرار داده است.
این خودرو علیرغم وزن ۱۷۳۲ کیلویی خود از پس کاترهام Seven 420R برآمد.
ما انتظار داشتیم که کامارو حتی بهتر از زمان ۷:۳۷.۴۷ ثانیهای خود عمل کند اما وزن زیاد این خودرو اثر خود را روی لاستیکها و ترمزها گذاشت.
در ویدئویی که تهیه شده میتوانید زمان طی یک دور پیست توسط این هیولا را مشاهده نمایید.
Lord Cezar
۲۷ تیر ۱۳۹۵وزنش هنوزم زیاده . چرا خودرو های امریکایی اینقدر سنگین هستن نمیدونم!!!
سامان
۲۷ تیر ۱۳۹۵چون ارزون هستند
استفاده وسیع از فیبر کربن و الومینیوم و فولاد سبک وزن باعث میشه قیمت تمام شده خودرو بالا بره
ضمنا موتور 7 لیتری v8 هم یه علتش هستش
مجید.بهترین یا هیچ...
۲۷ تیر ۱۳۹۵سنگینی چیز بدی نیست اگه ماشین خرفت نشه.
شما وقتی پشت یک چلنجر 2 تنی بشینی اعتماد به نفس نمیگیری؟
mehran911
۲۷ تیر ۱۳۹۵دقت کن دوست من این خودرو برای پیست و ثبت زمان پایین ساخته شده و یکی از مهم ترین عوامل در این خودرو ها وزن کمتر هستش
ali
۲۷ تیر ۱۳۹۵پرچم کامارو بالاست
Hj
۲۷ تیر ۱۳۹۵باوو ماشین امریکایی یکی از خاصیتاش سنگینیه الکی که نمی گن بهش عضلانی
ali a.j.g
۲۷ تیر ۱۳۹۵شاهین جان دستت درد نکنه
ali
۲۷ تیر ۱۳۹۵شورولت کامارو با همین وزنش 2 سال پیش رکورد لامبورگینی مورسیه لگو رو تو پیست نوربرنگ رینگ زد
و از تجهیزات گرون فیبر کربن هم درش نبود به هیچ وجه
ماشین امریکایی حرف نداره
مهدی
۲۷ تیر ۱۳۹۵کامارو زد تو بعضی پیستها بهتر از خیلی از سوپراسپرتها بوده اگه اینو در کنار وزن بالا و قدرت تقریبا پایین نسبت به رقبا بسنجیم میفهمیم پک تعلیق زد چه هیولایی هست
احمد باقری
۲۸ تیر ۱۳۹۵این ماشین، یکی از بهترین طراحی ها رو داره.
مسعود
۱۶ مرداد ۱۳۹۵تا زمانی که ایمنیش زیر سوال نره مورد قبوله .
ولی حذف سیستم برودتی اشتباه بوده شک نکنید.
در ضمن با باز نشسته شدن دوج وایپر الآن حجیم ترین پیشرانه تنفس طبیعی تو دل همین کامارو جا خوش کرده.