هنسی اخیراً روی شورولت کوروت تمرکز زیادی داشته و این موضوع با توجه به اهمیت و محبوبیت این خودرو چندان جای تعجبی ندارد. قبلاً دیدم که این تیونر تگزاسی با یک سیستم اگزوز سفارشی و یک دوز از اکسید نیترو توانست با این خودرو به سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. البته این کار شاقی نبود چون کوروت استاندارد هم میتواند به سرعت ۳۱۲ کیلومتر برسد.
هنسی اکنون در حال کار روی یک نسخه با توربوی دوقلو از کوروت ۲۰۲۰ است که ۶۴۳ اسب بخار نیرو ۷۷۳ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. در حالی که ما منتظر معرفی این مدل هستیم، این شرکت به طور مداوم در حال بهروزرسانیهای مختلفی برای کوروت C8 است.
مدلی که این بار هنسی ارتقا داده ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارد و در بخش اگزوز و چرخها و ارتفاع خودرو تغییراتی داشته است. این خودرو در یک رقابت درگ به مصاف لامبورگینی اوراکانی میرود که استاد و متر و معیار این کلاس محسوب میشود.
فکر میکنید کوروت ارتقا یافته هنسی میتواند بر لامبورگینی اوراکان ۶۱۰ اسبی غلبه کند؟
[دانلود ویدئو]
MAHDI
۴ خرداد ۱۳۹۹پدال جان CARWOW درگ جدید بگزار کرده.که فکر کنم جذاب تره
یانکی
۴ خرداد ۱۳۹۹این سی8 تمام مرزها رو جابه جا کرده.وای به روزی که نسخهای بالا رده بیاد.
GERMANY
۴ خرداد ۱۳۹۹چقدددددددددددر بدم میاد از درگایی که تیون شده رو در مقابل استوک قرار میدن??????
معلوم نیست فازشون چیه
کار واو m5c رو میذاره در مقابل gtr و 911 توربو اس تیون شده!!!
در حالت عادی هم رقیب هم نیستن این اومده تقویتی هم انتخاب کرده!!!
گاها این مت یه حرفایی میزنه…
جواد خطر
۴ خرداد ۱۳۹۹کوروت با یه همچی قیمتی در برابر بزرگان جهان واقعاً محشر به پا کردهو داره همشونو جارو میکنه
Reza
۶ خرداد ۱۳۹۹انتخاب اول و آخر لامبورگینی هوراکان
ممد ژانگولر
۴ خرداد ۱۳۹۹لامبو کوروتو سوسک کرد رفت
دمش گرم
میلاد
۶ خرداد ۱۳۹۹یه چیزی جالبه درگ های قبلی C8 رو نگاه کنین، کوروت توی شتاب اولیه خیلی خوب میره ولی توی سرعت بالاتر کم میاره، انگار جوری طراحی شده که فقط صفر تا صدو بزنه بعد شتابش کم میشه
Farzad
۴ خرداد ۱۳۹۹راننده اوراکان دیر لانچ کرد ولی خوب بازم کار خودشو کرد ، این دوتا اصلا قابل مقایسه با هم نیستن ، شاهکار هنری ایتالیایی کجا ، کوروت کجا !!
جواد
۵ خرداد ۱۳۹۹هیچ ارزانی و گرانی بی حکمت نیست
AMIR
۴ خرداد ۱۳۹۹دیروز به پدال گفتم ولی هنوز نذاشته!
رقابت بین PORSCHE MACAN TURBO و ALFA
QADRIFOGLIO STELVIO با AUDI RSQ3SPORTBACK خیلی رقابتby. جذابی بود
پورشه ماکان توربو به همراه ALFA مشترکا اول شدن
آئودی RSQ3SPORTBACK هم دوم شد توی درگ 1/4 مایل
زمان ها هم به این صورت بود :
پورشه ماکان توربو : 12 ثانیه
آلفارومئو استلویو کوادریفوگلیو : 12 ثانیه
آئودی : 12/9 ثانیه
توی رولینگ هم نتایج به این صورت بود :
رده اول : آلفارومئو استلویو کوادریفوگلیو
رده دوم : پورشه ماکان توربو
رده سوم : آئودی RSQ3SPORTBACK
نتایج تست ترمز :
رده اول : پورشه ماکان توربو
رده دوم : ALFA STELVIO QADRIFOGLIO
رده سوم : AUDI RSQ3S PORTBACK
Alireza
۴ خرداد ۱۳۹۹لامبو دیر استارت میزد، اما اونش مهم نیس فقط صداهارو گوش کنین
رامین
۴ خرداد ۱۳۹۹با همه سرشاخ شده جز پراید. فک کنم جرات ندارن سمتش بیان
Joseph
۴ خرداد ۱۳۹۹عالی بود کوروت تو لانچ کردن
۱۰۰ اسب کمتر داشت معلوم بود میبازه
منتظر نسخه ۶۴۳اسبی هستیم تا اونروز
Reza
۴ خرداد ۱۳۹۹بالاخره باید یه فرقی باشه بین و لامبو و بقیه
mercedes benz
۴ خرداد ۱۳۹۹سلام عرض ادب
با احترام به دوستداران ماشین های امریکایی ولی اصلا کوروت با این اثر هنری ایتالیایی قابل مقایسه نیست
یا علی مدد
یانکی
۴ خرداد ۱۳۹۹روزی که شوی کوروت رو ساخت لامبو تراکتوری بیش نبود.الانم زیاد لامبو لامبو نکنید لامبورگینی در اصل تک محصوله و اونم آونتادوره.در حالی که هوراکان یه آئودی r8 و اوروس یه آئودیrsq8.کوروت اندازه کل تاریخچه لامبورگینی فقط برا همین یه محصولش انجین داره.من خودم عاشق لامبو هستم ولی باید یادمون باشه لامبو فقط یه انجین از خودش داره که اونم رو هواست.
Farzad
۵ خرداد ۱۳۹۹رفیق لامبورگینی تک محصوله و یه انجین بیشتر نداره آیا ؟ از اون حرفا بودا !!!!
هوراکان هم آئودی r8 نیست ، وقتی که لامبو این انجین رو طراحی کرد r8 کجا بود ؟؟
mercedes benz
۵ خرداد ۱۳۹۹سلام عرض ادب
داداش اخه داری تکنولوژی لامبورگینی رو با شورلت مقایسه میکنی؟
مثل اینکه شما یادت رفته تا همین چند سال پیش امریکایی ها ماشین میزدن 1000 اسب بخار ولی اندازه ی 300 اسب هم راندمان نداشت
بعد شما برو همون موقع ببین لامبورگینی و فراری چه ماشین هایی میزدن
هوراکان یه اعودی r8 ؟؟؟؟؟؟
داداش زمانی که لامبورگینی گالاردو و موتورش رو طراحی کرد r8 کجا بود؟ وقتی هم که r8 نسخه ی اولش اومد موتور گالاردو روش سوار شد
و وقتی هم موتور 10 سیلندر هوراکان تولید شد همونو روی r8 نسخه ی جدیدش قرار دادن
درسته که لامبورگینی و اعودی زیرمجموعه ی یه شرکت مشترکن ولی اگه لامبورگینی و موتوراش نبود الان r8 هم نبود
این شورلوت هم میخواد ادای نیسان gtr افسانه ای رو در بیاره ولی نمیتونه
یا علی مدد
بن
۵ خرداد ۱۳۹۹سلام یانکی جان.با عرض ادب.ولی چشم بسته نظر نده.اگه اینطوریه.اونموقع که سایپا و ایران خودرو هم بودن کوئنیگ زگی هم وحود نداشت!این چه منطقیه اخه؟اولین بار هم لامبو v10 رو زد روی گالاردو.پس اگع اینطوریه باید بگیم r8 لامبوعه!؟
Elmiraj
۴ خرداد ۱۳۹۹با این که کوروت ۱۵ اسب بخار بیشتر از قبل داشت ولی بازم به ازای هر اسب بخار ۴۶۰ گرم سنگین تر بود و هوراکان با اختلاف کم چند متری پیروز شد .
قیمت یک سومش هم به کنار…!!!!!
.
.
کوروت تازه شروع شده…
sina7
۵ خرداد ۱۳۹۹تو هر دو تا درگ لامبورگینی دیر لانچ کرد
حداقل منصف باش و این موضوع رو هم اشاره بکن
مهرآیین
۴ خرداد ۱۳۹۹نمیدانم چرا از همان بچگی عاشق نحوه ی باز و بسته شدن قیچی شکل درب های لامبورگینی بودم . از طرفی باید منصف بود چون کوروت بدجوری یقه سلاطین را گرفته و آنها را به چالش کشیده است .
R
۴ خرداد ۱۳۹۹لامبورگینی تو چی هستی که هر چی ماشین تولید میشه تو دنیا با تو مقایسه میشه سلطان بی رقیب❤
شاهین
۵ خرداد ۱۳۹۹اصلا خوب نبود
اقلن هوراکان 580 رو میاوردن رقابت دیدنی تر میشد
اینم نمیشه بهش گفت تیونینگ. اصغر مکلانیک هم میتونه 15 اسب بیشتر بکشه بیرون. چی بود این با استوک فرقی نداشت