“جنرال موتورز” قصد دارد بهعنوان بخشی از یک برنامه ۳ ساله که هزینهای بالغبر ۵.۴ بیلیون دلار دربر خواهد داشت، ۴۳۹ میلیون دلار آن را برای ارتقای مجموعه تولید شورولت کوروت C7 استینگری در منطقه بولینگ گرین (Bowling Green) ایالت کِنتاکی اختصاص دهد. این سرمایهگذاری عظیم بهمنظور ایجاد بهروزرسانیهای مختلفی صورت میگیرد که ازجملهٔ آن میتوان به ساخت یک مجموعهٔ رنگآمیزی جدید اشاره کرد.
اگر به خاطر داشته باشید در ۴ سال گذشته نیز مبلغی حدود ۱۳۵ میلیون دلار به جهت آمادهسازی این مجموعه برای ساخت نسل هفتم شورولت کوروت هزینه شده است. عملیات ساخت کارگاه جدیدِ رنگ از تابستان امسال آغاز میشود و انتظار میرود ۲ سال دیگر با مساحتی حدود ۴۵۰,۰۰۰ مترمربع به پایان برسد. این مجموعه که گفتهشده ۵۰% از تأسیسات کنونی کوچکتر است ازنظر فناوریهای گوناگون ارتقای چشمگیری خواهد داشت که برای نمونه میتوان ابزارهای جدید، اتاق خشککنندگی رنگ با فناوریهای نوین برای کاهش هدر رفت و پسماند، نورپردازی LED برای بهبود بازرسی رنگ بدنه و کاهش مصرف انرژی، رباتهای رنگآمیزی با بازدهی بیشتر بهمنظور رنگآمیزی باکیفیتتر و تقلیل مصرف مواد اولیه، کورههای رنگپزی بسیار پربازدهتر برای بالا رفتن کیفیت نهایی رنگِ روی خودرو و کم شدن مصرف انرژی و موارد دیگر را نام برد. لازم به ذکر است که تأسیسات تولید کنونی شورولت کوروت طی دوران ساختوساز کارگاه جدید تغییری در تدارکات و دیگر جوانب نخواهد داشت و طبق روال همیشه به فعالیتش ادامه میدهد. از طرفی این سرمایهگذاری کلان باعث حفظ ۱۵۰ فرصت شغلی موجود نیز خواهد شد.۲۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Archi Khan
۲ خرداد ۱۳۹۴دمشون گرم خدائیش ، شاهکاره…
رضا
۲ خرداد ۱۳۹۴واقعا با این قیمت پایه پایین جای هیچ بحثی نذاشته
فرزاد
۲ خرداد ۱۳۹۴در اهواز 5 تا کوروت با پلاک اروند تردد میکنند.فوق العاده ماشین زیباییست
امین
۲ خرداد ۱۳۹۴فرزاد تا جایی که میدونم فقط دوتا هستن!!
یه آبی و یه زرد
تو آبادان هم یه کوروت سفید c6 هست!!
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۲ خرداد ۱۳۹۴تو ارس هم 2تا هست
یه قرمز یه مشکی
Taghavi motors
۲ خرداد ۱۳۹۴منم دوتا دارم یه آبی یه، آوا یادم رفت نه که ماشین زیاد دارم رنگشون یادم میره
maysam..laferrari
۲ خرداد ۱۳۹۴هر چی به مخم فشار میارم نمیتونم نظر تولید کنم!!فقط میگم قرمزش قشنگ تره
P.G
۳ خرداد ۱۳۹۴خب مگه زورت کردن حتماً نظر تولید کنى؟:)
Mamas
۴ خرداد ۱۳۹۴خخخخ داداش خیلی حال کردم با نظرت :))) آیه که نازل نشده قربونت :))
احمد باقری
۲ خرداد ۱۳۹۴در یک کلام، با حال و جوندار.
کافر مقدس
۲ خرداد ۱۳۹۴یه خط تولید هم بیارید جاده مخصوص بزنید دیگه! کافیست چشم ها را بسته و خود را در دهه 50 ایران ببینید:P
ali2240
۲ خرداد ۱۳۹۴به نظرم یکی از اقتصادی ترین سوپرکارهای دنیاست
در زیبایی و اصالتش هم شکی نیس
آلمان و آمریکاااا در اوج…
رضا
۲ خرداد ۱۳۹۴خداییش ماشینای آمریکایی از لحاظ زیبایی و سطح تکنولوژی خیلی پیشرفت کردن.تقریبا بعد از بحران جهانی و ورشکستگی به خودشون اومدن و با مدیریت صحیح تهدید رو به فرصت تبدیل کردن درست برعکس گاریسازان ما که تو بازار انحصاری که افسارش دست خودشونه فرصت ها رو به تهدید علیه خودشون و مردم تبدیل کردن!!!!
احسان(احسان سابق)
۲ خرداد ۱۳۹۴اینجور سرمایه گذاری ها معمولا توی طولانی مدت بازده خیلی خوبی دارن امامعلومه کروت خیلی برای جنرال موتورز سوداوره که فقط نیم میلیارد دلار واسش هزینه میکنه
BMW7
۳ خرداد ۱۳۹۴به اینا میگن سرمایه گذاری مفید و پیشرفت,حق دارن ک تو خیلی از صنایع حرف ائل رو بزنن
علیرضا . م
۳ خرداد ۱۳۹۴سلام خدمت همه !
تا الان فکر کرده اید که با یه موتور 7 لیتری چیکار میخواهید بکنید ؟؟؟؟؟
اونم تو ایران !
برای من که جای تعجب هست .
فراری رو نگاه کنید با یه موتور 3.8 لیتری خیلی بهتر از این بازده داره .
کجای این ماشین جالبه . به محض این که پای شما روی پدال گاز این ماشین قرار میگیره فقط دود بلند میکنه . این همه گشتاور به چه کاری میاد برید از خودروی های آلمانی و ایتالیایی یاد بگیرید .
من بعضی اوقات فکر میکنم که اصلاً مهندس های آمریکایی عقل تو کله شون هست ؟
بعد به مهندس های ایران خودرو فکر میکنم !
به محصولاتشون : مثل رانا ، تیبا و ….
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما برید خودرو های قدیمی آمریکا رو نگاه کنید همون هایی که ما ایرانی ها عاشقش هستیم .
اکثراً به درد نخور هستند .
البته نه از نظر امکانات
از نظر ابعاد ، هندلینگ ، بازده موتور ، مصرف سوخت ، جا داری
فقط دو متر کاپوت جلو !! یک ونیم متر صندوق عقب دارند بعد فقط دو نفر میتونند بشینند . جالب اینجای اصلاً هندلینگ که نداره .
فقط یه چیزی داره!
اونم اینه که کیفیت داره . همین
P.G
۳ خرداد ۱۳۹۴بسمه تعالى،کجا بودى تا حالا؟!:)
تکبیر،احسنت،احسنت
حاج آقا لطفاً به سخنرانیتون ادامه بدید،داریم از محضرتون و نظرات عالمانه تون نهایت استفاده رو میبریم!
حاج آقا میشه یه نسخه از نظرات عالمانه تون رو برامون بفرستید تا ما تکثیرش کنیم و برسونیم به دست مهندسان بى فکر و کله پوک آمریکایى تا برن خجالت بکشن و دیگه همچین آشغالایى تولید نکنن؟!
شما همون به رانا و تیبا فکر کن…
شروین
۳ خرداد ۱۳۹۴دقت کردین هر روز داره به تعداد این علمای فرزانه اضافه میشه؟!؟! :-D
مثل این فیلما که سر اژدها رو با شمشیر میزنی 2 تا سر در میاره شده!!!
P.G
۳ خرداد ۱۳۹۴آره والا شروین جان
یه زمان فقط با یه مافیا طرف بودیم،الان تو هر مطلب که میرى شده جولانگاه گروه هاى مافیایى و یاکوزاها!!!:(
Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes
۳ خرداد ۱۳۹۴تا این حد؟!؟!؟
ایرانخودرو…. :|
آمریکا… :|
رانا … :|
شیب؟
بام؟
شیبدار؟
:|
.
.
.
اینا همش یه طرف…اون “جاداری” یه طرف :|
Nima
۴ خرداد ۱۳۹۴آقااااااااااااى علیرضا.م بخاطر وجود سایت چیزى بت نمیگم.ولى خودت میدونى دارى چى میگى؟؟
اولا که الان دارى به ماشینایى که من واقعا دوستشون دارم توهین میکنى! نمونش بیوک اسکاى لارک و ایمپالام.
تو اصلا سوار ایمپالا شدى؟؟؟ سواریش به جرعت از بنز 400 میلیونى شوهر خالم نرم تر و لذت بخش تره.
بعد تو میگى ماشین آمریکایى جادار نیس؟؟ اگر آمریکایى جادار نیس یعنى فقط اتوبوس جاداره. آخه تو سند این ماشین نوشته ظرفیت ۶ نفر میفهمى ۶ نفر یعنى اگر بخواى عین ماشیناى ایرانى بارش کنى ۱۰ نفر توش جا میشه. میدونیتى حجم صندوق ایمپالا و کاپریس ۸۶۷ لیتره؟؟؟ یعنى ۲ تاى ۴۰۵ و سایر خودرو هاى ملى!!
کى گفته موتوراشون بازدشون پایینه؟؟ تو مشکلت اینه فقط اسب بخار رو میبینى!! عزیزم موتور آمریکایى براى کم کردن استهلاک اسب رو میاره پایین ولى گشتاوراسون چى؟؟ ۳۷۰-۴۰۰ نیوتون مترتازه تو بدترین دورشون. واسه همینه یه ایمپالا ۱۸۰۰-۱۹۰۰ کیلویى با هم ن موتور ۱۶۵ اسبى یا بیوک با همون موتور 220-230 تا میره!!
یه سخن از کارول شلبى:(اگر بشناسیش ههههه) => اسب بخار چیزیه که باعث فروش میشه ولى گشتاور چیزى که باعث برنده شدن میشه.
مصرف سوخت:!!!!! الان پیکان چند میسوزونه با موتور ۱۶۰۰؟؟؟ ۱۲
اون وقت یه کاپریس به قول خودمون تخم مرغى ۱۹۹۱ با موتور ۵ لیترى سیکل ترکیبى ۱۰.۵ داره!!!
میخواى با ماشیناى جدید مقایسه میکنم!!
الان سمند تو شهر کمتر از ۱۰ میسوزونه؟؟؟ حجم موتورش چقدره؟؟
بازم میخواى با جدید تر مقایسه میکنم:
الان آزرا با موتور ۳۳۰۰ سى سى با وزن و جسه کوچکتر از کاپریس ثدى چند میسوزونه؟؟ بزار من بت بگم: ۱۳-۱۴
پس لطف کن الکى حرف نزن!
شلبى
۴ خرداد ۱۳۹۴نیما جان دمت گرم داداش،معلومه که امریکایى بازى و میدونى امریکایى چیه
شروين
۴ خرداد ۱۳۹۴نیما جان فقط میتونم بگم ناز نفست. دمت گرم.
Nima
۵ خرداد ۱۳۹۴ممنون شلبى و شروین جان. متاسفانه چیزى که بین مردم جا افتاده اینه که ماشیناى قدیمى فرسوده ان و … ولى واقعیت اینه که این ماشینا اسمشون بد در رفته وگرنه نه از نظر امکانات بلکه از نظر فنى هم خیلى پیشرفته هستن.
لازم دیدم که از حقوق خودم به عنوان یه آمریکایى باز و عاشق جاودانه کامارو (مثل باربد جان) دفاع کنم.
راستش دوستان من کم پست میزنم (نظر میدم) ولى همیشه تو پدالم. از این به بعد سعى میکنم بیشتر مشارکت داشته باشم.
و راستى جناب علیرضا : تیبا مال ایران خودرو نیس!!!!!! مال سایپاس
[مک میسل.فقط المان.فقط فولکس]
۵ خرداد ۱۳۹۴جالب اینه که روز به روز به تعداد این افراد شعبون بی مخ که میان نظر علامه دهری میزارن میرن اضافه میشه،نیما جان احسنت،خوب جوابشو دادی