باب لوتز یکی از باسابقهترین مدیران خودرویی است که سالهای سال در شرکتهایی همچون بامو، کرایسلر، فورد و جنرال موتورز حضور داشته و حالا معتقد است شورولت باید با تولید یک شاسیبلند کاین ماند که قیمت پایه ی ۱۰۰ هزار دلاری دارد نام کوروت را ارتقا دهد. این یک ایدهی بسیار جنجالی است که قطعاً در صورت تحقق واکنشهای زیادی خواهد داشت.
لوتز در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که اگر همچنان در جنرال موتورز حضور داشت به مدیران شرکت توصیه میکرد کادیلاک را از این لوکستر نکنند. او گفته است: “قیمت اقساط ماهانهی محصولات کادیلاک باید حدود ۴۵۰ دلار باقی بماند. این ارزش محصولات کادیلاک است.” البته لوتز معتقد است نام کوروت پتانسیل لوکستر شدن را دارد.
او میگوید یک شاسیبلند بسیار قوی و سبکوزن که بهتر و بزرگتر از پورشه کاین باشد و سقف تولید ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاهی داشته باشد مناسب نام کوروت است. این مدیر کارکشتهی خودرویی میگوید چنین خودرویی باید کابینی جادار و قوای محرکهی سطح بالا و نه ۶ سیلندر داشته باشد. لوتز حتی میگوید کوروت ظرفیت تبدیل شدن به برندی جداگانه را دارد.
این اولین باری نیست که یکی از مدیران خودرویی به تبدیل شدن کوروت به برندی مستقل اشاره میکند. زمانی که شایعات مربوط به تولید کوروت پیشرانه وسط رنگ حقیقت به خود گرفت برخی خبرها دربارهی تبدیل شدن کوروت به برندی جداگانه که محصولات پرفورمنس متنوع تولید کند به گوش رسید. این برند میتوانست خودروهایی از مدل پایه گرفته تا کوروت ۱۰۰۰ اسبی و مدل الکتریکی را تولید کند.
اما کوروت با همهی محبوبیتهای خود با برخی مشکلات دستوپنجه نرم میکند. لوتز میگوید این خودرو آیندهی محدودی دارد. او معتقد است کوروت پیشرانه وسط در ابتدا عملکرد خوبی خواهد داشت و مشتریان پورشه ۹۱۱ را به نمایندگیهای کوروت خواهد کشاند اما این خودرو باب میل مشتریان سالخوردهتری خواهد بود و مشتریان جوان کمی به آن علاقه خواهند داشت.
اینجاست که شاسیبلند کوروت میتواند وارد بازار شود و آیندهی این نام را تضمین نماید. پورشه در سال ۲۰۰۲ کاین را معرفی کرد و اگرچه طرفداران در ابتدا شوکه شدند اما این خودرو به موفقیت فوقالعادهای دست یافت. شاید شورولت هم بخواهد با کوروت همین کار را انجام دهد.
پیکان جوانان گوجه ای
۵ تیر ۱۳۹۸یک ایده عالی تازه باید کوروت یک برند نیمه مستقل مثل AMG بشه اونوقت فوق العاده میشه
M
۵ تیر ۱۳۹۸بعد انتظار داره از کاین پورشه بهتر در بیاد !
محمد
۵ تیر ۱۳۹۸کاملا ایده جذابیه
و همینطور موفق و بفروش
البته نه با مدلی به فرم عکسهای دوم و سوم این مطلب
ADAK
۵ تیر ۱۳۹۸الله اکبر از این همه زشتی
JDM
۵ تیر ۱۳۹۸امروز شنیدم کامارو سال 2023 توقف تولید میخوره??????
farhad
۵ تیر ۱۳۹۸هر کس باید کاری رو که بلده انجام بده!!!!!!!!!
L-H-P-TT
۵ تیر ۱۳۹۸به نظرم باید نتیجه اکلیپس رو به یاد بیارن و واسشون درس عبرت بشه ، اکلیپس با اون همه خوبی شد اکلیپس کراس و هیچ دستاوردی نداشت …….
کوروت همون کوپه بمونه بهتره
امیر
۵ تیر ۱۳۹۸ناخودآگاه پشتش منو یاد پیکان انداخت
بعضی اوقات بابت بعضی خبرا شوکه میشم!!!بعید بود واقعا!!
Meysam
۵ تیر ۱۳۹۸مثل این میمونه که یه فیل، بگه از فردا میخوام پرواز کنم?
هادی نجفی
۵ تیر ۱۳۹۸تب شاستی بلند به جان کوروت هم افتاد?
نمیدونم این تب چقدر دیگه میتونه واگیر دار باشه،خدا کنه فقط جان فراری و مازراتی نیفته
محمد
۵ تیر ۱۳۹۸افتاده که
.
تاریخ صنعت خودرو این روزها رو بشدت در خاطرش نگه خواهد داشت
حالا به نیکی یا بدی
پیشرفت شاسی بلندها یا له کردن بقیه کلاسهای خودرویی
sina7
۵ تیر ۱۳۹۸فراری به حضوری پرقدرت تو قسمت اس یو وی فکر میکنه(طبق صحبتای اعضای کمپانیشون)
مازراتی هم لوانته رو داره دیگه!!
فقط مک لارن گفته نمیسازه
Khosrow
۵ تیر ۱۳۹۸چقدر خنده داره این رندر / زشتووو / اوروس و لکسس و پیکان / جمع کنیم بریم ..
احمدرضا
۵ تیر ۱۳۹۸رندرش رو فکر کنم بچه انجام داده.