سرانجام شورلت کوروت C8 به دست خریداران خوششانس در سراسر آمریکای شمالی رسید که دهها سال در انتظار کوروت موتور وسط بودند. نسل هشتم کوروت با ترکیب کاملاً جدید پیشرانه و گیربکس دوکلاچه، حرفهای زیادی برای گفتن دارد. ترکیب موتور وسط مطمئناً تأثیر چشمگیری در هندلینگ خواهد داشت اما در عملکرد خط مستقیم چه تأثیری دارد؟ شورلت ادعا میکند که کوروت C8 میتواند ظرف ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد که عدد بسیار چشمگیری است. به همین دلیل خودروهایی مثل نیسان GT-R، پورشه ۹۱۱ توربو S، فراری ۴۸۸ GTB و آکورا NSX از پرفورمنس چشمگیر کوروت ناراحت هستند.
بسیاری معتقدند که عدد شتاب کوروت از سوی شورلت خوشبینانه اعلام شده است زیرا شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر زیر سه ثانیه عدد بسیار قابلتوجه و چشمگیری محسوب میشود. این افراد میپرسند آیا در خیابانها یعنی جایی که کوروت بیشتر وقت خود را سپری میکند، میتواند به این زمان دست پیدا کند؟ خب برای پاسخ دادن به این سؤال بسیاری از خریداران کوروت C8 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر خودروی خود را آزمایش کرده و به نتایج بسیار چشمگیری دست پیدا کردهاند. نمونههای زیادی از آزمایش مالکین کوروت C8 وجود دارد که از عدد اعلامی شورلت یعنی ۲.۹ ثانیه زمان بهتری ثبت کردهاند اما هیچکدام از آنها چشمگیرتر از این آزمایش در جادهای خلوت در پنسیلوانیا نیست.
در این آزمایش، یک کوروت C8 استاندارد در جادهای معمولی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را ظرف تنها ۲.۶۷ ثانیه طی کرده است. این ویدئو نشان میدهد که کوروت C8 خودروی پرفورمنس بسیار جدیای است و شورلت در اعلام عدد ۲.۹ ثانیه محافظهکارانه عمل کرده است. در این آزمایش مالک از سیستم لانچ کنترل شورلت استفاده میکند و بنابراین برای رسیدن به این شتاب حیرتانگیز هیچ ترفندی بکار نرفته است. ویدئوهای ثبت این شتاب خیرهکننده را میتوانید در پایین تماشا کنید.
[دانلود ویدئو] [دانلود ویدئو]
ایمان
۲۴ فروردین ۱۳۹۹حالا عدالت رعایت شد
بدی هاشو گفتین ، خوبیشم گفتین
با عشق تقدیم به طرفداران شورولت کوروت
MOHAMMAD.DEMON
۲۴ فروردین ۱۳۹۹حالا کیه که قبول کنه اون نه ایراد نه بدی کوروت نبوده
بلکه یه اتفاق یه نقص یه خطا بوده و در تعداد محدودی ممکنه اتفاق بیوفته
برای همین چیزی به اسم فراخوان داریم که اتفاقا همه هم ازش استفاده میکنن
سینا BMW
۲۴ فروردین ۱۳۹۹دوباره بحث رو شروع کردید!!هر ماشین یه عیبی داره با یه نقطه ی قوت.
مثلا نقطه قوتش موتور خوب و شتاب بالاست و قیمت خیلی پایین
نقطه ضعش طراحی خارجی متوسط و کیفیت ضعیفه
Reza
۲۴ فروردین ۱۳۹۹اصلا شبیه ۲.۶ نیست هااا یا من اشتباه میکنم؟؟؟
شما چی فکر میکنید؟؟؟
ahmad
۲۴ فروردین ۱۳۹۹شما اشتباه میکنی!!!!!
F22RAPTOR
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ازونجایی که از پشت مانیتور
یا پشت صفحه موبایل نمیشه کارشناسی کرد
شما اشتباه میکنی
Khosrow
۲۴ فروردین ۱۳۹۹هیچ حسی از شلیک شدن رو نداره / اگر 2/6 اینه به چیه بوگی چند میلیون دلار میدن / به هر حال باید دید کدوم ماشین میتونه این جور شتاب گیری رو به دفعات تکرار کنه و به واپاشی نرسه ..
Hamidreza
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ماشالله
برگ هایم کو؟ برگهایت کو؟ برگهایمان کو؟؟!!!
واقعا عالی بود ؛ امیدوارم مشکلات کوچیکش حل شه
اما نمی دونم مشکل چیه ؛ هنوزم نمی تونم به Gt 350 ترجیحش بدم ؛ شاید اونو خیلی دوست دارم!
GERMANY
۲۴ فروردین ۱۳۹۹امیدوارم بعد از 3 یا 4 سال اون شتاب نشه 3.5 ، 4 ثانیه
OMID
۲۴ فروردین ۱۳۹۹نمیدونم چرا کسی که از خودرو آلمانی خوشش میاد باید از خودرو آمریکایی بدش بیاد یا برعکس؟
کل جو سایت اینطور شده
نمیشه ماشینایی که طرفدارشون نیستیم هیت نکنیم؟
حمید
۲۴ فروردین ۱۳۹۹چون میانگین سنی کسایی که اینجا کامنت میزارن زیر ۱۰ ساله
NAVID۰۰۹۸
۲۴ فروردین ۱۳۹۹هم با omid موافقم و هم با حمید عزیز .
بخدا قسم برای خواناتر شدن و فهماندن به مخاطب از حروف مصوت استفاده میکنم اما باز دقیقاً پیدا میشوند کسانی که یا جور دیگر تعبیرش میکنند یا کلاً قضیه را جوری که خودشان میخواهند درک میکنند .
مثل مقاله مربوط به کیفیت داشبورد کروت که سخن من نسبت به مسئلهای دیگر در مورد محصولات آمریکایی بود اما از دوستان ، یکی میگفت چیپ بهترین آفرودر جانه ، اون یکی میگفت جیپ بهترین فلانه ، اون یکی میگفت جیپ بهمانه فلانه در صورتی که اصلاً بحث من کیفیت متریال به کار رفته در جیپ بود نه بیشتر و نه کمتر و جالبتر اینکه من دقیقاً داخل پرانتز توضیح هم داده بودم ولی…?? .
یا کامنتی که برای تویوتا لندکروزر هریتیج گذاشتم اما ماشالاه رفقای ژاپنی باز ناراحت شده بودند و این در حالیه که خودم تویوتایی و ژاپنیبازم .
آقا تمام خودروهای جهان خوب و بد دارند که یکیشون بهتره اون یکی بهترتر و یکی دیگر بهترترتر….
اما دقیقاً خیلیها وارد سایت میشن که فتنه بندازند و شروع به یار و یارکشی مسخره .
البته که بماند زیبایی پدال به کامنتهای متفاوتشه اما توهین تحت هر شرایطی ملزم به برخورده ، حالا هر کسی که میخواد باشه ، باشه .
ahmad
۲۴ فروردین ۱۳۹۹امیدوار باش
GERMANY
۲۴ فروردین ۱۳۹۹دوست عزیز کی گفته من بدم میاد از ماشین آمریکایی!؟ اتفاقا من با ابهت ماشینای آمریکایی و صدا و دیدنشون لحظه های نابی رو سپری کردم، خصوصا عشق همیشگیم ینی داج.
منظور من اینه که به دلیل اخباری که این روز ها منتشر میشه خیلی ها (همون ضد امریکایی ها) میگن این مدل شورولت یک کلاهبرداری عظیم هست و افت کیفیت و قدرت توی این مدل شایعه…
من میگم امیدوارم که این افراد بلاخره حرفشون غلط از آب در بیاد و فشار بخورن. البته تا یک موضوع رو تجربه نکردیم نباید خیلی نظر زیادی داد.
حالا شما هر طور میخوای برداشت کن.
ارشیا
۲۴ فروردین ۱۳۹۹بدون شرح????
علیرضا
۲۴ فروردین ۱۳۹۹واقعا نمیفهمم . خب یعنی الان ۶۰ هزار دلار بدی شتاب ۲.۶ بزنی ؟ این کروت تمام برنامه های اقتصادی شرکتهای اروپایی رو ریخته بهم . یعنی وقتی پورشه و فراری و لامبورگینی برای یه نسخه پیست محور بر اساس خودروی پایه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار بیشتر میگیرن این با همون ۵۰ هزارتا ۹۰ درصد خواسته هاتو تامین میکنه . هیچ پیچیدگی خاصی هم نداره . سود کمتر مشتری بیشتر .
Farzad
۲۴ فروردین ۱۳۹۹لذت رانندگی ای که اون ها ارائه میدن یه چیز دیگست ، همه چیز شتاب نیست !
علیرضا
۲۴ فروردین ۱۳۹۹شما حقیقتا اگه کامارو و موستانگ سوار شدی و در کنارش ماشین اسپرت اروپایی سوار شده باشی اون تفاوتی که مد نظرته من و شما حسش نمیکنیم . فرزاد جان ما و بیشتر طرفدارای خودرو جزء مخاطب عام هستیم و با اعداد و ارقام و ظاهر خودرو لذت میبریم . راننده پیست یا راننده حرفه ای نیستیم که بحث لذت رانندگی رو پیش میکشی داداش . اتفاقا این لذتی که من با ۶۰ هزار دلار میبرم و برام هزینه خیلی کمتری داشته خیلی دلچسبتره . من خودم فن پورشه و فراری ام ولی داداش کو پول کو بودجه . اما این کروت رویای خیلی از ماهارو براورده میکنه اگه اگه اگه مرز باز بود و میتونست وارد بشه
ahmad
۲۴ فروردین ۱۳۹۹ایشون هم از تو خونه متوجه شدن که لذت رانندگی کوروت از پورشه کمتره!!!
Farzad
۲۴ فروردین ۱۳۹۹این پولی که پورشه و فراری بابت محصولاتشون میگیرن بی دلیل نیست … و این پولی هم که کوروت میگیره بی دلیل نیست ( هر چیزی بهایی داره و مشتری هاشونم این چیزا رو خوب میدونن )
مثلا شخصی که میخواد فراری بخره حتی یه لحظه هم به کوروت c8 فکر هم نمیکنه ( پ . ن : من از کوروت c8 بدم نمیاد )
@ علیرضا ؛ حتما نباید با یه ماشین رانندگی کرد تا بفهمی لذتش چقدره ! میشه این رو به راحتی حس کرد و فهمید ( شتاب فقط یه مقوله از صد مقوله لذت رانندگیه ) …
Zonda R
۲۴ فروردین ۱۳۹۹هر سگمنت قیمتی به دلیل خاصی ساخته میشه و البته برای افراد خاصی
قطعا اونی که میره شیرون میخره کوروت رو مجانی هم بهش بدی سوار نمیشه
چرا باید بد باشه که افراد متوسط هم بتونن لذت ببرن؟
اگر موناکو رو ببینید تمام افرادی میخوان پول زیادی برای دیده شدن بدن هستند و خودرودوستان با دوربین کنار خیابون وایستادن و لذت میبرن…
ببینید برای همین به امسال کوروت میگن بدعت شکن
چون با قیمت کم پرفورمنس چند برابر خودشو اراعه میده
اما دینامیک سواری سلطان این دنیا فرزندان ایتالیا هستن و بعد المان
سوالم اینه چرا اگر کوروت خوبه فراری باید بد باشه؟ یا اگر فراری خوبه کوروت باید بد باشه؟
چه ربطی دارن اصلا این دوتا بهم؟
برای مثال مززاتی گرن توریسمو که یه خودروی متوسط با قدرت 424 اسب هست حدود 150 هزارتا قیمت داره و کوروت تقریبا 2/5 برابر کمتره ….
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹پورشه 911 کاررا sهم تو تست 2020 موتور ترند بود هم تو پیچ تست شدن هم تو خط مستقیم نه تنها انتخاب اول بود تمام ایتمها پورشه که همتون میگید بهترین خودروی المانیه را پشت سر گذاشت شماها اینور بوم نشد از اونور بوم میوفتید نشد وسط میشینید تنبک میزنید (هیاهوی بی حاصل).
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹کوروت خودروی سال 2020 موتور ترند شد
CLS 63 AMG 2014
۲۴ فروردین ۱۳۹۹کسی از رانندگیش ناراضی نبوده و قبول دارم که شورلت باید اون ایرادت مربوط به دوخت رو حذف کنه البته اون مال یه خیاط احمق بود ولی قبول کنین کوروت به خاطر قیمت بسار رقابتیش خیلی الان تو بوق و کَرناست ولی شما خدایی عادل باشین مگه لامبورگینی هم کارمندش چند وقت پیش گند زده بود تو ماشینا ولی خدایی کوروت جدید خیلی عالیه میشه حسش کرد…
سینا BMW
۲۴ فروردین ۱۳۹۹اگه اینطوری باشه که شتاب از همه چیز مهم تره، تسلا مدل S که معروف به بی روح بودنه از بوگاتی ویرون، لامبورگینی اونتادور معمولی ، پاگانی، مکلارن ۵۷۰S، فورد جی تی، پورشه ۹۱۱ نسل قبل، …… بهتر محسوب میشه!!!!
در حالی که که از همشون داخل پیست کند تره و از خیلی هاشون داخل ۴۰۰ متر کند تره.
فکر کردید شورولت میخواد ماشینی با این پرفورمنس رو با ۶۰ هزار دلار حراج کنه!!!
اینطوری که ورشکست میشه!!
مثل تسلا که به جای طراحی دوباره ی یه ماشین از ظاهر قبلیا استفاده میکنه ، شورولت هم از کیفیت ضعیف تری داخل ماشیناش استفاده میکنه!!
ولی پرفورمنس خیلی خوبی داره!
میلاد
۲۴ فروردین ۱۳۹۹اره برا همین پورشه و فراری و لامبو اعلام ورشکستگی کردن ??
عین این میمونه بگی فلان رستوران معروف و گرون باید جمع کنه بساطشو چون یه نفر جلو درش فلان غذا رو تو کالسکش میفروشه و خیلی ارزونتره ??
در ضمن دوستان آمریکایی باز که الان در پوست خودشون نمیگنجن، بهتره بدونن که این کار ارزش بیشتر پورشه رو نشون میده، چرا که با نزدیک 50 اسب بخار کمتر، از کوروتی که اینقدر ادعا میکنید خفنه تو پیست سریعتره
مانی
۲۵ فروردین ۱۳۹۹موتور وان یه مقاله گذاشته که میگه:
سود فراری تو هر مدل(باید میانگین باشه)۹۴۰۰۰۰دلاره
وقتی سودش از کل قیمت کوروت بیشتره چجوری میخواین مقایسه قیمتی کنین؟
ارشیا
۲۵ فروردین ۱۳۹۹تو پولشی داشتی یه svj یا پیستا می خریدی یا ۸ تا کوروت؟؟
احتمالا میرفتی دنبال ایتالیاییها
امیر
۲۴ فروردین ۱۳۹۹وایپر سلطان موتور جلوی پیست
امیدوارم کوروت هم همین سمت رو در بین موتور وسط ها داشته باشه
سعید.ب.58
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹در بحث موتور عقب ها که فقط پاگانی افسانه ای بی تکرار در صنعت خودرو سازیه
ارش
۲۴ فروردین ۱۳۹۹کیه که باور کنه.یه دوربین گذاشته برا خودش عدد اعلام میکنه .
Elmiraj
۲۴ فروردین ۱۳۹۹این فیلم دوربین داشبورد ماشین هست که اگر راننده بخواد با همین شکلی که پایین میبینید با جزییات کیلومتر ، زمان و دور موتور اقدام به ضبط ویدئو در فلش میکنه .
Joker
۲۴ فروردین ۱۳۹۹والا من هر جور حساب کردم بالای ۳ ثانیه شد! خودتون ثانیه بگیرید ویدئو رو متوجه میشید…
mehdi
۲۴ فروردین ۱۳۹۹فکر میکنم منتظر استارت موندی بعد با تایمر موبایل تایمشو گرفتی ببینی 2.67 در میاد یا نه ؟
ahmad
۲۴ فروردین ۱۳۹۹خیلی دوست دارم بدونم از پشت لبتاپ یا گوشی چجوری هرجوری حساب کردید ۲.۶۷ در نیومده؟؟لطفا این اطلاعات مربوط به نحوه محاسبه تون رو در اختیار دیگران هم قرار بدید!!!
عطا
۲۴ فروردین ۱۳۹۹اصلا لزومی نداره تو باور کنی…. همین که خیلیا عاشقشن بسه.
روز خوش?
ایوب
۲۴ فروردین ۱۳۹۹این چه جورشه
نه تایمر داره
نه سرعت سنج معلومه
نه خود ماشین معلومه
نه صدا داره
فقط یه مشت گرافیکه
بعد چطور با 2/67 مسیر 1/4 مایلو نزدیک 13 ثانیه میره، ماشینای با شتاب پایینتر حدود 11 میرن
پدال از تو بعیده همچین خبری
امیر
۲۴ فروردین ۱۳۹۹داداش این اسکرین ریکوردر خوده ماشینه که دقیق همه چیز رو ثبت میکنه مسیر ۴۰۰ متر هم سریعتر از این حرفا میره وقتی رسید به سرعت ۱۰۰ کیلومتر شل کرد دیگه گاز نداد
ارشیا
۲۵ فروردین ۱۳۹۹خخخخخخخ??? بعد ۱۰۰ دیگه گاز نداد اشتباه نکن کوروتم مثل برقیا فقط شتاب اولیه اس ثانویه اش داغونه
Elmiraj
۲۴ فروردین ۱۳۹۹لافراری با شتاب ۲.۶ ثانیه چهارصد متر را در ۹.۸ ثانیه طی کرده .
GT500 با شتاب ۳.۵ ثانیه یکچهارم مایل را در ۱۰.۶ ثانیه میره .
کوروت هم با شتاب ۲.۷ ثانیه همین مسافت را در ۱۱.۱ ثانیه طی میکنه…
اینا همه کار گشتاور و تنوع ضریب دنده های ۱ و ۲ هست و اصلا هم عجیب نیست .
MAHDI
۲۴ فروردین ۱۳۹۹البته فورد GT500 در پیست درگ اون زمان هارو ثبت میکنه و الا در تمام تست هایی که من ازش دیدم در موتور ترند و خیلی مجلات دیگه درپیست های عادی که خودروهای دیگه هم تست میشن زمان زیر 11.3 ثانیه نداشته و 95 درصد زمان هاش 11.4 ثانیه بوده.
شما زمان ثبت شده در پیست درگ رو میگید.در حالی که زمان های خودروهای دیگه در پیست و آسفالت های معمولیه.
mehdi
۲۴ فروردین ۱۳۹۹نیومده رکورد 400 متر رو بزنه اومده رکورد 60 مایل رو بهتر کنه
اخر ویدیو رو ببینی سرعتشو کم کرد بعدشم کسی بخواد 400 متر رکورد بزنه تو مسیر مستقیم میزنه نه تو مسیر پیچی
ahmad
۲۴ فروردین ۱۳۹۹اونایی که باور نمیکنن فی الواقع اصلا برای کسی در جهان مهم نیست که اونا باور میکنن یا نه!!!
ALIREZA
۲۴ فروردین ۱۳۹۹میلاد یه نظر سنجی واست دارم لادا یا لینکلن کدومشو میپسندی ؟
میلاد
۲۴ فروردین ۱۳۹۹لینکلن کدومه؟ اها همون که داشت ورشکست میشد و به زور وام و قسط سرپا نگهش داشتن؟
میگن سال پیش فروشش 50 درصد افزایش پیدا کرده و به جای دو تا، سه تا ماشین فروخته
پس انتخاب من:
هیچ کدوم ?
امیررضا
۲۴ فروردین ۱۳۹۹این اعداد مال استینگری هستن، ببین نسخه Z01 و ZR1 قراره چه وحشیایی باشن.
وقتی بدنه رو کلا از فیبرکربن ساختن و موتور رو تقویت کردن و وزنش رو کاهش بدن و دو جفت تایر کاپ دو بندازن روش میشه غول! دمش گرم
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹تو همین چند ماه به خاطر اینهمه تعریف و تمجید مجلات و کارشناسان خودرویی دنیا از کوروت ،المانی دوستان افسردگی گرفتن خدا را شکر شاهین کمک این دو روزه یه کم حرف زدن خالی شدن تونستن نفس بکشن .
الان که شتاب بدرد نمیخوره پرفورمنس هم فایده نداره کابین خوشگل هم هیچی فقط دوخت نخه مهمه، برا اونا یعنی Z01 و ZR1 کلا منکر اسب بخار و گشتاور میشن
ماشین سال مجلات خودرویی دنیا بده بعد اون سه چار تا المانی که تو همون تست در مراحل اول اوت شدن خوبن جل الخالق
Alireza
۲۴ فروردین ۱۳۹۹یه نکته ای که هست چون مسیر پیست درگ نیست و جاده هست ممکنه جاد شیب داشته باشه که باعث تاثیر تو نتیجه میشه
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹برادر تست پیچ هم تو انتخابات خودروی سال موتور ترند و کاراند درایو داشته نه تنها ایراد نداشته بلکه به عنوان خودرو اول هر دو انتخاب شده اگه هم منظورت اینه صفر تا صد را در پیچ بزنن کلا مرسوم نیست و همیشه تست شتاب استارت تا صد و چهار صد تو خط مستقیمه و عدد اعلامی تمام خودرو سازان عدد خط مستقیمه
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹واقعا حق میدم به بعضی ها که از 4 تا نخه کج هلیکوپتری بزنن و به این شتاب هم بگن همه چیز شتاب نیست چندین ماهه المانی دوستان عزیز از مقالات متعددی که از کوروت کار شد یه کم دلخور شده بودن دنبال یه فرصت نخی بودن تا بکوبنش همه جا تعریف بود از قیمت خوب زیبایی کابین و قدرت و پرفورمنس و شتاب خوبه کوروت و خودروی سال 2020 موتور ترند و کار اند درایو شد
وگرنه دو روز نیست تست موس بنز را گذاشتن یا معایب بنز جی تی 63 که ارزش خرید نداره یا معایب ب ام و کوپه 840 ای که هیچ توازن قدرتی نداره اما دوستان المانی کامنت زدن با تمام معایب اینا عشقن و ما عاشقشونیم منتها کدوم یکی از ژاپنی یا امریکایی دوستان رفتن گفتن شما متعصبید یا ماشینه به درد نمیخوره یا نه اصلا کل برندش فاجعه است .
تو همین صفحه پایین بری المانی دوستان میگن همه چیز شتاب نیست یعنی نظر متضاد با روزی که یه ماشین المانی شتاب خوب زده.
این چیزا عادیه جدی نگیرید کوروت شده نماد برا یه دستمال قیصریه را به اتیش کشیدن .
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹150 هزار دلار قیمت اولیه ی پورشه کاررا 4s با تمام اپشنها تا 190 هزار دلار افزایش قیمت شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه . صفر تا چهارصد 11.9 . کاررا 4 به توربوشارژرهای بزرگتری مجهز شده است فشار توربو از 16 psi در کاررا S به 18.1 واحد در کاررا4 رسیده در توضیحش هم گفتن کیفیت سواری در مقابل سایر مدلها دچار افت شده حالا کاری به قیافه و اتاقش نداریم که هیچ حرفی در برابر کوروت برا گفتن نداره .
خدایی لذت ببرید از بهترین خودروی ساخت 2020 به قول مجلات خودرویی دنیا
مهندسی بینهایت: شورولت کوروت C8؛ سوپراسپرت تاریخساز
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹اگه بخوام مثل شما کامنت بذارم باید بگم:
شما یادت نمیاد یه روز پورشه داشت ورشکست میشد به 911 میگفتن ارابه مرگ چون هر کی سوارش میشد تا گاز میداد عقبش در میرفت میزد از جاده بیرون. به خاطر نقصهای فراوان در سیستم فرمان و عدم کنترل و پایداری ماشین از جاده خارج میشد و کشته میداد بعد مدیران پورشه اومدن رفتن التماس تویوتا را کردن مهندسین تویوتا از نو طراحیش کردن و نقایصش را برطرف کردن و با طراحی چند مدل دیگه پورشه را از خطر ورشکستگی و نابودی نجات دادن .
البته این یک واقعیت تاریخیه و یک ضعف عمده برای مهندسان پورشه منتها همینم من دوست ندارم بگم منتها کامنت شما در حد عقده گشایی و مسخره بازی بود گفتم یه یاد اوری تاریخی براتون بشه یه تشکر و دستبوسی از مهندسان ژاپنی بکنید
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹کدوم ایتم برنده است
موتور توربو شارژ مقابل تنفس طبیعی
قیمت 150 هزار دلار در برابر 60 هزار دلار
شتاب 3.5 در برابر 2.9 اعلامی کارخانه و 2.8 موتورترند در تست انتخاب بهترین خودروی سال 2020 که کاررا اس هم بود با3.7
حتما پورشه جدیدا تو قیافه از همه خودروها بهتر شده
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۹من توصیه میکنم یه بار دیگه تست موتور ترند را بخونی مطمئن باش صفر تا صد موتور ترند پورشه کاررا اس 3.7 بود و کوروت 2.8 که خیلی اختلافش زیاده یعنی صد هزار تا بیشتر میدی که تو اینه هم نبیننت.و مطمئن باش یعنی تحقیر پورشه نه تعریف.
کارلوس کاستاندا
۲۴ فروردین ۱۳۹۹احمد باقری کجایی که پورشه شده نماد المانی بازهای سایت وجدانا ظهور کن.
یه روز دوخت بنز یه روز پی اس ای 24 تو توربوی ب ام و یه روز رویز رویس یه روز بوگاتی خلاصه برا مقایسه و بد جلوه دادن خودروی امریکایی المانیها هر روز طرفدار یه برندن امروزم برا شتاب همه عشق پورشه شدن ولی ما یادمونه 90 درصدشون با احمد باقری هم عقیده بودن.
حسن
۲۵ فروردین ۱۳۹۹بحثت کاررا 4 اس بود با همین کم فرمانی کوروت هم 4 اس در مقابل کوروت هیچ حرفی برا گفتن نداره لطف کن رکورد پیستش هم با منبعت بگو هلاک شدی من هیچ رکورد پیستی از کاررا 4 S ندیدم رکورد قبلی کاررا Sدر نوربرگ رینگ 7 دقیقه و 30 ثانیه رکوردکوروت که رسمی هم نیست 7 دقیقه 30 ثانیه یا به عبارتی 7.29.9 و یکی هم 7.28.30
میلاد
۲۵ فروردین ۱۳۹۹لینکشو دوست بیمر بازمون تو یکی از مقاله ها آورده بود
امیررضا
۲۵ فروردین ۱۳۹۹نا نا نا نا، نگاه روی منه…
ممنون شورلت ❤️?
حسن
۲۵ فروردین ۱۳۹۹رکورد نوربرگ رینگ کوروت البته غیر رسمی و تایید نشده دو تا رکورده منتها چون یکیش راننده مسابقات شرکت بود ردش هم نکردن یکی 7.29.9 ویکی هم 7.28.30
رکورد پورشه کرراs در نوربرگ رینگ 7.30 پورشه کررا 4s رکورد نداره
mehdi
۲۵ فروردین ۱۳۹۹پورشه کررا s همین نسخه اولیه 911 هست؟ که قویتر میشه توربو اس و نسخه خیلی قویتر gt2 rs درست میگم ؟ رقیب امسال پورشه برای کوروت c8نسخه پایه همین کرراس؟
حسن
۲۵ فروردین ۱۳۹۹بله کاررا s را با کوروت مقایسه میکنن البته
911 صد مدله . کاررا – کاررا 4 – کاررا T – کاررا s شتاب 3.7 – کاررا 4s و کاررا GTS – کاررا4 GTS – توربو شتاب 3.1ووو…..
کاررامدل پایه است و کاررا s میشه رقیب کوروت استینگری است.
کاررا 98000 دلاره با اپشنهای انتخابی خیلی گرانتر میشه و به ترتیب مدل میره بالا تا 911 GT2 RS مدل 300 هزار دلار که با اپشنهای انتخابی بسیار گرانتر میشه
شتاب مدلهای 4s و 4 GTS صد متر 3.5 و 400 متر 11.9 اعلام شده
حسن
۲۵ فروردین ۱۳۹۹البته همون پورشه 911 GT2 RS با 700 اسب بخار هم شتاب 2.9 تا 2.7براش اعلام میکنن چرا متغیر معلوم نیست خیلی هم که با این شتاب 2.67 عملا شتاب پورشه هم قدیمی شد و به تاریخ پیوست. البته شتاب صفر تا صد ازش ندیدم همه صفر تا سیصده اما با 720 مکلارن چند تا درگ داره که مونده تو اینه.
پدال یه صفر تا صد GT2 RS پیدا کن بذاره ببینیم چند میزنه.احتمالا همون 2.9 را بزنه.
ارشیا
۲۵ فروردین ۱۳۹۹اقا بسه بابا من به شخصه کوروت رایگانو با اونتادور عوض نمی کنم