شورولت تراورس دیگر با پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو عرضه نخواهد شد. گفته میشود نمایندگیهای این خودروساز دیگر سفارش شاسیبلند سه ردیفه تراورس با پیشرانهی یاد شده را دریافت نمیکنند.
خاتمهی عرضهی پیشرانهی LTG اساساً به این معنی است که دیگر نمیتوان نسخهی توربوی تراورس را خرید زیرا تنها پیشرانهی دیگر این خودرو نسخهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری تنفس طبیعی است که با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری میکند.
پیشرانهی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی موردبحث تنها برای مدل RS در دسترس بوده و قدرت ۲۵۷ اسب بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری دارد. این پیشرانه نیز با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک عرضه شده است؛ اما پیشرانهی ۶ سیلندر یاد شده خروجی ۳۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۰ نیوتون متری را ارائه میکند.
بنا به گزارش خبرگزاریها، دلیل خاتمهی عرضهی این پیشرانه تمایل جنرال موتورز به سادهسازی خانواده تراورس بوده است. همچنین مشخصات این دو پیشرانه از نظر قدرت و راندمان کاملاً مشابه یکدیگر بوده و بنابراین تولید پیشرانهی کمحجمتر ضرورتی نداشته است.
تصمیم جنرال موتورز برای حذف پیشرانهی توربو در اواسط مدل سال ۲۰۱۹ صورت گرفته و بنابراین باید منتظر بمانیم تا قدم بعدی این برند در معرفی یا عدم معرفی جایگزین این پیشرانه را ببینیم. قبلاً اعلام شده بود پیشرانهی ۴ سیلندری که با کد LSY شناخته میشود برای جی ام سی آکادیا فیس لیفت عرضه خواهد شد و همچنین انتظار میرود این پیشرانه در کادیلاک XT5 فیس لیفت هم دیده شود. با توجه به این موضوع، نصب این پیشرانه در تراورس نیز توجیهپذیر میباشد.
آخرین بهروزرسانی تراورس به سال پیش و عرضهی تریم RS با ظاهری اسپورت و کابینی ارتقا یافته مربوط میشود. از جملهی این بهبودها میتوان به تریم مشکی پنجره، ریلهای سقف، رینگهای ۲۰ اینچی و نشانهای RS اشاره کرد.
Behrouz. anzali
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸چه عجب یه کمپانی از کم حجم دوباره اومد به پر حجم ؟؟؟ بازم دمش گرم . این نشون میده که امریکایها هنوز عاشق پیشرانه های بزرگن . و این خیلی خوبه . فکر کردیم اینم میخواد الکتریکی بشه !