شورولت اقدام به ارتقای سدان میان سایز و محبوب مالیبو XL در بازار چین کرده است. این خودرو هماکنون از پیشرانه جدیدی سود میبرد.
پیشرانه جدید ۱.۵ لیتری این خودرو دارای تکنولوژی توربو و تزریق مستقیم بوده و با یک گیربکس ۹ سرعته هیدراماتیک اتوماتیک همراه میشود. علاوه بر این پیشرانه نمونههای ۱.۳ و ۲ لیتری توربو هم در دسترس هستند که این پیشرانهها به ترتیب با گیربکسهای CVT و ۹ سرعته اتوماتیک همکاری میکنند.
پیشرانه جدید مالیبو XL قدرت ۱۶۶ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متری تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۹.۱ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر در ساعتی میشود. شورولت مدعی است این خودرو مصرف سوخت متوسط ۶.۳ لیتری در هر صد کیلومتر داشته و اگر با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت در بزرگراه حرکت کند مصرف سوختش به ۴.۸ لیتر در هر صد کیلومتر کاهش پیدا خواهد کرد.
اسکات لاوسون مدیر جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز میگوید:
ترکیب پیشرانه جدید و گیربکس ما بهترین توازن از پرفورمنس و مصرف سوخت را ارائه میکند. همانند دیگر اعضای خانواده مالیبو XL، نسخههای جدید این خودرو از طراحی اسپورت، هندلینگ دینامیک و تجهیزات شگفتانگیز و البته با قیمتی جذاب سود میبرند.
خب صحبت از قیمت شد و باید گفت مالیبو XL مجهز به پیشرانه جدید با سه نسخه به نام های Ruixing ادیشن، شارپ ورژن و Ruilian ادیشن عرضه خواهد شد. قیمت این خودروها به ترتیب معادل با ۲۳۹۱۵، ۲۵۳۶۶ و ۲۶۸۱۷ دلار میباشند.
مالیبو XL 2021 جدای از پیشرانه جدید به سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته مای لینک پلاس با ویژگیهای ارتباطی جدید مجهز شده است. از جمله ویژگیهای استاندارد این خودرو میتوان به سیستم تلماتیک آن استار، سیستم ایمنی جدید بوش، پایش فشار باد لاستیکها و… اشاره کرد.
بنیامین
۱۰ شهریور ۱۳۹۹مصرف سوختش عالیه.
z
۱۰ شهریور ۱۳۹۹موتور 2 لیتری توربو شتاب 6ثانیه ای میده خیلی عالیه !
مسعود
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ایده آل برای ایران ولی حیف
مهدی
۱۰ شهریور ۱۳۹۹طراحی به این زیبایی … الله اکبر
شنیدم دیگه مالیبو هم به پایان راه رسیده غصه م گرفت … کاش یه خورده قد بکشه و برگرده
حسن
۱۰ شهریور ۱۳۹۹یه جورایی شبیه تویوتا کمری هست
Elmiraj
۱۰ شهریور ۱۳۹۹حیف این بیشینه درخشان گذشته و این طراحی زیبای کنونی قربانی کراس اور ها بشه و روزی از بین بره….
MehdiTurbo
۱۰ شهریور ۱۳۹۹مگه توقف تولید نخورده بود؟؟؟؟ای کاش برگرده.