شورولت کامارو ظاهراً در سال ۲۰۲۳ به پایان راه خود خواهد رسید اما این برند فعلاً چنین چیزی را نه تائید و نه رد کرده است؛ اما خبر فعلی اینکه خودروی عضلانی نه چندان محبوب این روزها برای مدل سال ۲۰۲۱ خود بهروز خواهد شد. این در حالی است که کامارو پیش از این و در دو سال گذشته نیز فیس لیفت شده بود.
گفته میشود یکی از کلیدیترین تغییرات کامارو ۲۰۲۱ به تریم SS و پکیج 1LE مربوط خواهد شد. این پکیج در تریم SS فقط با گیربکس ۶ سرعته دستی همراه بوده اما در مدل سال ۲۰۲۱ با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.
اگرچه این خبر برای دوستداران گیربکسهای دستی خیلی جالب نیست اما آنها که به دنبال ترکیب رفاه بالاتر با پرفورمنس خوب در پیست هستند از تصمیم شورولت استقبال خواهند نمود. همانگونه که میدانید کامارو SS با پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری که قدرت ۴۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۱۷ نیوتون متری دارد عرضه میشود. این خودرو همچنین به سیستم دامپرهای تطبیقی مجهز میباشد.
گفته شده کامارو SS 1LE تنها با همین پکیج و گیربکس اتوماتیک در دسترس خواهد بود و بنابراین اگر شما خواهان یک کامارو با پرفورمنس بالا و گیربکس اتوماتیک باشید باید همین تریم رده میانی به بالا را انتخاب نمایید.
البته کامارو با قطعات پرفورمنس دیگر همچون دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، ترمزهای برمبو با کالیپرهای ۶ پیستونه در جلو و روتورهای ۲ تکه عرضه میشود. پکیج خنککنندگی پیست با خنککنندههای روغن پیشرانه، دیفرانسیل و گیربکس، صندلیهای ریکارو استاندارد، سیستم اگزوز دو ناحیهای، رینگهای آلومینیومی منحصربهفرد و رکوردر دادههای پرفورمنس نیز برای این خودرو تدارک دیده شدهاند.
البته این بهروزرسانیها به این زودیها در دسترس نخواهند بود زیرا جنرال موتورز عرضه کامارو ۲۰۲۱ را به خاطر شیوع کرونا به تعویق انداخته است.
amg 63
۱۹ فروردین ۱۳۹۹همه جوره خواستنی هستی ??
GERMANY
۱۹ فروردین ۱۳۹۹دوسش دارم
amin
۱۹ فروردین ۱۳۹۹oh my GOD
محمد
۱۹ فروردین ۱۳۹۹عاشقش بودم ولی دارن گند میزنن آخه این چه کاریه اون از جلوش که انگار بریدنش اینم از گیربکس?
mehdi
۱۹ فروردین ۱۳۹۹گیرباکس اتوماتیک خیلی بهتر و انتخاب بهتر از گیرباکس دنده ایه حذف دنده ای کار خیلی خوبی بود
مهدی
۱۹ فروردین ۱۳۹۹بالاخره به دلم نشستی بابا تو دیگه کی هستی
پیشرانه وسطش کلی طول می کشه تا به دلمون بشینه
Ali
۱۹ فروردین ۱۳۹۹جهانی که کامارو توش محبوب نیست میخوام نباشه اصلا
Hamidreza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹وقتی گند میزنن تو طراحیش ؛ تقصیر دنیا نیست!!! انگار کمر به نابودیش بستن!
Mehdi TuRbO
۱۹ فروردین ۱۳۹۹کامرو ۲۰۱۴ کجا این کجا من هنوزم عاشق کامرو ۲۰۱۴ الان اگه جفتش تولید میشد من ۲۰۱۴ رو میخریدم نمیدونم پیش خودشون چه فکری میکنند یعنی خودشون واقعن متوجه نیستند از ابهتش کم شده.
MHMD
۱۹ فروردین ۱۳۹۹چاره ای نیست جز اینه دوستت داشته باشیم .
علیرضا
۱۹ فروردین ۱۳۹۹کلا دیگه ماسل نیست انگار . موستانگ دوباره داره به ذات ماسل بودن خودش برمیگرده ولی کامارو هر سال دورتر میشه از اصل و ریشه خودش
Khosrow
۱۹ فروردین ۱۳۹۹طراحی پشتش خجالت اوره / کلا طراحیش نزدیک به صفره / اون کامارو که یادم میاد نباید میشد این ..
Zonda R
۱۹ فروردین ۱۳۹۹طراحی روف کاپوتش لرزه به اندام ادم میندازه
فک کنید با 24 هزار دلار بتونی یه کامارو بخرید با اقساط بسیار کم
مهد ازادی و روشن فکریست جایی ک همه چیز دست متخصصین باشد
جایی ک خودروسازی دست متخصصینش باشه
کامارو
۱۹ فروردین ۱۳۹۹بهترین ماشین کاماروع
نه عع ببخشید
کامارو بود
کامارو دیگ داره گند میزنه
شهرتش نابوده
زشت شده
از لحاظ فنی بد شد
کلا خراب کرده?
Zonda R
۱۹ فروردین ۱۳۹۹سال 2007 اولین بار بصورت پروتایپ کامارو با اتاق جدیدش در فیلم تراسفورمرز خودنمایی کرد
وقتی تو کیش مدل SS با رنگ قرمز رو برای اولین بار دیدم واقعا شگفت زده بودم و از, دیدنش سیر نمیشدم
اما بنظرم چون اون عالی بود و چیز جدیدی رو نکردن همچنان موستانگ در فروش و چلنجر در دلبری میتازند