شورلت

شوک شورولت به SEMA با کانسپت کامارو SS

شمارش معکوس آغاز بکار نمایشگاه SEMA شروع شده و شورولت نیز از کانسپت جدید کامارو SS شوک رونمایی کرده است.


این خودرو که به منظور پیش‌نمایش برخی وسایل جانبی کاماروی فیس لیفت طراحی شده به خاطر رنگ زرد شوک خود نام‌گذاری شده است. این رنگ از اوایل سال آینده در کاماروی تولیدی هم ارائه خواهد شد. قطعاً رنگ کامارو شوک هیجان‌انگیز بوده و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.


جدای از رنگ بدنه‌ی خاص، کاماروی موردبحث به قطعات پرفورمنس و جانبی زیادی مجهز شده است. شورولت اشاره‌ی زیادی به جزئیات نداشته اما در این خودروی مفهومی شاهد نوارهای مشکی روی کاپوت، آینه‌های جانبی مشکی و رینگ‌های تیره هستیم. ما همچنین می‌توان پکیج ظاهری را ببینیم که ترکیبی از اسپلیتر جلو و رکاب‌های جانبی متفاوت‌تر می‌باشد.


اگرچه شورولت حرفی درباره مشخصات فنی نزده اما گفته که کامارو ۲۰۱۹ با طیف گسترده‌ای از قطعات جانبی و پرفورمنس در دسترس خواهد بود. از شاخص‌ترین ویژگی‌های این خودروی عضلانی می‌توان به کیت‌های ورود هوای سرد، کیت ترمز برمبو و قطعات سیستم تعلیق برگرفته از کامارو 1LE اشاره کرد. مشتریان همچنین می‌توانند صندلی‌های اسپورت ریکارو، اسپویلر مشکی و درب باک سوخت با ظاهر فیبر کربنی را سفارش دهند.


شورولت علاوه بر کانسپت کامارو SS شوک اقدام به نمایش کامارو LT کانورتیبل سفارشی در SEMA خواهد کرد. این خودروساز تصاویر این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که دارای رنگ بدنه‌ی خاکستری و با عناصر قرمز و قطعات جانبی بیشتر خواهد بود.

حرفی هم درباره‌ی مشخصات فنی زده نشده اما کامارو ۲۰۱۹ با پیشرانه‌های متنوعی عرضه می‌شود که از ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۷۵ اسبی تا ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۶۵۰ اسب بخار را شامل می‌شود.

شورولت تنها به نمایش کامارو SS شوک در SEMA اکتفا نخواهد کرد بلکه چهار کانسپت تشکیل شده بر پایه‌ی سیلورادو ۲۰۱۹ را نیز در این رویداد هیجان‌انگیز به نمایش درخواهد آورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۲۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (7385 ديدگاه)

    مثل همىشه بازم غوغا کرده
    راستى کامارو ىنکو با موتور 800 اسبى معرفى شد و فقط 50 تا ازش ساخته مىشه

    1. (Ali (Chevy nova

      ۲۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      دوستان
      فردا جمعه ساعت 10 صبح ورزشگاه ازادى درب غربى دورهمى بزرگ ماشىنهاى امرىکاى هست که بصورت خودجوش برگذار مىشه
      طبق روال قبل بىش از 250 تا ماشىن شرکت مىکنه

      1. ایمان

        ۲۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        عاشق گردهمایی های ماشینای کلاسیک هستم مخصوصاً اگه آمریکایی باشن ??????

      2. (Ali (Chevy nova

        ۲۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (7385 ديدگاه)

        مشخصات کامارو ىنکو 2019 هم مىذارم
        در 2 سطح عرضه مىشه
        1. استىج 1 با موتور 835 اسبى
        2. استىج 2 با موتور 1000 اسبى
        موتورش 6/8 لىترى دست سازه با مىلنگ استىل و شاتون و پىستون فورج
        موتورش با سرسىلندر LT4 کوروت هست
        قىمت مدل 835 اسبى 46/996 دلاره و نمونه 1000 اسبى 66/996 دلار

        1. Reza

          ۲۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          موتور 1000 اسبی 67.000 هزار دلار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          بوگاتی ویرون گرنداسپرت هم موتورش 1000 اسب بخاره ولی قیمتش بالای 1.5 میلیون دلاره.

        2. (Ali (Chevy nova

          ۲۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          اره
          فقط 67000 دلار
          درضمن بهتر بدونى فقط هم 50 تا ازش مىسازن و عىنه 50 تاش رو هوا فروخته مىشه و مانند چلنجر دىمن که نمونه هاى دست دومش تا 300/000 دلار هم مىرسه قىمتهاش چون بسىار ناىاب هست و کلکسىونى
          به((hemmings)) مرجع معتبر فروش خودرو سر بزن و قىمت چلنجر دىمن رو ببىن

        3. Reza

          ۲۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          می خوام بدونم این چه 1000 اسبیه نادر هستش که قیمتش 67.000 دلاره .
          یا تو اشتباه متوجه شدی یا سایت قیمتو اشتباه اعلام کرده
          و یا اسب بخار آمریکا با اسب بخار اروپایی ها فرق داره.

        4. mahdy

          ۲۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          رضا جان آمریکایی ها اسب بخارشون فرق نداره با اروپایی ها عیب آمریکایی ها اینه که استهلاک و تناسب قطعات و همه چیزو بیخیال میشن و فقط میخوان رو کاغذ کل همه رو بخوابونن که انصافا رو کاغذ هم کل همه رو میخوابونن ولی در عمل درگستر 840 اسبیشون جلوی سدان 600 اسبی کم میاره
          این موتور ایشون بعد از دو سه تا درگ ریس به پت پت کردن میوفته از شدت استهلاک ولی ویرون واسش استهلاک مثه یه جوک بی مزه میمونه تازه گیر بکس و دیفرانسیل و … هم تحمل چنین قدرتی ندارن (چون اگه تحمل این قدرتو داشتن به قول تو مثل ویرون سوپر اسپورت میشد قیمتش البته نه به اون حد چون ویرون کلی باید خرج لوکس بودن کنه)
          و به خاطر متناسب نبودن بقیه قطعات با موتور کلی از این 1000 تا تو مسیر رسیدن به چرخ ها به فنا میره

      3. Just bentley continental

        ۲۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (563 ديدگاه)

        علی ماشینا کلاسیکن فقط یا گذر موقتم میاد؟
        تیونینگ چی میارن؟

      4. Just bentley continental

        ۲۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (563 ديدگاه)

        فردا پیست ازادی مسابقه هم هست؟

    2. amin

      ۲۶ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1131 ديدگاه)

      علی آقا سلام
      آقا جیپ رو تقریبا کاملا با لوازم فابریک بازسازی کردم و تقریبا تمومه.حتی میله های چادر و گیره ها و تسمه ها خلاصه همه چیز ظاهری و فنی فابریک و اصلی و جنگی.فقط چادر مونده.میخواستم بدونم شما چادر دوز منصف که کارش هم تمیز باشه سراغ دارید؟
      سپاس

      1. mahdy

        ۲۶ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        دوستان آمریکایی باز چرا دیس لایک میدین
        جوابمو بدین اگه راست میگین

        1. Mohammad

          ۲۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          اخه چیز منطقی نگفتی که جواب بدیم یه ماشین چندصد هزار دلاری رو با یه ماشین ۶۶ هزار دلاری مقایسه میکنی خب معلومه اصلا فلسفه ماشین ها فرق داره اگه ماسل کار قدرتمند میخوای این خوبه ولی اگه عرب هستی و پولت زیاد میتونی شیرون بخری تازه هزینه های کامارو پایین تره فرق بین کامارو معمولی با این فقط در موتور و چند قسمت دیگس

        2. Abbas lsx/ltx

          ۲۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (189 ديدگاه)

          چون داری حرف الکی میزنی
          موتور lt1 حالت عادی با عوض کردن نهایت سرسیلندر و میل سوپاپ. 1000تا ازش میگیرن و سال ها باش درگ میزنن و آخ هم نمیگه حالا تو میای میگی این موتوری که تمام اجزای داخلیش عوض شده با دوتا درگ به پت پت کردن میوفته!!!!
          اون چلنجر دیمنی هم که میگی جونش درمیاد رو 5هزار بار لانچ میشه پشت سره هم هیچیش نمیشه(تاپ گیر)
          هر روز باهاش برنوت میزنن و لاستیک دود میکنن هیچیش نمیشه نه اکسل و دف مشکلی براشون میاد نه گیربکس طوریش میشه
          یه چیزایی میگین که ادم خندش میگیره
          اتفاقا اون بوگاتیه که خرج و استهلاکش دمار از روز ادم درمیاره

        3. amin

          ۲۶ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1131 ديدگاه)

          بعضی حرف ها انقدر بچه گانه ست که اصلا ارزش جواب دادن نداره!!!

        4. Mopar or No Car

          ۲۷ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          چون بچه ای که با چند تا اسم میاد و بعضی وقتا با یک اسم دیگه از کامنت خودش تعریف و حمایت میکنه و 40 تا لایک یا دیس لایک میده ارزش جواب دادن نداره.
          برو همون فورزا بازی کن اینجا برات زوده هنوز.

        5. mahdy

          ۲۷ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          خب وقتی سه نفری آدمو میبرین گوشه رینگ باید تک تک جواب بدم :
          محمد:ابدا این مقایسه کار من نبود رضا گفت یه ماشین هزار اسبی میشه بالای یک و نیم میلیون من فقط فرقشون رو گفتم
          عباس: چلنجر دیمن تو پیست همه میدونن هیچیییییییی نیست
          صفر کیلومترش تو سال 2016 گرونتر از بی ام دابلیو X5 تو سال 2018 ست با اون همه امکانات رفاهی (اصلا قصدم مقایسه نبود فقط خواستم بگم دیمن که هیچی نداره 85000 تا فقط واسه خط صاف و لاستیک دود دادن میگیره انتظار داغون شدن هم دارین؟)
          Mopar or No Car : من اگه چند تا کامنت داشتم و چهل تا لایک میدادم تو همین کامنت بالایی که 20 تا دیس خوردم همش 4 تا لایک نمیخوردم
          دوما همین کامنتو در نظر بگیر کی از من دفاع کرده جز خودم ؟ فکر کردین مثل علی نوام ؟از سردبیر میپرسم چرا کامنت ایشون رو تاییدکردین؟
          شمایی که هنوز اینو نمیفهمین که نباید تو یه بحث ساده ماشینی به طرف توهین کنی من چه بحثی باهات دارم ؟ بحث سر ماشینه من چه دشمنی دارم باشما؟

  2. Esangt3

    ۲۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (164 ديدگاه)

    باسلام و با تشکر از آقای احمد زاده
    کانسپت زیبایی هستش خدایی اگر این ماشین کنار نسل اول کامارو بگذارید
    متوجه اصالت طراحیش میشیدو کاملا مشخصه از شاخصه های طراحی نسل اول بهره می بره نمیدونم چطور بعضی از دوستان میگن اصیل نیست
    کاپوت کشیده- صندوق کوتاه-سقف کوتاه-جلو پنجره تاحدودی شبیه نسل اول

  3. حمىد

    ۲۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (154 ديدگاه)

    رنگش چقدر دلرباست

  4. Abbas lsx/ltx

    ۲۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (189 ديدگاه)

    @mahdy
    اتفاقا منم با کسی دشمنی ندارم
    فقط بخاطر این دعواهایی که پیش اومده اعصابم خورده،چون نمیتونم درست حسابی یه مطلب بخونم

    در رابطه با چلنجر دیمن هم باید بگم اینو خوده دوج هم میدونه که دیمن واسه پیست نیست
    چون هدف این ماشین درگ استریپ بوده
    و در تعجبم که چرا شما میای دیمن رو با X5 مقایسه میکنی
    این دوتا اصلا به هم نمیخورن،
    شمای میای میگی دیمن با 85هزار تا قیمت هیچی نداره باید خدمتتون عرض این ماشین خیلی هم ارزشمنده
    این ماشین 85 هزار تا قیمتشه
    فقط درطول چند ماهی که تمام دیمن ها فروش رفت شاهد بالا رفتن قیمتش بودیم همین الان هم تو Ebay بالا 120 هزار تا فروش میره
    حتی تا 500تا هم یجاهایی قیمت خورده بود

    چون این ماشین داره تبدیل به یه ماشین کلکسیونی میشه(نه بخاطره پرفورمنسش)
    تا چند سال دیگه هم قیمتش بیشتر هم میشه و همش سوده.
    پس ارزش داره!!!
    درمورده امکانات هم بگم این ماشین تک تک امکاناتی که بدرده درگ استریپ میخوره رو داره
    ترنس بریک،لاستیکای درگ،دامپر و PCM مخصوص و…
    کمپانی متناسب با هدفی که در پیش گرفته امکانات ارائه میده

    و بدون تعصب میگم انقد نگین ام5 زدش،فلانش کرد و…
    چون تا الان خیلی درگ زده که بزرگتر از ام5 رو زده و حتی خوده ام 5 رو زده
    اگر خواستین لینکاشون هم براتون میفرستم

    پیروز و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا