شمارش معکوس آغاز بکار نمایشگاه SEMA شروع شده و شورولت نیز از کانسپت جدید کامارو SS شوک رونمایی کرده است.
این خودرو که به منظور پیشنمایش برخی وسایل جانبی کاماروی فیس لیفت طراحی شده به خاطر رنگ زرد شوک خود نامگذاری شده است. این رنگ از اوایل سال آینده در کاماروی تولیدی هم ارائه خواهد شد. قطعاً رنگ کامارو شوک هیجانانگیز بوده و توجه زیادی را به خود جلب میکند.
جدای از رنگ بدنهی خاص، کاماروی موردبحث به قطعات پرفورمنس و جانبی زیادی مجهز شده است. شورولت اشارهی زیادی به جزئیات نداشته اما در این خودروی مفهومی شاهد نوارهای مشکی روی کاپوت، آینههای جانبی مشکی و رینگهای تیره هستیم. ما همچنین میتوان پکیج ظاهری را ببینیم که ترکیبی از اسپلیتر جلو و رکابهای جانبی متفاوتتر میباشد.
اگرچه شورولت حرفی درباره مشخصات فنی نزده اما گفته که کامارو ۲۰۱۹ با طیف گستردهای از قطعات جانبی و پرفورمنس در دسترس خواهد بود. از شاخصترین ویژگیهای این خودروی عضلانی میتوان به کیتهای ورود هوای سرد، کیت ترمز برمبو و قطعات سیستم تعلیق برگرفته از کامارو 1LE اشاره کرد. مشتریان همچنین میتوانند صندلیهای اسپورت ریکارو، اسپویلر مشکی و درب باک سوخت با ظاهر فیبر کربنی را سفارش دهند.
شورولت علاوه بر کانسپت کامارو SS شوک اقدام به نمایش کامارو LT کانورتیبل سفارشی در SEMA خواهد کرد. این خودروساز تصاویر این خودرو را منتشر نکرده اما گفته که دارای رنگ بدنهی خاکستری و با عناصر قرمز و قطعات جانبی بیشتر خواهد بود.
حرفی هم دربارهی مشخصات فنی زده نشده اما کامارو ۲۰۱۹ با پیشرانههای متنوعی عرضه میشود که از ۴ سیلندر ۲ لیتری ۲۷۵ اسبی تا ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۶۵۰ اسب بخار را شامل میشود.
شورولت تنها به نمایش کامارو SS شوک در SEMA اکتفا نخواهد کرد بلکه چهار کانسپت تشکیل شده بر پایهی سیلورادو ۲۰۱۹ را نیز در این رویداد هیجانانگیز به نمایش درخواهد آورد.
(Ali (Chevy nova
۲۶ مهر ۱۳۹۷مثل همىشه بازم غوغا کرده
راستى کامارو ىنکو با موتور 800 اسبى معرفى شد و فقط 50 تا ازش ساخته مىشه
(Ali (Chevy nova
۲۶ مهر ۱۳۹۷دوستان
فردا جمعه ساعت 10 صبح ورزشگاه ازادى درب غربى دورهمى بزرگ ماشىنهاى امرىکاى هست که بصورت خودجوش برگذار مىشه
طبق روال قبل بىش از 250 تا ماشىن شرکت مىکنه
ایمان
۲۶ مهر ۱۳۹۷عاشق گردهمایی های ماشینای کلاسیک هستم مخصوصاً اگه آمریکایی باشن ??????
(Ali (Chevy nova
۲۶ مهر ۱۳۹۷مشخصات کامارو ىنکو 2019 هم مىذارم
در 2 سطح عرضه مىشه
1. استىج 1 با موتور 835 اسبى
2. استىج 2 با موتور 1000 اسبى
موتورش 6/8 لىترى دست سازه با مىلنگ استىل و شاتون و پىستون فورج
موتورش با سرسىلندر LT4 کوروت هست
قىمت مدل 835 اسبى 46/996 دلاره و نمونه 1000 اسبى 66/996 دلار
Reza
۲۶ مهر ۱۳۹۷موتور 1000 اسبی 67.000 هزار دلار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوگاتی ویرون گرنداسپرت هم موتورش 1000 اسب بخاره ولی قیمتش بالای 1.5 میلیون دلاره.
(Ali (Chevy nova
۲۶ مهر ۱۳۹۷اره
فقط 67000 دلار
درضمن بهتر بدونى فقط هم 50 تا ازش مىسازن و عىنه 50 تاش رو هوا فروخته مىشه و مانند چلنجر دىمن که نمونه هاى دست دومش تا 300/000 دلار هم مىرسه قىمتهاش چون بسىار ناىاب هست و کلکسىونى
به((hemmings)) مرجع معتبر فروش خودرو سر بزن و قىمت چلنجر دىمن رو ببىن
Reza
۲۶ مهر ۱۳۹۷می خوام بدونم این چه 1000 اسبیه نادر هستش که قیمتش 67.000 دلاره .
یا تو اشتباه متوجه شدی یا سایت قیمتو اشتباه اعلام کرده
و یا اسب بخار آمریکا با اسب بخار اروپایی ها فرق داره.
mahdy
۲۶ مهر ۱۳۹۷رضا جان آمریکایی ها اسب بخارشون فرق نداره با اروپایی ها عیب آمریکایی ها اینه که استهلاک و تناسب قطعات و همه چیزو بیخیال میشن و فقط میخوان رو کاغذ کل همه رو بخوابونن که انصافا رو کاغذ هم کل همه رو میخوابونن ولی در عمل درگستر 840 اسبیشون جلوی سدان 600 اسبی کم میاره
این موتور ایشون بعد از دو سه تا درگ ریس به پت پت کردن میوفته از شدت استهلاک ولی ویرون واسش استهلاک مثه یه جوک بی مزه میمونه تازه گیر بکس و دیفرانسیل و … هم تحمل چنین قدرتی ندارن (چون اگه تحمل این قدرتو داشتن به قول تو مثل ویرون سوپر اسپورت میشد قیمتش البته نه به اون حد چون ویرون کلی باید خرج لوکس بودن کنه)
و به خاطر متناسب نبودن بقیه قطعات با موتور کلی از این 1000 تا تو مسیر رسیدن به چرخ ها به فنا میره
Just bentley continental
۲۶ مهر ۱۳۹۷علی ماشینا کلاسیکن فقط یا گذر موقتم میاد؟
تیونینگ چی میارن؟
Just bentley continental
۲۶ مهر ۱۳۹۷فردا پیست ازادی مسابقه هم هست؟
amin
۲۶ مهر ۱۳۹۷علی آقا سلام
آقا جیپ رو تقریبا کاملا با لوازم فابریک بازسازی کردم و تقریبا تمومه.حتی میله های چادر و گیره ها و تسمه ها خلاصه همه چیز ظاهری و فنی فابریک و اصلی و جنگی.فقط چادر مونده.میخواستم بدونم شما چادر دوز منصف که کارش هم تمیز باشه سراغ دارید؟
سپاس
mahdy
۲۶ مهر ۱۳۹۷دوستان آمریکایی باز چرا دیس لایک میدین
جوابمو بدین اگه راست میگین
Mohammad
۲۶ مهر ۱۳۹۷اخه چیز منطقی نگفتی که جواب بدیم یه ماشین چندصد هزار دلاری رو با یه ماشین ۶۶ هزار دلاری مقایسه میکنی خب معلومه اصلا فلسفه ماشین ها فرق داره اگه ماسل کار قدرتمند میخوای این خوبه ولی اگه عرب هستی و پولت زیاد میتونی شیرون بخری تازه هزینه های کامارو پایین تره فرق بین کامارو معمولی با این فقط در موتور و چند قسمت دیگس
Abbas lsx/ltx
۲۶ مهر ۱۳۹۷چون داری حرف الکی میزنی
موتور lt1 حالت عادی با عوض کردن نهایت سرسیلندر و میل سوپاپ. 1000تا ازش میگیرن و سال ها باش درگ میزنن و آخ هم نمیگه حالا تو میای میگی این موتوری که تمام اجزای داخلیش عوض شده با دوتا درگ به پت پت کردن میوفته!!!!
اون چلنجر دیمنی هم که میگی جونش درمیاد رو 5هزار بار لانچ میشه پشت سره هم هیچیش نمیشه(تاپ گیر)
هر روز باهاش برنوت میزنن و لاستیک دود میکنن هیچیش نمیشه نه اکسل و دف مشکلی براشون میاد نه گیربکس طوریش میشه
یه چیزایی میگین که ادم خندش میگیره
اتفاقا اون بوگاتیه که خرج و استهلاکش دمار از روز ادم درمیاره
amin
۲۶ مهر ۱۳۹۷بعضی حرف ها انقدر بچه گانه ست که اصلا ارزش جواب دادن نداره!!!
Mopar or No Car
۲۷ مهر ۱۳۹۷چون بچه ای که با چند تا اسم میاد و بعضی وقتا با یک اسم دیگه از کامنت خودش تعریف و حمایت میکنه و 40 تا لایک یا دیس لایک میده ارزش جواب دادن نداره.
برو همون فورزا بازی کن اینجا برات زوده هنوز.
mahdy
۲۷ مهر ۱۳۹۷خب وقتی سه نفری آدمو میبرین گوشه رینگ باید تک تک جواب بدم :
محمد:ابدا این مقایسه کار من نبود رضا گفت یه ماشین هزار اسبی میشه بالای یک و نیم میلیون من فقط فرقشون رو گفتم
عباس: چلنجر دیمن تو پیست همه میدونن هیچیییییییی نیست
صفر کیلومترش تو سال 2016 گرونتر از بی ام دابلیو X5 تو سال 2018 ست با اون همه امکانات رفاهی (اصلا قصدم مقایسه نبود فقط خواستم بگم دیمن که هیچی نداره 85000 تا فقط واسه خط صاف و لاستیک دود دادن میگیره انتظار داغون شدن هم دارین؟)
Mopar or No Car : من اگه چند تا کامنت داشتم و چهل تا لایک میدادم تو همین کامنت بالایی که 20 تا دیس خوردم همش 4 تا لایک نمیخوردم
دوما همین کامنتو در نظر بگیر کی از من دفاع کرده جز خودم ؟ فکر کردین مثل علی نوام ؟از سردبیر میپرسم چرا کامنت ایشون رو تاییدکردین؟
شمایی که هنوز اینو نمیفهمین که نباید تو یه بحث ساده ماشینی به طرف توهین کنی من چه بحثی باهات دارم ؟ بحث سر ماشینه من چه دشمنی دارم باشما؟
Esangt3
۲۶ مهر ۱۳۹۷باسلام و با تشکر از آقای احمد زاده
کانسپت زیبایی هستش خدایی اگر این ماشین کنار نسل اول کامارو بگذارید
متوجه اصالت طراحیش میشیدو کاملا مشخصه از شاخصه های طراحی نسل اول بهره می بره نمیدونم چطور بعضی از دوستان میگن اصیل نیست
کاپوت کشیده- صندوق کوتاه-سقف کوتاه-جلو پنجره تاحدودی شبیه نسل اول
حمىد
۲۶ مهر ۱۳۹۷رنگش چقدر دلرباست
Abbas lsx/ltx
۲۸ مهر ۱۳۹۷@mahdy
اتفاقا منم با کسی دشمنی ندارم
فقط بخاطر این دعواهایی که پیش اومده اعصابم خورده،چون نمیتونم درست حسابی یه مطلب بخونم
در رابطه با چلنجر دیمن هم باید بگم اینو خوده دوج هم میدونه که دیمن واسه پیست نیست
چون هدف این ماشین درگ استریپ بوده
و در تعجبم که چرا شما میای دیمن رو با X5 مقایسه میکنی
این دوتا اصلا به هم نمیخورن،
شمای میای میگی دیمن با 85هزار تا قیمت هیچی نداره باید خدمتتون عرض این ماشین خیلی هم ارزشمنده
این ماشین 85 هزار تا قیمتشه
فقط درطول چند ماهی که تمام دیمن ها فروش رفت شاهد بالا رفتن قیمتش بودیم همین الان هم تو Ebay بالا 120 هزار تا فروش میره
حتی تا 500تا هم یجاهایی قیمت خورده بود
چون این ماشین داره تبدیل به یه ماشین کلکسیونی میشه(نه بخاطره پرفورمنسش)
تا چند سال دیگه هم قیمتش بیشتر هم میشه و همش سوده.
پس ارزش داره!!!
درمورده امکانات هم بگم این ماشین تک تک امکاناتی که بدرده درگ استریپ میخوره رو داره
ترنس بریک،لاستیکای درگ،دامپر و PCM مخصوص و…
کمپانی متناسب با هدفی که در پیش گرفته امکانات ارائه میده
و بدون تعصب میگم انقد نگین ام5 زدش،فلانش کرد و…
چون تا الان خیلی درگ زده که بزرگتر از ام5 رو زده و حتی خوده ام 5 رو زده
اگر خواستین لینکاشون هم براتون میفرستم
پیروز و سربلند باشید