درحالیکه هنوز تحویل اولین نمونههای شورولت کوروت استینگری جدید شروع نشده، هنسی پرفورمنس جزئیات مربوط به پکیج ارتقایی خود برای این خودروی اسپورت پیشرانه وسط را اعلام کرده است.
هنسی گفته که علیرغم سخت بودن تیونینگ ECU E99 جدید بکار رفته در کوروت جدید، آنها مسیر دیگری را انتخاب کرده و با یک ECU جدید که خود را آغاز کردهاند.
یکی از مقامات هنسی گفته که هنوز مشخص نیست چه زمانی تیونرها بتوانند کدهای ECU کوروت جدید را بشکنند و روی آن کار بکنند. او گفته است:
ما انتظار داریم تا آن زمان اولین C8 خود را در ماه مارس یا آوریل دریافت کنیم و در آن زمان مشغول نصب سیستمهای سوپرشارژر و توئین توربو خواهیم شد و البته منتظر نرمافزار تیونینگ هم خواهیم ماند.
تحلیلهای اولیه هنسی نشان میدهد که پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری جدید این خودرو بسیار مشابه پیشرانه LT1 قبلی بوده و فقط سیستم روغنکاری خشک و منیفولدهای اگزوز لولهای فرق میکنند. به همین خاطر هنسی مشکل خاصی در افزایش قدرت این نیروگاه آهنین نخواهد داشت.
پکیج پرچمدار هنسی برای کوروت جدید باعث ایجاد قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری خواهد شد. این میزان قدرت با استفاده از دو توربوشارژر و سیستم سوخترسانی استوک حاصل خواهد شد اما این تیونر برای دستیابی به قدرت موردبحث باید از سوخت اتانول استفاده کند.
دیگر ویژگی کلیدی کوروت تیون شده گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ترمک است. هنسی فعلاً روی این گیربکس کار نکرده اما میگوید تجارب زیادی در این بخش داشته و مشکل خاصی در ارتقای آن وجود نخواهد داشت.
سخنگوی هنسی گفته است:
به احتمال زیاد ما کلاچها و شاید دیگر بخشهای داخلی این گیربکس را ارتقا بدهیم که این هم به نوع رانندگی مشتری در خیابانها یا پیست بستگی خواهد داشت؛ اما خریدارانی که به دنبال مسابقات درگ هستند شاید کار بیشتری روی گیربکس موردنیاز باشد.
Abbas.Lambo
۲۷ دی ۱۳۹۸هایپرکار ضعفا!!!به والله شاهکاره،به جااان خودم عاشقشم
حمید
۲۸ دی ۱۳۹۸خودروی خوبی شده
ولی بنظرم با 1200 اسب قدرت نباید انتضار عملکرد یه هایپرکار رو داشت
تیونر هم بنظرم باید مثل منصوری و باراباس و هامان و… باید باشه