این قدرتمندترین کوروتی است که با سقف باز میتوانیم انتظار داشته باشیم. مخصوصاً زمانی که مدل مسابقهای C7.R تنها در فرم کوپه عرضه میشود. بنابراین با خیال راحت میتوان شورولت کوروت Z06 را سالار اسپرتهای روباز جنرال موتورز دانست.
شورولت تا ۲۰ درصد شاسی آلومینیومی این خودرو را سختتر کرده اما با این وجود و سقف نرم و پانلهای جابجاشونده سقف و روکش آن، هنوز وزن آن نزدیک به نمونه کوپه میباشد.
تا آنجا که به ظاهر بدنه مربوط میشود، کوروت Z06 کانورتیبل کاملاً شبیه مدل کوپه است. مدل استاندارد با کاپوت فیبرکربنی منحصر به فرد با شکافهای بزرگتر و اسپویلر عقب ارائه میشود. یک پکیج آئرو (Aero) نیز از جنس فیبر کربن به صورت سفارشی موجود است که نیروی چسبندگی به جاده را تا ۴ برابر افزایش میدهد. پکیج Z07 نیز با بالچه بزرگتر و شکاف سپر عریض تر و باله قابل تنظیم ارائه میشود. موتور هشت سیلندر LT4 با حجم ۶.۲ لیتر با مدل کوپه مشترک است اما شورولت با تنظیماتی ۶۲۵ اسب بخار نیرو و ۸۶۱ نیوتن متر گشتاور از دل آن بیرون میکشد. برای انتقال نیرو یک گیربکس هفت سرعته خودکار به صورت استاندارد وجود دارد که میتوان با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با کنترل دستی و تغییر دنده اختیاری به صورت سفارشی تعویض نمود.
ترمزهای سرامیکی برمبو با اندازه ۱۵.۳ اینچ، وظیفه توقف این خودرو با چرخهای آلومینیوم آلیاژی ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب را بر عهده دارند.
هفته آینده و در نمایشگاه نیویورک، اطلاعات بیشتری از مشخصات و تواناییهای این مدل به دست خواهیم آورد.
کوروت از معدود خودروهای امریکایی هستش که چندتا خصوصیت خوب رو یه جا جمع کرده: قیمت نسبتا مناسب،کیفیت خوب،طراحی خوب،عملکرد خوب و اصالت و تاریخچه ی قوی.به این ماشین هم همانند ماشین های خوب دیگه ارادت دارم. پ.ن: دوستان علت اینکه من انقدر زیاد نظر میدم اینه که وقت ازاد نسبتا زیادی نصیبم شده و میخوام با حضور در این جمع از نظرات تک تک شما استفاده کنم.با تشکر.
میلاد جان من ارادت خاصی بهت که پیشکسوت سایتی دارم. واقعا گل گفتی.شاید یه بچه ی 10 ساله(البته به زعم ماها بچه) کارایی انجام بده که ما عمرا اگه بتونیم انجام بدیم.چند روز پیش خبرش بود که بچه ی 7 یا 8 ساله،xbox باباشو هک کرده!
البته شاهین جان بعد یه مدتی از پدال زده می شی!!!!!من خودم شبانه روزی کامنت می گذاشتم ولی این چند وقته حتی 40 روز شد که به پدال سر نزدم!!!!!!من در این مدت کامنت ها و کاربرانی رو دیدم که واقعا حال آدم رو به هم می زدند!!!!!slr که بزرگ ما هست هم اصلا دوست نداره که کامنت بگذاره و همچنین داداش گلم محسن.د دیگه میلی به بودن در پدال ندارند!!!!!!!!!!!
جو پدال با بقیه ی جاها فرق داره.اینجا با اینکه چهره ی دوستان رو نمیبینیم ولی نوعی صمیمیت بین دوستان وجود داره که به لطف پدال به وجود اومده.اینجا چیزی هست که توی شبکه های اجتماعی مثل ف.ب وجود نداره.امیدوارم که شما و جناب slr و اقای محسن.د هم دوباره کامنت بذارین و ما بتونیم از نظراتتون استفاده کنیم.خواهش میکنم اگه باهاشون در ارتباطی بهشون بگو برگردن.با تشکر.
@.F شاهین عزیز البته من از سن شما مطلع نیستم ولی برام مهم هم نیست چون اینجا اطلاعات مهمه و احترام به نظر دیگران تعداد نظراتت هم که بستگی به اینه که چقدر وقت بزاری و فعال باشی البته مثل تمامی بچه ها ما اینجاییم که یاد بگیریم در مورد چیزی که بهش علاقه داریم امیدوارم همین طوری فعال بمونی و حضور متوالی داشته باشی;-)
دمت گرم داداشاهین…کارت درسته…آره کوروت تو آمریکاییا خیلی کارش درسته البته ما به خودروسازان آمریکایی ارادت قلبی داریم!! اما کوروت و موستانگ و کامارو فرق دارن .. یه مجله دانشمند دارم مال سال1359هس کاش ببینینش بچه ها …اصن ادبیات نوشتاری مقایسه ش خنده داره ولی انجام کوروت در رقابت با پورشه و فراری کم نیاورده
شوخی کردم داداش!مخلصتم.راضی به زحمتت نیستم.خیلی وقته که دیگه مجله نمیخونم.2 تا کارتن بزرگ مجله ی ماشین دارم(از سال 81 تا 90) که همین جوری دارن خاک میخورن.
کوروت یک اسطوره و افسانه در تاریخ خودروسازى دنیاست مخصوصا سرى ۱۹۶۷و این سرى جدید که تکنولوزى هاى بالایى رو داره.یه جا خوندم مصرف این موتور بزرک صدى ۹ لیتره.بزرک ترین حسن ماشیناى امریکایى اینه که قیمتشون خیلى کمتر از امکانت و تواناییهاى فنیشونه و هزینه تعمیر و نکهدارى کمى دارن
برخلاف اکثر امریکایی ها هندلینگ خیلی خوبی هم داره و بالاتر از 1 جی رو تحمل میکنه تو مسیر مستقیم هم که خداست خیلی عالیه و نسبت به نسل قبل یه جهش بزرگ کرده
میلا جان ازتو بعیده!!!! اتفاقا عقبش یه شاهکار تمام عیاره با همون چراغای گرد بی روح میزاشتن؟ جسارت تغییر بزرگ رو داشتن و انجامش دادن به بهترین شکل و مهمتر از همه متفاوت که به ماشین دیگه ای هم شبیه نیست
سلام بر همه انصافا ماشین باحالیه. ینی همه چیز کروت خوبه اولا هدف از ساختنش معلومه اسپرت بودن و هندلینگ عالی همراه با این حس که سوار یه ماشین با کلی تکنولوژِی الکی و دکمه های فضایی نیستی که قرار باشه اپشناش حواستو از توجه کردن به موتور عالی ماشین بدزده دوم قیمت مناسبشه که شاید کمی گرون باشه اما با این اطمینان که داری یه کروت میخری و دلت قرص قرصه کامل منصفانه هس سوم اینکه این ماشین به خاطر قرار نگرفتن در کلاس سوپر اسپرت ها و طراحی خاص کلاس خودش هیچوقت با ماشینایی مس لامبو و فراری و حتی بنز و ب ام و هم مقایسه نمیشه پس مطمئنی که قرار نیس ماشینت در عملکرد یا مسائل فنی به زیر سوال بره چهارم کروت نه مس بعضی خودرو سازان المانیه که مدام ماشین هاشون رو نسل به نسل جدید میکنن و تا ادم میاد با یه مدل اشنا بشه مدل بعدی رو میدن بیرون و ادم نمیدونه کدوم رو انتخاب کنه و نه مس بعضی دیگه س که تو اسم گذاری ادم رو دیونه میکنن در کل هر چن سال یه بار یه نسل جدید میده بیرون که با نسل قبلی کلی فرق داره و بهینه شدس منظورم اینه که ادم تکلیفشو با این ماشین میتونه روشن کنه و هرکسی هم که تا حالا سوارش نشده هم میدونه قراره با چه عملکردهایی مواجه بشه
میخواستم هیچی نگم دیدم نمیشه عزیزم نسل عوض کردن خودرو ها، پیروی قوانین خاصی هست و خودرویی که زود به زود رنگ عوض میکنه و به روز میشه، این نشانه بد بودنش نیست . قواعدی مثل فروش سوداز همان خودرو یا کمپانی ضرر از همان خودرو یا کمپانی تکنولوژی های به بازار آمده در سال های تولید همان نسل که روی دیر یا زود امدن نسل جدید تاثیر دارن نیاز بازار(نیاز بازار با فروش خیلی فرق داره) و…. پس به یاد داشته از این پس ، وقتی خودرویی زود نسل جدیدش به بازار اومد، لابد حکمتی در کار بوده و این زود نسل عوض کردن حتما چیز بدی نیس
زیگما جان اگه شما بتونی خودرویی طراحی کنی که تا چندین سال نیاز به تغییر انچنانی نداشته باشه نشون میده که شما در کارت خبره هستی و از قبل پیش بینی همه چیو کردی.اما وقتی خودرویی طراحی میشه که در عرض دو سال فروشش افت میکنه نشون میده که یا تکنولوژی شما عقبه یا مردم اون برند رو دوست ندارن.ضمنا طراحی مجدد و عوض کردن زود یه نسل از ماشین هزینه ی زیادی رو به خودروساز تحمیل میکنه.خودروهای المانی دقیقا نقطه ی مقابل خودروهای کره ای و امثالهم هستند.با تشکر.
دوست عزیز با توجه به این گفته ی شما که:”2 نفره بودن این اتوموبیل دیگه ارزشی نداره” در واقع از نظر شما حدود 90 درصد اسپرت ها و سوپر اسپرت ها ارزشی نداره.درسته؟
شاهین خان من گفتم این شورلت در برابر فراری کالیفرنیا ارزش خرید نداره. اگه شما اینو به فراری ترجیح میدید، واقعا جای تعمق داره… وگرنه در برتر بودن هنسی ونوم بعنوان برترین سوپرکار دنیا شکی نیست.
امید
۲۴ فروردین ۱۳۹۳زیبا و دوس داشتنی
امیدبرتر
۲۴ فروردین ۱۳۹۳کروت سی06 که قدیمیه!
الان کروت سی7 اومده…….
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳کوروت از معدود خودروهای امریکایی هستش که چندتا خصوصیت خوب رو یه جا جمع کرده: قیمت نسبتا مناسب،کیفیت خوب،طراحی خوب،عملکرد خوب و اصالت و تاریخچه ی قوی.به این ماشین هم همانند ماشین های خوب دیگه ارادت دارم.
پ.ن: دوستان علت اینکه من انقدر زیاد نظر میدم اینه که وقت ازاد نسبتا زیادی نصیبم شده و میخوام با حضور در این جمع از نظرات تک تک شما استفاده کنم.با تشکر.
چاپلو
۲۴ فروردین ۱۳۹۳کارت درسته داداش.
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ارادت دارم داداش.مخلص همه ی پدالی ها هستم.
carbonado aventador
۲۴ فروردین ۱۳۹۳البته این رو هم از قلم انداختی که کوروت C7 مصرفش در 100 کیلومتر 9 لیتر می باشد که یه جورایی غیر باور کردنیه!!!!!!!!
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳کربونادو جان،عملکرد خوب یه جورایی شامل این قضیه هم میشه دیگه! ;)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ فروردین ۱۳۹۳درود .
اول از همه باید عرض کنم که من کوچیک تمام کاربرای پدال هستم .
دوم : شاهین جان مگه چه اشکالی داره که شما زیاد نظر بدی ؟؟؟
مگه کنتور داره ؟؟؟ به نظر من کسی که اطلاعات داره مخصوصا از برند مورد
علاقش ، مطلب بذاره تا همه بار علمیشون و میزان اطلاعاتشون بالابره .
همینجوری ، از اکثر خودروساز ها اطلاعات جمع میکنی .
حرف بعضی هارم اصلا قبول ندارم ، تا میبینن یکی سنشو گفته ، مثلا 13
سالشه ، میگن این بچه است . گیریم که 10 سالش . نه 8 سالش .
یا به همه چیز یاد میده ، یا از بچه ها چیزی یاد میگیره . از این
دوحال خارج نیست . کوچیک و بزرگ هم نداره .
یا طرف ایمیل یا جیمیلشو عوض کرده ، دیدگاهاش پریده . بعد تو کامنتش
مینویسه که من همونم که X مقدار کامنت داشت . به نظرت چرا اینو مینویسه ؟؟
چون بچه ها فکر نکن که غریبه یا تازه اومده تو پدال . چون اگر تازه
اومده تو پدال ، پس هیچی بلد نیست و باید با ترس و لرز اظهار نظر کنه .
متاسفانه معیار ما شده تعداد کامنت .
به نظر من این اصلا درست نیست .
ولی خب یکسری دوستان کم لطفی میکنند .
در اخر باید بگم که اینجا یک فضای مجازیه و همه ازادند هرطور که
میخواهند دیدگاه بگذارند و ربطی هم به تعداد دیدگاه و سوابق نداره .
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳میلاد جان من ارادت خاصی بهت که پیشکسوت سایتی دارم.
واقعا گل گفتی.شاید یه بچه ی 10 ساله(البته به زعم ماها بچه) کارایی انجام بده که ما عمرا اگه بتونیم انجام بدیم.چند روز پیش خبرش بود که بچه ی 7 یا 8 ساله،xbox باباشو هک کرده!
carbonado aventador
۲۴ فروردین ۱۳۹۳البته شاهین جان بعد یه مدتی از پدال زده می شی!!!!!من خودم شبانه روزی کامنت می گذاشتم ولی این چند وقته حتی 40 روز شد که به پدال سر نزدم!!!!!!من در این مدت کامنت ها و کاربرانی رو دیدم که واقعا حال آدم رو به هم می زدند!!!!!slr که بزرگ ما هست هم اصلا دوست نداره که کامنت بگذاره و همچنین داداش گلم محسن.د دیگه میلی به بودن در پدال ندارند!!!!!!!!!!!
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳جو پدال با بقیه ی جاها فرق داره.اینجا با اینکه چهره ی دوستان رو نمیبینیم ولی نوعی صمیمیت بین دوستان وجود داره که به لطف پدال به وجود اومده.اینجا چیزی هست که توی شبکه های اجتماعی مثل ف.ب وجود نداره.امیدوارم که شما و جناب slr و اقای محسن.د هم دوباره کامنت بذارین و ما بتونیم از نظراتتون استفاده کنیم.خواهش میکنم اگه باهاشون در ارتباطی بهشون بگو برگردن.با تشکر.
احمدرضا بی ام و
۲۴ فروردین ۱۳۹۳من 13سالمه و خوشبختانه کسی در این سایت به من نگفته بچه ام
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳احمدرضا جان،تو که دوست عزیز خودمی با اون اسم زیبات.معلومه که مثل خودم فن بی ام و هستی! مخلصتم داداش.
carbonado aventador
۲۵ فروردین ۱۳۹۳کلی خواهش و تمنا کردم که بیاین ولی نمی آیند!!!!!!!
شاهین
۲۵ فروردین ۱۳۹۳انشاالله که میان و ما از نظراتشون استفاده میکنیم.
Zonda R
۲۴ فروردین ۱۳۹۳@.F
شاهین عزیز
البته من از سن شما مطلع نیستم
ولی برام مهم هم نیست
چون اینجا اطلاعات مهمه و احترام به نظر دیگران
تعداد نظراتت هم که بستگی به اینه که چقدر وقت بزاری و فعال باشی
البته مثل تمامی بچه ها ما اینجاییم که یاد بگیریم در مورد چیزی که بهش علاقه داریم
امیدوارم همین طوری فعال بمونی و حضور متوالی داشته باشی;-)
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳زوندا جان من 24 سالمه(البته همونطوری که گفتی سن ادم معیار نیست).به امید خدا اگه اتفاق غیر مترقبه ای واسم نیفته،حالا حالاها هستم در خدمتتون.با تشکر.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ فروردین ۱۳۹۳درود . زوندا من تواون اداره ایی که گفتم ( خیابان گلفام )
اشنا دارم ، اگر یک موقع کاری بود ، بگو ، ببینم میتونن بچه ها
کاری برات انجام بدن . خلاصه هیچی نباشیم ، هم سایتی که هستیم .
Zonda R
۲۴ فروردین ۱۳۹۳@.F
میلاد عزیزم
لطف داری به من
سپاسگزارم
;-) :-)
خاوری مزراتی
۲۴ فروردین ۱۳۹۳دمت گرم داداشاهین…کارت درسته…آره کوروت تو آمریکاییا خیلی کارش درسته البته ما به خودروسازان آمریکایی ارادت قلبی داریم!! اما کوروت و موستانگ و کامارو فرق دارن .. یه مجله دانشمند دارم مال سال1359هس کاش ببینینش بچه ها …اصن ادبیات نوشتاری مقایسه ش خنده داره ولی انجام کوروت در رقابت با پورشه و فراری کم نیاورده
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ارادت مندم داداش.سال 59 خودت خریدی مجله رو؟!!! :)
خاوری مزراتی
۲۵ فروردین ۱۳۹۳نه اتفاقی پیدا کردم..من متولد 67م عزیزیم…ایمیل بدی اسکن میکنم میفرستم خدمتت داداش گلم
شاهین
۲۵ فروردین ۱۳۹۳شوخی کردم داداش!مخلصتم.راضی به زحمتت نیستم.خیلی وقته که دیگه مجله نمیخونم.2 تا کارتن بزرگ مجله ی ماشین دارم(از سال 81 تا 90) که همین جوری دارن خاک میخورن.
امیر
۲۵ فروردین ۱۳۹۳طراحس اصیل اولیه خودش رو حفظ کرده و با کمی تغییر در چراغهای عقب ظاهر شیکتری پیدا کرده ضمن اینکه اگزوزهای عقب بسیار شیک و اسپرت طراحی شدن
چاپلو
۲۴ فروردین ۱۳۹۳وای که چقد عالی اقا کروت کانورتیبل خوبه اسپایدر هم خوبه کروکی هم خوبه رودستر هم خوبه
اصن شورلت هرچی میخواد بزنه فقط کروت باشه دیگه خوبه
Un4given
۲۴ فروردین ۱۳۹۳یه هیولا دیگه از شوی
محمد حسین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳به به …
مک میسل فقط المان فقط فولکس
۲۴ فروردین ۱۳۹۳عقبش خیلی خوشگله جلوشم بد نیست ولی به زیبایی عقبش نمیشه
شلبى
۲۴ فروردین ۱۳۹۳کوروت یک اسطوره و افسانه در تاریخ خودروسازى دنیاست مخصوصا سرى ۱۹۶۷و این سرى جدید که تکنولوزى هاى بالایى رو داره.یه جا خوندم مصرف این موتور بزرک صدى ۹ لیتره.بزرک ترین حسن ماشیناى امریکایى اینه که قیمتشون خیلى کمتر از امکانت و تواناییهاى فنیشونه و هزینه تعمیر و نکهدارى کمى دارن
SHELBY GT500
۲۴ فروردین ۱۳۹۳حرفت درسته.محشره.
مک میسل فقط المان فقط فولکس
۲۴ فروردین ۱۳۹۳بد نیست
مک میسل
۲۴ فروردین ۱۳۹۳عالیه
کافر مقدس
۲۴ فروردین ۱۳۹۳ما نسل 2ش رو گیر نمییاریم بخریم چه برسه نسل 7!
ولی تو GranTurismo6 از همه اسپرت ها ارزون ترــــه ولی همه اسپرت ها رو میخوره! 4تا طلا آوردم باهاش!
زیگما
۲۴ فروردین ۱۳۹۳یک خودروی عالی با بهترین قیمت ممکن
از “معدود” خودرو های جی ام که نقد کلی بر آن وارد نیست.(نقد منفی)
گشتاور، قدرت، همه جیز فوق العاده.
رضا
۲۴ فروردین ۱۳۹۳برخلاف اکثر امریکایی ها هندلینگ خیلی خوبی هم داره و بالاتر از 1 جی رو تحمل میکنه
تو مسیر مستقیم هم که خداست
خیلی عالیه و نسبت به نسل قبل یه جهش بزرگ کرده
iman mclaren p1
۲۴ فروردین ۱۳۹۳کیه که کوروتا دوس نداشته باشه آخه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ فروردین ۱۳۹۳درود .
چرا این کوروت نسل 7 اینقدر عقبش زشته !!!!!!!!!!!!!
ماشین امریکایی تو اینجور کلاسها فقط :
دوج چلنجر . شورولت کامارو . فورد موستانگ .
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳البته کاماروهایی که فیست لیفت نشده بودن.کاماروی جدید واقعا طراحیش هیچی واسه گفتن نداره.با تشکر.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ فروردین ۱۳۹۳درود .
به نظر من هرچی باشن ، از کوروت زیباترن .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ فروردین ۱۳۹۳قیافه ی ماشین لوس شده . قبلی ابهتش بیشتر بود . مخصوصا جلوی
ماشین .
عقب ماشین هم دقیقا مثل کسی میمونه که داره بهت شکلک در میاره .
ولی در کامارو . موستانگ . چلنجر جدید ، هنوز المان های
خوفناکی . اخم . جذبه و حس جنگجویی زنده است .
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳شکلکش هم اینجوریه که انگار گوشه ی دوتا چشمشو گرفتن دارم میکِشن! به عبارت بهتر،چشم بادومی!
رضا
۲۴ فروردین ۱۳۹۳میلا جان ازتو بعیده!!!!
اتفاقا عقبش یه شاهکار تمام عیاره
با همون چراغای گرد بی روح میزاشتن؟
جسارت تغییر بزرگ رو داشتن و انجامش دادن به بهترین شکل و مهمتر از همه متفاوت که به ماشین دیگه ای هم شبیه نیست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ فروردین ۱۳۹۳درود .
رضااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
عقبش شاهکاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وااااای خدای من !!!!
عقبش حتی 1 درصد هم زیبا نیست . اصلا .
البته این نظر منه .
شاهین
۲۵ فروردین ۱۳۹۳با عرض پوزش کلمه ی “فیس لیفت face lift” درسته.وای بر من با این غلط املایی. :(
چاپلو
۲۴ فروردین ۱۳۹۳سلام بر همه
انصافا ماشین باحالیه. ینی همه چیز کروت خوبه
اولا هدف از ساختنش معلومه
اسپرت بودن و هندلینگ عالی همراه با این حس که سوار یه ماشین با کلی تکنولوژِی الکی و دکمه های فضایی نیستی که قرار باشه اپشناش حواستو از توجه کردن به موتور عالی ماشین بدزده
دوم قیمت مناسبشه که شاید کمی گرون باشه اما با این اطمینان که داری یه کروت میخری و دلت قرص قرصه کامل منصفانه هس
سوم اینکه این ماشین به خاطر قرار نگرفتن در کلاس سوپر اسپرت ها و طراحی خاص کلاس خودش هیچوقت با ماشینایی مس لامبو و فراری و حتی بنز و ب ام و هم مقایسه نمیشه پس مطمئنی که قرار نیس ماشینت در عملکرد یا مسائل فنی به زیر سوال بره
چهارم کروت نه مس بعضی خودرو سازان المانیه که مدام ماشین هاشون رو نسل به نسل جدید میکنن و تا ادم میاد با یه مدل اشنا بشه مدل بعدی رو میدن بیرون و ادم نمیدونه کدوم رو انتخاب کنه و نه مس بعضی دیگه س که تو اسم گذاری ادم رو دیونه میکنن در کل هر چن سال یه بار یه نسل جدید میده بیرون که با نسل قبلی کلی فرق داره و بهینه شدس منظورم اینه که ادم تکلیفشو با این ماشین میتونه روشن کنه و هرکسی هم که تا حالا سوارش نشده هم میدونه قراره با چه عملکردهایی مواجه بشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ فروردین ۱۳۹۳درود . تمام حرفت و کنایه هات به المان بود . فهمیدم چاپلوی عزیز .
این ماشین همونطور که در کلاس و رتبه ی المانی ها قرار نمیگیره ، در کلاس
کادیلاک هم قرار نمیگیره . برند لوکس با برند لوکس مقایسه میشه . نه برند
معمولی . مگر در قابلیت های فنی .
از نظر شما تکنولوژی و تحقیق و تفحص ، وقت تلف کردنه و همشون الکیه .
اما هیچ خودرو سازی همچین فکری نمیکنه . حتی یک اختراع کوچک ، میتونه
جرقه ایی در ذهن دیگر رقبا و یا سایرین باشه .
پورشه . کادیلاک . جگوار . بنز . ب ام و ائودی . لامبو و …. چون دکمه
های زیاد و فضایی دارند ، راننده نمیتونه توجه کامل به موتور داشته
باشه و از صدا و عملکرد موتور نهایت لذت رو ببره .
همه ی ماشینها قیمتهای منصفانه دارند ( البته در کشورهای پیشرفته و
بدون گمرک ). چون مردم اونجا خیلی خیلی سخت تر از ماها کار میکنند و
پول در میارند و حدودا 60 درصد درامد خودشون رو مالیات میدن . پس از من
و شما خیلی خیلی حواسشون جمع تره که تو پاچشون مره . امار فروش را هم
از خودشون در نمیارند .
هیچ ماشینی هم کامل و مطلق خوب نیست و نمیتونه عملکرد یا مسائل فنیش به
زیر سوال بره .
کدام ماشینهای المانی مدام نسل به نسل عوض میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشینهای المانی و ژاپنی کمه کم 6 الی 7 سال در خط تولید میمانند . پس
حرف بی پایه و بی اساس نزن .
همه میدونند که تنها شرکتی که زود طراحیشو عوض میکنه یا مدام نسل جدید
رو معرفی میکنه ، شرکتهای کره ایی هستند .
جالب تر اینجاس که شما این حرفو میزنی ، در پست های کره ایی ، از
ماشینهاشون دفاع میکنی . نه به این حرف شما و نه به اون دفاعیات شما .
خیلی با هم تناقض داره !!!!!!!!!!!!!!
بعدشم همه میتونن که در عرض 1 الی 2 سال با مدل ماشین اشنا بشوند و
عادت کنند ، چه برسه به 6 الی 7 سااااال .
ماشین ها هم قرار است که روز به روز پیشرفت کنند و به مقدار زیاد با
نسل قبلی تفوت کنند . هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد . مصرف . وزن .
امکانات و …
اگر اینکارهارو نکنند ، شما پولتو ریختی دور .
چون هر نسل از همه نظر باید بر نسل قبلی خود ، جلوتر و بهتر و کامل تر
باشد و این از نظر شما یک عیب تلقی میشود .
و در اخر در مورد این اظهار نظر شما باید بگم که :
((( ابی که یکجا ساکن و راکد میماند ، علاوه بر بوی بدی که میگیرد ،
راهی جز فرورفتن به داخل زمین پیدا نمیکند ))) . پس برای پیشرفت و خلاصی
از بدی ها و درجازدن ها باید حرکت کرد . همچون اب جاری .
زیگما
۲۴ فروردین ۱۳۹۳میخواستم هیچی نگم دیدم نمیشه
عزیزم نسل عوض کردن خودرو ها، پیروی قوانین خاصی هست و خودرویی که زود به زود رنگ عوض میکنه و به روز میشه، این نشانه بد بودنش نیست .
قواعدی مثل
فروش
سوداز همان خودرو یا کمپانی
ضرر از همان خودرو یا کمپانی
تکنولوژی های به بازار آمده در سال های تولید همان نسل که روی دیر یا زود امدن نسل جدید تاثیر دارن
نیاز بازار(نیاز بازار با فروش خیلی فرق داره)
و….
پس به یاد داشته از این پس ، وقتی خودرویی زود نسل جدیدش به بازار اومد، لابد حکمتی در کار بوده و این زود نسل عوض کردن حتما چیز بدی نیس
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳زیگما جان اگه شما بتونی خودرویی طراحی کنی که تا چندین سال نیاز به تغییر انچنانی نداشته باشه نشون میده که شما در کارت خبره هستی و از قبل پیش بینی همه چیو کردی.اما وقتی خودرویی طراحی میشه که در عرض دو سال فروشش افت میکنه نشون میده که یا تکنولوژی شما عقبه یا مردم اون برند رو دوست ندارن.ضمنا طراحی مجدد و عوض کردن زود یه نسل از ماشین هزینه ی زیادی رو به خودروساز تحمیل میکنه.خودروهای المانی دقیقا نقطه ی مقابل خودروهای کره ای و امثالهم هستند.با تشکر.
زیگما
۲۴ فروردین ۱۳۹۳بله از این نظر که شما به موضوع نگاه میکنید درسته و من از واژه”حتما” به این منظور استفاده کردم
میلاد
۲۴ فروردین ۱۳۹۳GT از این بهترم داریم مگه؟
لذت سواری آمریکایی اونم با سقف باز..اوووم چه شود.
رامتین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳جالب نبود. ضمن اینکه 2 نفره بودن این اتومبیل دیگه ارزشی نداره، فراری کالیفرنیا با همین صورت، 4 نفره هست.
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز با توجه به این گفته ی شما که:”2 نفره بودن این اتوموبیل دیگه ارزشی نداره” در واقع از نظر شما حدود 90 درصد اسپرت ها و سوپر اسپرت ها ارزشی نداره.درسته؟
saied
۲۴ فروردین ۱۳۹۳یه ماشین عالی :) به نظر من تنها رقیب ۹۱۱ اینه .
ESI
۲۴ فروردین ۱۳۹۳کسی میدونه 0تا100ش چغدره
زیگما
۲۴ فروردین ۱۳۹۳در نمایشگاه نیویورک در چند روز آینده مشخص میشه.
nader
۲۴ فروردین ۱۳۹۳سلام دوستان من یک سوال دارم
z06 درسته یا zo6 من تو یه برنامه دیدم که اینطور تلفظ کرد: زی او سیکس
شاهین
۲۴ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز صحیحش z 06 هست.اکثر اوقات توی گفت و گوی عامیانه و گفتن شماره ها،صفر رو “اُو” تلفظ میکنن.با تشکر.
GTR-50
۲۴ فروردین ۱۳۹۳سوپر اسپرت ارزون با کارایی بالا
شروین
۲۵ فروردین ۱۳۹۳معرکه است. عجب رنگی هم داره.
رامتین
۲۵ فروردین ۱۳۹۳شاهین خان من گفتم این شورلت در برابر فراری کالیفرنیا ارزش خرید نداره. اگه شما اینو به فراری ترجیح میدید، واقعا جای تعمق داره…
وگرنه در برتر بودن هنسی ونوم بعنوان برترین سوپرکار دنیا شکی نیست.
شاهین
۲۵ فروردین ۱۳۹۳دوست عزیز یه بار دیگه کامنت خودتو بخون.با تشکر.
MAHDIYAR
۲۸ فروردین ۱۳۹۳اقا این اولین ماشین کروکی که عاشقش شدم.