شورولت کوروت C8 2020 احتمالاً بحثبرانگیزترین نسل این خودرو در تاریخ ۵۵ سالهاش خواهد بود.
این موضوع به خاطر آن است که C8 برای اولین بار در تاریخ کوروت است که طراحی پیشرانه جلو را کنار گذاشته و از طراحی پیشرانه وسط استفاده خواهد کرد.
بنابراین این خودرو در مقایسه با نسلهای پیشین کاملاً متفاوت خواهد بود و قیمت آن نیز نشاندهندهی این تفاوت خواهد بود. به نظر شما این خودرو چقدر گرانتر خواهد بود؟ خب مهندسان اسبق کوروت تخمین میزنند قیمت کوروت C8 بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار خواهد بود.
به نظر شما این قیمت بالاست؟ قیمت ۱۷۰ هزار دلاری چطور؟ پیش از آنکه سری به کابینت زده و به دنبال قرصهای سردرد بگردید باید گفت این تنها یک خبری است که توسط فروم کوروت منتشر شده و بهصورت رسمی تأیید نشده است.
همهچیز از کاربری به نام Zerv02 آغاز شده است که ادعا کرده کابین کوروت C8 را با چشمان خود دیده است. او درباره قیمت این خودرو گفته است:
قیمت کوروت جدید از ۱۶۹۹۰۰ دلار آغاز خواهد شد و اگر به قیمت زیر ۱۰۰ هزار دلار فکر میکردید باید گفت ناامید خواهید شد.
حقیقت این است که جدای از طراحی پیشرانه وسط، ۱۷۰ هزار دلاری کوروت بسیار بالاست. واضح است که اکثر اعضای فروم های کوروت باور دارند این خبر نمیتواند صحیح باشد چراکه کوروت همواره به عنوان یک خودروی اسپورت سنتی با قیمتی مناسب مطرح بوده است.
البته افرادی هم هستند که با این قیمتگذاری مشکلی ندارند و در صورت عرضهی مدل پرچمدار با این قیمت به آن علاقه نشان خواهند داد. قبلاً شایعاتی درباره تولید کوروت C8 با پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی ۸۰۰ اسبی و یک واحد الکتریکی ۲۰۰ اسب بخاری منتشر شده بود.
خب حالا قیمت ۱۷۰ هزار دلار برای یک کوروت ۱۰۰۰ اسب بخاری توجیهپذیرتر است چراکه فورد GT با قدرت ۶۴۷ اسب بخار حدود نیم میلیون دلار قیمت دارد. آیا جنرال موتورز همین حقه را برای کوروت جدید خود بکار خواهد گرفت؟ باید منتظر ماند و دید.
علیx76
۱۹ آبان ۱۳۹۷فکر نمیکنم ۱۷۰ هزارتا مبلغ زیادی باشه
هزینه های توسعه ی کوروت موتور عقب برای GM خیلی زیاده چون تقریبا از صفر شروع کرده
البته فاصله مناسبی هم با کوروت موتور جلو داره که وارد محدوده قیمتی هم نشن
جدیدا کادیلاک یه موتور ۴.۲ توربو توسعه داده برای مدل های عملکردیش که حدود ۵۵۰ اسب میده
شورولت میتونه برای جلوگیری از هزینه های توسعه یه موتور جدید از همین موتور با یکم تغییرات استفاده کنه به علاوه یه سیستم هیبرید خفیف ( اگه روی محور جلو باشه که چه بهتر)
شاید هم از همون موتور سنتی ۸ سیلندر کوروت C7 استفاده کنه
اگه سیستم های آیرودینامیک فعال و چهارچرخ فرمان پذیر و این قبیل سیستم ها روش ارائه بشه رقابت نزدیکی با سوپرکار های گرونتر از خودش خواهد داشت
Reza
۱۹ آبان ۱۳۹۷شاید تو تاپ اسپید کمی بهترشده باشه اما فکر نکنم بتونه با رقبای اروپایی رقابت کنه.
طراحیشم که اصلا به دلم ننشست.
بهترین خبر برای سال 2020 رونمایی از جانشین
لامبورگینی اونتادور ??و تسلا رودستر هستش وسلام
Mohammad
۱۹ آبان ۱۳۹۷همین کوروت فعلی با تکنولوژی موتور جلو حریف های چنصد هزار دلاری رو خجالت زده کرده اگه قیمت ۲۰۰ هزاردلاری داشته باشه در صورتی که لامبو و خیلی از دوستاش رو سفید کنه ( که حتما میکنه) بازم ارزش خریدش خیلی بیشتر از اروپایی ها خواهد بود مگه gt2 چی داره که ۳۰۰ هزار دلار قیمت داره و فقط دو ثانیه از کوروت سریع تره تو پیست
مهدی
۱۹ آبان ۱۳۹۷توی یه پیست 1دقیقه ای انتظار داری یک هفته عقب بیوفته. چرا نمیگی پیست نوربرینگ که حدود10ثانیه ازgt2 کندتر.البته یادمون رفته شماها قبل رونمایی zr1 میگفتیدgt2 رو نابود میکنه هرچند قدرت وگشتاورخیلی بیشتری هم داره اما حتی توان شکست دادنgt3rs رو هم نداشت.gt2میدونی چی داره؟مهندسی خیره کننده.پرفومنس سرسام آور.شتاب فوق العاده. کیفیت به شدت بالا.پادشاه نوربرینگ.ارزش اینا بیشتر ازیک میلیون دلاره.این تفاوتشه
مهدی
۱۹ آبان ۱۳۹۷ببخشید بجای اینکه بنویسم 20ثانیه نوشتم 10ثانیه.هرچندعددثبت شده واسه کوروت zr1بالای 7دقیقه و10ثانیه است که بااین حساب میشه حدود30 ثانیه کندتر ازgt2 در نوربرینگ
Elmiraj
۱۹ آبان ۱۳۹۷رکورد ZR1 هرگز به طور رسمی اعلام نشده ، اما رانندش اعلام کرد که بهترین تایمی که با ZR1 ثبت کرده ۶:۵۷ بوده…
تایم GT2rs هم که رسماً ۶:۴۷ بود
.
ZR1 در پیست ۲۴ کیلومتری نوربرگرینگ ۱۰ ثانیه و در پیست ۶.۶ کیلومتری VIR هم تنها ۲ ثانیه کند تر از GT2rs بوده …!!!
این در حالیه که ZR1 فقط ۱۳۶ هزار دلار قیمت داره و به ازای هر کیلوگرم از وزن هم ۰.۴۵۶ اسب قدرت داره …
در مقابل GT2rs با ۲۹۴ هزار دلار قیمت به ازای هر کیلوگرم از وزن ۰.۴۷۶ اسب بخار قدرت داره …..!!!!!
آآآآرماااانننن
۱۹ آبان ۱۳۹۷کوروت کیو خجالت زده کرد دقیقا؟! تو درگ موتور ترند که با اون همه گشتاور و اسب بخار چهارم شد!!!
تو نوربرگ رینگ هم که هیچ!!
AMANTE
۱۹ آبان ۱۳۹۷اگه شورولت راهی که فورد برای مدل GT در پیش گرفت رو برای کوروت در نظر بگیره باید قیمتی بین 300 تا 500 هزار دلار برای مدل ZR1 در نظر داشته باشیم که البته امکانش صفر یا کمتره.
کوروت جدید به احتمال زیاد بخاطر تکنولوژی های جدید و مهندسی بهتر از قبل برای رقابت با سوپرکار های اروپایی و رکورد شکنی، شاید قیمت پایه 100 هزار دلاری داشته باشه و در مدل های برتر مثل ZR1 قیمت کمتر از 200 هزار دلار.
..::Majidio Lamborghini::..
۱۹ آبان ۱۳۹۷اشتباه بسیار بزرگه ، اگه قیمتش بالاتر از ۱۷۰ هزار تا باشه شک ندارم که افت فروش قابل توجهی رو تجربه خواهد کرد
برگ برنده ی کوروت قیمتش بود و اصالتش
با این قیمت کم کم وارد محدوده ی سوپراسپرت های اروپایی میشه و اونجاست که معمولا کسی چنین پول هنگفتی رو واسه کوروتی که اصالتش رو هم از دست داده ، خرج نمیکنه
Elmiraj
۱۹ آبان ۱۳۹۷کوروت ZR1 با قیمت ناچیز 136 هزار دلاری از نظر پرفورمنس با پنج سوپر اسپرت حال حاضر جهان که همگی بالای ۳۰۰ هزار دلار قیمت دارن رقابت می کنه!!!!
.
اونوقت انتظار دارین ZR1 2020 با طراحی موتور وسط هیبرید و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری که مستقیماً با مرسدس پروجکت وان و مکلارن اسپیدتیل سرشاخه میشه ۱۷۰ هزار دلار قیمت نداشته باشه!!!!
.
.
(( احتمال اینکه ZR1 2020 تولید محدود باشه و بالای ۴۰۰ هزار دلار قیمت گذاری بشه زیاده))
مانی
۱۹ آبان ۱۳۹۷خدائیش فکر میکنی کروت موتور وسط برای رویارویی با مرسدسایام جی وان ساخته شده؟
Elmiraj
۱۹ آبان ۱۳۹۷مانی @
کسی نگفته ZR1 2020 با قیمت نهایتاً ۴۰۰ هزاری دلاریش رقیب سوپر اسپرت تولید محدود ۲.۷ میلیون دلاری پروجکت وان خواهد بود …..!!!!!
اما با توجه به پیشرانه هیبریدی و قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری صد در صد رقیب قدرتمندی برای پروجکت وان و اسپیدتیل در درگ و پیست خواهد بود !
.
.
.
در پیست VIR این ZR1 صدوسی هزار دلاری بود که مکلارن ۷۲۰s و اوراکان پرفورمنته را با ۳۰۰ هزار دلار قیمت شکست داد !!!!!!!!!!
آآآآرماااانننن
۱۹ آبان ۱۳۹۷رتبه کوروت تو نوربرگ رینگ چندمه ؟ :)) زیر پورشه و لامبو هست یا نیست ؟ :))))))))
Reza
۲۰ آبان ۱۳۹۷جناب Elmira
واقعا شما کوروت رو با پروجکت و اسپید تل مقایسه میکنین
خدایا العفو
ارش
۱۹ آبان ۱۳۹۷یه سوپرجت .مطمئنم خیلی ها رو شرمنده خواهد کرد.قیمت هم که عالیه 170 هزارتا برای یه ماشین 1000 اسب بخاری.
دانیال روشنی
۱۹ آبان ۱۳۹۷اگر اینهمه تغییرات داشته باشه و این اسب بخار رو تحویل بده ،اصلا قیمت بالایی نیست
آآآآرماااانننن
۱۹ آبان ۱۳۹۷اینم میشه مثل دیمن که موقع معرفی گفتن اروپایی ها فرار کنین که دیمن اومده در همه کارخونه های هایپرکار ها و سوپر اسپرت هارو تخته کنه و فلان!! همون موقع میدونستم فقط در حد ادعا هست اخرش هم از مک لارن باخت هم از بی ام دبلیو M5 هم از کوروتی که خودش تو موتور ترند ۴ شد!!
اینم دقیقا همینه.استراتژی امریکایی ها رو بزرگنمایی کردن هست! برعکس اروپا و اسیا! همبن مک لارن ۷۲۰ بدون ذره ای بزرگ نمائی معرفی شد و همه دیدن چه هیولاییه یا سایر سوپر اسپرت ها!
Mohammad
۱۹ آبان ۱۳۹۷پدال جان یا تمام اکانت هایی که حاشیه میسازن رو محدود کن یا بزار جواب بدیم مال مارو مسدود نکن
لطفا به طرف خاصی علامت مثبت نشون نده ممنون میشیم
آآآآرماااانننن
۱۹ آبان ۱۳۹۷حاشیه :)))
جز یه سری واقعیت چیز ذیگه ای نگفتم،حتما اینکه دیمن از ماشین سدان باخت حاشیه هست :))
Mohammad
۱۹ آبان ۱۳۹۷پنج تا فیلم اوردم همه هم کلی لایک کردن و فقط رکورد ۸.۸ رسمی نبود
اون درگ بین ام پنج و دیمن هم دذگ حرفه ای نبود همه هم میدونن اگه دیمن چیزی برای خریداران نداشت قیمتش سه برابر افزایش پیدا نمیکرد در بازار دست دوم
آآآآرماااانننن
۱۹ آبان ۱۳۹۷کدوم فیلم عزیزم؟ :)) ما که فقط نابود شدن دیمن جلو ماشین سدان رو دیدیم که همه کیف کردن :)) جز اون چیزی ندیدیم :)) اون ۸/۸ هم تو کل دنیا فقط تو و علی نوا قبول دارین :))
خدایی چطور ماشین کوپه با ۲۰۰ اسب بیشتر از ماشین سدان باخت؟ :)) خدایی چطور؟؟! خخ
راستی شنیدم از ده برند غیرقابل اعتماد سال هم ۹ تاش امریکایی بود :(
یانکی
۱۹ آبان ۱۳۹۷تو با خودت لج کردیا.حیف که پدال هم تو راستایه کوبیدن دیمونه ولی به نظرت واقعیت عوض میشه که دیمون سریعترین ماشینه جهانه.این همه رکورد و درگ تو دنیا ثبت شده هیچ کدوم رو قبول نداری.تو و پدال هی خودتون رو خسته کنید ولی هر روز رکورد جدید از دیمون میاد نمونش 9.3 هفته پیش.راستی اگر خواستی ماشین بخری دنبال آمریکایی نرو که غیر قابل اعتماده.مشتی تو آمریکا برا لذت بردن از شتاب و سرعت 2.3 و 9.6نهایت 85 هزارتا پول نیاز هست ولی تو اروپا که تحش میشه 2.7 مکلارن و 400 متر 10.5 ثانیه باید 300 هزارتا هزینه کرد.اگر بخای به دیمون نزدیکتر بشی باید 2.5 ملیون پول بوگاتی بدی بازم تو بهترین حالت2.5 بهت میده و 400 متر رو 10.3.