شورلت

اعلام قیمت و مشخصات شورلت کوروت C8 برای بازار اروپا

پس از معرفی شورلت کوروت C8 بسیاری از مردم دنیا شیفته و مشتاق خرید آن شدند. این سوپراسپرت جدید در ابتدا صرفاً در بازار آمریکای شمالی عرضه شد اما حالا شورلت رسماً اعلام کرده است که کوروت C8 در نیمهٔ دوم سال ۲۰۲۱ در بازار اروپا عرضه خواهد شد و از نسخهٔ آمریکایی مجهزتر خواهد بود. برخلاف ایالات‌متحده، تیپ پایهٔ کوروت C8 در اروپا تیپ 2LT بوده و به‌صورت استاندارد به پکیج پرفورمنس Z51 هم مجهز خواهد بود که این پکیج سیستم تعلیق قابل تنظیم، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، ترمزهای برمبو، سیستم اگزوز پرفورمنس، بهبود آئرودینامیک و لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت 4S را به همراه دارد.

کوروت پایه در اروپا به‌صورت استاندارد از تجهیزات زیادی شامل نمایشگر سربالا، ضبط کنندهٔ اطلاعات پرفورمنس، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، صندلی‌های چرمی با گرم‌کن و تهویه، سیستم صوتی Bose با ۱۴ بلندگو، آینه عقب دوربینی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی، کنترل تهویهٔ اتوماتیک دو منطقه‌ای، گرم‌کن غربیلک فرمان، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده برخوردار خواهد بود.

هنگامی‌که کوروت C8 برای اولین بار در اروپا عرضه می‌شود، شورلت نسخهٔ ویژه‌ای از آن با نام Launch Edition را ارائه خواهد کرد. این نسخه بر اساس تیپ بالا ردهٔ 3LT شکل گرفته و به گفتهٔ شورلت با جزئیات بیرونی که بیشتر بر طراحی پویایی کوروت تأکید دارد از نسخه‌های معمولی متمایز خواهد شد. سازندهٔ آمریکایی فعلاً مشخصات کامل این نسخهٔ ویژه را اعلام نکرده و صرفاً گفته است که کوروت لانچ ادیشن به‌صورت استاندارد به سیستم کنترل سواری مغناطیسی مجهز خواهد بود. ازآنجایی‌که تمام تیپ‌های نسخهٔ اروپایی کوروت به‌صورت استاندارد به پکیج پرفورمنس Z51 مجهز خواهند بود، پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 آن باید ۴۹۵ اسب بخار قدرت (۵۰۰ اسب بخار به واحد PS اروپا) و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور داشته باشد.

نسخه‌های کوپه و کابریولت کوروت C8 به‌طور هم‌زمان در هردو نسخهٔ فرمان چپ و فرمان راست در اروپا عرضه خواهند شد. قیمت کوروت C8 لانچ ادیشن در بازار اروپا ۹۹ هزار یورو برای نسخهٔ کوپه و ۱۰۶ هزار یورو برای کابریولت اعلام شده است. این اعداد در بازار بریتانیا به ترتیب ۸۱,۷۰۰ پوند و ۸۷,۱۱۰ پوند خواهد بود. فعلاً قیمت نسخهٔ معمولی کوروت برای بازار اروپا اعلام نشده اما معادل تیپ پایهٔ نسخهٔ اروپایی این خودرو یعنی تیپ 2LT با پکیج Z51 در ایالات‌متحده در نسخهٔ کوپه ۷۱,۲۰۰ دلار قیمت دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (421 ديدگاه)

    این که امکاناتش بیشتر از نسخه ی آمریکایی هست

    1. ممد ژانگولر

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      کوروت چرا تو آمریکا انقد مفته ولی اروپا گرونه؟

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. Cowboy

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (124 ديدگاه)

        به همون دلیل که بنز تو اروپا ماشین پلیس و تاکسیه ولی توی آمریکا لوکس.(تعرفه)
        و توی خود کشور های اروپایی هم بعضی کشور ها مثله هلند خیلی تعرفه ها زیادتره.

        1. ممد ژانگولر

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (4150 ديدگاه)

          cowboy چقدر دلیلت قانع کننده بود
          دلم میخواد تا صبح برام کامنت بذاری ??

      2. جواد خطر

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (255 ديدگاه)

        چون آمریکا بِ فکر رفاه مردمشِ نَ دوشیدنشون

        1. محمد

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1483 ديدگاه)

          لکنت نگیری قیصر????????

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. جواد خطر

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (255 ديدگاه)

          @محمد
          قبلِ این کِ بخام دربارِ آدمای بی معرفت صحبت کونَم باید بی معرفتیو تعریف کونَم ولی وقت ندارم شوما میتونی همچی تعریفی کُنی؟؟؟آخِ فازت چیه که همچی حرفی میزنی بامرام؟؟

        3. جواد

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (79 ديدگاه)

          به فکر مردم بودنش رو این روزا داریم میبینیم!

          موافقم 3
          مخالفم 2
        4. lliad

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (1 ديدگاه)

          امریکا مرفه ترین کشور دنیاست.
          بهترین کشور برا پیشرفت
          بهترین کشور برا زندگی
          هرکی که مهاجرت کرده کانادا یا اروپا یا استرالیا به نوعی پشیمونه. همشون میگن کاش از همون اول امریکا میرفتن. خیلیا که رفتن کانادا یا اروپا بعدش پشیمون شدن و دوباره مهاجرت کردن رفتن امریکا و کاملا راضی ان

          موافقم 6
          مخالفم 1
      3. Cowboy

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (124 ديدگاه)

        ممد ژانگولر.
        ولی جدا میخوای بدونی چرا؟!
        چون تو نسخه اروپاییش آب معدنی بیشتری جا میشه?

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. ممد ژانگولر

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (4150 ديدگاه)

          ?

          موافقم 1
          مخالفم 1
      4. علیرضا

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اروپا ۱۰ درصد تعرفه واردات داره. این تعرفه برا کل کشورای داخل اتحادیه یکی هست.
        بعدش هر کشوری مالیات بر فروش خودشو داره.
        المان فکر کنم ۱۹ درصد رو ماشین مالیات میگیره
        باقی کشورا حدود ۲۵ درصد.
        دلیلش اینه که امریکا منابع داره. خودش کلی معدن داره. مثل ما نفت داره امریکا. پس هزینه های کشور با فروش همین چیزا تامین میشه. اما اروپا هیچی نداره. به جز یه سری زمین کشاورزی که غذای خود اروپا رو هم تامین نمیکنه. هلند درسته بیشترین صادرات مواد غذایی رو داره. اما به قدری نیست غذای کل اروپا تامین بشه.
        برا همینه اروپا مالیات بیشتری میگیرن تا هزینه هاشون تامین بشه.

        1. ممد ژانگولر

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (4150 ديدگاه)

          دمت گرم علیرضا جوابت کاملا مفهوم بود ?
          دلم میخواد بشینم جلوی پنکه تا صبح برام صحبت کنی لذت ببرم ?

  2. مهرداد كمال

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به امید روزی که بشنویم اعلام قیمت و مشخصات شورلت کوروت در بازار ایران

  3. Elmiraj

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3191 ديدگاه)

    این سطح از امکانات و پرفورمنس و اصالت همه جوره غیر قابل هضمه…..
    رقبا یاد بگیرن:::

    1. ATa

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (146 ديدگاه)

      این سطح از آپشن در صورتی که توسط پورشه (911 Turbo S) عرضه می شد با عنوانی نظیر limited edition پس از کلی تبلیغات پر زرق برق با حاشیه سود فضایی در ویترین ها بچشم می خورد… (هر باند اضافی 4000 دلار)

      1. حسین دهمرد

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2647 ديدگاه)

        هیچکس از پول بدش نمیاد کوروت هم اگر میتونست این کارو میکرد ولی میدونه که اگه بره تو محدوده ی قیمتی ژرمنها دیگه کسی سراغ این نمیاد. بحث قدرت نیست بحث برندینگ و پرستیژه که اروپاییها توش استادن.

        1. Elmiraj

          ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (3191 ديدگاه)

          برای GM سخت نیست که از کوروت یک برند گرانقیمت بسازه و سقف تولید همین C8 به ۲۰۰۰ تا در سال محدود کنه و یه برچسب قیمتی ۳۰۰ هزار دلاری روش بزاره…
          با قدمتی ۱۰ بیشتر از ۹۱۱ و کل شرکت لامبورگینی…!!!
          .
          .
          ولی فلسفه کوروت تولید انبوه و ارائه پرفورمنس به اقشار مختلف هست .

    2. حسین دهمرد

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2647 ديدگاه)

      خودت میگی فلسفه ش همینه یعنی با همین تفکر جا افتاده و چیزیه که فعلا هست. اماو اگرها توهمه.
      کسی منکر جذابیت کوروت نیست ولی اگه میشد گرونتر بده مجبور نبود تو نسخه پایه ضرر بده. دنیای تجارته مگه خاله بازی که نیست که بگی از سر دلسوزی داره ارزون میده. اونم همچین غولی رو که اینهمه روش خرج تحقیق و توسعه کرده

  4. PaRHaM

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (741 ديدگاه)

    افزایش ۴۰ هزار دلاری قیمت برای واردات!
    بنازم ب قوانین تجارت آزاد ک وقتی آمریکا کار خودشونو میخواد انجام بده و تعرفه بزاره، میگن پس تجارت آزاد چی میشه؟??
    یعنی عملا سود گمرک اروپا از خود شوی تو کوروت بیشتره (البته نه فقط کوروت شما هر ماشین آمریکایی ای رو تو اروپا ببینی همینه)

    1. حسن

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2091 ديدگاه)

      اروپای دزد قدیما تا رادیو تلویزیون روشن میکردی میگفتن ماست ریخت اما در اصل پیمان از اب کره گرفتن بود برا منافع 4 تا کشور بزرگ اروپایی.

      موافقم 1
      مخالفم 1
    2. حمید

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (371 ديدگاه)

      واسه همون امریکا خوبه ، هیچ عاقلی پول ۹۱۱ با اون کیفیت ساخت و تو اروپا نمیده ماشین امریکایی

      1. AMIR / ARMI

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1286 ديدگاه)

        جهت یاد اوری موستانگ تو اروپا پرفروش ترین کوپه هستش هم قیمت پورشه 718 ازش بیشتر تو خود المان هم میفروشه

      2. حسن

        ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2091 ديدگاه)

        بازم ارزونتر از مدل پایه ی 911 است در حالی که برا داشتن این پرفورمنس یا باید مدل توربو S 2021 را بخرن که بالای 250 هزار یورو هست پورشه 911توربو اس کابریولت 2018 را زدن 245 هزار یورو یا باید gt2 rsبگیرن که بالای 350 هزار یورو هست یعنی عملا برا عده ی محدود
        این خودرو اگه مثه موستانگ تو بازاریابی و رضایت مشتری از خدمات عمل کنه عملا رقیب تمام خودروهای پرفورمنس اروپاست چون هم خوش تیپه هم پرستیژش بالاست پس داشتنش برا پولدارها هم خوشاینده هر چند برا کم درامدترها خیلی دلچسبه.
        هرچند موفقیت در یک بازار میتونه عوامل زیادی داشته باشه اما من میگم موفق عمل میکنه.

    3. alireza

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      از جیب شما که نگرفتن.
      همچین میگین انگار ماها پول خرید ماشین اتباع اروپا رو میدیم.
      اتفاقا کوروت رو بارها گفتن قیمت ساختش خیلی خیلی بالاست ولی شرکت اومده سود نمیگیره و حتی با ضرر میفروشه حالا سود این ماشینو از کجا در میاره؟ سود این مدل رو از بالا بردن قیمت رو باقی مدلها به دست میاره. این چیزیه که خود شرکت شورلت گفته. کی فکرشو میکرد یه روزی برسه یه شرکت امریکایی تو خاک امریکا بیاد چنین عمل کمونیستی انجام بده؟ قشنگ خود شرکت با زبون خودش میاد چنین چیزی رو میگه. بعد جالبه اینه هموطنای پراید سوار من به این کار شرکت افرین میگن.
      اتفاقا دم اون اروپا گرم نیومده چنین کاری کنه. چون شورلت باقی مدلهاش تو اروپا فروش زیادی نداره یا اصلا فروش نداره مجبوره ماشینو به قیمت واقعی بفروشه. قبل کرونا خودم تو فیسبوک بودم و زیر شورلت کامنت میزاشتم به به چه چه میکردم. اونجا خیلیا شاکی بودن چرا شرکت شورلت سود کروت رو از باقی مشتریها میگیره؟ یکی گفته بود سالهاست سیلورادو میخره و ایندفعه نمیخره چون باید هزینه ی کروت خریدن یه ادم دیگه رو باید بده.
      بعدم تعرفه تو امریکا برا هر ماشینی ۱۰ درصده. شما میگی ۴۰ هزار تعرفه گذاشته. ۴۰ هزار دلار تعرفه برا یه ماشین ۴۰۰ هزار دلاریه. یکم سوادتونو ببرین بالا بهتره تا اینکه من مثلا بیام این چیزا رو بگم و ضایع بشین.
      بعدم حالا که همه دیدین تو جنگ اقتصادی امریکا چقدر شکست خورد. ژاپن و اروپا طی چند ماه مذاکره گمرکهای همدیگه رو برداشتن و تبدیل به بزرگترین واحد اقتصادی شدن.
      اگه یادتون باشه اروپا ۲۰ ساله به امریکا داره میگه بیاییم گمرکها رو کلا برداریم امریکا قبول نمیکنه. طی این جنگ اقتصادی هم اروپا بارها گفت یا گمرک رو بیاییم کلا برداریم یا بهتره ترامپ اینقدر کولی بازی در نیاره. چون اروپا یه کشور نیست. اروپا ۲۸ کشوره. این کشورا هرکدوم قوانین خودشونو برا گمرک داره. اتحادیه اروپا تنها کاری که میتونه بکنه اینه که گمرک رو برداره تا هر کشور برا خودش تصمیم بگیره. حالا اون ۲۸ کشور یا میخوان گمرک ورودی به کشور خودشونو بردارن یا میخوان بیشتر کنن یا کم کنن.
      اما متاسفانه ترامپی که به افغانی ویزا میده به ایرانی نمیده برا ملت ما شده پیامبر.
      حتی خود امریکاییا از قیمت گذاری کروت تو امریکا ناراضی ان چون یه ادم دیگه که اصلا کروت نمیخره باید هزینه کروت سواری یکی دیگه رو بده. بعد یه سری هموطن پراید سوار نمیدونن قضیه از چه قراره

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. حسن

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2091 ديدگاه)

        شما نمیخواد بری تو یوتیوب اگه یه ذره دل به کار میدادی و تو همین پدال بیانات و عرایض مدیران شرکت و امار فروش و قیمت خودروهای فروش رفته را میخوندی دیگه لازم نبود از روی نا اگاهی بقیه را بیسواد خطاب کنی .
        اما طبق گفته ی مدیران فروش رقم 59990دلار برا کوروت با ضرر همراهه اما ماشین با این حد پرفورمنس و سرعت نیاز به اپشنهای خاص داره تا هم رانندگی را راحت تر کنه هم موقع فروش در بازار برای خریدار جذابیت داشته باشه برای همین سود کوروت در فروش اپشنه در حال حاضر هم اکثر کوروتهای فروش رفته با قیمت بالای 80 هزار دلار از کارخانه خارج شدن .
        اما مساله ی دوم فروش کمونیستی در امریکا و سر شکن کردن ضرر کوروت روی سایر محصولات یه جکه مضحکه که فقط به ذهن شما میرسه اولا خودرو تازه وارده و اگه پدال اومدی یه بار دلایل ارزونی خودروهای تازه وارد را توضیح دادیم هم از دید کارشناسان فروش هم از دید بازاریابان و مشتریان که خودش قصه داره
        دوم تمام خودروهای شورلت در بازار امریکا ده تا رقیب مستقیم دارن یعنی یک اشتباه محاسباتی در بازار رقابتی امریکا نه تنها باعث فروش کم بلکه باعث حذف محصول از سبد خرید خریداران میشه پس لطفا علمی نظر بدید .
        شما بذار اولین کامنتت را بذاری بعد علامه دهر شو تمام شرکتهای دنیا تیم متخصص و کارشناسان بازاریابی دارن نظریه ی شما تو چنین پروسه هایی دم در میفته تو سطل اشغالی پس نه تنها از بازار خودرو سر در نمیاری بلکه قواعد اولیه ی بازاریابی را هم بلد نیستی پس لطفا تا چند ماه فقط کامنتها را بخون و با عجله کامنت نذار.

  5. Joseph

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (53 ديدگاه)

    انقلاب در اتومبیل سازی یعنی کوروت c8
    هزینه تحقیقاتی مربوط به پیش‌تولید، حدود ۷۲۹ میلیون دلار،تغییر و توسعه‌ی کارخانه‌ی تاالان ۲۹۰ میلیون دلار برای بهینه‌سازی خط تولید و ساخت کارگاه رنگ این خودرو ۴۳۹ میلیون دلار یعنی بیشتر از کل قیمت کارخونه لامبورگینی با ماشیناش و مهندساش هزینه این کورت شده
    پلتفرم جوری طراحی کردن که ۸۰ درصدبدنه بدون یک نقطه جوش بهم وصل میشه برای ایمنی بیشتر جلوی راننده از منیزیم جای فیبر کربن استفاده شده
    که از تیتانیوم محکم تره
    سیستم ترمز جدید eboost دارای سه حالت ترمزگیری سفر (Tour)، اسپرت و پیست (Track)
    محدود‌کننده‌ی لغزش دیفرانسیل جدید eLSD
    وکلی تغییرات بزرگ دیگه

    1. l

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (256 ديدگاه)

      واقعا 729 میلیون دلار هزینه شده؟
      لینکی دارید بشه هزینه های کامل توسعه و ساخت کوروتc8 رو دید؟

    2. alireza

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (33 ديدگاه)

      و اینکه سود کروت رو ادمایی باید پرداخت کنن که اصلا کروت سوار نمیشن.
      شرکت خودش گفته کروت رو با ضرر میفروشیم و سودشو از باقی مدلا به دست میاریم. همین پدال خبرشو گذاشته بود
      کی فکرشو میکرد روزی برسه یه شرکت امریکایی تو خاک امریکا چنین عمل کمونیستی کنه.
      اتفاقا اونایی که کروت دوست دارن خوشحالن. اما متاسفانه تو امریکا اونایی که باقی مدلای شورلت رو میخرن شدیدا ناراضی هستن. چندین بار تو تلویزیون امریکا خبرشو گذاشتن.
      چندین بار تظاهرات کردن. حتی پلیسایی که به صورت قراردادی ماشین پلیس از شرولت میخرن خواستن سود کروت رو از رو ماشین پلیس حذف کنن. برا همینه شورلت اومد قیمت ماشین پلیس رو کم کرد. البته کم نکرد. منتها سود کروت رو از پلیسا نخواستن.

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. حسن

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (2091 ديدگاه)

        منظورش از بقیه ی مدلها بقیه ی مدلهای کوروته باسوات چرا داری مغلطه میکنی کدوم خودرو سازی برا یه خودرو کل کمپانی را میزنه زمین .البته قبل از همه گفت سود کوروت استینگری در فروش اپشنه
        اینا زده برا خریداران و طرفداران قدیمی کوروت که هم توان مالیشون برسه بخرن و نا امید نشن هم بازارش گرم بشه هم تست و ازمایشش زیاد بشه و بازار ببینه عجب خودروی خفنیه اسمش بیفته سر زبون که افتاد بقیه ی مدلهای کوروت اگه همین پدال اومده باشی دیدی که انقدر جذاب هستن که قیمتشون بالا باشه خریدار داشته باشن برادر لیگ محلات که نیست داری با ذغال سیاه مینویسی

        موافقم 1
        مخالفم 2
  6. ♤Angus_812♤

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    این ماشین جاش تو ایران خالیه
    با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید که هم قیمت پژو پارس هست برای ایران (اگه دلار قیمت خودش بود)

    1. حسن

      ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2091 ديدگاه)

      قسمتی از نامه آیت الله طباطبایی، از روحانیون مشروطه خواه، خطاب به مظفرالدین شاه.
      مملکت خراب و رعیت پریشان و گدا، دست تعدی حکام و مامورین به مال و عرض و جان رعیت دراز، ظلم حکام و مامورین اندازه ندارد. قوه غضب و شهوتشان به هر چه میل کند از زدن و کشتن و ناقص کردن اطاعت می کنند. این عمارت و مبل ها و وجوهات و املاک در اندک زمان از کجا تحصیل شده، تمام مال ملت بیچاره است.هزارها ایرانی از ظلم حکام و مامورین به ممالک خارجه هجرت کرده، به حمالی و فعلگی گذران می کنند بیان حال این مردم را از ظلم ظلمه به این مختصر عریضه ممکن نیست.وضع نان و گوشت که قوت غالب مردم است و مابه الحیات خلقند، بسیار مغشوش و بد است. بیشتر مردم از این دو محرومند.
      جواب شاه:
      نامه شما را خواندیم. می سپاریم که خواسته های شما را به انجام برسانند. شما هم در وظایف خود کوتاهی ننمائید و اشرار و الواط را خاموش و شورش و آشوب را فرونشانید و چنان نکنید که خشم ما همگی را فراگیرد.”

    2. حسین دهمرد

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2647 ديدگاه)

      ده سال پیش یکی از حاجیای قاچاقچی مون یه پرادو هشت سیلندر فول رو نود میلیون خرید. اون موقع معلممون چهارصد هزار تومن حقوق میگرفت و یه پژو داشت قیمت گالاردو دویست میلیون تومن بود و تصور نود میلیون تومن برای همه مون مثه یک میلیارد الان سخت بود. مشکل فراتر از دلاره

    3. alireza

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اگه تو ایران بیاد به قیمت واقعیش فروخته میشه. چون شورولت مدلهای دیگه رو تو ایران نمیفروشه که بتونه سود کروت رو از رو اون برداره.
      خود شرکت شورلت گفته و پدال پستشو گذاشته بود. اینکه کروت ارزونه به این علته شرکت شورلت سود کروت رو از رو بقیه مدلهاش برمیداره. چون شورلت تو اروپا فروش بالایی نداره و حتی بعضی مدلاش اصلا فروش نداره کروت رو تو اروپا به قیمت واقعیش میفروشه. عوارض گمرک برا ماشین تو اروپا تنها ۱۰ درصده. بیشتر این هرکی هرچی گفت سندشو بیاره.
      بعضیا گفتن ۴۰ هزار دلار عوارض میدن. اصلا معلوم نیست از کجا این حرفو اوردن. مگه کروت ۴۰۰ هزار دلاره که ۴۰ هزار دلار عوارض بدن؟
      بیسوادی متاسفانه موج میزنه
      همین الان کروت c8 صفر با تمام اپشنهای Z51 به قیمت حدود ۹۰ هزار دلار امریکا تو المان فروخته میشه. تازه به صورت شرکتی وارد نشدن. به صورت شخصی وارد شدن و تک و توک هستن. تو سایت mobile خودم الان دوتا پیدا کردم. یکی سفید یکی قرمز. قطعا اگه شرکتی و به صورت رسمی فروخته بشه حدودا ۸۰ هزار دلار میشه قیمتش.
      الان بیشترین بحثی که تو اروپا مخصوصا المان سر این ماشین میشه اینه که ایا کروت به صورت همون سوبسیدایز یا یارنه ایی که تو امریکا فروخته میشه اینجا میفروشنش یا شرکت به صورت قیمت واقعی میفروشتش؟ چون شرکت سود این مدل رو با فروش مدلهای دیگه تامین میکنه.

      تازه به صورت فاینانس هم فروخته میشه.

      به هر حال با پراید خوش باشین و اینقدرم نگران جوونای اروپایی نباشین. کروت نتونستن بخرن یه موستانگ میخرن. یا یه پورشه کررا چیزی میخرن.
      اما نگران خودمون باشیم که ایا پراید میتونیم بخریم یا نه

      1. alireza

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اخرش نفهمیدم این مردم چقدر نگران جوونای اروپایی هستن که ایا میتونن کروت بخرن یا نه؟
        بابا بدبخت بیچاره که نیتسنن. کروت نخریدن پورش میخرن. موستانگ میخرن. نشد میرن یه ائودی a3 میخرن.
        کارگراشونم میرن یه سئات اشکودا فولکسی رنویی چیزی میخرن دیگه.
        بابا خودم فامیل نزدیک دارم ۴ سال پیش رفت المان. ۲ سال پیش یه اشکودا خرید. البته دو ماه بعدش فروخت چون بهش گفتن شما ماشین داری پول داری خرج زندگی بهت نمیدیم. چون نیاز نداری.
        بعدشم ماشینو فروخت و اتفاقا بعد فروش ماشین بهش گفتن پول ماشین تا ۵ ماه خرج زندگیت میشه و بعد ۵ ماه بیا درخواست هزینه زندگی بده.
        حالا این فامیل نزدیک من زبون المانی بلد نیست.
        خب وضع یه مهاجر تازه به المان رسیده که زبون بلد نیست اینقدری خوبه که یه اشکودای دست دوم ۴ سال ساخت میخره. پس چرا اینقدر نگرانشونین؟
        فوقش گرونتر میخرن دیگه.

  7. حسن

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2091 ديدگاه)

    خوشتیپ وارد شد.
    اتاقش چقد خوشگله لامصب نداریم مثش.

  8. MASIHA

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (947 ديدگاه)

    داخلش هم بد نیست
    ولی فرمونش چرته

  9. رضا

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (270 ديدگاه)

    با این قیمت خوب فروش نمیکنه

  10. حمید

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    فوق العاده ماشینی خوبیه?
    ارزش این خودرو در مقابل پولی که میدی بسیار بالاست
    ولی در کل خودروی آنچنان ارزونی هم نیست ، تو خود ایالات متحده قیمت پایه نسخه کوپه از ۵۹۹۰۰ دلار شروع میشه که در صورتی که کل آپشن هارو سفارش بدی میرسه به ۸۳۰۰۰ دلار !!که بنظرم بعضی از آپشن ها ضروری هست.
    در کل نسبت به اروپایی ها قیمت بسیار پایینی داره.

  11. Saeed

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (757 ديدگاه)

    رینگش رو نگاه کن
    لامصب یه تیکه جواهره

  12. Reza

    ۱۰ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    کوروت c8 توی کیش هست قیمت 10 میلیارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا