شورولت بهطور رسمی جزئیات مربوط به کامارو ۲۰۱۹ فیس لیفت را اعلام کرد.
پیکربندی آنلاین این خودرو پیش از این در وبسایت شورولت موجود بوده هرچند بخش ساخت و قیمت کامارو ۲۰۱۹ در دسترس نبوده است.
احتمالاً دلیل این کار به دلیل نبود تصاویر از کاماروی فیس لیفت و یا عدم آپلود لیست آپشن ها در پیکربندی این خودرو بوده است؛ اما خب جدای از اینها قیمت مربوط به کاماروی ۲۰۱۹ مشخص است.
مدل پایه کامارو 1LT 2019 قیمت آغازین ۲۶۴۹۵ دلار (شامل ۹۹۵ دلار هزینه تحویل) دارد که ۴۰۵ دلار ارزانتر از مدل سال قبل میباشد. مدل کانورتیبل ۶ هزار دلار گرانتر از مدل استاندارد بوده و آنهم ۴۰۵ دلار کاهش قیمت را در مقایسه با مدل سال ۲۰۱۸ تجربه کرده است.
موضوع جالب اینکه در پیکربندی کامارو ۲۰۱۹ هنوز هم تریم 1LS به چشم میخورد هرچند قیمت آن مشخص نیست و بجای اعلام قیمت گفته شده که به نمایندگی شورولت مراجعه شود. احتمالاً این تریم سفارشی بوده و با سفارش مشتری ساخته میشود. شایان ذکر است تنها یک نوع رینگ برای این تریم موجود بوده و هیچ گیربکس اتوماتیکی هم در نظر گرفته نشده است؛ اما مدل توربو 1LE که جدیداً معرفی شده فعلاً در پیکربندی موجود نیست اما شورولت قیمت پایه آن را ۳۰۹۹۵ دلار اعلام کرده است.
قیمت مدل کامارو ZL1 2019 با افزایش ۴۰۰ دلاری به ۶۴۱۹۵ دلار رسیده است. البته این افزایش قیمت نیز به خاطر بالا رفتن مالیات خودروهایی با مصرف سوخت بالا بوده که از ۱۳۰۰ به ۱۷۰۰ دلار رسیده است.
امیر
۱۱ شهریور ۱۳۹۷به سختی میشه ماشینی هم رده کامارو پیدا کرد که اینقدر جذاب و همه پسند باشه البته به غیر از دو تا رقیب سنتی اش موستانگ و چلنجر.به نظرم کامارو از اون دو تا هم جذابتره!
mahdy
۱۱ شهریور ۱۳۹۷واقعا به نظرتون کامارو از اون دوتا جذاب تره ؟
ا چلنجر
2 موستانگ
3 کامارو
اتفاقا چون کامارو در حد و اندازه های اون دوتا نیست دارن انقدر ارزون نگهش میدارن که کلا از رقابت با اون دو تا خارجش کنن
کامارو چهار سیلندر؟؟؟ حیف اسم کامارو که رو اون ماشینه 4 سیلندر پونی کار هم نیست چه رسد به ماسل کار
امیر
۱۱ شهریور ۱۳۹۷آقا مهدی اتفاقا موستانگ هم پیشرانه توربو چهار سیلندر داره و برای مدل های پایه اصلا چیز بدی نیست.کامارو از لحاظ فروش شاید آمارش کمتر باشه اما اینکه بخوان از رقابت خارجش کنند…بعید می دونم اینجوری باشه چون الان در اوج آمادگی و جذابیته.
mahdy
۱۱ شهریور ۱۳۹۷آقا کی گفته موتور 4 سیلندر توربو بده اما واسه یه ماشینی که اسم ماسل کار رو یدک میکشه افت داره موتور جز هشت سیلندر روش سوار باشه
ماسل باید هشت سیلندر باشه نمیگم چهار سیلندر توربو بده ولی مال ماسل کار نیست
Abbas us.c
۱۲ شهریور ۱۳۹۷اولا ماسل کار نیستن.پونی ان.درضمن مگه الکیه کامارو بیاد از یه رقابت 40 ساله خارج بشه بخاطر400 دلار کاهش قیمت!!!!و تا اخره دنیا مردم این دوتا رو رقیب میدونن باید بگم برا من کامارو از موستانگ جذابتره و همین زد ال وان هست تو پیست بینشون پرچمداری میکنه ،چلنجر از همشون جذابتره(نظرشخصی) در آخر هم باید اضافه کنم موستانگ هم 4سیلندر توربو داره!!!حالا مشکلش برا کامارو چیه!!!
(Ali (Chevy nova
۱۱ شهریور ۱۳۹۷چه قىمت مناسب و مشخصات خوبى
کامارو امسال با مدلهاى کوپو و zl1 زنگ خطرى براى چلنجر هلکت و موستانگ شلبى رو به صدا درمىاره
(Ali (Chevy nova
۱۱ شهریور ۱۳۹۷چندتا کاماروى کلاسىک
http://image.superchevy.com/f/156440639+w640+h426+q80+re0+cr1+ar0+st0/1-1967-chevy-camaro-driving.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-AuQp8keDkdg/U6HN5XRn63I/AAAAAAAACPY/wxauUqRrffw/s1600/1968-Chevrolet-Camaro-SS-396.jpg
https://img.favcars.com/chevrolet/camaro/chevrolet_camaro_1970_wallpapers_10_b.jpg
(Ali (Chevy nova
۱۱ شهریور ۱۳۹۷مشخصات تحسىن برانگىز کامارو z28 مدل 68 رو مىذارم
(((به قدرت موتورش دقت کنىد))))
The Z/28 option code was introduced to the Camaro in December 1966 for the 1967 model year. It was the brainchild of Vince Piggins, who conceived offering “virtually race-ready” Camaros for sale from any Chevrolet dealer. This option package was not mentioned in any sales literature, so it was unknown to most buyers. The Z/28 option required power front disc brakes and a close-ratio Muncie 4-speed manual transmission (posi-traction was optional). It featured a 302 cu in (4.9 L) small-block V-8 engine, 3″ crankshaft with 4″ bore, an aluminum intake manifold, and a 4-barrel vacuum secondary Holley carburetor of 780 cfm. The engine was designed specifically to race in the Trans Am series (which required engines smaller than 305 cu in (5.0 L) and public availability of the car. Advertised power of this engine was listed at 290 hp (216 kW). This is an under-rated figure. Chevrolet wanted to keep the horsepower rating at less than 1 hp per cubic inch, for various reasons (e.g. insurance and racing classes). The factory rating of 290 hp occurred at 5300 rpm, while actual peak for the high-revving 302 was closer to 360 hp (268 kW) (with the single four barrel carb) and 400 hp (298 kW) (with optional dual-four barrel carbs) at 6800-7000 rpm. The Z/28 also came with upgraded suspension, racing stripes on the hood and trunk lid, ‘302’ front fender emblems on the 67 and early 68 cars, and ‘Z/28’ emblems in late 68 & 69. It was also possible to combine the Z/28 package with the RS package.
Only 602 Z/28s were sold in 1967, along with approximately 100 Indianapolis Pace Car replicas. The 1967 and 1968 Z/28s did not have the cowl induction hood, optional on the 1969 Z/28s. The 1967 Z28 received air from an open element air cleaner or from an optional cowl plenum duct attached to the side of the air cleaner that ran to the firewall and got air from the cowl vents. 15-inch rally wheels were included with Z/28s while all other 1967-9 Camaros had 14-inch wheels.
The origin of the Z/28 nameplate came from the RPO codes – RPO Z28 was the code for the Special Performance Package. RPO Z27 was for the Super Sport package.
Mohamad
۱۱ شهریور ۱۳۹۷رنگ نقره ایش چقدر جذاب و زیباست
من اینو همواره به رقیباش ترجیح دادم
البته موستانگ قدیمی هاش عالیه (دهه 60-70)
(Ali (Chevy nova
۱۱ شهریور ۱۳۹۷اره
موستانگ مک وان 71 بخصوص رنگ زرد با خط کشى مشکى و موتور 429 عالىه
خىلى خوشگل لاستىکها رو در عرض 30 ثانىه دود مىکنه
Mohammad
۱۱ شهریور ۱۳۹۷طراحی چراغ هاش خیلی دوس دارم
حداعقل مثل بنز شبیه برلیسانس نیست ????
(Ali (Chevy nova
۱۱ شهریور ۱۳۹۷محمد
با عکس اواتار لىنکلن اومدى و دارى از بنز بد مىگى
چند وقتى هم نبودى ولى باز اومدى
راحت بهت بگم
***
اىنکارها قدىمى شده
نمىتونى با اىن کارها جو رو علىه امرىکاىى بازها کنى
Mohammad
۱۱ شهریور ۱۳۹۷من نظر خودمو میدم کاری با بقیه ندارم عکس پروفایل من اخه مشکلش چیه . همین شبیه بودن چراغ های بنز بهبرلیانس یه مدت پیش مطرح بود منم یه شوخی باهاش کردم
(Ali (Chevy nova
۱۱ شهریور ۱۳۹۷محمد
نظر دادن با مسخره کردن خىلى فرق داره
تو تمام کامنتات من دىدم دارى مىرى به شکل کامل تابلوى المانىها رو فقط و فقط مسخره مىکنى و خىلى هم تابلو از امرىکاىىها دفاع مىکنى
اگه مىبىنى من ىه موقع به المانىها تىکه مىندازم قبلش المانى بازها حرفى زدن که من جواب دادم وگرنه خوده من هىىچ کارى باهاشون ندارم
اما شما اصلا فارغ از اىن موضوعات فقط مىخواى مسخره کنى و جو بهم بزنى
mehran (fox)
۱۲ شهریور ۱۳۹۷حق با (Ali (Chevy novaست داداش تو هدفت فقط جو سازی الکیه
اگه یه امریکایی باز واقعی بودی یه همچین چیز بی ربطی علیه بنز نمیزدی چون طبیعتا با اینکار تو آلمانی بازای سایت مثل من بهونه گیر میارن واسه کوبیدن الکی ماشینای خوب امریکایی…نکن این کارو
از علی عزیزم ممنونم که حواسش به این چیزا هستش…
Koroosh
۱۲ شهریور ۱۳۹۷مدل جدید و فیس لیفت با کاهش 450 دلاری!!!
دولت داره چه غلطی میکنه
کی میخواهید جلوی رشد نقدینگی رو بگیرید!!
دولت پول چاپ میکنه تا دزدی های سودجوهای دلاری تو بانک ها رو پوشش بده
زیانش رو مردم تو کف جامعه پایین هرم بپردازند
اونوقت ما پراید رو از دومیلیون از سال74 تا سال 97 بیست برابر کردیم
Mehrdad
۱۲ مهر ۱۳۹۷بسیار عالی قیمت مناسب سرعت بسیار بالا و قدرت هیفه کالاهای امریکایی با این کیفیت امکان استفادظ از مردم ایران محروم بشه.نگاهش به هر ماشینی میارزه ما خودرو میلیاردی میخریم به پای این نمیرسه افسوس همه چیزمون رو گرفتن
علی آرین
۱۲ بهمن ۱۳۹۷چه قیافه ی ترسناکی داره
ماشین های آمریکایی ابهت عجیبی دارن
ما ک توی خوزستان زندگی میکنیم فرق ماشین های آمریکایی با بقیه ی ماشین ها رو از نزدیک دیدیم و لمس کردیم ، آمریکاییا ظریف نیستن اما چشما رو خیره میکنن
من یه چارجر RT موتور hemi داشتم وقتی باهاش میرفتم توی خیابون همه خیره میشدن اما بارها شده با bmw یا هیوندا جنسیس برم بیرون و کسی بهم توجه نکنه
اینجا به مرسدس بنز هم نگاه خاصی دارن
امیر
۲۸ اسفند ۱۳۹۷همه شون خوبن ولی موستانگ چیز دیگه است دوج وایپر یاده تون نره
Aity
۳۰ تیر ۱۳۹۸پونتیاک فایربرد ترنزآم 2018 با موتور هشت سیلندر قدرت 1100 اسب بخار از همشون قوی تر هست