شورولت تأیید کرده که برای خرید کامارو GT4.R آماده شده برای پیست باید ۲۵۹ هزار دلار بپردازید.
کامارو GT4.R که اوایل سال جاری معرفی شده برای پاس کردن قوانین سری مسابقات GT4 ساخته شده و قبلاً در مسابقات جهانی پیرلی ۲۰۱۷ و سری مسابقات اسپورت لاستیک کانتیننتال IMSA به پیروزیهایی دست پیدا کرده است.
کارهای ساخت و فروش این خودرو را همکار فنی شورولت یعنی شرکت مهندسی Pratt & Miller انجام میدهد. آنها پیشرانه تنفس طبیعی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LT1 را دریافت کرده و سپس آن را برای همخوانی با شرایط پیست ارتقا دادهاند. به علاوه گیربکس ۶ سرعته سکونشئال نیز به همراه دیفرانسیل لغزش محدود برای بهبود پرفورمنس خودرو به کار گرفته شدهاند.
علاوه بر اصلاحات مکانیکی، این خودرو دارای کیت بدنه سفارشی برای ایجاد بیشترین داون فورس است. این کیت شامل بخشهایی چون ورودیهای بزرگ در جلو، رکابهای جانبی تغییر یافته و بال عقب بزرگ میباشد.
:::فرشاد:::
۵ مهر ۱۳۹۶259 هزار دلار!!! ارزش خرید نداره. . .
کسی که دنبال هیجان میگرده تو این رنج قیمت، میتونه امثال فراری و لامبورگینی رو بخره که از پایه پرفورمنس بالایی دارن.
(ali(chevy nova
۵ مهر ۱۳۹۶فرشاد جان
مشکلى نىست برن فرارى بخرن ولامبورگىنى هرکى خواست
این ماشىن براى امثال من ساخته شده که عاشق شورولت هستن و قىمتش هم مىپردازن به راحتى
این بخش متن هم بهم چسبىد حسابى
((کامارو GT4.R که اوایل سال جاری معرفی شده برای پاس کردن قوانین سری مسابقات GT4 ساخته شده و قبلاً در مسابقات جهانی پیرلی 2017 و سری مسابقات اسپورت لاستیک کانتیننتال IMSA به پیروزیهایی دست پیدا کرده است.))
آرش آمریکایی
۵ مهر ۱۳۹۶فرشاد جان این یه ماشین پیسته و کسی که این ماشین رو میخره کلی تو مسابقات کسب درآمد میکنه از طریق اسپانسر و چیزای دیگه ( میلیونها دلار)
اصن فلسفه ساخت و قیمت گذاریش چیز دیگس و تو خیابون اجازه تردد نداره
ونوم اف ۵
۵ مهر ۱۳۹۶دادا فرشاد این ماشین تو مسابقات پیروزی کسب کرده چه سریع فهمیدی پرفورمنس نداره
:::فرشاد:::
۶ مهر ۱۳۹۶من گفتم پرفورمنسش پایینه؟! دارم میگم بر مبنای یه خودرو با پرفورمنس نسبتا پایین ساخته شده.
:::فرشاد:::
۶ مهر ۱۳۹۶منظورم از پرفورمنس پایین، نسبت به محصولات فراری و لامبورگینیه.
HORSE
۶ مهر ۱۳۹۶من ترجیح میدم یه فراری ۴۸۸ بخرم بقیه ی پولم رو هم پس انداز کنم!
تا اینکه برم ۲۶۰ هزار دلار بدم برای کامارو!
(ali(chevy nova
۵ مهر ۱۳۹۶دوستان امروز براتون بحث فنى همراه با نظر سنجى دارم
امروز براتون مشخصات موتور 632 بىگ بلاک شورولت رو مىذارم که 945 اسب هست قدرتش اما قبلش توضىح بدم در موردش
موتور 632 بر مبناى موتور 454 بىگ بلاک شوى ساخته شده
موتورهاى 632 و 572 از موتورهاى هستن که استروکر موتور 454 شورولت هستن و در امریکا تو ماشىنهاى درگستر به وفور استفاده مىشه
Designed And Built For The Street Enthusiast That Believes “Some Is Good, More Is Better, And Too Much Is Just Enough!” This 632 UltraStreet Big Dawg Has Been Engineered To Deliver Incredible Race Engine Performance In A Reliable Pump Gas Friendly Package.
Horsepower
Torque
Bore & Stroke
Compression Ratio
Fuel Requirement
945 @ 6300 RPM
845 @ 5500 RPM
4.600 x 4.750
10.75 to 1
92/93 Octane
جالب اىنکه این قدرت بالا رو که 945 اسب بخار هست با کاربراتور بدست مىاد
Hemichan
۵ مهر ۱۳۹۶845 پوند فیت؟
اووه 1145 نیوتون متر هرچند همیشه قدرت واقعیشون بالاتر از این حرفاس
(ali(chevy nova
۵ مهر ۱۳۹۶Hemichan
درسته داداش
این مشخصات که موتور 632 داره محشره
این موتور بصورت اتمسفرىک با همون تنفس طبىعى همچىن قدرت و گشتاورى داره و با کاربراتور و هم انژکتور قابل سفارش هست و قسمتش هم 17000 دلاره
Hemichan
۵ مهر ۱۳۹۶17000
خیلی ارزونه و پرقدرت
همچین موتوری یه Pontiac Catalina
یا یه 1969 Dodge Polara میخواد
جلالى
۵ مهر ۱۳۹۶با این مشخصات که على شوى از موتور632 گذاشته موتور چلنجرdemone کاملا شکست مىخوره در برابرش
(ali(chevy nova
۵ مهر ۱۳۹۶Hemichan
درسته دادا
این موتور هم قىمتش عالىه و هم قدرت و گشتاورش و به راحتى هم رو انواع محصولات جنرال موتورز نصب مىشه
گفتى پونتىاک کاتالىنا ودوج پولارا و کردى کبابم
البته کراىسلر هم یه موتور مشابه همىن موتور 632 داره که به موقع از اونم براتون مىگم
و جناب جلالى
دوست من موتور 392 چلنجر دىمون حجمش حدودا6/5 لىتر هست و موتور 632 حجمش 10لىتر
نکته دیگه اونکه موتور 392 اتمسفرىک نىست و لى موتور 632 اتمسفرىک هستش
از لحاظ گشتاور هم موتور392 1024نىوتن گشتاور و موتور 632 هم 1145 نىوتن گشتاور داره
پس همچىن ضعىف تر از موتور شورولت نىست
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۵ مهر ۱۳۹۶داداش جلالی اصلااینطور نیست.
الان یه درگ جدید هست بین فورد جی تی مدل2005 با تیون heffner با قدرت 1000 اسب بخار((گشتاورشو نمیدونم)) و مک لارن 720s.
مک لارن عینه آب خوردن بردش.
همه چی قدرت بالا نیست.
(ali(chevy nova
۵ مهر ۱۳۹۶نظر سنجى
1. plymouth roadrunner 1970 لاىک
2. mercury cyclone 1970دىس لاىک
Hemichan
۵ مهر ۱۳۹۶Plymouth
The Gentelman’s Muscle Car
(ali(chevy nova
۵ مهر ۱۳۹۶نظر سنجى بعدى
1. cadillac 452 1935 لاىک
2. duesenberg sj 1935 دىس لاىک
Hemichan
۵ مهر ۱۳۹۶خیلی سخته
ولی duesenberg در نهایت زیبایی طراحی شده
آرش آمریکایی
۵ مهر ۱۳۹۶کادیلاک و پلیموت
انتخاب منن علی جان
رضا
۵ مهر ۱۳۹۶259000 دلار برا کامارو ؟
حمیدرضا
۵ مهر ۱۳۹۶این ماشین برای پیسته فوق العادست
BMW
۵ مهر ۱۳۹۶بلاخره به آرزوم رسیدم یه کامارو سطحه بالا و با کیفیت رو نمردمو دیدم.
امیرحسین
۵ مهر ۱۳۹۶آقا مثل این که 911 رکورد زده
اگه میشه خبرشو بزارین
مهدی
۵ مهر ۱۳۹۶علی نوای عزیز اشتباهی کردی. اخرین استروک موتور ۴۵۴ همون ۵۷۲ هست. قطر سیلندر موتورهای ۴۵۴ تو حالت صفر یا استاندارد ۴.۲۵۰ اینچ هست که تا تراش شصت که اخرین تراشش هست ۴.۳۱۰ اینچ هست . بلوک موتورهای ۶۳۲ فقط به صورت افترمارکت ساخته میشه و از یه موتور ۴۵۴ نمیشه حجم ۶۳۲ بدست اورد و از بلوک ۵۰۲ استفاده میکنن که قطر استاندارد یا همون بور سیلندر از ۴.۵ اینچ شروع میشه. بحث استروک میلنگ و فاق پیستون هم که مفصله
Mahdi.us
۷ مهر ۱۳۹۶عشق کاماروام برای من مثل یه جنگنده اف ۱۶میمونه
اگه یه طرف کامارو باشه طرف دیگه فراری من کامارو
انتخاب میکنم عاشق ماشینهای آمریکاییم حالا که به تاریخچه صنعت اتومبیل نگاه میکنم میبینم ۶۰% استانداردهای اتومبیل و آمریکا اورده
Vision
۷ مهر ۱۳۹۶خیلی خشنه من عاشقش شدم هر چی قیمتی بذارن روش می ارزه تو پیست هم رقابتاش خیلی کم میارن
علیرضا زعیم
۱۲ آبان ۱۳۹۶zl1 رو باز تقویت کردن؟؟ این دیگه چه هیولایی میشه!!
ولی مگه برتری امریکایی ها نسبت به المان این نبود که با نصف قیمت همون پرفورمنس رو بگیرن؟؟ این که خیلی گرونه و خریدنش فقط عشق به کامارو میخواد