تقاضا برای شورولت کوروت استینگری C8 به حدی بالا بوده که جنرال موتورز مجبور به توقف پیشفروش مدل ۲۰۲۱ این خودرو شده است. تصمیمگیری برای خرید یک نسخه از کوروت نسل هشتم آسانتر نخواهد شد زیرا قرار است در آینده مدلهای قویتری هم روانه بازار شود.
نسخه بعدی این سوپر اسپورت پیشرانه نسل جدید کوروت Z06 خواهد بود که از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری میللنگ تخت مدل مسابقهای C8.R سود خواهد برد. ظاهراً قدرت این پیشرانه بین ۶۱۲ تا ۶۲۵ اسب بخار خواهد بود؛ اما شورولت علاوه بر این مدل به دنبال تولید کوروت هیبریدی جدیدی با نام E-Ray است که در جایگاهی بین مدلهای استینگری و Z06 قرار خواهد گرفت.
اگرچه این مدل پایینتر از نسخه پیست محور Z06 قرار میگیرد اما سریعتر خواهد بود. این را موتور ترند میگوید.
نیروبخش کوروت E-Ray همان پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری بکار رفته در کوروت استینگری و همچنین یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۲۱۵ اسب بخار خواهد بود که ترکیب این دوتا قدرت ۵۹۰ اسب بخاری را ایجاد خواهد کرد. به نظر میرسد قدرت پیشرانه ۸ سیلندر در E-Ray محدودتر شده زیرا این پیشرانه در نسخه عادی استینگری ۴۹۵ اسب بخار قدرت تولید میکند. گشتاور آنی پیشرانه الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک باعث خواهند شد کوروت E-Ray در خط مستقیم سریعتر از Z06 جدید باشد.
هنوز پرفورمنس کوروت Z06 تائید نشده اما میدانیم که شتاب این خودرو بهتر از شتاب ۲.۹ ثانیهای استینگری خواهد بود. اگرچه E-Ray در خط مستقیم سریعتر خواهد بود اما مدل گرانتر Z06 هنوز هم به لطف شاسی با تنظیمات مخصوص پیست و پیشرانه تنفس طبیعی در پیست بهتر عمل خواهد کرد.
انتظار میرود کوروت E-Ray به عنوان مدل سال ۲۰۲۳ و جایگزین گرند اسپورت روانه بازار شود. موتور ترند میگوید E-Ray تیزتر و سریعتر از مدل عادی بوده اما قیمت مناسبی داشته و سواری آن در ترددهای روزانه نیز مناسب خواهد بود.
ali (chevy nova)
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ماشالاه کوروت
اصالتی ماندگار در کنار پرفورمنس عالی و قیمت معقول
((تقاضا برای شورولت کوروت استینگری C8 به حدی بالا بوده که جنرال موتورز مجبور به توقف پیشفروش مدل ۲۰۲۱ این خودرو شده است))
ali (chevy nova)
۱۶ فروردین ۱۴۰۰اینهمه ماشینهای مختلف اسپورت اومدن و رفتن ولی کوروت همچنان تولید میشه.
کوروت از 1953 اومد تا به خودروسازان پرمدعا ولی توخالی اروپایی نشون بده ماشین اسپورت لازم نیست گرون باشه و تولید محدود بلکه لازمه در دسترس همه باشه و با یه موتور قدرتمند و ساده و بدنه کاملا فایبرگلاس بهترین رکوردها رو بزنه
Reza.M
۱۶ فروردین ۱۴۰۰e-ray چه کوفتیه…چرا نمیخوان متوجه شن خودروی برقی و بنزینی دو چیزن و دو رده مختلف طرفدار دارن…چرا لافراری یا مک لارن اسپید تیل یا فورد جی تی یا هرکدوم ازین نمونه های لیمیتد ادیشن بلافاصله بعد گذشت یه سال قیمت دو برابری پیدا میکنن ولی خودرو های برقی ب عنوان مثال همین ریماک چنین چیزی براشون اتفاق نیفتاده؟؟…به خاطر چیزیه که بیانگرش هستن و به خاطر جایگاهیه که پیش ما دارن…هرچقدر هم که خودرو های برقی تلاش کنن و هرچقدر پیشرفت کنن هیچ وقت اون جایگاه رو بین ما پیدا نخواهند کرد…کاش خودروساز ها متوجه این باشند که الکتریکی سازی در انبوه سازی نشون میده خودش رو نه در تبدیل کردن محصولات نمادین به برقی و یا از اون بدتر حذف موتور بنزینی اون محصول نمادین و جایگزین کردنش با موتور های برقی…مثل حماقت مرسدس در مورد c63 یا همین کوروت…
RezaRs
۱۶ فروردین ۱۴۰۰خب علی اقا نمیشه همه رو که گفت تبل تو خالی خو همین حرفا کدورت درست میکنه بله کوروت از سال ۱۹۵۳ بوده خودم c3 رو خیلی دوس دارم ایا پورشه ۹۱۱ ی که از ۱۹۶۳ بوده و اصالت طراحیشو هرگز نمیشه زیر سوال برد و عملکرد فنیشو ایا باید بهش گفت تبل توخالی ؟
ali (chevy nova)
۱۶ فروردین ۱۴۰۰رضا ار اس
شما تاریخچه ماشینهای اسپورت اروپایی رو از دهه 50 تا 70 ببینید متوجه میشید به غیر از چند نمونه همشون یه مشت ماشین بیخاصیت بودن که تو مملکتهای خودشونم طرفدار نداشتن.
از استین هیلی ساخت انگلیس بگیر که معروف بودن به خرابی های مکرر تا محصولات افتضاحی نظیر ساندبیم الپاین و محصولات اسپورت سیمکا موتورز فرانسه و……..
علی turbo s
۱۶ فروردین ۱۴۰۰اونی که اومده از اروپایی ها بد میگه.
ازعظمت اروپایی ها همین بس که قیافه این ماشین یه کپی محض از محصولات فراری .
حتی رنگ اصلی این مدل قرمز که باز از رو فراری کپی کردن.
اما فراری تا حالا اعتراض نکرده.
حتی چراغ های عقب برای فراری گرد و برای تقریبا مستطیل .
اونوقت چینی ها کپی کنن اینا زورشون میاد.
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰رضا جان شما حرص نخور ایشون ۵۶۰۰ تا پیام بقیرو تخریب کرده پس کامنتاش ارزش حرص خوردن نداره
Farzad
۱۶ فروردین ۱۴۰۰جالبه که این خودروسازان توخالی که میگی تمام رکوردهای نوربرگرینگ رو در اختیار دارن .
کوروت دقیقا کجا قرار داره ؟ آره یه کوروت C7 هست که زیر همین تو خالی ها قرار گرفته?
Porsche
۱۶ فروردین ۱۴۰۰فرزاد جان صبر کن بزار زور آخرشونو بزنن
تا Z06 بیاد بازم بع قول شما میره زیر تو خالی ها ?????
ali (chevy nova)
۱۶ فروردین ۱۴۰۰فرزاد
دیگه اگه سوپراسپرتهای الکی گرون اروپایی همین رکورد نوربرنگ رینگ رو هم نداشته باشن که کلاهشون پس معرکست??
از لحاظ فروش هم چیزی نگم بهتره
Elmiraj
۱۶ فروردین ۱۴۰۰آمریکایی ها موتور جلو و دفر عقب تایم زدن…!!!
علاوه بر این سیستم صوتی و کولر هم داشتن…!!!
Farzad
۱۶ فروردین ۱۴۰۰المیراژ ، یکی رو به همه ربط نده .
پادشاه نوبرگرینگ الان کیه ؟ نکنه موتورش تو صندوق عقبشه ؟?
Elmiraj
۱۶ فروردین ۱۴۰۰پادشاه نوربرگرینگ شما اگر با موتور ۶۵۰ اسب بخاری تنفس طبیعی و گیربکس دستی بازم ۶:۴۳ زد اون وقته که قبول میکنم تواناتر از وایپر هست…
مازیار
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ماشینهای اروپایی گرون هستن اما الکی گرون نیستن
چرم و چوب و فیبرکربن از پلاستیک و فایبرگلاس گرون تره
موتوری که تنفس طبیعی بیشتر از ۱۰۰ و پرخوران نزدیک به ۲۰۰ اسب بر لیتر خروجی داره از یه پوشراد تنبل و کم بازده گرون تره
یه سیستم انتقال قدرت چهارچرخ پیشرفته و کارآمد از یه دیفرانسیل یه تیکه قدیمی گرون تره
دستیابی به پرفورمنسی که توی پیست با اقتدار برنده میشه هزینه بره
ماشینهای اروپایی و آمریکایی کیفیت برابر ندارن تا قیمت برابر داشته باشن
کیفیت هزینه داره
آیا میشه پذیرفت میلیونها نفر هنگام خریدی چند ده و چند صد هزار دلاری تشخیص نمیدن در ازای پولی که میدن چی دریافت میکنن؟
مازیار
۱۶ فروردین ۱۴۰۰اما یکجانبه گرایی محض هم هیچوقت جواب نمیده
هم اروپا و هم آمریکا شاهکار داشتن بدردنخور هم داشتن
به عنوان مثال
شاید بشه بخاطر تعدد ساخت موتورهای درجه یک به بی ام و بطور عام لقب بهترین موتورساز جهان رو داد اما به اعتقاد من بطور خاص کاث ورث بهترین موتورساز جهان هست بخاطر خلق دو شاهکار بی مانند برای آستون مارتین والکری و گوردون مورای T50
یا دیگر محصولات همون فورد مثل اسکورت RS200 و اخیرا فورد GT که انصافا دوست داشتنی هستند
خلاصه اینکه با سلایق هم مهربانتر باشیم
Farzad
۱۶ فروردین ۱۴۰۰چرا وقتی کم میارید شروع میکنید به مغلطه ؟
این گوی و این میدان یه خودروی آمریکایی بیاد رکورد برنه چرا نمیان ؟
بهتره شما منتظر اروپایی های دیگه باشین که دوباره و دوباره رکورد خواهند زد .
Porsche
۱۶ فروردین ۱۴۰۰هیچ اسپورتی به اندازه پورشه ۹۱۱ اصالت نداره
الکی نگین کورت اصالتو حفظ کرده
این کورت c8 همه چی داره غیر شباهت به نسل های قبل و اصالت
شاید جدید تر باشه ولی اصالت داره
علی turbo s
۱۶ فروردین ۱۴۰۰پاسخ به gm.
ازخوبی های مهندسی برای بگم که پورشه با gt3 که 510اسب قدرت داره میره تایم زیر 7میزنه اما کوروت با 495اسب تایم 7:30میزنه که اون رو هم خود شرکت گفته و تایم گیرای نوربر اونجا نبودن .
RezaRs
۱۶ فروردین ۱۴۰۰اقا علی الان فراری 250 gto مزخرف و تبل تو خالی بود بسه برادر من
میورا تبل تو خالی بود
کانتاش تبل تو خالی بود
300sl تبل تو خالی بود
خو اینا رو میگی این دعوا ها میشه
Hadi
۱۶ فروردین ۱۴۰۰این کوروت جدید از هر نظر بی نظیره ولی شورولت داره تو معرفی مدل های جدیدش دست دست میکنه…
داره 2 سال از معرفی کوروت جدید میگذره و هنوز Z06 و ZR1 معرفی نشدن ?
این مدل E-Ray واقعاً خیلی میتونه عالی با راندمان بالا باشه و اگه قیمت رقابتی هم داشته باشه محشره ?
منتظریم که زودتر معرفی بشن…
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰لازم نیست برای تعریف کردن از کوروت بقیه خودروساز هارو تخریب کنی
Reza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰عجب!!!
پس اصلا هیچ خودروسازی تا حالا سوپراسپرت نساخته بجز کوروت شورولت.
هیچی نگم بهتره
?A.H MOTORS?
۱۶ فروردین ۱۴۰۰کوروت C8 لایک
موستانگ GT350 دیسلایک
محمد رستمی نژاد
۱۶ فروردین ۱۴۰۰بچه ها چهار روز پیش یکی از آشنا ها داشتن در جاده حرکت میکردن که یک دفعه یه شوتی با سرعت از پشت بهشون میزنه
ماشین خودشون هم پژو بوده
بعد که شوتی میزنه
زنش در جا همون جا میمیره??
دوتا بچه هم داره
یکی شون هم در لحظه گردنش میشکنه و میمیره
پدرشون سالم میمونه
یکی از از بچه هاشون(دوتا بچه دارن)
از شیشه پرت میشه بیرون و چند صد متر اون ور تر پیدا میشه جوری که پدرش وقتی دنبالش گشته پیداش نکرده و پدرش هم از هوش میره
شوتی هم دو نفر بودن که هر دو میمیرن
زنش و یکی از بچه ها میمیرن درجا
اون یکی دیگه بچهشون هم زنده موند ولی داغون شد
جالب اینجا هست که یکی از بچه ها شبیه پدر هست و یکی دیگههم شبیه مادر هست
پدر و مادر به هم گفته بودن اگه زمانی چیزی شد
(که شد)
اونی که شبیه پدر هست با مادر دفن بشه و اونی که شبیه مادر هست با پدر دفن بشه
آخر هم شد
اون بچه ایی که شبیه پدر بود گردنش شکست در اثر تصادف و در جا مرد و مادرش هم همون جا در جا مرد و بچه شبیه پدر با مادر با هم در یک قبر دفن شده
هِی چی بگم???
?A.H MOTORS?
۱۶ فروردین ۱۴۰۰سرعت رفیق نامردیه
سرعت با کسی رفاقت نداره
یه عمر با سرعت رفاقت میکنی
یه دفه زمینت میزنه
از اون رفیقاست که یه لحظه بهش پشت کنی
خنجرش رو تا دسته فرو میکنه…?????
.
.
.
.
اینم نمونش راضی شدین؟…??
Ramin
۱۶ فروردین ۱۴۰۰دوست عزیز اقای فرزاد.
اولا رکورد پیست نورنبریگ دست پورشه 919 ایوو هست
( با تایم حدود 5 دقیقه 19 ثانیه )
این خودرو یه خودرو پیست محوره و اصلا فروشی نیست.
اینو ملاک قرار میدی؟؟؟
راستی یه چیز دیگه. خودرو لینک اند کو 03 تو پیست نورنبریگ 7 دقیقه 20 ثانیه تایم داره !!! یه ماشین چینی با 1 سال سابقه رکوردش از پانامرا و مخصوصا تایکان بیشتره !!! تازه دیفرانسیل جلو هست ? ( البته تقویت شده بود و 500 اسب قدرت داشت. ولی باز مهم اینه چینی بود و دفرانسیل جلو !!)
از این موضوع بگذریم…
خودرو های آمریکایی دفرانسیل عقب هستن و اصلا هدفشون رکورد گیری تو پیست نیست.
فیلا که تسلا مدل S حدود 20 ثانیه سریعتر از تایکان تو نورنبریگ هست
تازه ایلان ماسک گفته به زودی مدل S تایمش به زیر 7 دقیقه میرسه
این یعنی اختلاف 50 ثانیه ای با تایکان ?
تسلا مدل S plaid هم سریعترین خودرو پیست لاگونا سگا هست.
حتی سریعتر از F8 ترتیبیو. و فقط 3 ثانیه با مکلارن سنا پیست محور فاصله داره.
اروپایی ها تو پیست 2 برابر سریعتر هستن از آمریکایی ها ولی از اون ور 3 برابر گرونتر هم هستن. ?
مازیار
۱۶ فروردین ۱۴۰۰دوست من رامین
وقتی ورزشکاری برنده مدال طلای المپیک میشه هیچ کسی دنبال این نیست که آیا از نفر دوم بیشتر امکانات داشته یا بیشتر تمرین کرده یا موارد مشابه
بلکه فقط اون مقام اول هست که اهمیت داره و همه
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰البته در بحث خودرو های جاده ای دست بلک سریز هست
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰آقا رامین شما ماشین باز نیستی چون هیچ ماشین بازی عظمت تایکان رو با لینک اند کیو مقایسه نمیکنه
OMID
۱۶ فروردین ۱۴۰۰میخوای مقایسه کنی عادلانه مقایسه کن
نه به ماشین تیون شده که اجازه تردد خیابون رو هم نداره با یه ماشین استوک شهری مقایسه کنی
مثلا nio ep9 رو با 919evo مقایسه بکن
جفتشون قابلیت تردد خیابونی ندارن و چهار چرخ محرک ( اینم اشانتیون )
تازه طراحی نیو گفتن از ماشین f1 دانفورس بیشتری تولید میکنه پس از 919evo هم دانفورس بیشتری داره
اون دیفرانسیل عقب بودن هم که گفتی ربطی نداره اتفاقا اکثر ماشینای پیست محور دیفرانسیل عقبن
Farzad
۱۶ فروردین ۱۴۰۰رامین واقعا نمیدونم دیگه چی باید بت بگم ، چون احساس میکنم همش آب در هاون کوبیدنه .
فکر میکنی سوپراسپرت های اروپایی فقط به خاطر اینکه در پیست سریع تر هستن گرون ترن ؟ خیر جانم کیفیت ارزون نیست ، جلب توجه ارزون نیست ، …
البته از نظر تو فقط پول برند میگیرن !!
راستی خودروسازی چین که انقدر طرفدارشی چرا یه سوپر اسپرت واسه رکورد تو پیست نداره ? عیب نداره چرا یه انجین از BMW نمیگیرن ، پلتفرم و بدنه رو هم بالاخره از یه جایی کپی میکنن .
زیزیگولو
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ali (chevy nova) یکی از اصیل ترین ماشینای اسپرت تاریخ آمریکا با ساختار موتور میانی و انبوهی از امکانات حیرت انگیز ….. فقط میشه گفت مهندسی بی نهایت در شورولت کوروت C8 سوپر اسپرت تاریخ ساز آمریکا????
Ramin
۱۶ فروردین ۱۴۰۰دوست عزیز اقای فرزاد دارن. رکورد دار پیست نورنبریگ هم هست.
NIO EP9 یه هایپر خودرو چینی هست که کلا شرکتش 7 سال سنشه ولی خودروش خیلی سریعتر از دیگر برند های معروف هست.
دان فورس EP9 هم 2.2 تن هست برای همین اجازه تردد تو جاده رو نداره.
شرکت nio گفته اگه ep9 دان فورسش زیر 1.8 تن بود. اجازه تردد داشت. ولی چون خیلی بالاس اجازه تردد نداره
هونگچی s9 هم خیلی سریعه…. 1400 اسب قدرت. 1.9 ثانیه شتاب 0 تا 100
همونطور که بالا هم گفتم لینک اندکو 03 پرتوتیب هم از موتور 2 لیتری 500 اسب قدرت داره تازه دیفرانسیل جلو هست رکورد 7:20 هم تو پیست نورنبریگ تایم داره.
درسته پروتوتایپه… ولی سریعتر از خیلی خودرو اروپایی هست.
زیزیگولو
۱۶ فروردین ۱۴۰۰رامین جان با حفظ احترام اصلاً میونه خوبی با کُپیا و بنجلای چینی ندارم و اصلاً اونا رو در جایگاهی نمیبینم که بخان با آمریکاییا مقایسه بشن
R@m!n
۱۶ فروردین ۱۴۰۰با اینکه ظاهرشو دوست ندارم ولی عملکرد فنیش بی نظیره و قیمتم که دیگه فک انداز
محمد رستمی نژاد
۱۶ فروردین ۱۴۰۰من فقط چلنجر رو انتخاب میکنم.
چلنجر لایک بدین
کوروت دیسلایک بدین
بینیم چی میشه
Sina10
۱۶ فروردین ۱۴۰۰با وجود اینکه قیافه C7 رو خیلی زیباتر از این میدونم و از قیافه C8 زیاد خوشم نمیاد ولی میتوته پرفورمنس فوق العاده داشته باشه و بسیار ارزونه ، یا بهتر بگم که مفته!!
از این نسخه E-Ray هم خوشم اومده
البته Z06 یه چیز دیگست
باید دید شورولت میخواد چیکار کنه
البته اگه جای شورولت بودم ۲۰ هزار دلار میزاشتم روی قیمت C8 ولی در عوضش روی کیفیت و قیافش بیشتر کار میکردم
۲۰ هزار دلار اضافه میتونه خیلی چیزا رو به یه ماشین اضافه کنه ولی با این حال اگه به قیمت ۶۰ هزار دلاریش ، ۲۰ هزار دلار دیگه اضافه کنیم میشه ۸۰ هزار دلار که هنوزم ارزونه ، البته با آپشن های اضافه میره بالای ۱۰۰ هزار دلار ولی اگه همین ماشین با قیمت یخورده گرونتر ولی در عوض زیباتر و با کیفیت تر ساخته میشد چیزی بجز یک شاهکار نبود!!
البته الانم عالیه
یانکی
۱۶ فروردین ۱۴۰۰بس کنید دیگه انقدر از کوروت زخم خوردید که نمیدونید چجوری بهونه پیدا کنید تا بکوبیدش.میگی کیفیت رو ببره بالا دقیقا کجاش بی کیفیت هستش که باعث شده هیچ خریداری نداشته باشه.با اینکه از چرم خوشم نمیاد و پارچه رو روی سطح نرم بیشتر میپسندم ولی داخل کوروت کاملا تو بهترین نوع چرم فلز و کربن پوشیده شده.خدا وکیلی یکی از اون ایرادها رو بگو
Sina10
۱۶ فروردین ۱۴۰۰هندلینگش هم ضعیفه
این ایراد خوبه؟؟
الان هم یه بهانه دیگه میارید
یه ساعت نشستم از خوبی های کوروت گفتم آخرش هم و از بدی هاش هم گفتم و در ول این ماشین عالیه ولی بی عیب نیست
اما تعصب سر یه خودروساز یا کشور چه دلیلی داره؟
من طرفدار بامو هستم ولی نه متعصب به اون و از سری۴ خوشم نیومد
باید به ایرادات اعتراف کرد
Benz SLR
۱۶ فروردین ۱۴۰۰دمت گرم رویه منو پیش گرفتی این جور آدما تعصب دارن و بلد نیستن درمانش کنن . من خودم رو بنز تعصب داشتم ولی فهمیدم این تعصب بی فایدس . باید هم از خوبی ها هم از بدی ها بگیم حتی اگه برند مورد علاقمون باشه . برای درمان تعصب هم کافیه کمی از برندی که چه خوشتون میاد چه بدتون میاد تحقیق کنید اونوقت هم از بدی ها و خوبی ها به خوبی آشنا میشید.
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰متاسفانه بعضی آدمای متعصب فکر میکنن ماشینایی که روشون تعب دارن کوچکترین عیبی ندارن و اگه پونصد خط از ماشینه تعریف کنی بعدش یه ایراد کوچیک بگیری سیل آدمایی مثل نو…. و عل…. با دیسلایک ها و جواب هاشون بهت جواب میدن ، اسماشونو کامل نگفتم که دعوا نشه
Porsche
۱۶ فروردین ۱۴۰۰پدال آخرش درگ carwow که بین ب ام و M4 جدید و مرسدس C63 و آئودی rs5 انجام داد رو نگذاشتی !
MahyarMAR
۱۶ فروردین ۱۴۰۰انجام داد دیگه
SRT
۱۶ فروردین ۱۴۰۰و همچنین درگ ۹۹۲ با ۷۶۵
ارشیا
۱۶ فروردین ۱۴۰۰امن هنوزم c7 رو انتخاب میکنم
Khosrow
۱۶ فروردین ۱۴۰۰C6 ..
Zakaria
۱۶ فروردین ۱۴۰۰من یه چیزی رو نفهمیدم؛ تو نسخه معمولی 13تا رادیاتور داره که دوتاشون پشت ورودی های جانبی سپر جلو هستش. ( https://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201907/here-s-what-nobody-i-53_800x0w.jpg ) اما تو نسخه e-ray که موتور الکتریکی هم اضافه شده و قاعدتا تعداد رادیاتورا باید زیاد بشه، میبینیم که بخش زیادی از سپر جلو بسته شده. کسی علت این کار رو میدونه؟
MehdiTurbo
۱۶ فروردین ۱۴۰۰عشق خالص
و تمام
خدایا ایران را بهشت ماشین بازان گردان
الهی امین
MahyarMAR
۱۶ فروردین ۱۴۰۰الهی امین
داداش حرف دل تمام جوونای ایران رو زدی از جمله من
Amir
۱۶ فروردین ۱۴۰۰فعلا با قر ا ر د ا د ۲۵ ساله اینجا میشه بهشت رامین و سنسور خوش آمدگویی و چراغ بدرقه
خدایا شکرت ، روزنه امید رو هم بستی…
net
۱۶ فروردین ۱۴۰۰اگر چراغ جلو کوروت c8 تغییر میداد قشنگتر میشد این مدل چراغ جلو قدیمی شده
porsche
۱۶ فروردین ۱۴۰۰اون جوری که کلاً اصالت نابود میشه
Benz SLR
۱۶ فروردین ۱۴۰۰کسی اگه همه مدل های کوروت c8 رو میدونه و قوی ترین عضو این خانواده که کی میاد رو لطفا بگه.
Amirreza
۱۶ فروردین ۱۴۰۰کوروت ماشین خیلی خوبیه و من بابت فروش خوبش به شورولت تبریک میگم فقط نمیدونم چرا بعضی دوستان برای اینکه از کوروت تعریف کنن میان و بقیه خودروساز هارو تخریب میکنن
Khosrow
۱۶ فروردین ۱۴۰۰دیدین پول ام 6 نداره میره جنسیس کوپه میگیره میاد برا همون ام 6 سیس میاد و قیافه میگیره؟ / اینم همونه ..
محمدرسول صمدی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰همشون خوبن دعوا نداره
همدیگر را تخریب نکنیم فقط لذت ببریم از این مهندسی ها
اینا یک اثر هنری هستن نه یک مسله ریاضی پس فقط لذت ببریم دعوا بزاریم کنار
هم اروپایی ها عالین هم آمریکایی ها فقط پول بیاد دستمون بریم اونجاها سوارشیم و عشق و حال
:)
مهدی
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ماشاالله