شورلت

معرفی شورولت سیتی اکسپرس ون مدل ۲۰۱۵

کمپانی شورولت مدتی بود که در کلاس ون‌های اقتصادی متوسط حضور نداشت. امّا این بار و در پاسخ به مدل ترانزیت کانکت از فورد، به این کلاس بازگشته است. ون سیتی‌اکسپرس نمایشگاه اتومبیل شیکاگو معرفی شده و آن‌چه که از شواهد برمی‌آید، این خودرو دارای طراحی یکپارچه در بدنه است و پیشرانه آن در چرخ‌های جلو اعمال می‌شود و به عنوان یک گام جلو برای تولیدات اقتصادی جنرال‌موتورز، از سیستم گیربکس متغیر پیوسته (CVT) استفاده کرده است. تنها خودروی دیگری از شورولت که از سیستم CVT استفاده کرده است، مینی‌کار اسپارک بوده که به عنوان یک آپشن، این سیستم را عرضه کرده است.

2015 chevrolet city express commercial
۲۰۱۵ Chevrolet city express commercial
مانند ترانزیت کانکت، این خودرو نیز از یک پیشرانه متعادل استفاده کرده است؛ نیرومحرکه این خودرو از موتور ۲ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف تأمین می‌شود که قدرتی برابر ۱۳۱ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۱۸۸ نیوتن‌متر به همراه خواهد داشت. وزن کلی این خودرو، هنوز دقیقاً اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود که در حدود ۲۲۶۸ کیلوگرم باشد. همچنین، سیتی اکسپرس ظرفیت بار حدود ۶۸۰ کیلوگرم خواهد داشت. همچنین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، از لحاظ مصرف سوخت، هنوز این خودرو را رده‌بندی نکرده است.
2015 Chevrolet city express Interior
۲۰۱۵ Chevrolet city express Interior
شورولت از سیتی اکسپرس خود به عنوان یک مدل جدید نام می‌برد؛ امّا اگر کمی با کلاس ون‌های متوسط آشنا باشید، درخواهید یافت که سیتی‌اکسپرس، در واقع نسخه شورولت از نیسان NV200 است که سال گذشته در همین نمایشگاه معرفی شده است و بدون هیچ‌گونه تغییری در پیشرانه و طراحی داخلی، تنها کمی ظاهر خودرو عوض شده است.
2015 Chevrolet city express commercial
۲۰۱۵ Chevrolet city express commercial
برخلاف مدل فورد ترانزیت کانکت که به عنوان یک واگن خانوادگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، سیتی‌اکسپرس کارایی محدودی را برای خود در نظر گرفته است. دو صندلی در جلو قرار گرفته‌اند و محل حمل وسایل بزرگ و عریض و با پوشش کفی از جنس وینیل، در دسترس قرار گرفته است. همچنین صندلی کنار راننده می‌تواند خم شده و جا را برای حمل اشیای بزرگ‌تر باز کند. بنابراین ون سیتی اکسپرس شورولت می‌توانند وسایلی را مانند نردبان‌ها و … تا طول ۲۹۴ سانتی‌متر جابجا کند.

2015 Chevrolet City Express
حداکثر فضای حمل وسایل ۳/۴۷ مترمکعب اعلام شده است. همچنین ۲۰ نقطه برای تکیه‌گاه وسایل و شش قلاب در کف و سقف برای بستن آن‌ها درنظر گرفته شده است. علاوه بر در عقب (استفاده از پنجره به صورت آپشن عرضه شده)، ون جدید شورولت از دو در کشویی در کنار استفاده کرده است. همچنین یک کنسول در وسط و کنار دست راننده، می‌تواند به عنوان جای پوشه استفاده شود و همچنین از صندلی مسافر جلو در هنگام تا شدن، می‌توان به عنوان یک میز استفاده کرد.
سیتی اکسپرس در دو تریم LS (پایه) و LT ارائه خواهد شد. در تریم استاندارد LS، لوازم راحتی از جمله شیشه‌های اتوماتیک، چرخ‌های ۱۵ اینچی، ترمزهای ضدّ قفل و سیستم کنترل پایداری، در دسترس وجود خواهد داشت. در تریم LT سیستم گرم‌کننده شیشه‌ها اضافه خواهد شده و همچنین مواردی مانند ورود بدون کلید با ریموت، کنترل سرعت و حسگرهای پشتیبانی، در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

2015 Chevrolet City Express
شورولت همچنین یک بسته تکنولوژی برای تریم LT پیشنهاد می‌دهد. این بسته شامل سیستم راهبری با صفحه نمایش لمسی ۵/۸ اینچی، دوربین نمای عقب، رادیوی ماهواره‌ای و ارتباط بلوتوث خواهد بود. قیمت این خودرو، همانند مصرف سوخت آن، دقیقاً مشخص نشده است؛‌ ولی باید منتظر قیمت پایه‌ای در حدود ۲۲ هزار دلار بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. فقط BMW

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    شورلت فقط کروت دیگه هیچ مدله دیگش حال نمیده!!!

  2. hoseyn

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    جالبه !
    نوشته برای رقابت با فلان محصول اینا یه محصول جدید ارائه کردند!!
    کاشکی تو ایران هم رقابت بود!!

  3. مهرداد دریفت

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    میتونستن زیبا تر درش بیارن یه مقدار یقور شده .ولی بازم شورلته و بار ارزش

  4. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1446 ديدگاه)

    با این قیمتش بقیه باید حسابی مواظب باشند! البته مطمئنا این و Vکلاس هیچکدوم برای هم خطری ندارند!

  5. ALi.sd

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    عمرا اگه v class بنز رو با این عوض کنم ، عمرا :p

    البته v class با این قابل مقایسه نیست با توجه به قیمت و کلاس ماشین .

  6. زیگما

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3069 ديدگاه)

    محسن وی کلاس اصلا تجاری نیست و برای بار بری ساخته نیشده و من با میلاد سر این موضوع به این نتیجه رسیدیم.

  7. احسان(احسان سابق)

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    کلا ماشینای تجاری موفقیتشون وابسته به قیمتشون و هزینه نگهداریشون در طولانی مدت تعیین میکنه و احتمالا موفقیت خوبی رو این ماشین بدست میاره

  8. زیگما

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3069 ديدگاه)

    راستی پدال اکسپرس درسته.فیس بوک هم اشتباه نوشتی اینجا هم همینطور….

  9. کافر مقدس

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    ولی ایشون(لینک پایین) پر فروش ترین وَن دنیاست

    http://up.delkash.net/images/qq8m2941idcy842wd1.jpg

    ولی این یکی پرفروش ترین در آمریکا و کانادا و مکزیک و…

    http://up.delkash.net/images/va8e9tz852u1c4xtc8b.jpg

    http://up.delkash.net/images/stbdbq287pjpllby9hia.jpg

    من با این یکی بیشتر حال میکنم . . . ریشه ش هم قدیمی تر از بالائی ــــه

    http://up.delkash.net/images/s3twv25asoyqt8nmyzu.jpg

  10. saied

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    شورولت رو دوس داوم ! خیلی تنوع داره . کاش که با ایران همکاری کنه .

  11. carbonado aventador

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    بدک نیست ولى v-classیه جیز دیکه است!!!!!

  12. ESI

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (386 ديدگاه)

    ون های شورولت هم جالبند

  13. محمد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (732 ديدگاه)

    اولا قدرت و گشتاورش خیلی پایینه و هرگز به ظاهرش نمیاد. در ضمن طراحی داخلیش هم خیلی سادست و باید در نسل های آینده به این قضیه توجه کنند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا