با توجه به دادههای رسمی، فورد موستانگ شلبی GT500 شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیهای داشته درحالیکه شتاب شورولت کوروت C8 مجهز به پکیج Z51 تنها ۲.۹ ثانیه است. البته تفاوت بین این دو خودرو در دنیای واقعی میتواند دراماتیکتر از اینها هم باشد. به تازگی ویدئویی جدید از مقایسه شتاب این دو خودرو منتشر شده که جذابیتهای خاص خودش را دارد.
با قدرت ۴۹۵ اسب بخاری، کوروت مجهز به پکیج Z51 بسیار کمرمقتر از GT500 با خروجی ۷۶۰ اسب بخار میباشد؛ اما طراحی پیشرانه وسط به کوروت کمک میکند خود را در شروع جلو بیندازد و گیربکس ۸ سرعته آن در مقایسه با گیربکس ۷ سرعته موستانگ عملکرد نسبتاً بهتری دارد.
همانگونه که در ویدئو دیده میشود کوروت تقریباً بدون مشکل و سختی خاصی لانچ میکند. با انتخاب تنظیمات درست و نگهداشتن ترمز و لمس پدال گاز همهچیز آمادهی شتاب گیری سنگین بوده و کافی است که پدال ترمز را رها کنید. نگرانیای درباره هرزگردی چرخ ها وجود ندارد. مجله تست کننده کوروت توانسته شتاب ۲.۷ ثانیهای را ثبت کند که چند دهم ثانیه سریعتر از ارقام رسمی کارخانه است.
اما برسیم به GT500 که کاملاً متفاوت است. حتی در حالت درگ و وجود لانچ کنترل لاستیکها کاملاً به هرزگردی میافتند. در دومین مسابقه موستانگ شتاب ۴.۷ ثانیهای را ثبت میکند ولی خب با تلاشهای بسیار سرانجام شتاب به ۳.۶۷ ثانیه میرسد.
در نهایت گفته میشود کوروت خودروی بهتری برای راننده است زیرا پرفورمنس آن کاملاً در دسترس بوده و قابل تکرار است. اگر خواهان یک خودروی درگ بوده و زمان زیادی برای ارتقا و تنظیم آن دارید پس GT500 را انتخاب کنید. این خودرو در شرایط مناسب میتواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۶ ثانیه طی کند.
[دانلود ویدئو]
حمید
۲۶ تیر ۱۳۹۹تنها امریکایی قابل احترام کوروت
OMID
۲۶ تیر ۱۳۹۹وایپر
GT40
جیپ
حتی مدل T
همه کشک ها؟
M.A.S
۲۶ تیر ۱۳۹۹دیمن یا جی تی یا وایپر و هلکت ردای رو فراموش کردی
همین جی تی 500 تایم 10.3 هم داره ردای 10.1 هم زده
وایپر رکورد 14 تا پیست رو شکست
دیمن هم پادشاه درگه 9.5تایم یک چهارم مایل
این همه اسم و اعداد جنون امیز بعد فقط کوروت قابل احترامه
Alireza
۲۶ تیر ۱۳۹۹این ازون وقتاس که میگی یا جفتش یا هیچکدوم
من خیلی مشتاقم یه درگ خوب بین این کوروت و نیسان gtr یا پورشه carrera ۴اس ببینم، سلاطین لانچ
mehran (fox)
۲۶ تیر ۱۳۹۹سلطان درگ توربو اسه نه کاررا 4اس…البته چون اسم gtr و آوردی و رقیب gtr توربو اسه….. البته نه الان چون الان gtr از ام 8م میخوره و مکی 720 اس و هوراکان پرفورمانته و فراری F8 Tributo بیشتر حریف توربو اسن….
Alireza
۲۶ تیر ۱۳۹۹توربو اس رو که با این نسخه کوروت اصلا نمیشه مقایسه کرد باید کاررا ۴اس رو درنظر بگیریم
و اینکه چون gtr بخاطر لانچ وحشتناکش معروفه میگم که یه درگ سه طرفه بین این سه تا میتونه خیلی جذاب باشه
زیزیگولو
۲۶ تیر ۱۳۹۹باید کوروت رو با شلبی 760 اسبی مقایسه میکردن
مهدی موتورز
۲۶ تیر ۱۳۹۹دلیلی هرز گردی چرخ چیه؟!
زیزیگولو
۲۶ تیر ۱۳۹۹هرزگردی چرخها بخاطر ضعف سیستم ASR هستش که تو کوروت دیده نمیشه
z
۲۶ تیر ۱۳۹۹اونم نتونست رقیبش بشه فقط تو رولینگ تونست یه حرکتی بزنه
مجله تراتل tratel house تستشون کرد
امیدوارم پدال مطلبشو بذاره
حسن
۲۷ تیر ۱۳۹۹جی تی 500 همون شلبی با 760 اسب نیست؟ تا اونجایی که من میدونم جفتش یکیه :)
زیزیگولو
۲۷ تیر ۱۳۹۹دوست من! عزیز من! دلبند من! داداش من! اول خوب به جمله من دقت کن ببین من چی نوشتم؟؟ من نوشتم : ((باید کوروت رو با شلبی ۷۶۰ اسبی مقایسه میکردن)) که معنیش کاملاً مشخصو واضحه که گفتم کوروت باید با شلبی 760 اسبی مقایسه میشد تا قدرتو شتاب کوروت ثابت بشه که مقایسه شد و مشخص شد که حتی فورد موستانگ شلبی جی تی 500 با 760 اسبم نمیتونه حریف کوروت بشه بعد مثلاً تو دلت خوشه که از من ایراد گرفتی!؟!؟ دقت کن عزیزم دقت خیلی چیز خوبیه دقت کن دقت
حسن
۲۷ تیر ۱۳۹۹از دفعه بعدی بیشتر دقت می کنم، شما خودت رو اذیت نکن. اون چیزی که تو ذهن تو هست برای خودت واضحه، اگه دوست داری دیگران هم واضح ببیننش، سعی کن واضح بیانش کنی. بازم ببخشید اشتباه من بود، شما به دل نگیر
زیزیگولو
۲۸ تیر ۱۳۹۹حسن باور کن من اگرم انتقادیم بکنم یا جوابیم به کسی بدم اصلاً قصدم توهین یا بی احترامی نیست جدی میگم … حتی اگه کسی تندترین انتقادها رو هم زیر کامنت من بنویسه ناراحت نمیشمو سعی میکنم بهش توضیح بدم چون آخرش یا من حرفم درسته و میتونم طرف مقابلمو قانع کنم یا طرف مقابل حرفش درسته و میتونه منو قانع کنه که در این صورت من اشتباهمو میپذیرم
ممد ژانگولر
۲۶ تیر ۱۳۹۹شلبی رو به کوروت با اون طراحی نچسبش ترجیح میدم
البته به بعضیها بر نخوره من شخصا با کوروت جدید حال نکردم برعکس تبلیغات اولش
البته قیمت و طراحی داخلی عالیه
ارشیاsvj
۲۶ تیر ۱۳۹۹منم زیاد از این c8 خوشم نمیاد
به نظرم طراحیش خوب نیست.
تنها
۲۶ تیر ۱۳۹۹کوروت مثل هیولا شلبی رو بلعید که این موضوع در آخرای فیلم مشهوده
مهدی موتورز
۲۶ تیر ۱۳۹۹موستانگ= زیبا ترین
MAHDI
۲۶ تیر ۱۳۹۹مجله THROTTLE HOUSE رقابت بین کورت C8 و موستانگ GT500 رو انجام داده که این رقابت هم مسابقه درگ هستش و هم درگ رولینگ وهم در پیست باهاشون زمان گیری میکنن.
چندوقت پیش این مجله رقابت کوروت C8 و دوج دیمن رو انجام داده بود که پدال مطلبش رو گذاشت.
z
۲۶ تیر ۱۳۹۹پدال لطفا این مطلب رو بذار مقایسه جذابی بود
Lorenzo
۲۶ تیر ۱۳۹۹پدال مقایسه تراتل هاوس و بذار
بین سی8 و شلبی جی تی 500
خیلی کامل تر و بهتره
شامل درگ،رول و زمانگیری پیست هست
فعلا نتایجو نمیگم.ِ..?
مهدی موتورز
۲۶ تیر ۱۳۹۹یه سوال
استفاده از مینی پروژکتور روی شیشه ماشین چیز پیش پا افتاده ای اه؟؟؟؟؟
به بالای فرمون کرده دقت کنین
z
۲۶ تیر ۱۳۹۹head up هستش زیاد جدید هم نیست
مهرداد
۲۶ تیر ۱۳۹۹کوروت خیلی عالیه واسه چیزی که هست ولی واقعا شتاب صفر تا 60 مایل از توقف چه نقشی تو رانندگی داره ؟ در حال رانندگی تو اتوبان جاده یا هرجای دیگه راننده اینا پاشونو بزارن رو پدال گاز اونی که عقب تنها میمونه کوروته. تا زمانیکه Z06 نیومده بین این 2 تا فقط GT500
SRT
۲۶ تیر ۱۳۹۹من ک بازم شلبیو انتخاب میکنم??
z
۲۶ تیر ۱۳۹۹هر دو خوبن
کوروت نسخه پایه مثل فراری 458 هست اما به روز شده
اگه با قویترین موستانگ مقایسه بشه که منصفانه نیست (تستی که مجله تراتل انجام داده بدون پکیج ایرودینامیکی نداشته کوروت وگرنه تایم سریعتر ثبت میکرد )ولی بحث کوروتz06 باشه حتی فورد جی تی هم نمیتونه سی هشت زد06 شکست بده نسخه پایه به اندازه کافی سریع بود زد06 خیلی سریعتره
حسن
۲۷ تیر ۱۳۹۹این پیج اینستااستوریهای زیبایی از جاده های امریکا میذاره البته برا ماشین سنگینه اما خودروهای سطح جاده عالین با پیکاپ تریلر حمل خودرو میکشند اگه پدال اجازه بده چاپ بشه تا دوستان استفاده کنند.
https://www.instagram.com/professional_truckers/
Mahdi
۲۷ تیر ۱۳۹۹موستانگ 10 بارم ازC8ببازه دوباره به کوروت ترجیح می دمش
آریا ماشین
۲۷ تیر ۱۳۹۹این کوروت رو فقط با هیولای پژو پارس elx مقایسه نکردن
Avesta
۳۰ تیر ۱۳۹۹فقط و فقط کوروت??