انتقاد اصلی برخی از کارشناسان خودرویی به کابین سیلورادوی جدید مربوط به کابین آن بوده است. نویسندهی موتور ۱ گفته است که کابین این پیکاپ ۶۶ هزار دلاری هیچ چیز که ارزش بالای خودرو را نشان دهد احساس نمیشود. خوشبختانه شورولت از این موضوع درس گرفته و کابین نسل جدید سابربن و تاهو ۲۰۲۱ چند پله بالاتر از کابین پیکاپ محبوب این خودروساز قرار دارد.
ایدهی اصلی شورولت طراحی کابینی جادارتر و راحتتر برای راننده و سرنشینان این شاسی بلندها بوده است. خود شورولت م گوید هدف از طراحی کابین این خودروها زدن حرف اول در کلاس از نظر فضا، تجهیزات و تکنولوژی بوده است. مأموریت تیم طراحی این خودروساز ایجاد محیطی فوقالعاده برای یک سفر جادهای میباشد.
صحبت از پشت آمپرها شد و باید گفت شورولت بهصورت سفارشی پشت آمپرهای دیجیتالی، هدآپ دیسپلی بزرگ و دو صفحهنمایش ۱۲.۶ اینچی را برای سرنشینان عقب ارائه میکند.
طراحی و شکل پانل دربها نیز تفاوت زیادی در مقایسه با سیلورادو دارد. همچنین اهرم تعویض دنده بزرگ موجود در سیلورادو جای خود را به پیکربندی دکمهای ظریفتری داده است. نیازی به گفتن نیست که متریال بکار رفته در سابربن و تاهوی جدید کیفیت بالاتری نسبت به سیلورادو دارند.
کابین به لطف بخشهای شیشهای گستردهتر از جمله سانروف پانورامیک و صفحات نمایش پیشرو در کلاس و همچنین استفاده از متریال لوکستر روشنتر شده است.
ایمان
۲۲ آذر ۱۳۹۸انتخاب اول و آخرم سابربن هست
شورولت عجب ماشینی ساخته ؛ همه رو میزاره تو جیبش
کراس اوور ها جلوی سابربن مثل اسباب بازی می مونن !!!!
Farzad
۲۲ آذر ۱۳۹۸شورلت ترکونده اصن …
سعید(تهران)
۲۲ آذر ۱۳۹۸کابین همون سیلورادو هم ایراد خاصی نداره بنظرم…
شاهین
۲۲ آذر ۱۳۹۸اخه خیلیا نمیدونن که ادوات دیجیتالی زودتر صدیمه میبینن مخصوصا برای ماشینی مثل سیلورادو که قرار ماشینه کار باشه یا به اصلاح دیگه آفرودر باشه، قطعا آنالوگ عمر بالاتری داره نسبت به دیجیتال و صفحه نمایش و … کلیپ دیدم با کارواش کل داشتبرد جی ام سی سیرا رو میشورن!!! کدوم ماشین اینجوری دوام میاره اخه
سعید(تهران)
۲۲ آذر ۱۳۹۸حرفت در مورد دیجیتال و آنالوگ صحیحه شاهین جان اما جدای از اون داشبورد یه پیکاپ تراک باید یکم یغور و حجیم باشه، با اینکه داشبورد نسل جدید سابربن خیلی خوبه ولی برای یه پیکاپ یکم ظریفه…
Farzad
۲۲ آذر ۱۳۹۸شاهکارهای شورلت .
meysam
۲۲ آذر ۱۳۹۸خدارو شکر اون دنده فرمونی عهد عتیق رو تو مدل جدید حذف کردن
البته فکر کنم طرفدار زیاد داشته ولی من خوشم نمیومد
Elmiraj
۲۲ آذر ۱۳۹۸شورولت کاری کرده که نسل پیشین با اینکه بسیار زیبا و با ابهت بودن کاملاً به فراموشی برن…
با نسخه جدید آفرودی Z71 حتی دل عاشقان بلیزر را هم خوشحال کرده .
.
با چیزی که من می بینم اگر تویوتا فکری بحال لندکروز نکنه سال آینده تاهو از آمریکا اخراجش میکنه…
datsun
۲۲ آذر ۱۳۹۸تو کلاس فول سایزها لندکروز تو آفرود اول رو میزنه
یعنی تو کلاس فول سایزها شما یه آفرودر مثل لندکروز و پاترول معرفی کن تا قانع بشیم واقعا نیست.
Elmiraj
۲۲ آذر ۱۳۹۸چون آفرودر فول سایز برای آمریکایی ها اصلا اولویت نداره….تا وقتی جیپ ها و نسخه آفرود پیکاپ ها هستن کسی از تاهو و اکسپدیشن انتظار توانایی های خارج جاده فوقالعاده نداره ، هر چند نسخه Z71 تاهو و جیپ واگونیر جدید میان که معادلاتو بهم بریزن…
.
ضمناً سوار کردن اتاق اکسپدیشن رو پلتفرم رپتور برای فورد بسیار آسان هست .