با تحویل بیشتر و بیشتر شورلت کوروت C8 به خریداران در سراسر جهان، تصاویر زیادی از قرار گرفتن نسل C8 در کنار نسل قبلی یعنی C7 در اینترنت منتشر شده است که در این مطلب تعدادی از بهترین نمونههای این تصاویر را برای شما جمعآوری کردهایم. هرچند در ابتدا واکنشها به طراحی کوروت C8 مختلف و متفاوت بود اما هر چه بیشتر میگذرد و تصاویر بیشتری از آن منتشر میشود، بیشتری به استایل بیرونی کوروت موتور وسط علاقهمند میشویم خصوصاً در مقایسه با کوروت C7 که حماسیتر به نظر میرسد.
هرچند تناسبات طراحی کوروت C8 به دلیل استفاده از ترکیب موتور وسط بهطور چشمگیری تغییر کرده اما همچنان میتوان دید که برخی ویژگیهای طراحی C8 تقلیدی از C7 است. برجستهترین نمونهٔ این شباهتها، شکل پنجرههای جانبی C8 است که بسیار به C7 شبیه است. همچنین در بسیاری از این تصاویر رنگ دو نسل کوروت هم مشابه یکدیگر است که این امکان مقایسهٔ بهتری را فراهم میکند.
اما یکی از قسمتهای طراحی کوروت C8 که خیلی با آن موافق نیستیم طراحی قسمت عقبی است زیرا به نظر میرسد کمی بیشازحد کشیده است. به همین دلیل استایل نسبتاً سادهتر بخش عقبی C7 را ترجیح میدهیم بهویژه چهار سر اگزوز که در میانهٔ سپر قرار گرفتهاند. حال با توجه به این تصاویر، شما طراحی کدام نسل کوروت را ترجیح میدهید؟
هادی 8 سیلندر
۲۲ فروردین ۱۳۹۹c7 طراحی شیک تری داره و c8 داخلی و موتوری خیلی عالی تر شده
m40
۲۲ فروردین ۱۳۹۹C7 طراحی پخته تری داره بنظرم ، کوروت موتور وسط هم خوبه و احتمالا تو نسل های بعد بهترم بشه یا با یه فیس لیفت.
مهرآیین
۲۲ فروردین ۱۳۹۹کوروت c8 نسبت به کوروت c7 عضلانی تر و قدرتمندتر به نظر میرسد
علیx76
۲۲ فروردین ۱۳۹۹اگه محل تلاقی ستون عقب و صندوق ، یکم عقبتر بود ، طراحی پشتش بهتر میشد ، احتمالا محدودیت های فنی وجود داشته
در کل طراحی C7 برام خیلی جذاب تره ، البته بی انصافیه که C7 ZR1 با اون کاپوت عضلاتی و پشت اخمو ، با C8 پایه مقایسه کنیم
Hamidreza
۲۲ فروردین ۱۳۹۹ای کاش C6 هم بود
اون موقع دیگه ….
انتخاب من کیفیت c8 و طراحی c6 هست!
یادمه تو نیدفور اسپید هات پرسوت یه پلیس سگ جون c6 بود ؛ وقتی میومد انگار هیولا وارد میشد!
علیرضا
۲۲ فروردین ۱۳۹۹C7 حاصل نیم قرن اصالته اما c8 تازه وارده و چند نسل طول میکشه تا کاملتر بشه . من نسل قبل رو بیشتر میپسندم
mehdi
۲۲ فروردین ۱۳۹۹https://i.pinimg.com/originals/6c/89/2f/6c892f75c2e56cfcf3f2797acb91b68e.jpg
یه رندر زیبا از کوروتc8 z06
مهراد
۲۲ فروردین ۱۳۹۹آخ جااااان لعنتیاااااا گوشتو بدید دست گربه قبل از اینکه گربه کرونا بگیره بر پیکر حضرت عزراییل بوسه بزنه ?
آمریکاییا حداقل خوب زندگی کردن تا الان ?
مهراد
۲۲ فروردین ۱۳۹۹C8 رو بدن دست من : سیستم اگزوز فابریکی رو از هم باز میکنم یه استریت پایپ وحشتناک با دوتا مافلر گردن کلفت میندازم رو تا صدای انجین ۶.۲ لیتری سقف آسمون رو جررررررر بده
Alireza
۲۲ فروردین ۱۳۹۹اونجوری خود اسمون میگه جرررررم بده??
مهراد
۲۲ فروردین ۱۳۹۹منشوری بود ولی قشنگ بود ????
Alireza
۲۲ فروردین ۱۳۹۹هنوزم برای من جذاب ترین خودرو یدونه c6 zr1 نوک مدادیه، مثل اونی که تو the last stand بود
اون چهارتا چراغ گرد پشتش روحمو جلا میده
Khosrow
۲۲ فروردین ۱۳۹۹خیلی سال پیش که غیر از سیلو ماشین نبود اینجا – تو دوبی از فاصله 500 متری یک C6 نقره ای دیدم پارک بود – تو اون افتاب سخت جوری خودمو رسوندم به کوروت که هنوز گرممه / خیلی خوف کردم و لذت بردم / هرچی میگذره طرح های مردونه جاش رو میده به استایل های صورتی ..
مهراد
۲۲ فروردین ۱۳۹۹احسنت ??
NAVID۰۰۹۸
۲۲ فروردین ۱۳۹۹گفتی سیلو
چند وقت پیش داشتم به این فکر میکردم که چرا دیگه کسی از سیلو حرفی نمیزنه .
یادش بخیر دورانی داشت ، اگر از کرهای بخوام تعریف کنم مسلماً سیلو تاج خودروهای کرهایست ، اصلاً به نظرم سیلو را باید تویوتا میساخت نه دوو با اون وضعیتی که رفت تو تاریخ ورشکستهها .
سیلو هنوز که هنوزه بهترین سواری با کمترین استهلاک را داره و بنظرم طراحیش پختگی کاملی داره که قدیمی شدن تو کارش نیست .
یکیشو داشتیم تو جاده بیشتر از ۱۶۰ تا نمیرفت ولی با همون حال هم خاطرات خوبی داشتیم باهاش .
دوستان یه خاطره دارم از کروت C6 پلاک ملی اصفهان مدل ۲۰۰۶ (( دقیق نمیدونم شاید ۲۰۰۷ یا ۲۰۰۸ بود )) که مثل اینکه با خبر شدم این ماشین تک و خاص با پلاک ملی در گوشهای از انبار داره خاک میخوره و متاسفانه صاحب جوانش خیلی سال میشه که فوت کردن .
یادم میاد برای بار اول که دیدمش افتادم دنبالش تا ازش فیلم بگیرم و به دوستان دبیرستانیم نشون بدم ، تا رسیدم بهش گفتم آقا بزن کنار بزن کنار ، طرف ترسید شاید طوری شده اما تا گفتم میزاری فیلم بگیرم گفت بگیر ولی زود بگیر تا جمعیت جمع نشده ، خلاصه که فیلمو گرفتیم ولی وسط فیلم گرفتن گوشیم نوکیاN9 بود هنگ کرد ، چیزی به صاحب کروت نگفتم و فقط تشکر کردم رفتم ولی تا به حال تو زندگیم اینقدر از نوکیا متنفر و دَمَق نشده بودم .
C6 یه کروت واقعیه اما C7 تکامل یافتهترین کروته تاریخ بنظر من واینکه C8 ورود به دورهای جدید از آینده کروته اما از نظر طراحی مثل قبلیها خاص و ماندگار نیست اما طراحی داخلیش بینظیره .
مهراد
۲۲ فروردین ۱۳۹۹داداش میگم خیلی قشنگ از سیلو تعریف میکنی ها
لذت بردم
یکمم از محاسن اسپرو بگو بلکم یه فرجی بشه یکی بیل بخوره تو سرش بیاد این اسپرو گوشه پارکینگ افتاده مارو بخره ?
NAVID۰۰۹۸
۲۲ فروردین ۱۳۹۹???
بزار همون گوشه پارکینگ خاک بخوره
سینا BMW
۲۲ فروردین ۱۳۹۹C7 طراحی بهتری داره، C8 بیش از اندازه کشیدهست.اگه همون C7 رو فیس لیفت میکرد اسمش رو میزاشتن C8 با همون موتور خیلی بهتر بود.
JDM
۲۲ فروردین ۱۳۹۹نمای جلویی C8
نمای عقب C7